463 en escala H0!

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

463 en escala H0!

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 17/09/2007 13:06

Hola!

Bona notícia pels aficionats al modelisme ferroviari en escala H0 (entre els quals properament m'hi inclouré :D ). Dissabte, a una botiga de hobbies del Centre Comercial GranVia2 (l'Hospitalet) vaig veure un cartellet on sortia una foto d'un Civia i un text que deïa: "próximamente, serie 463 en escala H0"... :o Això sí, la foto era d'un Civia, però crec recordar que no era d'una 463... :x

En fi. Vaig preguntar a la botiga i em van comentar que en cosa d'un any apareixerien les primeres unitats. :o

Ja era hora que sortís un Civia en escala H0, però trobo a faltar 440 original, 446/447, etc. :|

Salut!

EDITO: ai que hi ha 440 originals... :o :o :o :o :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 17/09/2007 13:58

i un 1000 :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 17/09/2007 15:14

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Bona notícia pels aficionats al modelisme ferroviari en escala H0 (entre els quals properament m'hi inclouré :D ). Dissabte, a una botiga de hobbies del Centre Comercial GranVia2 (l'Hospitalet) vaig veure un cartellet on sortia una foto d'un Civia i un text que deïa: "próximamente, serie 463 en escala H0"... :o Això sí, la foto era d'un Civia, però crec recordar que no era d'una 463... :x

En fi. Vaig preguntar a la botiga i em van comentar que en cosa d'un any apareixerien les primeres unitats. :o

Ja era hora que sortís un Civia en escala H0, però trobo a faltar 440 original, 446/447, etc. :|

Salut!

EDITO: ai que hi ha 440 originals... :o :o :o :o :o
Les 440 i 450/451 les havia tret Mabar, però a preu d'or.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 17/09/2007 17:02

orique ha escrit:Les 440 i 450/451 les havia tret Mabar, però a preu d'or.
Sembla que Electrotren té intenció de treure la 440, com he dit...Suposo que a un preu accessible... :P

El Civia que he comentat, el treurà Mabar. Surt a l'apartat de "productes comercials", pel que és d'esperar que no valgui 700€ com valia la 440 (que surt com a "productes artesanals")... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dilluns 17/09/2007 17:20

JaMiRo! ha escrit:[Suposo que a un preu accessible... :P
|
Lamentablement aquest hobby del modelisme ferroviari no coneix la definició de "preu accessible"



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 17/09/2007 20:55

Si es una foto del tren real, no us enfieu molt. Podeu fer-vos il·lusions quan la foto sigui del model a escala.

Salut,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 17/09/2007 21:42

Jordilar ha escrit:Si es una foto del tren real, no us enfieu molt. Podeu fer-vos il·lusions quan la foto sigui del model a escala.
Què vols dir, que potser després no ho fan? :?:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 17/09/2007 21:47

JaMiRo! ha escrit:
Jordilar ha escrit:Si es una foto del tren real, no us enfieu molt. Podeu fer-vos il·lusions quan la foto sigui del model a escala.
Què vols dir, que potser després no ho fan? :?:
Diria més aviat que el model a escala pot quedar força barroer comparat amb la realitat. Depèn de la marca, és clar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 18/09/2007 0:32

No, Guigui. Les reproduccions de les principals marques comercials actuals tenen un important grau de fidelitat a la realitat. Els clients actuals son molt exigents i d'alguna forma l'empresari ha de justificar el preu oferint un nivell de qualitat alt que satisfaci aquest clients per tal que el vulguin comprar. Hem de recordar que alguns aficionats es van alarmar al veure que una numeració de la 436 que va treure la nova Ibertren estava malament.

Jo ho dic pel motiu que assenyala el JaMiRo!, pensa els "eNeros" portem des del 2005 esperant les noves edicieons de la 269 en versió GL i que casualment només es va presentar en fotos del model real i com a "novetat prevista pel 2006". També els 9000 d'Hispatren, la 276 d' Startrain, la 450 de no se quí...:x

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 18/09/2007 0:42

Ho sento. Deia abans el que he dit perquè recordo que als anys 80, Kleinbahn (la meva afició al ferrocarril i a les maquetes té una component marcadament germànica) feia unes reproduccions força pobres, cosa que s'expressava, entre d'altres, en que els vagons Eurofima de 26,4 m de llarg en la realitat només feien 233 mm en Kleinbahn, mentre que Roco els feia de 303 mm i ho marcava com a escala 1:87 en tots els aspectes; la pràctica habitual aleshores era d'escurçar la llargada a 1:100 i distorsionar així el vagó.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dimarts 18/09/2007 12:38

Si no m'equivoco, el Civia per part de Mabar està anunciat desde fa temps.

Diria que mig any i tot! Això sí, sempre en un futlletó amb la foto d'un model real.

Respecte a la 440 d'electrotren, es va anunciar també fa més d mig any (pels voltants de la fira de Nuremberg) és d'esperar que pel Nadal, o principis del 2008 la tinguem a els botigues. Preu? a partir de 250€.

Sobta que els camells d'electrotren els van treure de cop amb 2 decoracions, i de moment de la 440 només hi ha anunciada la blava i groga. És d'esperar que també treguin la versió vermella blanca de rodalies... i després...fins que la vaca dongui..perquè anda que no s'han fet decoracions diferents sobre la 440 original...i si li sumes que treguessin la reformada ja ni te digo!


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”