FGC busca fotografies de l'Avinguda de la Llum

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

FGC busca fotografies de l'Avinguda de la Llum

Entrada Autor: metring » Divendres 19/06/2009 19:18

Llegiu, llegiu (ja m'agradaria a mi tenir-ne!!! :'( )

Però a veure, no ho entenc. No tenen ells un arxiu??????

http://www.fgc.net/cat/avisos.asp?id=469

Comunica FGC: Busquem fotografies de l'Avinguda de la Llum
Barcelona, 16 de juny de 2009

Busquem fotografies de l’antiga Avinguda de la Llum* per a la propera publicació d’un llibre sobre aquest indret emblemàtic de Barcelona.

Tant se val l’època i el motiu de la fotografia, l’únic que compta és que hi surti l’Avinguda de la Llum. Fes-nos arribar les teves imatges a l’adreça de correu electrònic: ncodina(ensaimada)fgc.cat
*L'Avinguda de la Llum era una galeria comercial subterrània ubicada sota el carrer de Pelai, al costat del vestíbul dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Oberta des del 1940 fins al 1990, va ser la primera galeria comercial subterrània de Barcelona i d'Europa.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 19/06/2009 20:35

Em sembla estupend que FGC demani la col.laboració a tothom que vulgui. En fotos d'arxiu d'empresa acostumen a trobar-se referències històriques molt interessants, però les fotos "més humanes" acostumen a estar en mans de particulars que hi van treballar, estar fa molt de temps, ... i que les conserven de forma privada i, per tant, són gairebé impossibles de reunir si no es fa molta publicitat.

Fa uns anys quan vaig investigar l'evolució de la Plaça Gal.la Placídia de Gràcia la millor foto no la vaig trobar ni a l'arxiu d'FGC, ni a l'Ajuntament ni a l'arxiu de districte; sens dubte la millor me la proporcionar un particular que vivia a un pis alt d'un edifici de la plaça, i que conservava una foto feta en alt des del seu pis de quan estava a punt d'acabar el soterrament de la línia del tren de Sarrià allà.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 20/06/2009 2:17

És un bon punt de vista. Ara bé, imagineu-vos que a les hores (que suposo que no) hagues estat prohibit fer fotos en aquests recintes...I que per exemple, al cap d'uns anys, Renfe busqués fotos d'EdF de principis del segle XXI...Amb les facilitats que posaven per fer-ne :roll:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 20/06/2009 2:22

Bé, jo encara guardo algun carnet d'autorització de fotografia d'FGC de l'etapa en què era necessari disposar-ne...no fa tant...uns 18 anys.
metring ha escrit:És un bon punt de vista. Ara bé, imagineu-vos que a les hores (que suposo que no) hagues estat prohibit fer fotos en aquests recintes...I que per exemple, al cap d'uns anys, Renfe busqués fotos d'EdF de principis del segle XXI...Amb les facilitats que posaven per fer-ne :roll:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 20/06/2009 2:24

Perquè a FGC són coherents ;)

A veure si hi ha sort... I si de pas, volen passar-s'hi per la Wiki... :D



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”