Fil permanent: bitllets de transport

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Fil permanent: bitllets de transport

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 21/06/2011 15:34

Models actuals de bitllet al cremallera de Monte Generoso, models de taquilla i de bar "buffet".
Fitxers adjunts
img191.jpg
img191.jpg (245.62 KiB) Visualitzat 10319 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 27/07/2011 12:17

Atenció a la penúltima línia:
Fitxers adjunts
Bitllet tren groc.jpg
Bitllet tren groc.jpg (89.05 KiB) Visualitzat 6369 cops


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 27/07/2011 14:46

Aquests francesos tenen solució per tot. Què no tinc canvi? Et rebaixo 80 cts el bitllet i ja està, tarifa consentida...
Guigui ha escrit:Atenció a la penúltima línia:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 07/08/2011 18:03

Bitllet emprat pels seguidors de Mussolini per tal de commemorar el tercer aniversari de la fundació de l'imperi. Posteriorment les necessitats eren diferents...taxa ferroviària "contra el frío".
Fitxers adjunts
img110.jpg
img110.jpg (55.97 KiB) Visualitzat 10088 cops
img210.jpg
img210.jpg (374.92 KiB) Visualitzat 10089 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 08/08/2011 21:35

S'ha creat una nova T-Esdeveniment.

Es tracta de la T-ITMA, per la Fira Internacional de Tèxttils i maquinària, es tracta d'un títol ppersonalitzat amb viatges il·limitats per 1 o 8 dies, amb validesa del 22 al 29 de setembre de 2011 ambdòs inclosos i és vàlid per 1 zona.

Nou títol combinat de Rodalies de Catalunya, es tracta del Bitllet Turístic Maresme, es tracta d'un bitllet per anar i tornar a qualsevol estació del Maresme, no es tracta pròpiament d'un bitllet combinat i el seu preu és el d'un bitllet d'anar i tornar, però correspon a una campanya per promocionar turísticament el Maresme per la que s'ha editat una guia turística indicant rutes turístiques en aquesta comarca


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 09/08/2011 16:19

liniadelRipollés ha escrit:Aquests francesos tenen solució per tot. Què no tinc canvi? Et rebaixo 80 cts el bitllet i ja està, tarifa consentida...

Una cosa semblant és el que em va passar ahir. Des de Sante Léocadie vam anar a fer unes gestions a Saillagouse passejant i vam decidir tornar amb el tren de la una amb la petita, ja que feia molt vent.

La primera imatge, horrible, ja que veiem que arriben els dos Stadler... Però al tren, l'interventor ens diu que els dos bitllets eren 4,30 (si no recordo malament) i ens pregunta si teniem l'import en monedes. Ho miro i li dic que no i li dono un bitllet de 5 euros i la resta en monedes. Va a la cabina i torna dient-nos que no té canvi, que quan portem en monedes. Miro: 3,58 €. Finalment: TARIF SENIOR CARTE BLANCHE. Total: 3,20 euros. :plas


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 09/08/2011 18:11

M'agrada...la gent del tren groc.
megapauer ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Aquests francesos tenen solució per tot. Què no tinc canvi? Et rebaixo 80 cts el bitllet i ja està, tarifa consentida...

Una cosa semblant és el que em va passar ahir. Des de Sante Léocadie vam anar a fer unes gestions a Saillagouse passejant i vam decidir tornar amb el tren de la una amb la petita, ja que feia molt vent.

La primera imatge, horrible, ja que veiem que arriben els dos Stadler... Però al tren, l'interventor ens diu que els dos bitllets eren 4,30 (si no recordo malament) i ens pregunta si teniem l'import en monedes. Ho miro i li dic que no i li dono un bitllet de 5 euros i la resta en monedes. Va a la cabina i torna dient-nos que no té canvi, que quan portem en monedes. Miro: 3,58 €. Finalment: TARIF SENIOR CARTE BLANCHE. Total: 3,20 euros. :plas


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 17/08/2011 19:10

La meva última adquisició de bitllets de terres de parla catalana. Val a dir que només tinc dos edmonsons de l'Alguer, un aconseguit a Monserrato (Sardenya) i l'altre aquest, que ha vingut de Londres.

