Seguiment del traspàs de Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Com creieu que està anant el traspàs?

Molt millor!
3
3%
Millor, a seques
8
8%
Es nota alguna millora, com d'informació
32
31%
No trobo la diferència
19
18%
Les enganxines dels Civia, molt mones
31
30%
Un desastre
9
9%
Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 104
Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Vilarrubla » Dissabte 06/03/2010 13:38

Mako448 ha escrit:Doncs el nou servei a l'Aeroport s'ha fet amb 447,surt una foto del conseller i els seus acompanyants asseguts dins la 447 encarregada del servei.

Que extrany que no haguin posat Civia en aquest servei amtinal,encara que nomès sigui avui,pensava que com viatjaven aquests personatges,posarien els trens més modernos que hi ha i amb colors de Rodalia Catalunya :)
El segon i el tercer (en Nadal) per la dreta, són els que tenien més son XDD


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 06/03/2010 21:28

A més, entrarà en funcionament un nou Centre de Control de Rodalies i el dia 20 de març s'instal·larà un telèfon d'atenció al client i es posarà en marxa un web informatiu.
Millor, perquè amb el telèfon de desinformació que hi ha ara, és difícil fer-ho pitjor.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 07/03/2010 10:39

Impossible trobar horaris nous de butxaca de la R2 i la R4 ahir.Ho vaig intentar a moltes estacions i no hi havien manera.A Sants ahir encara tenien els antics horaris de butxaca >:(

Si que vaig veure els nous horaris que hi han exposats a les estacions amb el logo de Rodalia Catalunya i el nou disseny en unes quantes estacions com Sants o Passeig de Gràcia.A Mollet Sant Fost encara tenien penjat els horaris de la R2 antics,vàlids a partir del 13/12/09.



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Diumenge 07/03/2010 11:36

Mako448 ha escrit:Impossible trobar horaris nous de butxaca de la R2 i la R4 ahir.Ho vaig intentar a moltes estacions i no hi havien manera.A Sants ahir encara tenien els antics horaris de butxaca >:(

Si que vaig veure els nous horaris que hi han exposats a les estacions amb el logo de Rodalia Catalunya i el nou disseny en unes quantes estacions com Sants o Passeig de Gràcia.A Mollet Sant Fost encara tenien penjat els horaris de la R2 antics,vàlids a partir del 13/12/09.
Ja firmaria que l'unic problema de la renfe fos que els horaris nous arriben amb un parell de dies de retard... Això es la xocolata del lloro. No cal donar-li tanta importància...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/03/2010 11:38

A Sitges també tenien els horaris nous. El que no he vist per enlloc són els reforços de serveis que volien fer...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/03/2010 11:58

http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=342928

El rodalies de Barcelona a l'Aeroport operatiu des de la matinada

El conseller Joaquim Nadal ha viatjat en el primer tren que ha sortit a les 5:00 hores de dissabte des de l'Estació de França

EFE / LAMALLA.CAT

Aquest dissabte s'ha complert una antiga reivindicació d'aquelles persones que cada dia es desplacen des de Barcelona fins l'Aeroport de El Prat ja que la línia de rodalia de Renfe que uneix les dues destinacions ha avançat l'inici del servei. El conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat, Joaquim Nadal, ha destacat l'inici d'una sèrie de millores en les línies de rodalia i ha viatjat en el primer tren que ha completat el trajecte.

El primer tren ha sortit de l'Estació de França a les 05:00 hores mentre que en sentit contrari, de l'Aeroport del Prat a Barcelona, el primer tren ha efectuat la seva sortida a les 05:30 hores.

Aquesta no és l'única millora dins les línies de rodalies. La de Martorell-Vilafranca també augmenta a partir d'aquest dissabte la freqüència de pas dels trens els caps de setmana i festius tal i com ha informat Renfe en un comunicat en què assenyala que el trajecte disposarà de dos trens per hora i sentit en la connexió Martorell-Barcelona-Terrassa. D'altra banda, també destaca la posada en marxa d'un nou tren diari en la línia R2 sud, amb sortida de Vilanova a les 21:10 hores i arribada a l'Estació de França a les 22:08 hores.

