¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Re: ¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Entrada Autor: mikado » Dimarts 12/05/2009 7:20

metring ha escrit:Avui he sentit a la megafonia de l'estació de Sitges, que aviat faran controls als trens i a les estacions, i que tinguessim els bitllets llestos per mostrar-lis.
Doncs si tal com dius ho fan ja poden possar-se les piles a les UT-450 i 451 com als inicis on anaven simultàniament al pis superior i inferior, perque si ho fan com ho feien últimament, les excursions "todos arriba, todos para abajo" eren monumentals.

També tancar bé les estacions, diumenge els accesos a les vies de l'Hospitalet estaven oberts a primera hora del matí i a les vies 13 i 14 de Sants la tanca era totalment oberta fomentant el T-CUELAS.

I tornant al tema en qüestió, o van ben protegits amb vigilants, gossos .... o als interventors sel's mengen i només podran agafar a la yaya que no ha picat, al pobre que s'ha passat de zona o ... mentre que els nengs, porreros i resta com sempre faran els que els hi vingui en gana.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/05/2009 8:21

Es tractarà que hi vagin molts revisors, com han fet a Sitges algun cop, així es protegeixen.

De pas, si arreglessin les canceladores que hi ha al cantó montanya, a on sempre hi ha una oberta, amb els vidres trencats...Si ja ho dic jo que haurien de tenir les fulles metàl·liques i deixar-se de vidres!!!!



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 12/05/2009 18:32

metring ha escrit:Si ja ho dic jo que haurien de tenir les fulles metàl·liques i deixar-se de vidres!!!!
No perquè, o sigui, saps?, això no quedaria "fashion" per a les estacions, millor així, o sigui, més guapo, i amb els vidres que hi fiquin les portades de la "Super Pop". :riure :riure



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimarts 12/05/2009 20:12

canalcole ha escrit:No perquè, o sigui, saps?, això no quedaria "fashion" per a les estacions, millor així, o sigui, més guapo, i amb els vidres que hi fiquin les portades de la "Super Pop". :riure :riure
lol :riure


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/05/2009 20:15

Del Super-Pop, haurien de fer servir els adhesius per aguantar els trossets de vidre trencat :x

Tornant al tema, algú ha vist batudes d'interventors en alguna línia, després de l'avís del que vaig parlar a les estacions?



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 12/05/2009 21:16

metring ha escrit:Es tractarà que hi vagin molts revisors, com han fet a Sitges algun cop, així es protegeixen.

De pas, si arreglessin les canceladores que hi ha al cantó montanya, a on sempre hi ha una oberta, amb els vidres trencats...Si ja ho dic jo que haurien de tenir les fulles metàl·liques i deixar-se de vidres!!!!
[Mode violent:ON]
Metàl.liques i connectades a la catenària a 3000v, al obrir-se les validadores s'obriria el circuit i ja no hi hauria perill d'electrocució, en canvi, sl algú les salta... (icono d'electrocució).
[Mode violent:OFF]

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimecres 13/05/2009 3:51

Les batudes ara per ara les están fent a la C4, de fet desde fa un mes, els de seguretat es reuneixen cada día a les 22.30 a Sant Joan Despí, no falla cada dia están petant la xerrada 5 o 6, a la mateixa hora



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dilluns 18/05/2009 9:34

Avui al matí, redada a Montcada i Reixac (C2):

1 membre de seguretat a cada punta de l'andana sentit BCN
1 membre de seguretat amb gos al mig de l'andana
3-4 interventors demanant bitllets a la sortida dels viatgers acompanyats d'un altre seguretat

hi havia cua per sortir...i molta gent pensant on nassos ficar-se per evitar que els pesquessin :)

Per qui no ho sàpiga, molts gent jove fa el transbordament cap a l'Autónoma en aquest punt



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 20/05/2009 19:10

Avui a Sitges hi ha batuda d'interventors, però bastants menys que d'altres vegades.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 21/05/2009 13:12

No se si ho sabeu però a Castelldefels des que van començat les obres van treure les validadores de l'andana sentit Barcelona i si volies validar el bitllet calia anar a l'edifici de l'estació.

El que passa és que tota la gent que no ve del poble sinó de l'institut, de la UPC... anar a l'edifici els suposa una pèrdua de temps considerable. Així doncs gairebé ningú fa la volta per validar el bitllet.

