Esports d'aventura al transport públic

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Esports d'aventura al transport públic

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 07/06/2008 23:17

He pensat que podriem crear una llista amb tots els esports d'aventura que hi ha al transport públic a Catalunya.

Passo a enumerar els que conec:

Fer de Sant Llorenç Savall fins a Valldoreix, autobús de La Vallesana, FGC i autobús urbà en el temps de transbord establert de 90 minuts.

Fer de Sant Llorenç Savall fins a La Floresta, autobús de La Vallesana, FGC i autobús urbà en el temps de transbord establert de 90 minuts.

Fer de Sant Boi al Parc d'Atraccions del Tibidabo, FGC, metro, FGC i autobús 111, en el temps de transbord establert de 75 minuts.

Pujar i baixar d'un Civia a Passeig de Gràcia.

Aconseguir fer el transbord S1/S2 a L6 a Sarrià de manera òptima i eficaç.

Aconseguir fer els transbords a Maçanet Massanes de manera òptima i eficaç.

Comprar un bitllet a l'estació de Lleida amb el temps relativament just i fer tota la peregrinació fins a l'andana i no perdre el tren.

Aconseguir que un títol ATM de 50/30, t-mes o t-trimestre, es mantingui durant tota la seva validesa sense que calgui cap bescanvi.

Seguir els itineraris recomanats pel buscador Vull anar.

Bé, aquests són els que en aquests moment se m'han acudit, però suposo que en podríem dir uns quants més, per cert, fora bo fer alguna trobada on puguem practicar tots aquests esports d'aventura.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 07/06/2008 23:30

josep_serre ha escrit:He pensat que podriem crear una llista amb tots els esports d'aventura que hi ha al transport públic a Catalunya.


Pujar i baixar d'un Civia a Passeig de Gràcia.

Bé, aquests són els que en aquests moment se m'han acudit, però suposo que en podríem dir uns quants més, per cert, fora bo fer alguna trobada on puguem practicar tots aquests esports d'aventura.
Fet xD


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 08/06/2008 9:37

josep_serre ha escrit: Seguir els itineraris recomanats pel buscador Vull anar.
Doncs ho he fet més d'algun cop (amb metro), i no m'ha semblat pas cap esport d'aventura.

Fer fotografies a la majoria transports públics que van sobre rails, a excepció del TRAM, a vegades també pot ser un esport d'aventura força arriscat, almenys en aquest país xD


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 08/06/2008 10:09

Aquest ja fa temps que el vaig possar:
En un 2100 a la L-4, anar del cap del tren a la cua, entre Urquinaona i Pg de Gràcia, això si, sense agafar-se a cap lloc ni desviar-se del passadís de mitg.
Tot un repte.
En un 9000, el mateix, però intentan no xocar amb les barres del mitg ni xafar el peus de ningú.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 08/06/2008 16:25

Era tot un esport d'aventura aguantar de peu dins d'una 440 pasant pel túnel de Toses quan encara hi pasaven a 40 km/h sense agafar-se enlloc. I sobretot si el maquinista era dels bons i dels que corrien.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 08/06/2008 16:44

El millor "esport d'aventura" el vaig veure fa uns anys a la Zona Franca, via dels FGC. Consistia en travessar entre topalls els trens de potassa aturats davant el senyal de parada absoluta d'accés al tram comú ADIF-FGC, a l'alçada de la deixalleria de nova construcció aleshores.
Val a dir que el senyal de parada absoluta va haver de ser canviat i col.locat a Bifurcació Zona Franca, atès que resultava incomptatible tenir aturat un tren i fer l'accés a l'Ecoparc pel pas a nivell de nova construcció.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 08/06/2008 21:24

Se me n'acut algun més, moure't a l'estació del metro de Girona amb els ascensors sense perdre't ni desorientar-te.

Anar per alguna població desconeguda en autobús urbà podent-se guiar únicament per la guia d'aquest servei o pel fulletó de la seva situació provisional, podríem buscar aquell menys aclaridor, però podem fer aquesta prova a Rubí.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 08/06/2008 23:05

josep_serre ha escrit:Aconseguir que un títol ATM de 50/30, t-mes o t-trimestre, es mantingui durant tota la seva validesa sense que calgui cap bescanvi.
Aquesta fita, en una 50/30 (que solc apurar fins al final de la seva validesa), l'aconsegueixo assíduament. Això sí, costa més recordar la data de validesa atès que, o bé queda impresa amb tinta invisible o sobreimpresa per altres validacions.

Un altre repte, gairebé irrealitzable: arribar puntual a la feina en Rodalia durant un mes seguit.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 08/06/2008 23:32

N'afegeixo un altre:

Aconseguir fer transbord entre l'últim regional Lleida-Manresa-L'Hospitalet i l'última Vallesana cap a Castellar a Sabadell Nord en cap de setmana de manera "òptima" :roll: . De moment ho he aconseguit sempre...