Canvis a la línia R4
Els usuaris de la línia R4 són els que gaudiran de més millores en el servei ja que s'ha prolongat el recorregut de dos trens de la línia en el tram de l'estacio de Barcelona Sants fins a Montcada Bifurcació durant els dies laborables. Els dissabtes, diumenges i festius també es prolongarà el recorregut d'un tren de la línia R4 en aquest trajecte amb sortida de Sants a les 22:39 hores i arribada a Montcada Bifurcació a les 22:58 hores



Avatar de l’usuari
rogermelcior
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona
Contacta:

Entrada Autor: rogermelcior » Dijous 11/03/2010 1:20

De gencat.cat!
10-03-2010 14:49
El conseller Nadal visita el nou Centre de Gestió de Rodalies de Catalunya
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, acompanyat del director de Rodalies de Catalunya, Miguel Ángel Remacha, visitarà demà dijous, 11 de març, el nou Centre de Gestió de Rodalies de Catalunya i presentarà altres mesures de millora i d’atenció a l’usuari.

L'acte tindrà lloc al Centre de Gestió situat al vestíbul de l'estació de Rodalia del Clot-Aragó.



treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dijous 11/03/2010 8:58

metring ha escrit:http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=342928

El rodalies de Barcelona a l'Aeroport operatiu des de la matinada

Canvis a la línia R4
Els usuaris de la línia R4 són els que gaudiran de més millores en el servei ja que s'ha prolongat el recorregut de dos trens de la línia en el tram de l'estacio de Barcelona Sants fins a Montcada Bifurcació durant els dies laborables. Els dissabtes, diumenges i festius també es prolongarà el recorregut d'un tren de la línia R4 en aquest trajecte amb sortida de Sants a les 22:39 hores i arribada a Montcada Bifurcació a les 22:58 hores
¿Quina mena de millores son aquestes?. Francament no entenc això de "prolongació de recorregut de Sants a Bifurcació" ¿Tans trens de la R4 finalitzen a Sants?. Aixo mes que una millora de la línea sembla un reforç del metro... :nose



davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 11/03/2010 9:31

Era un tren Sant Vicenç de Calders - Sants, crec que l'ultim els dissabtes i diumenges. Fins ara acabava a Sants i sense servei anava al diposit de Montcada Bifurcació.
Ara serà Sant Vicenç de Calders - Montcada Bifurcació, amb lo que alguns usuaris, com a mi m'havia passat varies vegades podran fer sense transbord el Gelida/St Sadurní - Plaça Catalunya/Sant Andreu Arenal.
No es una gran millora, pero amb un cost 0 es millora el servei a uns pocs passatgers.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 11/03/2010 10:51

rogermelcior ha escrit:De gencat.cat!
10-03-2010 14:49
El conseller Nadal visita el nou Centre de Gestió de Rodalies de Catalunya
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, acompanyat del director de Rodalies de Catalunya, Miguel Ángel Remacha, visitarà demà dijous, 11 de març, el nou Centre de Gestió de Rodalies de Catalunya i presentarà altres mesures de millora i d’atenció a l’usuari.

L'acte tindrà lloc al Centre de Gestió situat al vestíbul de l'estació de Rodalia del Clot-Aragó.
Així que estrenen el "garito" que fa temps que van construïr a Clot...Algú sap què millorarà la posada en funcionament del centre?




Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dijous 11/03/2010 21:04

Tindrà algo a veure amb que avui hi hagués megafonia i els teleindicadors funcionessin a Cerdanyola V.?

;) ;)


Imatge

treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Divendres 12/03/2010 8:48

Jo espero que amb tota aquesta conya del traspàs de Rodalies els usuaris de la R4 no en sortim perden qualitat de servei com fins ara estic veient. Ahir al vespre tots el serveis cap a Terrassa que vaig veure entre les 18:15 i 18:45 (3) anaven servits per 447 en composició simple, quant fins ara aquests trens eren dobles de 447 (poques curses es van fer a Catalunya per tal de pujar al tren i desprès anar enllaunats), i el servei de les 07:00 que surt de Terrassa cada dia (que volen, es el primer tren que si hi ha cap problema se’l carregen) i que normalment anava servit per dobles de 440 o 447 i puntualment amb 465, darrerament per norma, es servit per 447 en simple...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 12/03/2010 10:50

