BUUHHHH, QUE MIEDORRRR!!!!

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dissabte 16/02/2008 12:50

Tema molt interesant i seguit amb entusiasme per la gent del FTC, si busques amb el cercador per "CORREOS" "BANCO" "GAUDI" i similars trobaras molts fils i fins i tot moltes fotos de l'enllaÇ que has posat, almenys podrien citar-ho..pero el treball esta molt be.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 16/02/2008 22:03

tenint en compte que hi han errades de pes, tipus Roquetes (ara es diu Via Júlia); Travessera no va existir mai, Espanya, Catalunya, i Sta. Eulàlia van ser reformades però no han estat mai abandonades. La primera foto que fa servir per parlar de l'estació de Catalunya correspon a l'estació del Gran metro, quan ell està parlant del transversal. Que hagi fet servir moltes fotos d'aquest fòrum (entre elles algunes meves) sense anomenar-ho, també m'ha tocat una mica els ous. :emprenyat :emprenyat



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 16/02/2008 22:14

He entrat a la web, i no l'entés gaire. Qui l'ha fet?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 17/02/2008 12:09

Jo el que he vist es una especie de fòrum però en cap moment he vist les fotos. De totes formes sembla una pagina d'incults, trolls i spam. De totes formes si es un forum, tindrà un administrador, al qual se li podria dir que retirés les fotos robades d'aquest fòrum.

Salut,



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 17/02/2008 13:29




Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 17/02/2008 16:37

Actualment passant amb el metro si es mira be es possible veure-la pero només anant en direcció la Pau, es a dir de Jaume I a Barceloneta. De Barceloneta a Jaume I no es veu res.
Aixo no es correcta ja que mirant per la cabina del 9000 de Barceloneta a Jaume I vaig veure l'estació en tota claredad.

tampoc entenca massa bé la part d'aquesta estació ESTACIÓ DE BIFURCACIÓ-VILANOVA



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 24/02/2008 14:06

No només han mangat fotos del LLOP, sinó també meves, del wefer i del Trenscat. I han tingut la barra de retallar-les de tal manera que no es llegeix l'autor, en la meva encara es distingeix la marca d'aigua.

Quina barra té la gent, és indignant.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 24/02/2008 14:22

Solucionat. Mireu l'últim comentari... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 24/02/2008 15:16

Deixeu-vos de punyetes. Escriviu un correu al webmestre demanant-li la retirada immediata de les fotografies copiades (indicant des d'on us les han copiades), deixant ben clar que en cas de no fer-ho teniu intenció de recórrer a la justícia.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 24/02/2008 18:30

A tot això, té tela la resposta de l'autor del fil al comentari d'un afectat, que molt m'imagino de qui es tracta. Em sumo a l'opinió de l'entfe001: feu quelcom per deixar ben clar que hi ha coses que es poden fer i altres no, i que això no té cap relació amb el que aquell plagiador pretén fer-nos veure.

La propietat és la propietat, que per alguna cosa hi ha qui es pren les molèsties de fer fotos i recollir dades de tot tipus i de primera mà. I, si tantes ganes té aquell personatge de divulgar informació, doncs que ho faci amb tots els ets i uts, cosa que també comporta citar les fonts.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 24/02/2008 22:56

Sí, s'ha de tenir collons amb la resposta però bé, hi ha gent per a tot. En fi, deu ser un d'aquests éssers sociòpates... :D

I a una altra cosa. :hola


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 24/02/2008 23:29

Bé, per evitar l'acció d'aquest sàtrapa i d'altres com ell, tothom que volgui, li enviarè per mail em programa que faig servir per posar marques d'aigua a les fotos que es volguin publicar (sempre posant-les enmig de l'imatge) i traduit al català. Si no, també hi ha l'opció de publicar-les al forum privat.



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dilluns 25/02/2008 11:11

He llegit per sobre les respostes d'aquest senyor sobre les fotos i m'han provocat vergonya aliena. Com es pot tenir tanta barra? No hi estic gens al dia del tema, però crec que hi ha diverses formes de defensar la propietat intel.lectual d'aquestes fotos i, ja que el personatge en questió s'entesta en ni tan sols disculpar-se, s'haurien de prendre les mesures adients.

Aprofito per donar les gràcies per la feina a tots els companys del fòrum que dediqueu el vostre temps i calers a portar tota aquesta informació i compartir-la amb la resta. :plas



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/02/2008 12:09

Amb les respostes que ha deixat anar, aquest energumen demostra no tenir ni idea del que diu. Això sí, les seves formes grolleres creen adeptes a qui agrada que els llencin carronya als peus. En fi, sobren comentaris...

La llàstima és que fer passar aquest fatxenda per l'adreçador de la justícia costa temps, diners i nervis. Però és el que es mereixeria.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/02/2008 12:31

Jo faria una queixa/reclamació/denúncia conjunta. Igual no fa ni falta portar-ho endavant, però apa que no s'espantaria i treuria les fotos ràpidament! :)



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 25/02/2008 14:19

Poseu-vos en contacte amb algun admin del Racó Català explicant-li que cert usuari ha agafat fotografies sense permís i que a més els ha retallat la part on indicava el seu autor, fent-les passar així com a seves i passant-se pel forro els drets d'autor.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 27/02/2008 8:42

Totalment d'acord en fer-li esborrar tot el que ha copiat a aquest senyor.