Avui per sorpresa de tothom a l'accés a l'andana sentit Barcelona hi ha dues revisores acompanyades de 3 o 4 guardies de seguretat demanant el bitllet a tothom que hi vol accedir.

Jo la veritat és que mai he fet la volta per validar perquè hi ha unes portes a Sants que et deixen sortir sense haver validat el bitllet (el poses, et deixa sortir i no te'l marca!) però ja era hora que els de la Renfe fessin alguna cosa perquè algú vagi amb bitllet.
També estaria molt bé tornar a posar validadores i que la gent no hagi de perdre el temps.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 21/05/2009 15:41

En el cas de Castelldefels una validadora podria ser al pas inferior, el problema que tenia la validadora a l'andana és que molta gent aprofitava la parada a Castelldefels per validar el bitllet i que a sobre fos només d'una zona, cosa que també es feia a Platja de Castelldefels.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 11/06/2009 15:09

http://noctas.blogspot.com/2009/06/bitt ... p-als.html

Bittlet de Tren Impagat i cap als Mossos

Avui m’han enganxat sense pagar el tren i com sóc imbècil, però molt imbècil, he acabat a la comissaria dels mossos de l’estació de Sants per negar-me a mostrar el carnet d’identitat a l’interventor. En fi, a vegades no puc reprimir les ganes de dur-ho tot a l’extrem. Hi hagut educació desde un bon principi, tant per banda de l’interventor com per banda meva, i després, amb els mossos, tot ha lliscat sense problemes. M’han preguntat fins i tot si era periodista, de tan tranquil que m’han vist i de tantes preguntes que els feia. Com si pensessin que m’estava allà per investigar com funciona el procés sancionador de Renfe. Al final, un cop posada la multeta per viatjar sense bitllet, que em sembla que ascendeix a cuaranta euros, m’he acomiadat de l’interventor i dels Mossos que s'han comportat excel.lentment.
Renfe ha incrementat la seguretat sobretot a l’estació de Sants. Als trens també pujen més revisors, però aquests són més pocasoltes i els pots burlar amb més facilitat. Caldrà veure ara si m’arriba la multa, i en cas que arribi, comprobar fins a quin punt tenen capacitat executiva. També caldrà pensar si a partir d’ara pago el bitllet com un bon nen.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dijous 11/06/2009 20:40

Aquesta setmana i fet un viatge de anar i tornar desde El Vendrell fins Granollers Centre i no i vist cap interventor per cap lloc, com a curiositat al comprar el bitllet a Granollers per tornar cap El Vendrell a qui li demanat a la taquilla semblaba que li demanaba un bitllet cap a la lluna, quina cara mes extranya amb va posar, deu ser que no está acostumat a que li demanen els bitllets per altres llocs que no sigin per la zona.

Ah i a Sants al pujar de una via peranar a l'altre tots els informadors molt simptics.

;)



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Divendres 19/06/2009 18:17

acabo d'arribar de Montcada Bifurcació i allà hi eren els mossos, un interventor, un segurata i el gos i una noia que anava sense bitllet i no portava la documentació a sobre... A la via direcció Manresa hi havia 3 interventors i 2 seguratas per pujar al tren.

SAlut!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/06/2009 8:56

Una carta de lector:

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1006

Carta del dia: 'Història d’un revisor de Renfe poc raonable'

Oriol Mèrida
Bigues i Riells

Com és habitual, dimarts passat sortíem la meva companya i jo de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona a corre-cuita per agafar el tren de les 13.43 hores a Arc de Triomf. Ella havia de comprar un bitllet, però la màquina expenedora estava fora de servei. Com que no teníem temps per anar a l’altra entrada de l’estació, ni podíem esperar el tren següent, la solució va ser que passés amb mi i quan vingués el revisor ella li compraria el bitllet. Arribant a Montcada i Reixac, va aparèixer el revisor. Li vam explicar el que havia passat, i ens va dir: «Aquest no és el meu problema». Tot seguit, ens va dir que li paguéssim 10,90 euros, que és el preu de la multa. Tot i intentar que el revisor entengués la situació, que no havia estat culpa de la meva companya, sinó que la màquina estava fora de servei, no hi va haver manera. L’actitud d’aquell senyor va ser prepotent i xulesca, malgrat que nosaltres sempre ens hi vam dirigir amb respecte.
Després d’uns minuts de discussió, vam pagar els 10,90 euros. En aquell moment, vam sentir veus d’incredulitat dels passatgers davant l’escena que havien presenciat. Fins i tot hi va haver un crit de «fatxa» dirigit al revisor. Quan arribàvem a Granollers, m’hi vaig acostar per dialogar i fer-li entendre que era una injustícia pagar una multa per culpa d’una màquina propietat de l’empresa per a la qual treballa. «Ja estic tip de sentir mentides», va dir. Un passatger que ho estava gravant va ser agredit pel revisor.
És injust que et sancionin per un problema intern de Renfe; és injust que un revisor no escolti i tracti les persones com animals i aixequi la veu als passatgers del tren, i és injust, incoherent i desmesurat arribar a les mans. Renfe fa vergonya.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 22/06/2009 10:52