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 09/06/2008 9:25

Agafar el primer Nitbus Vilanova-Barcelona un dissabte a la nit, a la parada de Sitges, trobant-hi un seient lliure, sense que ningú begui o fumi, i pretendre que el conductor hagi modificat la validadora perquè a l'arribar a Barcelona el teu viatge ATM de 3 zones et permeti transbordar sense cobrar-te un altre viatge per violació de zona.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 09/06/2008 14:35

Miquel ha escrit:En un 2100 a la L-4, anar del cap del tren a la cua, entre Urquinaona i Pg de Gràcia, això si, sense agafar-se a cap lloc ni desviar-se del passadís de mitg.
Avui mateix n'he aconseguit una part. M'he aguantat tot el temps entre les dues estacions sense agafar-me. Això sí, no m'he mogut d'allí on era.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 09/06/2008 17:53

Transbordar a Cassà de la Selva entre l'autobús que surt als '15 de Girona baixant a la segona parada del poble i l'autobús que surt de Sant Feliu de Guíxols als '15, comptant que es creuen en la segona parada sentit costa i les parades de cada sentit disten 200 metres :D (no sé si s'ha entès, la veritat)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 11/06/2008 11:08

josep_serre ha escrit:Pujar i baixar d'un Civia a Passeig de Gràcia.
Si algun dia mai fan parada comercial a Girona aleshores sí que riurem :)
josep_serre ha escrit:Aconseguir fer el transbord S1/S2 a L6 a Sarrià de manera òptima i eficaç.
Aquest l'he aconseguit més d'un cop, és fàcil parant a la mateixa andana. El fumut és l'invers.
josep_serre ha escrit:Aconseguir fer els transbords a Maçanet Massanes de manera òptima i eficaç.
Jo l'he arribat a fer passant només 90 segons entre l'arribada del segon CEX del matí de Girona i la sortida del C1 cap a Mataró, tot i que l'habitual en aquest cas és perdre'l i haver-te d'esperar mitja hora.

Ara, el transbord per fer un trajecte tipus Hostalric - Blanes és per escanyar a algú.
josep_serre ha escrit:Aconseguir que un títol ATM de 50/30, t-mes o t-trimestre, es mantingui durant tota la seva validesa sense que calgui cap bescanvi.
Ara que només faig servir autobús i una validació per viatge, algun cop ho he aconseguit amb la T-50/30. Abans, quan en feia un mínim de dos per viatge era del tot impossible.
josep_serre ha escrit:Seguir els itineraris recomanats pel buscador Vull anar.
He fet el trajecte Encants - Sarrià que em recomanà temps enrere, però arribant a Sant Andreu Arenal amb transbord previ a Renfe a Catalunya. No recordo quan m'hi vaig estar.
josep_serre ha escrit:Bé, aquests són els que en aquests moment se m'han acudit, però suposo que en podríem dir uns quants més, per cert, fora bo fer alguna trobada on puguem practicar tots aquests esports d'aventura.
Transbordar del segon tren Lleida - Barcelona via Calaf a l'últim EixBus a Girona creuant Manresa a peu.

Aconseguir prendre el regional de les 18.17 a Portbou arribant-hi amb el TER procedent de Perpinyà a les 18.12, control d'immigració i compra del bitllet inclosos.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 11/06/2008 11:14

entfe001 ha escrit:Aconseguir prendre el regional de les 18.17 a Portbou arribant-hi amb el TER procedent de Perpinyà a les 18.12, control d'immigració i compra del bitllet inclosos.
Aquest jo el vaig fer al revés. Veníem amb 4 minuts de retràs i li van donar la sortida al regional just quan nosaltres paravem (va ser mala llet, el tren va sortir abans d'hora). Ni control fronterer ni compra de bitllet :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 11/06/2008 18:51

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:En un 2100 a la L-4, anar del cap del tren a la cua, entre Urquinaona i Pg de Gràcia, això si, sense agafar-se a cap lloc ni desviar-se del passadís de mitg.
Avui mateix n'he aconseguit una part. M'he aguantat tot el temps entre les dues estacions sense agafar-me. Això sí, no m'he mogut d'allí on era.
Jo avui, podria dir que ho he fet en 3/4, ja que avançar-hi sense agafar-se, s'ha de tenir molta valentia, sempre hi ha el risc de caure a sobre d'algú.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dijous 12/06/2008 20:42

A veure què us sembla el recorregut següent, en qualsevol dels dos sentits:
Sant Andreu Arenal - MiR-Manresa (tren, R4/7)
MiR-Manresa - Montcada i Reixac (centre, R2)(caminant)
Montcada i Reixac - Sant Andreu Comtal
Sant Andreu Comtal - Sant Andreu Arenal (caminant o metro)
Si agafeu bona combinació, crec que es pot fer amb 40 minuts, potser menys i tot.

Desconec si un recorregut així apareix al "Vull anar", però s'hi poden fer moltes variants, com canviar les estacions de Sant Andreu per les de Passeig de Gràcia i Plaça Catalunya, o directament Sants, així com Montcada per Mollet o Granollers (encara que en aquest cas és molt més difícil agafar bona combinació per les freqüències de les R2 i R3.

En qualsevol cas, l'esport per excel·lència és la gimnàstica artística o "Matrix" que sovint s'ha de fer en hora punta (posa-l'hi 18h a Catalunya metro L1) per entrar i sortir del vagó o agafar una posició """còmoda""".



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Divendres 13/06/2008 8:58

mmm esport d'aventura ¿dormir-se dret en una 112 i no caure, no cola no?

I un altre esport d'aventura va ser cap l'any 2004 anar dintre d'un vitrasa (autobusos de vigo) per la nit i el conductor fent rallies, la sort era no sortir del seient :D


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 13/06/2008 12:50

Aconseguir seient a Plaça Catalunya a la 440 132M 122C Puigcerdà xD. Avui ja no es pot fer...


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 15/06/2008 22:19

Agafar un 5000 a Sagrada Família de la L5, direcció Cornellá centre, en hora punta i amb 30 companys de 13-14 anys i 2 professors :) :) :) .



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 16/06/2008 22:47

Buff, en conec molts...

-Sortir del tren a l'estació de Fondo i no respirar fins arribar a superfície...

-Sortir de l'estació de tren de Badalona i arribar a la platja en menys de 5 minuts...

-Entrar en l'últim moment a un tren a Pep Ventura...

-Sortir o entrar a un tren de la L1 en hora punta...

Etcètera...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”