La resposta a l'orique és per donar-li un parell de clatellots.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 27/02/2008 20:51

Jo ja passo de contestar a aquest senyor... com a mínim, allà queden les discrepàncies i al menys ja ha reconegut que el material original no és d'ell...



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 17/09/2008 11:12

Missatge a SSC del senyoret:
Que jo sàpiga a internet tothom emprea fotografies de tothom, qui no vol que les usin no les penja o les protegeix amb copyright.

Aquesdt article no només ha emprat fotografies de infinitat de webs diferents, llibres, diaris, etc... sinò que ha condensat tota la informació que ha trobat sobre les estacions fantasmes. Cosa que no feien els que penjaven fotografies i anaven xerrant d'elles aquii allà i despres s'han emprenyat per no haver fet ells el que al final he fet jo.

Penjar fotos aqui i allà i comentaris solts de quatre paraules és facil

Fer un article amb totes les dades no

D'aqui la rabia d'aquests torrecollons de les discusions que esmentes (i del fòrum aquest no va sortir ni un 10 % de les fotos a sobre! i de dades menys encara... i a sobre es queixen).

Si ells son experts en ferrocarrils que haguessin fet un article i una web com deu mana sobre les estacions fantasmes com n'hi ha a les principals ciutats europees.

Aleshores jo que soc un simple aficionat no hauria d'haver-me tirat dies trencant-me el cap voltant per 40.000 webs (de ferrocarrils, d'història, d'arquitectura, etc...) i mirant per tot arreu per treure l'entrellat de tot i fer l'article.

Que volies? que a més de pendre nota de totes les dades i fotos i trencar-me el cap perque a un lloc deien blanc i a l'altre negre i no s'aclaria ni deu, prengues nota d'absolutament tots els llocs d'on havien sortit les dades i les fotos quan estaven a desenes de llocs diferents una dada aqui, una foto allà (fotos a varios llocs alhora, etc...). Creus que jo em guanyo la vida fent articles o tinc setmanes per perdre en un tema que realment no em va ni em ve?

Menys reclamar fotos i més informar i divulgar... i pencar, que un article així no es fa sol eh. Busca'n un altre de semblant sinò. Mira si han hagut anys per fer-lo... Això a altres ciutats europees no passa, allà els que em venien a tocar els collons a mi fan webs detalladissimes i les posen a l'abast de tothom perque la gent pugui informar-se i descarregar-se el que vulgui, aqui fan el torrecollons i ni fan ni deixen fer.

A tu m'agradaria haver-te vist pencant com un burro dies i dies seguits per poder aclarir-me de tot i treure dades escadusseres d'aqui i d'allà per fer-lo.

Jo he fet un simple article a un fòrum d'internet que ni tant sols tenia a veure amb el tema (era un fòrum nacionalista), no pas un llibre, no se que coi reclameu. Inclus els vaig oferir l'article un cop fet perque fessin amb ell el que volessin i l'ampliessin i el posessin a l'abast de la gent, mira si soc interessat. Si el van voler ni n'han fet ells cap, ells lo que volien era amagar les dades i les fotos quan les seves a sobre representen només una petita part de les que hi ha a l'article

Lo meu no és prepotència, es que em rebenta que aquella colla d'envejosos em vinguessin amb romanços (i mentides perque els errors que diuen jo no els veig enlloc) despres de la currada que em vaig pegar.

Que feien ells tants anys xerrant per fòrums i webs penjant de tant en tant alguna fotografia i donant una dada aqui una allà contradient-se a cada moment enlloc de posar-se a fer una web sobre el tema? Això haurien d'haver fet i no venir a tocar-me els collons a mi que ni em dedico als ferrocarrils ni en trec profit ni res, només informava de tot el que no han informat ells en anys, i ho feia perque em va interessar saber-ho a mi i, posat en la tesitura de trencar-me les banyes per treure l'entrellat a tot plegat, no vaig voler guardar-ho per mi com fan ells sinò posar-ho a l'abast de tothom perquè altres no es trobessin amb el problema que em trobava jo en voler saber coses de lers estacions fantasmes i no trobar res. Des del primwer moment vaig dir que les fotos no eren meves, que més volen?

I que consti que la única web que havia fet sobre el tema un ferroviari com ells, que era molt resumida i practicament no tenia dades, l'autor demanava que l'ajudessin a trobar dades i fotos i es va quedar amb les ganes. Van anar aquesta gent a ajudar-lo? NO.

Lo seu és criticar la feina dels demés, així estem que tenim estacions que no coneix ningú i ells encara volen amagar les fotos. NO m'extranya que no tinguem webs sobre el tema a diferència de la majoria de ciutats europees, amb aquesta mentalitat no es va enlloc. Això és l'antítesi de l'esperit d'internet.

Per flipar!



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”