Cacau per fer transbordaments a Rodalies a Sants

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Cacau per fer transbordaments a Rodalies a Sants

Entrada Autor: metring » Divendres 28/03/2008 22:23

Enceto aquest tema per comentar que no està ben resolt el transbordament de les línies 2 i 10 de Rodalíes, en els sentits Estació de França o Maçanet-Massanas, que s'aturen a les vies 13 i 14. La cosa és que les cancel·ladores d'aquestes víes estan apartades de la resta, de la 7 a la 8, a on passen les altres Rodalies, i en sentit perpendicular, amb la qual cosa, si cancel·les a les màquines de les primeres, com t'ho has de fer per poder accedir a les altres vies? Ara de moment, deixen un racó obert, i quan has d'anar a passar a les 7-10, li dius a l'informador de torn i et deixa passar, però i dic jo: amb tantes obres que han fet, no podrien haver resolt això d'una manera lògica i sense que els viatgers passem tantes molèsties???



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 28/03/2008 23:08

metring ha escrit:Enceto aquest tema per comentar que no està ben resolt el transbordament de les línies 2 i 10 de Rodalíes, en els sentits Estació de França o Maçanet-Massanas, que s'aturen a les vies 13 i 14. La cosa és que les cancel·ladores d'aquestes víes estan apartades de la resta, de la 7 a la 8, a on passen les altres Rodalies, i en sentit perpendicular, amb la qual cosa, si cancel·les a les màquines de les primeres, com t'ho has de fer per poder accedir a les altres vies? Ara de moment, deixen un racó obert, i quan has d'anar a passar a les 7-10, li dius a l'informador de torn i et deixa passar, però i dic jo: amb tantes obres que han fet, no podrien haver resolt això d'una manera lògica i sense que els viatgers passem tantes molèsties???
A l'antiga estació de Sants i a la nova estació tinc entès que també (tot i que no ho he comprovat) , les cancel·ladores estan preparades per fer transbordaments entre vies.
És a dir que si jo porto un bitllet de 3 zones marcat a l'Hospitalet i vaig a Granollers-Centre, marco el bitllet a la cancel·ladora de sortida de vies 7-8-9-10 i la torno a posar a la cancel·ladora de vies 13-14 i no em marca cap viatge nou, això sí, el temps de transbord entre vies no pot superar els 5 minuts.
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 28/03/2008 23:10, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 28/03/2008 23:10

Suposo que, quan estigui oberta l'estació de la Torrassa, aquesta serà molt més còmode per a fer transbords, atès que també hi passaran les mateixes línies que a Sants.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/03/2008 23:12

Ho trobo una tocada de nasos la veritat, opino jo que es podia haver fet una passarel·la d'accés a cada via... :nose


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 29/03/2008 1:36

El transbord en aquestes condicions tot i que les validadores ho permeten fer pot donar força problemes, seria molt més normal permetre el transbord directe entre vies 14 i 7, sense passar per les barreres, i gestionar diferent el control d'accés als trens de llarga distància.

De tota manera es previsible que els trens de llarga distància es vagin reduint més encara en els pròxims anys.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

RRB
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: RRB » Dissabte 29/03/2008 1:41

Si valides el teu títol a la sortida de les vies 13/14, és a dir sense sortir per les obertes ni res, a l'hora d'entrar a les vies 7/8, el meu cas, no et marca un nou viatge. Fins i tot tens temps d'anar a veure la maqueta de la reforma d l'estació :D


Hay trenes que es mejor no coger...

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 29/03/2008 14:50

jo, aquest transobordament quant vaig a Sants es el que sempre faig, i no et marca la targeta, suts d'una i tornes a marcar a l'altre i no et marca. Potser huarien de aver possat GL a la punta



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 29/03/2008 14:59

pol ha escrit:jo, aquest transobordament quant vaig a Sants es el que sempre faig, i no et marca la targeta, suts d'una i tornes a marcar a l'altre i no et marca. Potser huarien de aver possat GL a la punta
GL està posat on està per evitar cisallaments amb les vies de Rodalies i MD.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 29/03/2008 15:03

Cosa que en veritat no s'evita ja que la sortida de vies 11 i 12 és incompatible amb l'entrada a les vies 13 i 14.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Alfredo_21
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Entrada Autor: Alfredo_21 » Dissabte 29/03/2008 16:50

Pere ha escrit:
A l'antiga estació de Sants i a la nova estació tinc entès que també (tot i que no ho he comprovat) , les cancel·ladores estan preparades per fer transbordaments entre vies.
És a dir que si jo porto un bitllet de 3 zones marcat a l'Hospitalet i vaig a Granollers-Centre, marco el bitllet a la cancel·ladora de sortida de vies 7-8-9-10 i la torno a posar a la cancel·ladora de vies 13-14 i no em marca cap viatge nou, això sí, el temps de transbord entre vies no pot superar els 5 minuts.
Ondia! Eso no lo sabía. Y porque no informan a los viajeros de eso, yo normalmente si puedo me ahorro el hacer cambios en Sants, no me gusta nada la nueva disposición por que los transbordos no son directos. DIgo yo que eso se solucionara cuando amplien el vestíbulo,¿no?!
Saludos!


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 29/03/2008 17:18

Em corregeixo, l'entrada a la via 11 és incompatible amb les sortides de les vies 9 i 10, i la sortida de la via 12 és incompatible amb les sortides de les vies 13 i 14, tant per un costat com per l'altre, ideal per una estació de pas 100%, cosa que en la pràctica no és ni hauria de pretendre-ho ser.

