Me'n vaig a Donostia/Sant Sebastià

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Me'n vaig a Donostia/Sant Sebastià

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 16/02/2009 8:49

Aquest proper cap de setmana me'n vaig a Donostia amb uns companys de feina. El cas és que el diumenge (22 de febrer) al matí segurament tingui temps lliure que volia aprofitar per anar a fer un ràpid cop d'ull als trens dels voltants de la ciutat. Com que estarem en un hotel just al costat de l'estació de renfe havia pensat agafar un Rodalies fins a Irun, estar-m'hi una estoneta fent fotos per després anar fins a Irún-Puente Internacional amb Euskotren per fer-hi quatre fotos més i després tornar amb Euskotren fins a Donostia fent parada potser a Errenteria. Com veieu aquest itinerari? Heu de pensar que haig de ser a Donostia cap a les 15 com a molt tard ja que a les 16 surt l'Alvia cap a Barcelona amb el que tornem cap a casa. Algun suggeriment de tren (sobretot de via ampla) que no em pugui perdre ja que sóc allí?
Gràcies! :)



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”