BUUHHHH, QUE MIEDORRRR!!!!

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Re: BUUHHHH, QUE MIEDORRRR!!!!

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 01/10/2008 22:49

Perdoneu per apereixer tard en aquet fil.

En primer lloc, hi han fotos meves en el "reportatge" d'aquet home.

En el segon lloc, com molts eu dit esta ple de fallos.

Ben fet amb lu de les cartes!

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 01/10/2008 23:05

porto novetats. He estat mirant el tòpic del "subjecte" i ara té la barra de comparar els que amaguen les fotos (=nosaltres, segons ell) amb els que van destruir les boques de Liceu. A més, si li voleu veure la cara, ha penjat unes fotos on s'identifica amb pantalons curts i xancles. Per cert, un mitjà s'ha fet resó de l'article i per il·lustrar-ho han fet servir LA MEVA FOTO DE CORREUS!!!!!.

Metring, treu l'espassa i Desperta Ferrooooo!!!! :atac :tranqui



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 01/10/2008 23:21

Crec que hauriem de mirar d eparlar amb el home del diari el Joan Camp, i explicarli tot.

Em nego que un tiu que no te ni idea de trens, i que fa un reportatge amb tantes dades erroneas i a sobre insultanos a nosaltres, tingi tanta popolaritat sobre aquet tema tan tractat per nosaltres com el cas de Les Estacions Fantasmes.

Esque a mes aquesta gent del Raco Català, no en tenen ni idea, en alguns comentaris parlan de baixar a les vies i anar fins a l'Estació Fantasma a peu, estan sonats! Com pot ser que una persona que esta proposant un acte incivic, es faci popular, per un reportatge que ha fet? Baixar al tunel, estem parlant del paro de la linia sencera si els enganxen!

Metring, com diu En Llop, prepara l'espasa i ataquem! Pero no numes tu, em de fer quelcom TOTS!


Salut i peles!!!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 01/10/2008 23:48

El LLOP ha escrit:ara té la barra de comparar els que amaguen les fotos (=nosaltres, segons ell) amb els que van destruir les boques de Liceu.
Em fa l'efecte, doncs, que deu haver parlat (si és que no és un altre alter ego) del popular BCN Término.
El LLOP ha escrit:Per cert, un mitjà s'ha fet resó de l'article i per il·lustrar-ho han fet servir LA MEVA FOTO DE CORREUS!!!!!.
Aquí sí que és fàcil atacar. Simplement escriu un mail al mitjà en qüestió dient que aquesta foto és teva i l'han publicat sense el teu permís, i que en cas de no rectificar emprendràs les accions judicials corresponents.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 02/10/2008 8:16

I feu-ho amb Racocatalà. Envieu-los un mail o un burofax!!!


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/10/2008 9:23

Nois, recordeu que ja vam enviar un e-mail a la productora. I si voleu enviar un e-mail al personatge en qüestió, si us plau, aquest cop doneu-me les signatures de tots els afectats per l'utilització de fotos sense permís, que a l'e-mail a la productora, només vam signar 3 persones. No ens limitem a les pataletes, passem a l'acció tots!!!!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 02/10/2008 10:17

metring, també s'hauria d'avisar a un noi que té un Blog hi que s'ha fet ressò de l'article del "subjecte" i per il·lustrar el seu escrit, fa servir una de les fotos robades. L'adreça es la següent: http://in.directe.cat/joan-camp/bloc/le ... -barcelona. També aquesta pàgina web s'en fa ressò: http://www.directe.cat/article/lestacio ... -no-h-9550



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 02/10/2008 10:27

Repeteixo......

El primer lloc on heu de contactar és Racocatalà, amenaçant-los d'accions si no retiren les fotos o citen la procedència i autor, al·legant la Llei de la Propietat Intel·lectual. Deixeu-vos de productora i històries. Ataqueu l'arrel!!!


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/10/2008 10:50

Tens tota la raó del món.

