Webs de transports interessants

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Nova WEB: www.transportebcn.es

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 12/11/2006 22:48

Hola a tothom:

He creat una nova web per pur "amor al arte" sobre el transport públic:

http://www.transportebcn.es

Una pàgina sobre totes les noticies que envolten el transport públic de la provincia de Barcelona (Bus, Metro, TRAM, FGC, RENFE...). Encara estic afegint continguts (podreu veure com falta introduir estacions de L1, L4, L11, FGC, RENFE, TRAM.... i moltes noticies, links...

IDEA:
La idea em va sortir desde fa molts mesos, potser desde febrer, març quan cada dia al 20 minutos, diari Metro, etc... sempre apareixia una noticia relacionada amb aquest món, llavors a principis d'agost, vaig decidir començar a fer una web on pogues reunir totes aquestes noticies i també que inclogues reportatges, fotografies, una mica d'historia també i que aquestes es puguin filtrar segons linia, estació...

Vull agrair sobretot a Bernat i a JMora per prestar-me fotografies e informació de les seves planes, us ho agraeixo moltissim.

Espero que us agradi

P.D.: Us recordo que encara no esta del tot acabada, e de posar links i molta informació, pero si hi ha qualsevol cosa q no us agrada, doncs digueu-la i es pot modificar, no perque la poseu a parir us deixare de parlar xD, estem en un mon lliure d'opinió
Denisuko l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 12/11/2006 23:12, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 12/11/2006 22:54

Osti!!! Molt wapa la pàgina!!! Tant el disseny com el contingut!!!Si la mantens bé es pot arribar a convertir una mica en un referent!!! Enhorabona i ànims!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 12/11/2006 23:13

Felicitats

JAJA, Estaciones > Almeda > Información: pues es la estacion de almeda xD



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 12/11/2006 23:30

Quina bona pinta nano! Molts ànims i força per convertir-la en un referent d'informació del transport metropolità! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 12/11/2006 23:51

Enhorabona per la iniciativa! Aquí comença a haver-hi una competència ferotge! :)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 13/11/2006 9:39

Felicitats per la web, la veritat és que té força bona pinta :ok



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 14/11/2006 20:42

MOLTEEES GRACIES PELS ANIMS NOIS!!

:) La veritat es q estic molt content de com esta quedant encara que em queda molta cosa per fer, pero bueno, temps al temps, suposo q al Nadal ja estara completament operativa amb tot el que li vull posar



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimarts 14/11/2006 20:56

Molt ben estructurada, clara, senzilla d'utilitzar... molt be, et felicito! :D ;)


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/11/2006 22:26

very well!!!!! si que és molt clara i la informació en titulars està genial!



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 14/11/2006 23:26

Hola:

Denusuko. Maca la pagina. Fel.licitats per la currada que t'has fet. Endavant i anims :plas

Sols un parell de coses, espero que no et molestis. A la seccio "Metro" el fons blau dels recuadres amb la lletra tambe de color blau es fa una mica dificil de llegir, almenys a mi, que tinc la vista una mica cardada. Altre. Es "Tarjeta" o "Tarjetas" en castella.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 15/11/2006 0:02

Serie600 ha escrit:Hola:

Denusuko. Maca la pagina. Fel.licitats per la currada que t'has fet. Endavant i anims :plas

Sols un parell de coses, espero que no et molestis. A la seccio "Metro" el fons blau dels recuadres amb la lletra tambe de color blau es fa una mica dificil de llegir, almenys a mi, que tinc la vista una mica cardada. Altre. Es "Tarjeta" o "Tarjetas" en castella.

Sal.lutacions:

Serie600
Es clar que no em molesta, si per aixo ho he demanat, que sigueu el mes critics possible.

Ya esta solucionat el problema de las "Tarjetas" gracies per fer-m'ho saber.

I en quan el tema de colors, a mi tampoc em convenç gaire el blau o almenys aquesta tonalitat, aparte de perque no representa molt el color del metro, pero de totes maneres no se quin agafar-n'he, a no ser que sigui un blau més claret. El tema dels colors els utilitzo per diferenciar el de quin tema tracta el que estas llegint o no

GRACIES NOIS I NOIA PER LES OPINIONS



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 15/11/2006 1:32

Hola:

Vermell "TMB"?....

Tambe es veritat. El verd "recorda" al tramvia, per exemple. Pero quin color "identifica" al Metro i al Bus?.....

Home, en plan nostalgic jo agafaria algun crema o verd de la epoca dels 300 per exemple. O algun marro dels interiors dels 400 de la L1.... O en gris "metro" de les rajoles de la L1-L2 (historica, la "Sagrera-Vilapicina" per entendre'ns). Ep!, ni cas... s'em va la pilota pero molt :)

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 16/11/2006 20:05

:plas :plas :plas

Salutacions.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”