El 66,6% dels caps d'estació de l'estació de L'Alguer-Sant Agustí són catalanoparlants.
Fitxers adjunts
img170.jpg
img170.jpg (39.64 KiB) Visualitzat 9972 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 18/08/2011 1:23

liniadelRipollés ha escrit:El 66,6% dels caps d'estació de l'estació de L'Alguer-Sant Agustí són catalanoparlants.
2 d'un total de 3 o 666 d'un total de 1000?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 18/08/2011 4:40

Dos sobre tres i ja és molt tenint en compte que hi ha blocatge automàtic.

Per cert, s'aprén molt d'idioma en aquella ciutat, sobretot si en acabar la jornada laboral t'ensenyen la ciutat des d'una òptica ferroviària antiga i en català medieval un tant tocat per l'italià.

Desconec si l'IEC accepta binari com a forma algueresa de via, cotxo com a cotxe (de tren), carro com a cotxe (de carretera)...etc...
Guigui ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:El 66,6% dels caps d'estació de l'estació de L'Alguer-Sant Agustí són catalanoparlants.
2 d'un total de 3 o 666 d'un total de 1000?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 18/08/2011 22:36



Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/08/2011 23:48

Però i què pinta a la pàgina de TMB? :x



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/08/2011 0:14

Que s'hi pot fer servir. Ara, per a acabar de ser coherents, al web de TMB també haurien de figurar tots els altres títols emesos per altres companyies que hi siguin vàlids.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
waffenrad
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: waffenrad » Diumenge 11/09/2011 20:20

Bitllet de suplement per reserva (teòrica) de plaça en el tren dels ferrocarrils grecs (Ο.Σ.Ε.) amb origen a Tessalònica i destinació Istanbul. Any 1987. Era un tren que anava perdent cotxes en diverses estacions gregues, i com que la majoria dels viatgers anava a Istanbul, la cosa s'anava semblant a vagons de bestiar, fins que s'arribava a la frontera d'Uzunköprü, on desenganxaven la màquina i tots els viatjers restàvem en un sol cotxe tota la nit aturat i sense poder obrir portes ni baixar (prèviament requisats passaports per la visualment agradable policia turca, que només parlava en turc) Al matí cantaven alguns galls i et retornaven els passaports, tot cantant les diverses nacionalitats dels apilotonats al cotxe... Aleshores enganxaven la locomotora turca i tots a Istanbul, excepte un noi que, pobre, se'l van quedar perquè li mancava un segell al passaport (o això ens va semblar). Més tard crec que s'unien al tren cotxes procedents de Bulgària (a Edirne, potser). En resum, un viatge de més d'un dia i mig, això sí, impressionant l'arribada a Istanbul Sirkeci rodejant la part antiga pels barris que donen al Màrmara.
Fitxers adjunts
reserva_de_plaça_tessalònica_istambul copia.jpg
Pel davant i pel darrera. Algú sap grec?
reserva_de_plaça_tessalònica_istambul copia.jpg (146.05 KiB) Visualitzat 9794 cops
waffenrad l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 11/09/2011 23:22, en total s’ha editat 2 vegades.


Ne pas se pencher au dehors - Nicht hinauslehnen - È pericoloso sporgersi - Do not lean out of the window
Atenção aos comboios: Pare, Escute e Olhe. Um comboio pode esconder outro

Avatar de l’usuari
waffenrad
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: waffenrad » Diumenge 11/09/2011 22:17

Bitllet de l'antic funicular (1906-2005) que pujava cap a l' Hungerburg des de la ciutat d'Innsbruck, travessant a l'inici del seu trajecte el riu Inn mitjançant un excel·lent pont metàl·lic inclinat. Recordo que em va semblar un trajecte fantàstic, tant de pujada (encara que només vam arribar a la primera parada, on hi ha un mirador sobre tota la ciutat i les valls que hi van a parar) com de baixada, que vam fer a peu per senders dins un fantàstic bosc de la vessant, que permetia anar contemplant les vistes sobre la ciutat. Buscant a Google veig que ara hi han fet una cosa nova molt lletja, estil calatrava... Era l'any 1989, hi vaig tornar un parells d'anys més tard i des d'aleshores no hi he tornat mai més i no en sé res més. Si algú en sap alguna cosa sobre els aspectes ferroviaris s'agrairia la informació. Era un servei i un material excel·lents. En tinc algunes diapositives, que veig que no es poden ficar a cap ranura de l'ordinador i... :blah
Fitxers adjunts
innsbruck_hungerburg_89.JPG
innsbruck_hungerburg_89.JPG (244.99 KiB) Visualitzat 9781 cops


