Col.leccionar guies de metro, revistes, etc

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Col.leccionar guies de metro, revistes, etc

Entrada Autor: sortrens » Divendres 19/10/2007 12:53

Obro aquest nou espai per dedicarlo a les col.leccions. Desde petit m'agrada molt col.leccionar coses, sobretot quan surten edicions especials d'interès als diaris. Avui a l'estació de Joanic m'he fixa't que encara quedavent guias de metro de l'edició del febrer de 2007 el que surt en la foto la torre agbar i l'estació de Glòries. Tot plegat he agafat les dos últimes edicions d'aquesta guia i m'ho he endut a casa. Així ho guardaré junt amb les revistes trimestrals de TMB. Per curiositat algú sap cada quan hi surten aquestes edicions perque l'última es de juliol de 2007.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Divendres 19/10/2007 23:01

>Hola, jo també en col.leccino, tot i que darrerament m'he deixat una mica el tema, ja em diràs si per fi l'han feta bé, perque que jo sapiga, la que no té un all té una ceba..... :( a veure....



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 31/08/2008 14:09

Ja ha sortit l'edició de la guia de metro (juliol 08), he vist una per fi i ja la tinc a casa. Surt la propera inaguració de la L3 fins Trinitat Nova!!! Però sorprenenment no surt la nova T6 de la mina!!! Què passa amb TMB que no apareix la T6 ni tant sols als plànols de les estacions!!! Increïble


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 01/09/2008 12:24

Avui, acabo d'agafar la nova edició de la Guia de busos petita de TMB.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dilluns 01/09/2008 13:32

El que ja no s'ha sapigut res ha sigut de la revista trimestral de TMB... ja l'han deixat de fer.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 01/09/2008 17:35

Desgraciadament, ja no la fan, jo era un gran fan d'aquesta revista, sempre l'agafava, crec que l'última va ser la de l'estiu de l'any passat, és una pena, peró el 95% de la gent la llençava al carrer, de fet, jo moltes d'aquestes les vaig agafar d'algún banc o a la sortida d'alguna estació.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 01/09/2008 21:50

Com a col.lecio friki, tinc guias de Barcelona de Editorial Pamies desde 1941.
A aquestas datas es publicaba cada dos anys, i a partir de 1962-63 cada any.
Gairabé las tinc totes fins 1970, i a partir d'aqui, alguns números sueltos, que ja no son tant interesans al ser mes recients.

Las hi anat trobant als Encants i Mercat de Sant Antoni els diumenges.

Cal recordar que a aquestas guias figura tots el recorreguts de tramvies, autobusos, trolebusos i metro detallats línia a linia, i en cada plano parcial esta marcat el seu recorregut.

Quand alguna vegada al fórum hem discutit algun tema històric, m'han servit de font de consulta.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 02/09/2008 9:02

foronda 141 ha escrit:Com a col.lecio friki, tinc guias de Barcelona de Editorial Pamies desde 1941.
A aquestas datas es publicaba cada dos anys, i a partir de 1962-63 cada any.
Precisament la primera anual és la més antiga que tinc. Malauradament no en conservo cap dels anys 80, tot i que fa molts mesos vaig prometre a un fil que no trobo que escanejaria la pàgina corresponent a l'estació de Ciutadella i el pas a nivell proper a l'Hospital del Mar.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 25/04/2013 21:30

A la fira Paperantic, que es celebra fins diumenge al matí a las Cotxeres de Sants, hi ha a la venda "rombos" metalics antics originals amb el nom de l'estació de metro de Fontana, Marina i Rocafort. També tenen una placa ovalada del cotxe 432 de la línia 1.
Demanen 300 Eur. per cada peça.

Parlant amb el venedor diu que te mes "rombos" d'altres estacions i plaques ovalades de altres series al mateix preu, si be els de la 100 son mes cars.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 06/08/2013 19:30

Ha sortit a la venda una reproducció en miniatura del Bus Turistic de TMB. No se l'escala que es pro potser es la mitat de 1/87. Es una peça bastant barroera per els detalls fabricada per Guisval i patrocinada per la propia TMB,

La podeu trobar a l'Oficina de Turisme de Pl. Catalunya (la soterrada a prop de Fontanella). Preu 8,50 Eur.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimarts 06/08/2013 20:28

Aquí s'hi pot parlar també de fulletons horaris?


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 06/08/2013 23:52

Sí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 07/08/2013 13:08

foronda 141 ha escrit:Ha sortit a la venda una reproducció en miniatura del Bus Turistic de TMB. No se l'escala que es pro potser es la mitat de 1/87. Es una peça bastant barroera per els detalls fabricada per Guisval i patrocinada per la propia TMB,

La podeu trobar a l'Oficina de Turisme de Pl. Catalunya (la soterrada a prop de Fontanella). Preu 8,50 Eur.
Anda, es barata. Les miniatures d'autobusos costen 20-30 euros ... També la venen a la botiga de FGC


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimecres 07/08/2013 14:00

Aqui hi ha una foto de la reproducció del Bus Turistic, vist al Facebook de Autobuses BCN
Imatge



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Diumenge 08/09/2013 20:44

Algú té escanejats horaris de Rodalies de Barcelona d'entre 2000 i 2008, mesomenys?


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 08/09/2013 21:03

UT447Barcelona ha escrit:Aqui hi ha una foto de la reproducció del Bus Turistic, vist al Facebook de Autobuses BCN
Imatge
[broma]Em recorda una mica al Neoplan Skyliner. Jutgeu vosaltres mateixos.
http://farm7.staticflickr.com/6052/6279 ... 402b_z.jpg :roll: :roll: :roll: [/broma]

Tornant al tema, fa temps tenia un horari/plànol dels anys 90 de la R1 i la R3 de RENFE. I ara tinc els horaris de FGC del Metro del Baix Llobregat de Febrer del 2008 els horaris de BCN a Martorell (L8, S33, S4, S8, R5, R6), els de BCN a Igualada (R6) i els de BCN a Manresa (S4, R5). També tinc un fullet de les tarifes de RENFE i de l'ATM del 2011 i els horaris de totes les línies de Renfe Rodalies BCN de Desembre del 2010.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 08/09/2013 21:08

Jo tinc targetes ATM, bitllets senzills de diverses empreses, i targetes de FGC i Rodalies des del 2006 fins avui dia. Total, que tinc més de 100 targetes :x


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 08/01/2014 21:36

Acabo de trobar la targeta T2 que feia molt que estava buscant!!! :victoria :victoria :victoria Estava en un llibre que tenia per allà amagat. Pel color crec que és del curs 86/87.



Avatar de l’usuari
voltrega
N5
N5
Entrades: 93
Ubicació: SANT HIPOLIT DE VOLTREGA

Entrada Autor: voltrega » Dissabte 11/01/2014 11:49

Jo acabo de trobar aixo del 88...
Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 11/01/2014 11:55

Per a col·leccions de bitllets de transport, ja hi ha un fil permanent obert a l'efecte.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”