Tipografia metril

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Tipografia metril

Entrada Autor: metring » Diumenge 27/09/2009 17:48

Fa ja uns quants anys (18), vaig fer un intent de crear una tipografia (coses que es fan quan s'és jove...), inspirada en els convois de metro que aleshores eren bastant nous, els 3000 i els 4000, per a un treball sobre l'empresa del metro per a uns estudis. Una de les coses que es demanava era canviar la imatge de l'empresa, i se'm va acudir fer això de forma totalment artesanal, sense ordinador, com un nou logo per al metro. Ara es podria fer millor informàticament i amb la imatge dels nous trens. No sigueu gaire cruels amb mi :oops: :P
Fitxers adjunts
img122 copia.jpg
img122 copia.jpg (76.26 KiB) Visualitzat 3617 cops



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dimecres 30/09/2009 23:02

Esta molt bé :plas , productes de la Imaginació, jo caig fer quan era una mica més petit un nou logo per a talgo, amb aquestes caracteristiques, i que voleu que us digui, era ja està reciclat! :osti , si l'agues "mantingut el podria haver pujat :xiuxiu ...


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dijous 05/11/2009 23:33

I ara em toca a mi:

Fa pocs anys vaig fer aquest dibuix del Catalán Talgo (ja començava a donar-me dèria...)
img003.jpg
img003.jpg (28.6 KiB) Visualitzat 3420 cops
Una mica brut... :P
Aveure si un dia m'animo i el passo a net!


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 28/08/2015 23:25

metring ha escrit:Fa ja uns quants anys (18), vaig fer un intent de crear una tipografia (coses que es fan quan s'és jove...), inspirada en els convois de metro que aleshores eren bastant nous, els 3000 i els 4000, per a un treball sobre l'empresa del metro per a uns estudis. Una de les coses que es demanava era canviar la imatge de l'empresa, i se'm va acudir fer això de forma totalment artesanal, sense ordinador, com un nou logo per al metro. Ara es podria fer millor informàticament i amb la imatge dels nous trens. No sigueu gaire cruels amb mi :oops: :P
El logo lo veo futurista, moderno, innovador. :smile



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”