Ne pas se pencher au dehors - Nicht hinauslehnen - È pericoloso sporgersi - Do not lean out of the window
Atenção aos comboios: Pare, Escute e Olhe. Um comboio pode esconder outro

Avatar de l’usuari
waffenrad
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: waffenrad » Diumenge 11/09/2011 22:58

Bitllet vàlid per als transports públics de Budapest de l'any 1989, que vindria a ser semblant a una T-Dia nostra d'ara. Veig ara amb curiositat que es podia fer servir durant les 24h posteriors a les 0h (o sigui, a partir de mitjanit) del dia marcat al bitllet, en aquest cas un 12 d'agost de 1989, però dubto que el venguéssin a mitjanit, o potser sí, ves a saber. O sigui que si un el comprava a les 21h només podia circular amb aquest bitllet 3h... :x Era vàlid per al bus, tramvia, tròlei, metro i ferrocarrils suburbans, dins de l'àrea de Budapest. Això a Barcelona, la millor botiga del món etc no ho tenim pas fa tants anys. El preu era de 48 fòrint o florins hongaresos, també desapareguts amb l'atracament global que va ser la implantació de l'euro...
Fitxers adjunts
budapest_T-Dia_890812.JPG
budapest_T-Dia_890812.JPG (306.05 KiB) Visualitzat 9776 cops


Ne pas se pencher au dehors - Nicht hinauslehnen - È pericoloso sporgersi - Do not lean out of the window
Atenção aos comboios: Pare, Escute e Olhe. Um comboio pode esconder outro

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 11/09/2011 23:27

waffenrad ha escrit:El preu era de 48 fòrint o florins hongaresos, també desapareguts amb l'atracament global que va ser la implantació de l'euro...
Hongria no té l'euro.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
waffenrad
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: waffenrad » Diumenge 11/09/2011 23:41

Guigui ha escrit:
waffenrad ha escrit:El preu era de 48 fòrint o florins hongaresos, també desapareguts amb l'atracament global que va ser la implantació de l'euro...
Hongria no té l'euro.
Ostres, tens raó, Guigui. M'he colat mirant Google de pressa i corrents.
Salutacions cordials.
waffenrad l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 11/09/2011 23:43, en total s’ha editat 1 vegada.


Ne pas se pencher au dehors - Nicht hinauslehnen - È pericoloso sporgersi - Do not lean out of the window
Atenção aos comboios: Pare, Escute e Olhe. Um comboio pode esconder outro

Avatar de l’usuari
waffenrad
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: waffenrad » Dimarts 13/09/2011 16:34

Bitllet de ferry de la companyia Jadrolinija. Any 1988. Trajecte Dubrovnik a l'illa de Mljet.
Fitxers adjunts
mljet_88.JPG
mljet_88.JPG (74.13 KiB) Visualitzat 9727 cops


Ne pas se pencher au dehors - Nicht hinauslehnen - È pericoloso sporgersi - Do not lean out of the window
Atenção aos comboios: Pare, Escute e Olhe. Um comboio pode esconder outro

Avatar de l’usuari
waffenrad
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: waffenrad » Dimarts 13/09/2011 17:13

Bitllets d'autobus de l'antiga Iugoslàvia, any 1988, corresponents a algunes de les línies que circulaven per la costa adriàtica, concretament les que unien les ciutats de Bar - Kotor - Dubrovnik - Kardeljevo (Ploče) - Makarska - Split.
Fitxers adjunts
busos_antiga_iugoslàvia_88.jpg
busos_antiga_iugoslàvia_88.jpg (137.93 KiB) Visualitzat 9723 cops


Ne pas se pencher au dehors - Nicht hinauslehnen - È pericoloso sporgersi - Do not lean out of the window
Atenção aos comboios: Pare, Escute e Olhe. Um comboio pode esconder outro

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”