Pel que fa als transbordaments en teoria han de funcionar correctament sense incidències, en la pràctica...bé ara no hi ha viatgers que arriben a vies sense control de sortida/entrada la qual cosa era la font dels problemes anteriorment, però jo tampoc me'n refiaria massa.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 29/03/2008 22:34

És un desastre com ho tenen montat. Apart de tanta incomoditat per anar a validadores diferents, per què no ho expliquen clarament, que hi ha un temps per passar per les validadores de les vies 13 i 14 cap a les vies 7 a 10, sense que et marqui el bitllet?? Tant costa informar correctament??? >:( :nono



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 29/03/2008 22:55

RRB ha escrit:Si valides el teu títol a la sortida de les vies 13/14, és a dir sense sortir per les obertes ni res, a l'hora d'entrar a les vies 7/8, el meu cas, no et marca un nou viatge. Fins i tot tens temps d'anar a veure la maqueta de la reforma d l'estació :D
si valides a la sortida, les validadores et trinxen la informació de la banda magnètica i t'han de fer una t-bescanvi.

ahir vaig agafar un BD1, un B27 i un N9 "gratis" perquè la p... renfe per a variar i ja no sap com tocar els collons i ja n'estic fart de reclamar del mal manteniment i el mal estat de les validadores. També cal dir que els tuseros no tenien ganes de fer bescanvi que al final me l'han fet al metro.

pero deu n'hi do, és la historia de mai acabar, Renfe ja no sap que inventarse per a maltractar més als usuaris. Enfonsar bellvitge, rebentar vies, incendiar canvis d'agulles, arrancar catenàries, deixar sense corrent electric estacions, deixar sense personal les estacions...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 29/03/2008 23:01

Amb tantes obres, amb salt de moltó inclòs, no els costava pensar una mica en el transport de cada dia i agrupar les vies per a rodalia de manera que quedessin de costat? Si igualment s'han pres la molèstia de muntar un senyoret sidral per dur-hi la LAV soterrada, no podien jugar amb aquests dos nivells de vies per evitar cisallaments?

Cada cop es confirma més la meva teoria: per a Renfomentadif, l'únic que compta és l'AVE. La resta, engrunes per la pobrissalla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dissabte 29/03/2008 23:32

EUKibo ha escrit:si valides a la sortida, les validadores et trinxen la informació de la banda magnètica i t'han de fer una t-bescanvi.
Dec ser d'un altre món perquè això a mi no em passa.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 29/03/2008 23:36

A l'antiga estació de Sants abans de que comencessin les obres es podia fer perfectament un transbordament amb la C2 i les altres línies doncs al vestívul la zona tarifaria englovava tots els accessos de les vies 1 a 6.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 29/03/2008 23:45

Ja de tot en fem un escàndol.

En tot cas, qui s'hauria de queixar sóc jo, que en cas de fer un transbord a Sants per prendre un tren a Girona ni tan sols puc sortir de la zona de les vies 7-8-9-10.

Quan carai programaran les validadores de Sants per admetre transbords als títols regionals?

Ara, que si ens posem perapunyetes, als mapes murals bé s'informa que tot transbord s'ha de fer dins l'àrea delimitada per les validadores, havent de pagar un segon cop si se'n surt. Un Bellvitge - Torre Baró, seguint aquesta normativa, s'hauria de fer transbordant a un C1 a Clot fins a Catalunya per prendre finalment un tren a Torre Baró :boig2



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 30/03/2008 13:27

U-Bahn ha escrit:
EUKibo ha escrit:si valides a la sortida, les validadores et trinxen la informació de la banda magnètica i t'han de fer una t-bescanvi.
Dec ser d'un altre món perquè això a mi no em passa.
Ni a mi tampoc. És més, aquest estiu qui em feia malbé la meva T-Jove era la validadora de la Vallesana, que me la validava però me la desmagnetitzava, arribava a Sabadell a agafar la RENFE i no l'agafava... el taquiller ja flipava de les vegades que vaig canviar la T-Jove.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 17/04/2008 14:01

Jordilar ha escrit:A l'antiga estació de Sants abans de que comencessin les obres es podia fer perfectament un transbordament amb la C2 i les altres línies doncs al vestívul la zona tarifaria englovava tots els accessos de les vies 1 a 6.
L'altre dia vaig comprovar que això ja no és possible. Sortia de la via 14, cap a la 8, i la cancel·ladora em deia que el títol estava esgotat, així que vaig haver de demanar a una informadora que m'obrís la reixa per poder passar :nono



daneel
N5
N5
Entrades: 116
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: daneel » Dijous 17/04/2008 14:35

Aprovecho que se ha subido este hilo para comentar otro problema del "cacao" de transbordo en Sants.

Diariamente hago el trayecto Hospitalet - Sant Celoni, con transbordo en Sants. Pues bien, desde hace unos dias he tenido problemas con el abono mensual. Lo cancelo correctamente en Hospitalet, y al llegar a Sants... no me deja salir, indicándome que me dirija al punto de control.

Después de la pertinente paradita en el control de salida, dirigete al control de entrada de las vias 13-14. Allí tienes que ir con cuidado, por qué como el interventor no te entienda lo que le dices (hay algunos que todavia están dormidos a esa hora), intenta pasar el bono por la canceladora, marcándome el viaje de vuelta de la tarde...

Después de varios dias con problemas, decido cambiar el abono en Hospitalet, pensando que fallaba por problemas con la banda magnética. Para mi sorpresa, el taquillero en Hospitalet me da otra explicación muy diferente:

Al llegar a Sants no me dejaba salir por qué la hora de entrada registrada en la banda magnética era posterior a la hora interna del torno de Sants, debido a un desfase horario entre ambos.

He estado así varios dias. Parece que desde hace dos dias se ha arreglado (tocamos madera).

Me pregunto si muchas discusiones que se ven entre interventores y pasajeros (sobretodo inmigrantes) no tendrán algo que ver con problemas de este tipo.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”