Necessito les signatures i suggeriments que volgueu fer, l'enviaré demà mateix, vinga, no ho endarrerim més!!!!!!!!!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 02/10/2008 11:15

la meva ja la tens...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/10/2008 13:27

Bé, nois, basant-me en la carta que va escriure en megapauer, ja he enviat el mail a Racó Català, a veure què passa...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 11/10/2008 19:18

hi ha un altre usuari que es queixa de que li ha agafat les fotos sense permís, son les de l'accés tancat de l'estació del Clot. A sobre, el "subjecte" en possessió de la veritat absoluta, ha retallat totes les signatures de les fotos d'aquest noi (http://www.doommaster.cat/comments.php? ... 113-221021) i encara té la barra d'anar donant lliçons. !Quins pebrots!! :martell2



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 11/10/2008 19:23

Crec que en aquest tema caldria que fessim una reflexió: molts han sigut els perjudicats, molts els que s'han queixat en "veu alta" d'un comportament incorrecte, molts els que han demanat que "es faci alguna cosa"... però ben pocs els que han accedit a mullar-se pel tema.
Amb aquesta actitud, l'únic que s'aconsegueix és donar la raó als que es dediquen a robar informació com el senyor d'aquest cas. Siguem conscients que ell ha realitzat una acció reprobable i lamentable, però ha sigut l'únic que com a mínim a fet alguna cosa. La resta de persones, no hem estat capaços de fer absolutament res. Per exemple, quan s'ha dit d'agafar tota la informació que va publicar aquest senyor, i convertir-la en alguna cosa decent esmenant-ne els errors i citant les fonts, ningú ha mostrat l'interès de col·laborar.
Ens queixem molt, però no som capaços de moure un dit per gairebé res. No és gairebé igual de recriminable tot plegat?

Simplement, una reflexió...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 11/10/2008 19:29

Sobre aquest tema, que consti que des de l'administració hem intentat fer alguna cosa, per evitar que continui el reportatge a Racó Català, però no hi ha prou amb això, hagués calgut que tots els afectats fessiu pinya, i per exemple, entrar en aquell fòrum, i dir que sou els autors de la foto tal i qual. Reconec que estic decebuda, que hauria esperat una mica més d'unió per sol·lucionar el tema, ho sento :(



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 11/10/2008 19:43

Jo m'ofereixo per col.laborar en la modificació de l'article del subjecte, vaig donar les meves dades per fer la carta a racó català, però no vull entrar allà perquè se'm calenta el morro fàcilment i semblaria una baralla de bar, i "no es plan". A veure qui més s'anima, perquè tothom té feina ja ho sé, però s'ha de fer alguna cosa i si no callar.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 11/10/2008 20:40

Tú al menys, t'has mogut, i vas donar signatura.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 12/10/2008 1:35

Fa anys, el grup "Els Pets" va treure una cançó titulada "No n'hi ha prou amb ser català".
La lletra deixa així:
Quin muermo, quin rotllo,
quina caqueta de 6 milions.
No es mullen, no es mouen,
no els molestis, no siguis plom.

Mentre tinguin la botigueta
i un bon xec a final de mes,
tant els hi fot si mana Fraga,
Pujolet o el rei.
Han canviat els que manen, ha canviat el número d'habitants... però el fons continua essent el mateix.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 12/11/2008 0:37

Reobro el tema perquè acabo de trobar-me amb una prova que desfà l'argument principal del "subjecte": que no hi havia informació, concisa i en una sola plana web, d'estacions fantasma. Aleshores, això què és? En tot cas, el seu autor, una persona molt coneguda per aquests verals :D , ens podrà treure de dubtes sobre quan ha publicat el contingut.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dijous 20/11/2008 18:54

Quin enrenou...
:martell1


Visca el metro!!

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimarts 30/12/2008 19:19

Primer, ho sento per escriure tard a el tema. :?
Segon, la unica solucio que ens queda, (res de cartes, ni de firmes), jo coneixo 3 números molt inportatns a aquesta vida:

092


Salutacions.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”