¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 760
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 31/07/2008 17:38

O planteando mejor la pregunta, ¿vuelven de nuevo a pasar los interventores dentro de los trenes de Cercanías-Renfe? En menos de una semana, ya lo los he visto pasar dos veces. La primera, en un viaje desde Sant Andreu Arenal hasta Cerdanyola. El interventor no pudo llegar hasta mí, subió al tren en Montcada Reixac-Sant Joan (límite de la zona 1), y a la primeras personas que le pidió el billete naturalmente iban con billetes de una zona (en vez de dos zonas). Yo sí lo llevaba de dos zonas. Otra que salió corriendo fue la chica pobrecita de la rumania que no tiene trabajo ni dinero para la comida ni para los pañales del niño pobrecito, mucha suerte para tu familia. Lástima que en la huida se le cayó el niño pobrecito al suelo, resultó ser un muñeco de plástico de esos que lloran cuando le das una palmadita (ya lo que me faltaba por ver, y confirma que no son más que una red organizada).

Al día siguiente, más de lo mismo, esta vez en un tren de Cercanías de dos pisos que iba a Sant Celoni, subiendo en esta ocasión al tren dos interventores (pasando uno por el piso inferior, y el otro por el piso superior, como en los "viejos tiempos").

Les han cambiado el uniforme, ahora la camisa es de color lila (antes parecían de TMB), y según parece ya no solo se puden encontrar tras los tornos de las estaciones, ahora vuelven a pasar de nuevo por los trenes. Lo cual no veo bien ni mal, solo que pienso que el descontrol en Cercanías es tan grande que tal vez es mejor que vuelvan a pasar, ni para que sea un poco de orden en los trenes, pues de la chica pobrecita de la rumania, pasamos al sordomudo que reparte fotocopias por todo el tren para pedir dinero.

Un saludo.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 31/07/2008 18:02

Ja era hora, sí senyor! Si es posen les piles, hauran de fer com a TMB, de vuit en vuit, amb dos segurates munits de pastor alemany.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 31/07/2008 18:41

Ot·ti, m'ha impactat lo del ninot de plàstic!! Seran barruts????????????????'



Avatar de l’usuari
nooiler
N4
N4
Entrades: 72

Entrada Autor: nooiler » Dijous 31/07/2008 18:52

Algú ha vist en directe l'entrada d'interventors als trens de la U-bahn?

Entren com ninjes tots disfressats per passar dincògnit, de vegades més interventors que viatgers, un a cada porta del vagó i no deixen sortir ningú fins que no hagi estat validat el seu bitllet.

Això a canvi de no tenir torns ni barreres a les estacions, que us sembla? :)



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 31/07/2008 19:44

nooiler ha escrit:Algú ha vist en directe l'entrada d'interventors als trens de la U-bahn?

Entren com ninjes tots disfressats per passar dincògnit, de vegades més interventors que viatgers, un a cada porta del vagó i no deixen sortir ningú fins que no hagi estat validat el seu bitllet.

Això a canvi de no tenir torns ni barreres a les estacions, que us sembla? :)
Jo ho he viscut. Dos cops al U-Bahn i un a l'S-Bahn. Els interventors allà poden semblar qualsevol cosa menys interventors. El de l'S-Bahn tenia pinta de heavy i anava sol, en canvi en el U-Bahn anaven un era un pakistaní i una dona de lo més informal (semblava que vingués de fer la compra, amb bossa i tot). La veritat és que no t'adones que són interventors fins que no et demanen el bitllet... fins i tot quan els tens al damunt encara dubtes si ho són o no (porten la identificació ben amagada) xD


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 31/07/2008 23:39

Efectivament sembla ser que es tornen a posar forts (com ha de ser). Dimecres passat a la tarda quatre interventors realitzaven control en un rodalies de la C-2 Sant Andreu Comtal-Sant Vicenç de Calders, i no van ser poques les sancions que van posar.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/08/2008 0:33

nooiler ha escrit:Algú ha vist en directe l'entrada d'interventors als trens de la U-bahn?
"Grüß Gott, Fahrscheinkontrolle!" (dicció vienesa) :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Divendres 01/08/2008 3:39

Doncs sort que van, de dos en dos perque amb la que cau més d'una bronca els hi cauría, a renfomentadif els trens que arribin quan els hi dongui la gana, pero que la gent pagui, no fotem.

Tres anys rescansels bé, tindrán molt per recaudar...

