Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Vies apartadors d'estacions del Metro
Vies apartadors d'estacions del Metro
Aviu he patit una avaria al Metro (L4) i això m'ha fet pensar....
Estaria bé que cada 3 o 4 estacions n'hi hagués una amb tres vies per a poder apartar material si hi ha alguna avaria i no parar tota la línia.
Sabeu si existaeix això a algun lloc?
Nota de l'administració: Títol canviat, per ajustar-lo al contingut
Estaria bé que cada 3 o 4 estacions n'hi hagués una amb tres vies per a poder apartar material si hi ha alguna avaria i no parar tota la línia.
Sabeu si existaeix això a algun lloc?
Nota de l'administració: Títol canviat, per ajustar-lo al contingut
Pel títol semblava que et referissis a propostes d'estacions noves al metro!
I existeixen, com per exemple, a Sagrera i a Torres i Bages L1. Algú en coneix més?
I existeixen, com per exemple, a Sagrera i a Torres i Bages L1. Algú en coneix més?
A Can Boixeres n'hi ha un bon grapat.metring ha escrit:I existeixen, com per exemple, a Sagrera i a Torres i Bages L1. Algú en coneix més?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
D'això es dedueix que no et coneixes la xarxa de metro. Com pot ser que dient-te metring no l'hagis explorada exhaustivament?metring ha escrit:Pel títol semblava que et referissis a propostes d'estacions noves al metro!
I existeixen, com per exemple, a Sagrera i a Torres i Bages L1. Algú en coneix més?
Per cert, jo diria que a Sagrera no hi ha una tercera via, sino els tallers, i a més l'accés no és visible com el de Vilapicina. Diria que és Sant Andreu l'altra estació amb tercera via (i que, com la de Torras i Bages, correspon a l'accés a la cotxera).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
I efectivament, l'he explorat, però espero a que d'altra gent digui cosetes també, no dir-ho tot joPlatanito ha escrit:D'això es dedueix que no et coneixes la xarxa de metro. Com pot ser que dient-te metring no l'hagis explorada exhaustivament?metring ha escrit:Pel títol semblava que et referissis a propostes d'estacions noves al metro!
I existeixen, com per exemple, a Sagrera i a Torres i Bages L1. Algú en coneix més?
Per cert, jo diria que a Sagrera no hi ha una tercera via, sino els tallers, i a més l'accés no és visible com el de Vilapicina. Diria que és Sant Andreu l'altra estació amb tercera via (i que, com la de Torras i Bages, correspon a l'accés a la cotxera).
A Sagrera hi és la via cap a les cotxeres, però no deixa de ser una tercera via, no?
I a Torres i Bages, la tercera via, apart de servir per a l'apartador, poden quedar-se trens que s'acaben d'avariar, algún cop ho he vist (I en Sagrera també ho he vist, quan es podia passar de l'andana fins a la tercera via, abans de la reforma, que consti).
Quartes vies es podrien fer si es realitzés la meva proposta de passar les vies de la línia 1, des de Marina a Universitat, i construir noves estacions de metro.
Ah, més encara! Si es fa el canvi de recorregut de la L2, enlloc de passar per Paral·lel, per Poble Sec, es podrien utilitzar les vies de la primera com apartador per al trens de la línia 3.
Jo em referia a una tercera via, amb andana i enllaçada amb les vies generals als dos extrems. Es tracta de poder apartar un tren amb problemes, fer baixar els viatgers i que aixó no interrompi el servei normal de la línia. ni provoqui cap retard. Només els viastgers d'un tren s'haurien d'inquibir al següent.
Un model podria ser una estació amb tres vies i dues andanes.Però amb la via central enllaçada als dos estrems amb les dues vies de la línia. No servirien vies en cul de sac, o d'accés a tallers, etc.
Les estacions tipus "Barcelona" serien facilment adaptables.
Un model podria ser una estació amb tres vies i dues andanes.Però amb la via central enllaçada als dos estrems amb les dues vies de la línia. No servirien vies en cul de sac, o d'accés a tallers, etc.
Les estacions tipus "Barcelona" serien facilment adaptables.
