Algun cop han menyspreat la vostra afició als transports?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Re: Alguna vegada us han despreciat les vostres aficions?

Entrada Autor: jEiiK0b » Dijous 11/08/2011 0:33

A mi en general em respecten la afició, tant a casa com a fora, però jo tampoc la faig massa públic. Tot i això entre amics moltes vegades surt al descobert.

Jo de petit sempre dibuixava trens i els mestres em deien alguna cosa com “la pròxima vegada dibuixaràs una altra cosa, eh!!”.
Ara amb els portàtils que utilitzem a l’institut em vaig posar de fons de pantalla un tren, i una noia d’aquestes pijes pijes no es va poder aguantar per preguntar-me “tienes un tren en el fondo de pantalla???”. No puc suportar aquesta manera de pensar.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 11/08/2011 0:59

jEiiK0b ha escrit:una noia d’aquestes pijes pijes no es va poder aguantar per preguntar-me “tienes un tren en el fondo de pantalla???”
La resposta correcta és: "Té una explicació, però dubto molt que siguis capaç d'entendre-la".

De vegades, quan veus que cert tipus de persones no entenen el que fas i et desprecien, saps que estàs fent el millor. El que seria preocupant és que a cert tipus de gentussa li agradés el mateix que a tu.



SergiClarSFM_FGC
N2
N2
Entrades: 11
Contacta:

Entrada Autor: SergiClarSFM_FGC » Dimarts 22/11/2011 22:10

Jo de jugar molt a la Nintendo 3DS i a la WII xD


El primer fotracataire de Sineu :D

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/11/2011 22:26

SergiClarSFM_FGC ha escrit:Jo de jugar molt a la Nintendo 3DS i a la WII xD
Relació amb els transports?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 22/11/2011 22:52

metring ha escrit:
SergiClarSFM_FGC ha escrit:Jo de jugar molt a la Nintendo 3DS i a la WII xD
Relació amb els transports?
Amb els transports cap, però amb el títol del fil (que al cap i a la fi és el que està responent), tota. I que consti que ho dic com a menyspreador sistemàtic de tot el que faci olor a videojoc.

Suggereixo canviar el títol del fil pel de: "Alguna vegada han menyspreat la vostra afició als transports?", que a més de fer referència al leitmotiv del FTC està escrit en català.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/11/2011 22:56

Procedeixo al canvi, doncs! :ok

Bé, he posat "algun cop" perquè no hi cabia el signe d'interrogació.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 22/11/2011 23:01

Merci! :plas
Aprofito per dir la meva: quan algú descobreix que no tinc cotxe i a més m'agrada viatjar en tren, si veig que canvien l'expressió mossego abans i maleeixo els ossos dels que van en cotxe a la feina tenint transport públic. La mejor defensa es un buen ataque.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 22/11/2011 23:20

A "El convidat" d'aquest dilluns, en què l'Albert Om va anar a cal Xavier Sardà, aquest li va replicar encertadament la pregunta "Com és que t'agraden els trens?" amb un "Tu preguntes als que juguen golf: com és que t'agrada jugar al golf?"


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/11/2011 23:22

Guigui ha escrit:A "El convidat" d'aquest dilluns, en què l'Albert Om va anar a cal Xavier Sardà, aquest li va replicar encertadament la pregunta "Com és que t'agraden els trens?" amb un "Tu preguntes als que juguen golf: com és que t'agrada jugar al golf?"
Gran, gran resposta! Tant de bo en Xavier Sardà escrivís al Fòrum!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 22/11/2011 23:26

Ves a saber si ja ho fa, però en l'anonimat...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dimecres 23/11/2011 4:30

Jo no soc massa de fer publica la meva afició pels metros i els trens, només ho sap la gent de confiança, tot i que quan penjo fotos dels meus viatges a facebook, la gent ja s'en deu fer una idea que tinc debilitat per aquest mon, tot i que ningú m'ha fet cap pregunta al respecte, i ja m'alegro que es quedi aixi.
Una cosa que si em fa molt bullir la sang es quan estic veient videos de gent que enregistra amb la seva camara circulacions ferroviaries a alguna estació, i despres miro els comentaris i surt algú amb "pero que haces grabando trenes, menudo friki" o pitjor encara "que ganas tengo de graffitearme ese tren". Fins el que he arrivat a veure, el propietari del video sempre opta per no fer-hi cas. Jo també tinc un canal amb grabacions meves, i he de reconeixer que si m'ho fessin a mi saltaria de seguida.
Que hi farem, la gent veu extrany tot el que no sigui fer el que fa la multitut (i fer-ho acompanyat, que aquesta es un altra, la gent no sap anar enlloc si no li acompanya algú). Encara recordo quan anava amb una noia a agafar el Tram a l'estació de Sant Adrià, i al arribar-hi al carrer de l'estacio em diu "que feo tiene que ser vivir en esta calle con la estación delante". Vaig preferir fingir que no habia escoltat alló.

I si em permitiu un petit offtopic, una altra afició que tinc i la gent encara veu més extranya que lo del món ferroviari: viatjar sol.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/11/2011 9:29

Kane_84 ha escrit:
I si em permitiu un petit offtopic, una altra afició que tinc i la gent encara veu més estranya que lo del món ferroviari: viatjar sol.

