Recordo les Pagines centrals de la revisteta d'FGC

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Recordo les Pagines centrals de la revisteta d'FGC

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 25/11/2008 16:14

Recordo la revisteta gratuïta que editaven els FGC, era gratuïta, i es repartia cada dos semanes a les estacions, els dimecres...

Era entretenida i la llegia sempre que me la donaven, especialment m'agradava llegir les pàgines grogues centrals...

Era una secció de comunicacions dels usuaris de Ferrocarrils, on feien les seves queixes, però també hi havia cartes i declaracions d'amor...

Cartes del pal :
Li escric a la noia de 3er de Filologia que cada matí viatja de Barcelona a Bellaterra, i sempre s'asseia al meu costat i enraonavem una estona, jo sento que teníem quelcom més d'una amistat, però ara ja no la veig pel Tren i la trobo a faltar... si em llegeix que m'escrigui, siusplau...
'ho invento. Coses així, declaracions d'amor, o cartes de grups d'amics que viatjaven junts als "ferrocates", amistats, gent que oblida objectes al metro, que donen gracies per algun fet, etc...

Pensava que es podria iniciar una secció d'aquest tipus al fòrum, que opineu ?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/11/2008 16:24

uriol108 ha escrit:Pensava que es podria iniciar una secció d'aquest tipus al fòrum, que opineu ?
Primer caldria una massa crítica perquè la gent ho consideri una caixa de ressonància important. Com a objectiu a mig termini, no estaria malament, però caldria que el Fotracat tingués una difusió força més àmplia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 25/11/2008 17:44

"La revisteta" es deia Viari, i la secció de contactes no em sembla adient a un fòrum com aquest. L'he llegida i crec que estava bé allà on era, però no aquí.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/11/2008 19:06

Hi ha un tema relacionat, amb la part dels missatges d'amor: http://transport.cat/viewtopic.php?f=15 ... or#p100159



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”