La Pompeu Fabra té més a prop l'accés principal de l'estació d'Arc de Triomf que aquell, amb la nova configuració el vestíbul principal està molt més a prop que abans, hi ha un intèrfon a la màquina i un als torniquets, alguna cosa em diu que la noia va anar expressament a aquell vestíbul com una excusa més, ella mateixa diu que va fer el 2x1 a l'estació i es queda tan ampla, és en una situació així, malgrat tot ella qui ha d'anar a buscar l'interventor, tot plegat, que se'n vagi a fer punyetes.
metring ha escrit:Una carta de lector:

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1006

Carta del dia: 'Història d’un revisor de Renfe poc raonable'

Oriol Mèrida
Bigues i Riells

Com és habitual, dimarts passat sortíem la meva companya i jo de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona a corre-cuita per agafar el tren de les 13.43 hores a Arc de Triomf. Ella havia de comprar un bitllet, però la màquina expenedora estava fora de servei. Com que no teníem temps per anar a l’altra entrada de l’estació, ni podíem esperar el tren següent, la solució va ser que passés amb mi i quan vingués el revisor ella li compraria el bitllet. Arribant a Montcada i Reixac, va aparèixer el revisor. Li vam explicar el que havia passat, i ens va dir: «Aquest no és el meu problema». Tot seguit, ens va dir que li paguéssim 10,90 euros, que és el preu de la multa. Tot i intentar que el revisor entengués la situació, que no havia estat culpa de la meva companya, sinó que la màquina estava fora de servei, no hi va haver manera. L’actitud d’aquell senyor va ser prepotent i xulesca, malgrat que nosaltres sempre ens hi vam dirigir amb respecte.
Després d’uns minuts de discussió, vam pagar els 10,90 euros. En aquell moment, vam sentir veus d’incredulitat dels passatgers davant l’escena que havien presenciat. Fins i tot hi va haver un crit de «fatxa» dirigit al revisor. Quan arribàvem a Granollers, m’hi vaig acostar per dialogar i fer-li entendre que era una injustícia pagar una multa per culpa d’una màquina propietat de l’empresa per a la qual treballa. «Ja estic tip de sentir mentides», va dir. Un passatger que ho estava gravant va ser agredit pel revisor.
És injust que et sancionin per un problema intern de Renfe; és injust que un revisor no escolti i tracti les persones com animals i aixequi la veu als passatgers del tren, i és injust, incoherent i desmesurat arribar a les mans. Renfe fa vergonya.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

7100

Entrada Autor: 7100 » Dilluns 22/06/2009 11:47

Jo, de jove, suposo que si bé no com tothom, com la majoria n'hem fet de tots els colors, ara bé, als anys 60 i 70 ningú es colava al metro i això que mai passava el revisor. Que ha passat doncs des d'aleshores?

Llavors a cada convoi hi anaven dos operaris; El motorista i el que obria i tancava les portes que generalement era un soldat de regiment de ferrocarrils que feia la mili. N'hi havia de dos tipus un dels quals feien, em sembla que tres anys, i es quedaven en plantilla al metro i cobraven el sou corresponent a la seva categoria laboral. A la Renfe, sempre passava el revisor (O Pica, o mastega etc..) La població estava mentalitzada Hi havia picaresca, naturalment, sobretot en el cas de la canalla; mig bitllet o sense pagar quan ja no tocava per haver arribat a l'edat corresponent, cosa que s'ocultava.