Salutacions.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 01/08/2008 13:58

A la C3 son del tot normals, ara el que em va impactar abans d'ahir, és que en un mateix tren (una 447 en simple) hi haguessin dues interventores. Això si que no ho habia vist mai. Sempre en veies un, i el tipic que no te bitllet, donde has subido? ... A donde vas? ...


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 04/08/2008 17:50

és del tot normal trobar interventors a l'interior de la C3, però de torre-baró a Montcada Bif... això és el que em vaig trobar el divendres, em va extranyar molt :? .



pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dilluns 04/08/2008 20:42

Doncs jo avui he fet un Manresa - Terrassa fent totes les parades (on tocaria que hi anès revisor per cobrar els bitllets dels usuaris dels baixadors) i un Terrassa - Manresa amb el Regional de Lleida i en cap dels dos he vist revisor. De fet últimament mai hi ha revisor. Ni tan sols en els trens que fan totes les parades entre Manresa i Terrassa.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 05/08/2008 1:31

pukyxd ha escrit:Doncs jo avui he fet un Manresa - Terrassa fent totes les parades (on tocaria que hi anès revisor per cobrar els bitllets dels usuaris dels baixadors) i un Terrassa - Manresa amb el Regional de Lleida i en cap dels dos he vist revisor. De fet últimament mai hi ha revisor. Ni tan sols en els trens que fan totes les parades entre Manresa i Terrassa.
Els que paren a totes SEMPRE en porten, ara, últimament només es limiten a donar la sortida del tren a les estacions en corba, sense demanar bitllet.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 05/08/2008 9:38

UT596001 ha escrit:
pukyxd ha escrit:Doncs jo avui he fet un Manresa - Terrassa fent totes les parades (on tocaria que hi anès revisor per cobrar els bitllets dels usuaris dels baixadors) i un Terrassa - Manresa amb el Regional de Lleida i en cap dels dos he vist revisor. De fet últimament mai hi ha revisor. Ni tan sols en els trens que fan totes les parades entre Manresa i Terrassa.
Els que paren a totes SEMPRE en porten, ara, últimament només es limiten a donar la sortida del tren a les estacions en corba, sense demanar bitllet.
a la C3 hi ha molts cops, però no demanen el bitllet (ús esporàdic); a la C2 fa 3 anys vaig veure el darrer (ús diari)



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 05/08/2008 17:53

Danzig ha escrit:
UT596001 ha escrit:
pukyxd ha escrit:Doncs jo avui he fet un Manresa - Terrassa fent totes les parades (on tocaria que hi anès revisor per cobrar els bitllets dels usuaris dels baixadors) i un Terrassa - Manresa amb el Regional de Lleida i en cap dels dos he vist revisor. De fet últimament mai hi ha revisor. Ni tan sols en els trens que fan totes les parades entre Manresa i Terrassa.
Els que paren a totes SEMPRE en porten, ara, últimament només es limiten a donar la sortida del tren a les estacions en corba, sense demanar bitllet.
a la C3 hi ha molts cops, però no demanen el bitllet (ús esporàdic); a la C2 fa 3 anys vaig veure el darrer (ús diari)
És estrany el dia que no et demanen bitllet, però una cosa curiosa que vaig veure la setmana passada, és que en la mateixa 447 anaven DUES interventores. En poca estona van fer tot el tren. :riure


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 760
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 06/08/2008 13:12

Als trens de Rodalies encara es poden veure els de sempre: la pobre chica pobrecita de la Rumania con el niño pobre niño pobrecito, mucha suerte para tu familia; i també el de les fotocopies del yo no tengo dinero ni trabajo. Si al començament d´aquest tema vaig dir que em semblava bé la tornada dels revisors als trens de rodalies, com a mesura de control, ara penso que aquestes mesures de control són més propies dels agents de seguretat.

Em sembla una vergonya que vulguin controlar els bitllets del viatgers, en un servei que per sí és dolent, brut, i a més impuntual. Dolent i brut, sí senyor. L´altre dia, a Sant Andreu Arenal i havia un parell de rates a les vies, a més de molta bruticia i pudor a tota l´estació. Un servei impuntual, que mai arriba a l´hora. Jo porto sempre el bitllet correcte, encara que reconec que en algunes ocasions no, per manca de temps, he anat desde Sant Andreu Arenal fins a Cerdanyola amb la T-10 d´una zona. El límit zonal ATM finalitza a Montcada-Reixac Sant Joan, només una estació abans de Cerdanyola. Ja ho sé que això no és cap justificació, però no és el mateix que anara sense bitllet. A més no estic d´acord amb la zona 1, que arriba fins a la platja de Castelldefels, però no pot arribar fins a Cerdanyola, que hi ha menys quilòmetres. No ho entenc.