Lo de viatjar sol, no puc entendre que la gent no ho toleri, jo he viatjat sola, i no m'ha passat mai res. És més, al meu entorn em veien com a valenta més aviat. I no deixa de tenir els seus avantatges: vas a on vols quan vols, t'espaviles sobretot si vas a l'estranger, per parlar un altre idioma...Això si, no pots comentar amb ningú res del viatge, però ja ho fas quan tornes a casa.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 23/11/2011 9:33

metring ha escrit:Això si, no pots comentar amb ningú res del viatge, però ja ho fas quan tornes a casa.
Fent turisme de motxilla, he tingut xerrades interessantíssimes als albergs.

Sí, sí, ja ho sé: back to topic!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 23/11/2011 10:47

Guigui ha escrit:
metring ha escrit:Això si, no pots comentar amb ningú res del viatge, però ja ho fas quan tornes a casa.
Fent turisme de motxilla, he tingut xerrades interessantíssimes als albergs.

Sí, sí, ja ho sé: back to topic!
De fet, tenim un meravellós fil sobre viatges sense parlar de transports. Però és cert que hi ha molta gent que viatja sola (jo mateix), i tot i que una bona part ho fa en avió (sobretot quan la manca de connexió ferroviària així ho exigeix), també n'hi ha molts que ho fan en tren. Al setembre vaig conèixer una dona de Lió, jubilada de la SNCF, que el mateix dia que jo m'estrenava al Tren Groc havia baixat de Paris i tornava a casa seva via Vilafranca de Conflent i Perpinyà.

Un cas extrem són els muntanyencs solitaris que a més fan servir el tren com a mitjà de transport. Al mateix viatge, una dona anglesa segurament més propera als cinquanta que als quaranta va enxampar el tren a la carrera a Planoles, carregada amb una motxilla voluminosa i botes de muntanya.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

SergiClarSFM_FGC
N2
N2
Entrades: 11
Contacta:

Entrada Autor: SergiClarSFM_FGC » Dimecres 23/11/2011 20:50

doncs el PP mel ha menyspreat aixo de veure el tren des de sa finestra de ca meva :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop


El primer fotracataire de Sineu :D

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dijous 15/12/2011 18:58

No, mai m'han menyspreat aquesta afició.


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 05/08/2012 17:46

Si anant d'excursió amb el cole facis una foto a l'entrada de l'estació del metro i en fagis una altra als cartells i termòmetres de l'andana i que se't quedin mirant els del voltant amb cara de :? o de :boig; que cada cop que jugo a casa al VirtualBus m'ho critiquin; o que m'inventi al portàtil línies de bus amb el meu germà i hàgim de deixar-ho per culpa de gent que té aficions més ridícules que la meva; o que cada dia mencioni algun tipus de transport públic i es queixin; que si poso l'FTC se m'estiguin a sobre per veure què diantre és allò que tant miro; que parli de transports i que l'individu amb qui parlo no sàpiga ni que per anar a Badalona amb Rodalies et val la T-10; que digui "T-10" i alguns no s'assabentin fins que no dic "la tarjeta'l metro"... Daixò... sí, queda comprovat que la meva afició pels transports està essent discriminada.

Off-topic: a veure, que tinc més aficions més "normaletes", com veure el futbol o la Fórmula1, veure TV3, fer el meu web (:roll:) o redactar i/o corregir articles a la Viquipèdia (això ja no és tan normal). Tanco off-topic.

El que no entenc és que si algú vol anar a tal lloc vingui i em pregunti a mi que com s'hi va.

Està vist i comprovat que a la meva edat (i gent més gran potser igual) no es poden tenir aquestes aficions perquè algú vindrà i t'ho recriminarà.

Quin món...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 05/08/2012 18:52

No pateixis, a tots ens passava igual. Jo la veritat és que he anat deixant de banda des de fa un temps les meves aficions ferroviàries, al respecte l'únic que faig és visitar el fòrum, prestar atenció a les notícies relacionades quan llegeixo la premsa, i flipar quan veig quelcom de nou, curiós o diferent respecte a ferrocarrils, però des del cotxe.

A mi també em recriminaven el meu gust pels ferrocarrils, així com per la "chanson" francesa, o la nova cançó, fins-i-tot la meva ideologia i el fet de que volgués estudiar polítiques. No sé si és que ara la meva família em té major respecte, si ja m'he fet gran o si s'hi han acostumat. El cas és que després dels 15 deixaren de recriminar-me res, i ara que en tinc 19, ho accepten sense problemes, els agradi o no, i no he tornat a sentir queixes. Trobo que fins als 15-16 fan el darrer intent de modelar la teva conducta.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 05/08/2012 23:07

Per a l'Adolescent barceloní i en Lluita1714: el que MAI podeu fer és permetre que absolutament ningú us pugui minvar la moral, ni deixar de fer el que a vosaltres us agrada perquè per unes estúpides convencions socials, sigui més ben vist ser friki del futbol, dels videojocs, etc., i la resta d'aficions les considerin "raretes". Això només demostra incultura, ment tancada i manca de respecte per tot allò que és diferent per a ells, quan també forma part de la cultura i pot ser una afició més sana que no pas altres més reconegudes. Així que a qui li "molesti" la vostra afició, que se'n vagi a pastar fang, per dir-ho finament.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 06/08/2012 2:41

Descuida que ja els he enviat a pastar fang moltes vegades però d'això ja fa uns quants anyets, i sempre he fet el que em rota. Gràcies pel consell de totes formes.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”