Descobreix TV3 i Cat. Ràdio amb el TRAM

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Descobreix TV3 i Cat. Ràdio amb el TRAM

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 24/06/2009 19:09

Veniu a descobrir TV3 i Catalunya Ràdio, mitjançant un nou format de visites amb el Tram

http://www.tv3.cat/serveiatencio/visitarTV3.html#tram

TV3 i Catalunya Ràdio, juntament amb el Tram, ofereixen un nou format de visites, d'unes tres hores de durada. Entre les novetats, destaca la teatralització de les explicacions i la introducció d'un joc, amb l'objectiu d'estimular i captar millor l'atenció dels visitants.

La visita comença a les deu del matí a Sant Joan Despí, a les instal·lacions de Televisió de Catalunya. Durant una hora, es fa un recorregut pels estudis, les redaccions i els espais tècnics. Després, s'agafa un autobús que enllaça TV3 amb la parada del tamvia de Sant Martí de l'Erm.

En mitja hora, la línia T3 del Tram trasllada els visitants a la plaça Francesc Macià, a la Diagonal de Barcelona. Un cop als estudis de Catalunya Ràdio, es visiten les àrees d'Informatius, Programes, els estudis, i les redaccions de Catalunya Música i iCat fm.

Durant el trajecte amb el Tram, monitors especialitzats expliquen al grup com funcionen els tramvies i comenten anècdotes i dades d'aquest sistema de transport sostenible. L'explicació es complementa amb un lot promocional de cada entitat i uns llibrets informatius de TV3, Catalunya Ràdio i el Tram, perquè es pugui treballar a l'aula els coneixements adquirits sobre els mitjans de comunicació públics de Catalunya i les modalitats de transport respectuoses amb el medi.

ELS GRUPS HAN DE SER DE 25 PERSONES COM A MÀXIM

Si esteu interessats en aquestes visites, ompliu el formulari que trobareu aquí
Per a qualsevol aclariment:.

Departament de Relacions Públiques
Sra. Adela Vicens
Telèfon 93 499 94 20



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 26/06/2009 8:31

Jo la vaig fer l'any passat, fas el trajecte St. Martí de l'Erm fins a Francesc Macià, i et donen un títol especial per vaildar al tram.
Al davant, hi posa T-La teva experiència audiovisual, a sota un Tram, i al final el logo de l'ATM (la targeta es del format del 2008).
Al darrere posa: ha visitat Catalunya Ràdio i TV3, una experència audiovisual completa, unida per una aposta pel transport sostenible: el Trambaix.
A sota el logo de Catalunya Ràdio, Tram i TV3.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimecres 01/07/2009 2:30

Jajaja segons TV3 Existeix 3r i 4t de Baitxllerat. A més diu que abans de 1r d'ESO està primària i secundària. Jajaja una mica desorientats els veig.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 01/07/2009 11:40

Veient el nivell cultural que exhibeixen alguns "periodistes", no m'estranyaria que un dia parlessin de P-17.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

joarló88
N4
N4
Entrades: 71

Entrada Autor: joarló88 » Dimarts 04/08/2009 16:48

Si TV3 és capaç de deixar influenciar-se pel Barça i influenciar el personal per canviar el nom d'una maleïda estació de metro, és capaç de qualsevol cosa.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 26/08/2012 23:14

Ai quins records quan jo l'any passat a 3r d'ESO vam anar a visitar TV3 i CatRàdio i no sé amb què vaig gaudir més: si que em deixessin durant 5 minuts fer de "presentador" del Divendres (vam anar a veure el plató i vam fer un "joc", es nota que vull ser periodista XD) o haver agafat el Trambaix per primera vegada.

Per cert, encara guardo la targeta que ens van donar. Podeu veure tres fotos en aquest fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 75#p207075


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”