FGC, tot el contrari. En moltes ocasions et pots trobar amb un "comité de benvinguda" a l´arribar a l´estació, com els anomeno jo, amb cinc revisors, un parell de vigilants, i els seus gossos. FGC ofereix un servei puntual, net, còmode, al contrari que Renfe Rodalies. Per això amb FGC sempre porto el bitllet correcte.

No trobo bé llavors que tornin a passar els revisors pel trens de Rodalies de Renfe, a moltes estacions no pots sortir si no portes el bitllet correcte, ja que has de passar el bitllet per la maquina, i si detecta que vens d´altra zona amb bitllet de només una, no et deixa passar. Cas de pl. Catalunya, Sants, o Sant Andreu Arenal. Es llavors quan venen els ¿De donde vienes, a donde vas?, si bé en estacions com Pg. de Gracia si pots sortir sense haver de passar el bitllet per la maquina. El que haurien de fer es aquesta mesura, a totes les estacions de Rodalies passar el bitllet per la maquina al sortir com a mesura de control (nomes en alguna ocasió, com a FGC, ja que si no es colapsen les sortides), i deixar viatjar a la gent en pau.

Salutacions.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 06/08/2008 13:24

Completament d'acord, una comparació: renfe operadora vs sncf: Ahir a girona, el Catalan Talgo venia amb retard de mitja hora i van dir: talgo procedent de montpellier destinació barcelona sants arribarà amb un retard de mitja hora. Roguem disculpin les molésties. sncf a Cèrbere. Tren que tenia que sortir a les 12:26, la locomotora titular s'espatlla i també l'aire acondicionat dels vagons. Primer que el canvi de vehicles i la locomotora ho van fer en només 10 minuts! i per la megafonia deia: tren amb destinació avignon passarà per via C per avaria de la màquina titular, el que supondrà un retard de 10 minuts. Agraïm la paciència dels senyors passatgers. Com es pot veure, hi ha, desgraciadament una gran diferència de tracte. Sobretot a França tots els passatgers ja estaven dintre del tren es va sentir la megafonia: Disculpin, el tren s'ha espatllat, agraïm als senyors passatgers que vagin del tren a intentar arreglar l'avaria el més aviat possible. A l'estació us donaran més informació. Gran diferència d'educació :cop :reve .



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dijous 07/08/2008 6:19

oscar440 ha escrit:Als trens de Rodalies encara es poden veure els de sempre: la pobre chica pobrecita de la Rumania con el niño pobre niño pobrecito, mucha suerte para tu familia; i també el de les fotocopies del yo no tengo dinero ni trabajo. Si al començament d´aquest tema vaig dir que em semblava bé la tornada dels revisors als trens de rodalies, com a mesura de control, ara penso que aquestes mesures de control són més propies dels agents de seguretat.

Em sembla una vergonya que vulguin controlar els bitllets del viatgers, en un servei que per sí és dolent, brut, i a més impuntual. Dolent i brut, sí senyor. L´altre dia, a Sant Andreu Arenal i havia un parell de rates a les vies, a més de molta bruticia i pudor a tota l´estació. Un servei impuntual, que mai arriba a l´hora.
Totalment d'acord, per cert la probecita, señoraaa, señor... Por donde anda?, abans es passejava bestant entre Molins i Cornellà i fa molt
que no la veig. No em rigut imitant'la XD, I abans que em reportin aclaro que dic imitant'la fora del tren, al barri amb els amics.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 08/08/2008 13:29

Alex_C4 ha escrit:Totalment d'acord, per cert la probecita, señoraaa, señor... Por donde anda?, abans es passejava bestant entre Molins i Cornellà i fa molt
que no la veig. No em rigut imitant'la XD, I abans que em reportin aclaro que dic imitant'la fora del tren, al barri amb els amics.
L'altre dia la vaig veure a la C2 a l'alçada de Mollet.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Divendres 08/08/2008 19:51

oscar440 ha escrit:Otra que salió corriendo fue la chica pobrecita de la rumania que no tiene trabajo ni dinero para la comida ni para los pañales del niño pobrecito, mucha suerte para tu familia. Lástima que en la huida se le cayó el niño pobrecito al suelo, resultó ser un muñeco de plástico de esos que lloran cuando le das una palmadita (ya lo que me faltaba por ver, y confirma que no son más que una red organizada).
Pero que coj....Imatge
oscar440 ha escrit:Als trens de Rodalies encara es poden veure els de sempre: la pobre chica pobrecita de la Rumania con el niño pobre niño pobrecito, mucha suerte para tu familia; i també el de les fotocopies del yo no tengo dinero ni trabajo. Si al començament d´aquest tema vaig dir que em semblava bé la tornada dels revisors als trens de rodalies, com a mesura de control, ara penso que aquestes mesures de control són més propies dels agents de seguretat.

