Simulació de jocs de trens

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Re: Simulació de jocs de trens

Entrada Autor: aim » Dimecres 03/06/2009 20:06

jordigt2008 ha escrit:
aim ha escrit:Per cert, el Volum 2, que és sobre la U7 del metro de Berlín, ja fa un temps que està disponible.
on està?
Aquí el pots trobar: http://www.aerosoft.com/cgi-local/re/ib ... owd,,50180 (No se si també es pot trobar a les tendes físiques...). Abaix de tot posa com adquirir-lo.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dilluns 08/06/2009 16:34

uriol108 ha escrit:Existeix algun simulador ferroviari que funcioni amb el Sistema Operatiu Ubuntu Linux ?
Doncs mira, si el BVE (que es força famos) no es pot ni amb el Vista, amb el Linux encara mengs. :nose


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dilluns 22/06/2009 10:04

Torno a la càrrega amb la creació de rutes, però per provar primer una mica faré la L11 del metro, ja que és curta y no hi té gaire feina. Aíxi que qualsevol planol per veure les corves que hi fa o les vies que hi ha en les ''cotxeres'' de trinitat nova.
Tota la informació serà benvinguda.


Gracies.



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimarts 23/06/2009 0:48

tintin ha escrit:Torno a la càrrega amb la creació de rutes, però per provar primer una mica faré la L11 del metro, ja que és curta y no hi té gaire feina. Aíxi que qualsevol planol per veure les corves que hi fa o les vies que hi ha en les ''cotxeres'' de trinitat nova.
Tota la informació serà benvinguda.


Gracies.
Hola!

Al meu blog que hi ha a la signatura a l' apartat "Informació L11" tens com un petit plànol del recorregut de la línia 11.
També hi ha més documents que et poden ser d' utilitat :D

Salutacions!! ;)


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimarts 23/06/2009 15:28

tintin ha escrit:Torno a la càrrega amb la creació de rutes, però per provar primer una mica faré la L11 del metro, ja que és curta y no hi té gaire feina. Aíxi que qualsevol planol per veure les corves que hi fa o les vies que hi ha en les ''cotxeres'' de trinitat nova.
Tota la informació serà benvinguda.


Gracies.
Per cert, Tintin. Com va la l'L5 per al Train Simulator?


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dimarts 23/06/2009 17:16

Hola,

moltes gràcies per la pàgina web hi ha molta informació d'utilitat.

La L5 de moment la tinc parada perque vaig haver de canviar el disc dur de l'ordinador i la línia estava en l'altre hi vaig fer una còpia i la tinc però com que fa bastant temps que no toco l'editor de rutes donc així em torno a familiaritzar amb ell sense carregar-me la L5.
Una pregunta, vaig perdre el programa per crear objectes per rutes, si algú el té o sap algún altre mètode que m'ho digui, ja que necessito fer els cartells de sistema d'informació a l'espera de rebre dades de regulació i altres coses més.

Però tranquils que arribarà tot. Tant la L5 com L11

Salut! i gràcies.



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 23/06/2009 17:26

Per cert, si fas la L11, les andanes les faràs curtes o llargues?, ho dic ja que de trens "Barcelonins" tinc la Beta del 1000 (Metro) i la 211 (FGC), i el 7000, i 2000 (japó) són excecivament llargs, i possiblement cap dels trens hi capiguen sencers a l'andana.

Jo he intentat crear alguna ruto, peró no hi ha manera.


El metro de Barcelona amb motoristes!

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimecres 24/06/2009 10:43

Miquel ha escrit:Per cert, si fas la L11, les andanes les faràs curtes o llargues?, ho dic ja que de trens "Barcelonins" tinc la Beta del 1000 (Metro) i la 211 (FGC), i el 7000, i 2000 (japó) són excecivament llargs, i possiblement cap dels trens hi capiguen sencers a l'andana.

Jo he intentat crear alguna ruto, peró no hi ha manera.
Jo, en una ruta que esta feta pero no la puc posar en marxa, tinc el Civia. Ho dic per si el voleu, pero no pega molt amb la L11. També tinc la 447 de Rodalíes.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dimecres 24/06/2009 15:00

home la meva intenció era fer les andanes per dos vagons, llavors amb el programa, em sembla que es diu comboy o alguna cosa així tu pots fer les composicions que vulguis.

però ho millor seria que algú s'animés i fes la sèrie 500.
Jeje

Salut!



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 28/06/2009 19:50

M'he descarregat la ruta de Grandes Líneas y no se que més, e problema es que el disenyador no ha posat els trens necessaris per la ruta, i ara cada cop que obro el MSTS em surten infinits missatges d'errors, nomes falten els arxius .wag i .eng .
Si borro els Consists de la carpeta de la ruta dels trens que no tinc, deixarà de donar problemes?
O en cas negatiu, hi ha cap manera d'accedir als arxius, i cambiar els trens??, ja que ho he probat amb l'editor del joc, i m'envia a fer punyetes.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dilluns 29/06/2009 10:31

Segurament si, perque jo vaig instal.lar una ruta y vaig enganxar elsconsist a la seva carpeta i em donava molts errors, els vaig borrar i perfecte, cap error.

Segur que a tu també et funcionarà.


Salut!



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 30/06/2009 20:27

Però et refereixes a borrar tots els Consist de la carpeta de la ruta??, tingui o no els trens??
De memoria se que tinc, la 447, 446, 440, 259, ARCO, Catalunya Exprés, y molte més que em vaig descarregar.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dimecres 01/07/2009 9:42

Hola,


només borra els consists de la ruta i que els has posat a la carpeta consists del simulador.

Una pregunta?

Saps com crear objectes per al Train Simulator, com per exemple les andanes, o carteslls, etc?

Moltes gràcies,


Salut i sort amb el MSTS.!



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 01/07/2009 12:36

tintin ha escrit:
Saps com crear objectes per al Train Simulator, com per exemple les andanes, o carteslls, etc?

Moltes gràcies,


Salut i sort amb el MSTS.!
Hi han diferents programes per fer aixó, uns d'ells son Train Sim Modeller, el que per mí es mes fàcil, Gmax, que es gràtis, i alguns mes.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dijous 02/07/2009 8:24

i ja surten amb el format d'arxiu, ja llest per introduir-lo a la ruta o no?

Perque vaig estar utilitzant el gmax pero home, una mica complicat. Provaré el Train Sim Modeler.

Moltes Gràcies



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 02/07/2009 10:42

tintin ha escrit:i ja surten amb el format d'arxiu, ja llest per introduir-lo a la ruta o no?
En Gmax no, necesites un Plugin per que surti l'arxiu .s, però en TSM si, surt un arxiu.s i a més a la carpeta de la ruta.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Divendres 03/07/2009 9:04

Ok, Moltíssimes gràcies BCN2008,

aniré probant amb el TRainsim Modeler.

Gràcies :plas



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 05/07/2009 9:43

Segueixo amb els problemes, tinc els Consists, les Activitats, i el tràfic a la paperera de Reciclatge, i segueix igual, hi ha cap manera de desvincular aquets trens amb la ruta de Cercanias y Grandes lineas??????
Marca els esrrors dels fitxers de tren de .eng i .wag


El metro de Barcelona amb motoristes!

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimecres 15/07/2009 20:27

Descarregat el train cleaner.
PD: Me descarregat la ruta per a MSTS Ferrocarril subterrani, es estupenda.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 15/07/2009 21:00

Doncs sí, la del "Ferrocarril subterrani" és molt bona, però estic esperant una nova creació... SVC-SAC, que l'esta creant un company d'aquest fòrum. ;)



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”