Simulació de conducció i carreres

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Simulació de conducció i carreres

Entrada Autor: wefer » Dilluns 02/07/2007 18:03

Bé... estic buscant un bon joc simulador de conducció i carreres per PC.
L'ideal seria un joc amb gràfics acceptables, conducció molt realista (no arcade) i que, a ser possible, permeti fer carreres a través de carreteres i ciutats amb trànsit real.
He estat provant el "Test Drive Unlimited" i, tot i que no m'acaba de convèncer, trobo que és un dels millors. El problema és que consumeix recursos com un boig i, malgrat que tinc una bona gràfica, en alguns moments arriba a anar molestament lent. I això que els gràfics tampoc són per tirar cohets.
Alguna recomanació de joc semblant a aquest?

Un altre joc que m'interessa és el colin Mc Rae. La veritat és que estic força content de totes les versions que he tingut (la última la 04) tot i que, a priori, els rallies no són una de les meves passions. Molt bona física, bons gràfics sense consumir gaire, etc. Llàstima que és una mica pobre en número de trams. Algú ha jugat a la última versió "DIRT"?

I per acabar... què tal algun de F1 o similar? L'últim que tinc és el F1 2002, que ja està una mica passat.

A veure si algú em pot recomanar alguna coseta... o millor passo de tot i em compro la Play3. Ai, que em tempto a mi mateix :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 02/07/2007 18:28

wefer ha escrit: He estat provant el "Test Drive Unlimited" i, tot i que no m'acaba de convèncer, trobo que és un dels millors. El problema és que consumeix recursos com un boig i, malgrat que tinc una bona gràfica, en alguns moments arriba a anar molestament lent. I això que els gràfics tampoc són per tirar cohets.
Alguna recomanació de joc semblant a aquest?
Jo he jugat al Test Drive en una XBox 360 i, realment, em va encantar la recreació del que, segons mon germà, és la illa de Hawaii i de la conducció, notant molta diferència si, tot i conduïr en mode automàtic, el cotxe que compres és automàtic o manual. Ara bé, jo al meu cutre-PC haig de seguir jugant al NFSU2 (Need For Speed Underground 2) i les seves cutre-físiques.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 03/07/2007 12:39

Wefer, el simulador que tu busques es diu Rally Trophy i es de l'any 2001, en teoria es un joc de Rallyes amb cotxes clasics, pero que degut a la seva conduccio real 100% i no arcade i amb la inclusio de nous cotxes (clasics i no tan clasics) fets per tercers al estil MSTS o TRAINZ el joc adquireix un dimensio espectacular, quasi de simulador, i sempre esta actualitzat,jo m'he caigut de la cadira conduint un cotxe i no es broma, els grafics i la sensacio de velocitat es molt real i ben creada malgrat el joc sigui del 2001, res a veure amb jocs "mes poulars" vaja que el tinc com un joia i a mes no es molt exigent amb la grafica, realment el motor grafic es excel.lent.

Amb aquestes millores fins i tot pots cambiar millorar els fisics dels cotxes, jo tinc un RENAULT 8 i un SEAT 124 amb tracció 4x4 :D :D , pero aixo es molt extrem, es un joc interesant, un altre tambe bo es el GT legends.

Cotxes i altres addons a:

http://www.nogripracing.com

El joc Rally Trophy esta crec que descatalogat, pero encara te una munior de seguidors arreu del mon, entre els que m'incloc, no se si el trobaras, pero sempre es pot fer algo, a mes tinc tot per modificar els cotxes etc...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 03/07/2007 18:41

Ja sé que no són jocs de conducció en sí mateixos, però als Grand Theft Auto pots conduïr des d'utilitaris fins a autobusos passant per esportius, per si t'interessa :P . A l'últim que han tret (el San Andreas) fins i tot pots robar trens i conduïr-los... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 03/07/2007 18:50