Ara ens trobem que s'han anat suprimint llocs de treball per fer sistèmes automàtics. Això ha estat progressiu fins arribar als motoristes que ja els queda poc.

Només quedara un pas més: Suprimir els viatgers per fer-los automàtics o suprimir el pagament. Només podrien accedir al servei, aquells a qui se'ls hagués injectat un xip com als gossos que carregués en compte l'import del viatge, com una mena de teletac biònic que cobrés l'import segons la quantitat de viatges realitzats a l'any. El que no portés el xip o fos invalidat, el sistèma el detectaria immediatament quedant immovilitzat mitjançant una xarxa accionada automàticament que per mitjà d'una cadena robotitzada similar a la del muntatge industrial de cotxes el llançaria al carrer de patac.

O fer com la Renfe, no acceptar serveis per no haver-los de fer i estalviar-se la feina.

També podriem tornar a l'anar a peu o al vehícle privat, això si, suprimint la policía de transit i implantar un servei privat de Robocops.

I tot el que s'estalviin tan les empreses públiques com les privades en mà d'obra que vagi per pagar el subsidi d'atur vitalici, no inferior a l'equivalent actual de 2000 Euros mensuals que ens han de permetre viure sense pencar que es del que realment es tracta. Perquè volen ser empresaris sino per manar i que la feina la facin uns altres?.

No senyors, no. No em faré mala sang pels que es colen ni pels grafiters, només en alguna ocasió m'he enutjat si algú s'ha colat passant darrera meu aprofitant-se del meu bitllet, perquè jo si que pago, però no per civisme o fidelitat al sistèma sino per fidelitat a mi mateix.
:llengua



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 22/06/2009 13:32

Jo hi era a l'estació de Granollers-Canovelles quan va passar això. Va ser dimarts passat. Acabava d'arribar de Vic i esperava que em vinguessin a buscar en cotxe.
Van venir fins i tot un munt d'agents de la policia local de Granollers. Es va formar un bon enrenou amb passatgers cridant "fatxa", "volem tornar a casa tranquils" i "parla en català", això últim, segons el meu parer, fora de context. Al final van dir per megafonia que excepcionalment el següent tren que passava per l'estació direcció Ripoll s'aturaria a Les Franqueses del Vallès i que tots els passatgers del tren, que va estacionar a la via 3, havien de fer transbordament al que venia tot seguit. El tren que va quedar aturat a Granollers era amb destinació La Garriga, de manera que els que anaven en el següent tren només van patir el petit retard -sumant-hi el ja habitual a la C3- d'aturar-se també a Les Franqueses. Força flipant tot plegat.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 22/06/2009 16:42

Alguna cosa em diu que m'imagino quin interventor era.

cristian26 ha escrit:Jo hi era a l'estació de Granollers-Canovelles quan va passar això. Va ser dimarts passat. Acabava d'arribar de Vic i esperava que em vinguessin a buscar en cotxe.
Van venir fins i tot un munt d'agents de la policia local de Granollers. Es va formar un bon enrenou amb passatgers cridant "fatxa", "volem tornar a casa tranquils" i "parla en català", això últim, segons el meu parer, fora de context. Al final van dir per megafonia que excepcionalment el següent tren que passava per l'estació direcció Ripoll s'aturaria a Les Franqueses del Vallès i que tots els passatgers del tren, que va estacionar a la via 3, havien de fer transbordament al que venia tot seguit. El tren que va quedar aturat a Granollers era amb destinació La Garriga, de manera que els que anaven en el següent tren només van patir el petit retard -sumant-hi el ja habitual a la C3- d'aturar-se també a Les Franqueses. Força flipant tot plegat.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 22/06/2009 18:43

Avui i anat a Molins desde El Vendrell anar i tornar, be com de costum durant el trajecte dins del tren cap interventor, ara quan anaba a l'estació de Molins per tornar cap a casa a dins habian 4 controlan a tot deu perque no es colesin sense validar el bitllet, un control i trobat una mica desmesurat ja que miraban a tots de una manera que no m'ha agradat, ara els i fet un comentari amb catalá (sembla que al principi cap a entes el que els deia) que aquí a El Vendrell podrian vindra a controlar una mica ja que bastants pasan de pagar, la resposta ha sigut en castellá, "cuando nos llamen iremos" i jo pregunto qui els a de trucar? :nose , si sabeu que han volgut dir u expliqueu. :ok



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”