Biblioteca friki: dins una estació de tren!!!

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Biblioteca friki: dins una estació de tren!!!

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/04/2009 17:10

L'altre dia que vam anar per Sant Pol de Mar, vaig fer una troballa sensacional: una biblioteca, dins l'edifici de l'estació de Renfe!!! Es troba a la part de dalt, pujant unes escales per la part de fora, és petita però ben surtida. Em va deixar parada trobar dues de les meves grans aficions reunides en un sol edifici, impressionant!!!!!!!!!!

Aposto per l'ús d'edificis d'estacions infrautilitzats, per a que comparteixin el seu espai amb equipaments com biblioteques. Coneixeu casos en que es podrien compartir estació amb biblioteca?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 20/04/2009 17:20

metring ha escrit:Coneixeu casos en que es podrien compartir estació amb biblioteca?
Sitges (des del meu desconeixement d'on es troba la biblioteca i de l'ús que es dóna a la planta superior de l'edifici de l'estació).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/04/2009 17:25

Ja et puc dir que cap de les dues biblioteques no es troben dalt l'estació ;)

Algun cop m'ho he mirat, i no sé si a dalt hi ha habitatges, però és més gran que la de Sant Pol, així que no seria per espai...

Potser, per recuperar (si es pot, perquè tal i com està...), es podria fer biblioteca ben gran a Castellnou de Siana :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 20/04/2009 21:40

Antigament, el pis superior de Vallvidrera-Superior dels FGC era la biblioteca dels treballadors d'FGC. Jo hi vaig anar un cop, però em penso que la cosa no va tenir gaire èxit. No sé com està ara.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 20/04/2009 21:41

A Castellnou la biblioteca en paper, i a Urtx-Alp la biblioteca de llibre digital (què en penseu els bibliotecaris d'això?)
metring ha escrit:Ja et puc dir que cap de les dues biblioteques no es troben dalt l'estació ;)

Algun cop m'ho he mirat, i no sé si a dalt hi ha habitatges, però és més gran que la de Sant Pol, així que no seria per espai...

Potser, per recuperar (si es pot, perquè tal i com està...), es podria fer biblioteca ben gran a Castellnou de Siana :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 21/04/2009 1:26

metring ha escrit:Potser, per recuperar (si es pot, perquè tal i com està...), es podria fer biblioteca ben gran a Castellnou de Siana :D
A Castellnou de Seana no sé si per tenir els hi arriba algun bibliobus...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 21/04/2009 8:25

liniadelRipollés ha escrit:A Castellnou la biblioteca en paper, i a Urtx-Alp la biblioteca de llibre digital (què en penseu els bibliotecaris d'això?)
:'( :'( :'(

És bromaaaaaaaa!! Doncs fariem cerques al catàleg per trobar-los, alguna cosa fariem igual, segur!



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”