JaMiRo! ha escrit:Ja sé que no són jocs de conducció en sí mateixos, però als Grand Theft Auto pots conduïr des d'utilitaris fins a autobusos passant per esportius, per si t'interessa :P . A l'últim que han tret (el San Andreas) fins i tot pots robar trens i conduïr-los... :)
Ja l'he provat. De fet, el tinc instal·lat, però no m'acaba de convèncer gaire. És poc realista en quant a conducció, tant de cotxes com de trens :D
faristol ha escrit:Wefer, el simulador que tu busques es diu Rally Trophy i es de l'any 2001
Bé, ja he fet els passos necessaris per tenir-lo. Així que pugui provar-lo explicaré a veure què em sembla.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 03/07/2007 23:15

Si vols les millores i saber com es posen els addons i nous cotxes pregunta, es pot fer de tot, fins i tot jo he cambiat les veus del copilot per meves i tambe hi posat el "xiquito de la calÇada", gens recomanable perque et desconcentres :)

Ara de forma mes seriosa, quant ho provis ojo que alguns cotxes son realment dificils de portar sobretot els de tracció trasera com el FIAT 600 Abarth, el unic que t'en sortiras de primeres es el Lancia Fulvia.

Aquesta es una de les raons de perque no va triomfar, no es gens Arcade i fins que hi agafes el "truco" costa, pero per altre banda es una de les raons de que sigui un joc bastant de "culte" per a molts ja que els cotxes es comporten tal cual i s'ha de ser forÇa habil i aixo costa.

El GT LEGENDS tambe val molt la pena, sembla mentida que uns jocs ja amb uns quants anys, aixo en informatica es molt, tinguin un motor grafic tant elaborat i gens desfassat.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 04/07/2007 12:39

El Need For Speed I és el que busques :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 04/07/2007 22:01

Mortadel·lo ha escrit:El Need For Speed I és el que busques :D
Mira que m'hi vaig passar hores, sobretot amb la "Coastal".
Però bé, busco alguna cosa una mica més moderna, amb més carreteres, més cotxes, milors gràfics... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=sylCEKinO0w :D



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dijous 05/07/2007 1:40

espera't a que surti el Gran Turismo 5 i ja veurás com la PS3 arriba a casa teva. Jo ja m'estic viciant al GT HD, encara que només sigui una pista, se't cau la bava


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 05/07/2007 19:01

Mortadel·lo ha escrit:El Need For Speed I és el que busques :D
Aquest és un dels millors a què jo mai he jugat, a la Playstation I. M'encantava el traçat urbà (era com una mena de Rondes, no?)... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 05/07/2007 19:37

wefer ha escrit:He estat provant el "Test Drive Unlimited"
Jo recordo un Test Drive per a PC... a quatre colors :D

Anava per una carretera d'un carril per sentit, sense voral i resseguint un penya-segat. La muntanya estava al costat dret i l'abisme a l'esquerra, si bé no et podies tirar daltabaix perquè quan sorties de la carretera només es trencava el parabrisa com si xoquessis contra una paret invisible.

Aquell joc em recordava la carretera de Vila-Roja més que res perquè feia servir el color granat per a la muntanya :)



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 09/07/2007 5:15

OAAAAAAAALA EL TEST DRIVE!!! SI SI!!! M'enrecordo PERFECTAMENT! jo el jugava en un 286 en blanc i negre. I sempre amb el Ferrari Testarosa...si no recordo malament, tambe hi havia un Porsche Carrera un Lotus i alguna coseta mes. Jajajajaja la meva experiencia amb els jocs d'ordinador!! (tenint en compte que tinc 21 anys)

Jamiro...ara no m'enrecordo, xk com he dit moltes vegades, desde que vaig deixar windows per Mac (raons de curro) estic molt descolocat dels videojocs...pero hi ha un de Codemasters el...Toca Race Driver en la seva ultima versió que es realment molt bo...tot tipus de cotxes, desde un Renault Clio V8 a tots els cotxes F1 de l'equip Williams, passant per GT's Nascar, Indy...Camions...Offroads...MOLT WAPO!



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”