treneros ha escrit:Jo espero que amb tota aquesta conya del traspàs de Rodalies els usuaris de la R4 no en sortim perden qualitat de servei com fins ara estic veient. Ahir al vespre tots el serveis cap a Terrassa que vaig veure entre les 18:15 i 18:45 (3) anaven servits per 447 en composició simple, quant fins ara aquests trens eren dobles de 447 (poques curses es van fer a Catalunya per tal de pujar al tren i desprès anar enllaunats), i el servei de les 07:00 que surt de Terrassa cada dia (que volen, es el primer tren que si hi ha cap problema se’l carregen) i que normalment anava servit per dobles de 440 o 447 i puntualment amb 465, darrerament per norma, es servit per 447 en simple...
Confirmo que ahir dos Terrassa-Martorell eren servits per simple de 447,a l'igual que un Manresa-Vilafranca(el de les 15.25 per Sants).Una autèntica vergonya posar trens en simple a la R4 i a sobre de la relació Martorell-Terrassa i més encara a la Vilafranca/SVC-Manresa.Jo sempre he pensat que la R4 sempre ha estat una línia discrminada per part de renfe,horaris dolents,trens petits quan volen(farà uns 5 anys la gran majoria eren en simple,aixó sí cal tenir-ho en compte),retards pràcticament a diari.I no sé per qué peró em sembla que la Generalitat passarà totalment de la R4,d'acord que ara els caps de setmana hi arriben 2 trens per hora a Vilafranca en comptes de per un fins ara,peró aixó és totalment insuficient per millorar la sobresaturació d'aquesta línia,i més encara si fiquem trens en simple :emprenyat



pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Divendres 12/03/2010 11:10

Sí jo últimament també agafo trens en simple a Manresa, els de les 8.34 i 9.34 d'aquesta setmana que he agafat eren en simple. I alguns cops el de tornada de les 14.45 si no recordo malament també en simple. El de les 9.34 encara s'entén, però el de les 8.34 a terrassa ja anava la gent dreta.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 12/03/2010 17:44

Jo el Dimecres passat per anar ha Barcelona vaig agafar un 463 simple semblava una llauna de sardines :roll:


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 13/03/2010 12:32

Per cert,dijous vaig estar buscant nous horaris de butxaca de la R2 i la R4 i impossible,ni a Hospitalet,ni a Montcada i Reixac,ni a Sants(i aquí dels de butxaca tenien els antics!)

La pregunta és,algú els ha aconseguit?

Per una altra banda,amb lo que ara molts serveis és fan amb 447 en simple,estic pensant que com València em sembla que ja estan de falles,potser han enviat alguna 447 cap a València per reforçar el servei de cara a les falles,i desprès tornaràn cap aquí.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 13/03/2010 13:12

Potser s'esperen al tall de la Meridiana per treure els nous horaris de butxaca.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dissabte 13/03/2010 18:44

Els horaris de butxaca de la R4 fins ara res de res, preguntant tant a El Vendrell on visc o SVC de moment no tenen... :roll:

Respecte a alguns serveis amb 447 simple, durant aquesta setmana i pogut observar que diversos d'ells fins SVC han sigut aixis, quan vaig veura el primer no vaig donar molta importáncia pero després sembla ser una nova i mala normativa, el dia que per la R-4 sud possin horaris i frecuencias com tenen que ser tornaré a Montserrat caminant... ;) , quina poca vista que tenen, si cada cop per possar un exemple que arriba un tren a El Vendrell no us podeu imaginar la cantitát de viatgers que pujan i baixan, i seguim moltes hores del dia tenin un tren cada hora, inclus al matí si perds el de las deu i mitja no tenim cap fins las dotze per anar direcció Barcelona, clar que tenim la solució d'anar fins SVC i allá o rodalies per la R2 sud o MD, pero de fet no tindria que ser d'aquesta manera...durant la majoria del dia trens cada trenta minuts i de fet no es gens complicat, quan el tall de rodalies tots els Vilafranca continuaban directes fins SVC, ara podriam alguns continuar parant a totes l'estacions, pero aquí ningú es mulla i seguim aixis... :|



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 14/03/2010 0:08

victorcasta ha escrit:Potser s'esperen al tall de la Meridiana per treure els nous horaris de butxaca.
El conglomerat de línies R2 no està afectada i a les estacions d'aquesta línia encara no tenim els nous horaris de butxaca de la línia.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”