Cert, la "sol·lució Barcelona" era ideal, el que no entenc és per què a les estacions de nova construcció, no s'ha aplicat.
Apart, Ara per ara, estacions a on es puguin baixar viatgers per canviar de tren, són Torres i Bages, Vilapicina, i encara he vist des de la Renfe, que continua l'andana de l'antiga Bordeta, a on habitualment, feien baixar el passatge, per canviar-lo de tren.
Apart, Ara per ara, estacions a on es puguin baixar viatgers per canviar de tren, són Torres i Bages, Vilapicina, i encara he vist des de la Renfe, que continua l'andana de l'antiga Bordeta, a on habitualment, feien baixar el passatge, per canviar-lo de tren.
Perquè, pel mateix preu, s'ha hagut de reduir l'espai un 3%.metring ha escrit:Cert, la "sol·lució Barcelona" era ideal, el que no entenc és per què a les estacions de nova construcció, no s'ha aplicat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- uriol108
- N8
- Entrades: 918
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
no sé on vaig llegir que antigament a l'estació de plaça Espanya de la L1 hi havia 3 vies, la tercera acababa a on avui hi ha un bar i el passadís de connexió amb Ferrocarrils Catalans. La tercera via arribaba fins a la Plaça Catalunya, hi havia trens directes entre les dues estacions.
http://cansvells.blogspot.com/2008/04/n ... ordre.html
http://cansvells.blogspot.com/2008/04/n ... ordre.html
Al septembre, quan la L3 es prolongui fins a Trinitat Nova, la via central de Canyelles es convertirà en una vía apartador. També es un apartador la zona de maniobres de Zona Universitaria, allà hi poden entrar 3 trens i si algun tren s'avaría, pot quedar-se allà fins que algun mecànic pugui anar a reparar-ho.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Exacte, on ara hi ha una botiga de bolsos (crec que encara hi és, de camí cap a FGC). Arribava a Catalunya perquè s'havien fet trens llançadora, quan l'Exposició Universal del 1929, per portar als visitants. Després, quan la Guerra Civil, hi passaven trenscarregats d'armament.uriol108 ha escrit:no sé on vaig llegir que antigament a l'estació de plaça Espanya de la L1 hi havia 3 vies, la tercera acababa a on avui hi ha un bar i el passadís de connexió amb Ferrocarrils Catalans. La tercera via arribaba fins a la Plaça Catalunya, hi havia trens directes entre les dues estacions.
http://cansvells.blogspot.com/2008/04/n ... ordre.html
Jo crec que el millor exemple, es Vall d'Hebron, si un tren s'averia, el poden deixar a aquesta estació, la resta dels trens passarien: en 1 direcció aniria per la cotxera de Sant Genis (està al radera de l'estació), i la resta per la via normal.
Crec que aquesta cotxera, es l'unica que disposa de 2 sortides a la mateixa línia.
Crec que aquesta cotxera, es l'unica que disposa de 2 sortides a la mateixa línia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Compte, que la tercera via no anava gaire més enllà de la sortida de l'estació en direcció Rocafort! Empalmava de seguida amb la via general, així que d'arribar fins a pl. Catalunya res de res. Sí que es cert que hi havia semidirectes, però per la via general.metring ha escrit:Exacte, on ara hi ha una botiga de bolsos (crec que encara hi és, de camí cap a FGC). Arribava a Catalunya perquè s'havien fet trens llançadora, quan l'Exposició Universal del 1929, per portar als visitants. Després, quan la Guerra Civil, hi passaven trenscarregats d'armament.uriol108 ha escrit:no sé on vaig llegir que antigament a l'estació de plaça Espanya de la L1 hi havia 3 vies, la tercera acababa a on avui hi ha un bar i el passadís de connexió amb Ferrocarrils Catalans. La tercera via arribaba fins a la Plaça Catalunya, hi havia trens directes entre les dues estacions.
http://cansvells.blogspot.com/2008/04/n ... ordre.html
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Cert, cert, no ho havia explicat bé, semblava que diqués que des d'Espanya fins a Catalunya hi hagués hagut una tercera via!!!