Em sembla una vergonya que vulguin controlar els bitllets del viatgers, en un servei que per sí és dolent, brut, i a més impuntual. Dolent i brut, sí senyor. L´altre dia, a Sant Andreu Arenal i havia un parell de rates a les vies, a més de molta bruticia i pudor a tota l´estació. Un servei impuntual, que mai arriba a l´hora. Jo porto sempre el bitllet correcte, encara que reconec que en algunes ocasions no, per manca de temps, he anat desde Sant Andreu Arenal fins a Cerdanyola amb la T-10 d´una zona. El límit zonal ATM finalitza a Montcada-Reixac Sant Joan, només una estació abans de Cerdanyola. Ja ho sé que això no és cap justificació, però no és el mateix que anara sense bitllet. A més no estic d´acord amb la zona 1, que arriba fins a la platja de Castelldefels, però no pot arribar fins a Cerdanyola, que hi ha menys quilòmetres. No ho entenc.

FGC, tot el contrari. En moltes ocasions et pots trobar amb un "comité de benvinguda" a l´arribar a l´estació, com els anomeno jo, amb cinc revisors, un parell de vigilants, i els seus gossos. FGC ofereix un servei puntual, net, còmode, al contrari que Renfe Rodalies. Per això amb FGC sempre porto el bitllet correcte.

No trobo bé llavors que tornin a passar els revisors pel trens de Rodalies de Renfe, a moltes estacions no pots sortir si no portes el bitllet correcte, ja que has de passar el bitllet per la maquina, i si detecta que vens d´altra zona amb bitllet de només una, no et deixa passar. Cas de pl. Catalunya, Sants, o Sant Andreu Arenal. Es llavors quan venen els ¿De donde vienes, a donde vas?, si bé en estacions com Pg. de Gracia si pots sortir sense haver de passar el bitllet per la maquina. El que haurien de fer es aquesta mesura, a totes les estacions de Rodalies passar el bitllet per la maquina al sortir com a mesura de control (nomes en alguna ocasió, com a FGC, ja que si no es colapsen les sortides), i deixar viatjar a la gent en pau.

Salutacions.
Estoy bastante de acuerdo con lo comentado:

-Renfe tiene una mala directiva y gestión interna,que se desinteresa completamente por las cercanias.Si a esto añadimos que tenemos un gobierno holgazan que suvenciona AVE,AVE y más AVE y las cercanias las manda a tomar por c...y esto no solo pasa con Barcelona,tambien pasa en Castilla y León y en muchos sitios,que no quieren suvencionar servicios.

-A esto le añadimos que Barcelona está lleno de canis y panchitos que a parte de ser unos ruidosos y no respetar el silencio del tren (coged un tren por la mañana en la C2 por la zona de Montcada-Mollet-La Llagosta y vereis) son unos autenticos guarros.

-Le sumamos que hay falta de material y que por lo tanto,los tiempos de limpieza son menores.

-Encima,los maquinistas van tan acojonados que pasan muy despacio por los pasos a nivel(esta mañana en el paso a nivel de La Llagosta en la C3,los cercanias iban muy despacio,incluso algunos se paraban porque la gente se tira a las vias)

-Para rematar,los enclavamientos de Sants hacen que los trenes se tengan que esperar en la entrada de Sants a que les den via libre.(no se si lo han solucionado ya)

El resultado: mala gestión+gentuza +falta de material+suicidas+ enclavamientos=Retrasos,incomodidad y falta de limpieza.

Saludos



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dissabte 09/08/2008 4:43

cristian26 ha escrit: L'altre dia la vaig veure a la C2 a l'alçada de Mollet.
fa uns mesos es van creuar en el mateix tren 2 mendigos que repartien notes de "no tengo dinero" y recordo que el primer li fotía la bronca a l'altra en rumanès, com dient, aqui no t'acostis que aquest tren es meu o algo així.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”