Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 04/06/2012 23:59

Mako448 ha escrit:Per fi una miqueta de sentit comú....

http://www.el9nou.cat/noticies_v_0/2480 ... eses_linia

Foment invertirà 670.000 euros a l’estació de les Franqueses de la línia de Vic
S’augmenta l’alçada de les andanes per facilitar l’accés als trens


Per fi!!! :plas



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 05/06/2012 0:07

Precisament anava a escriure un post (aquest) queixant-me de la perillositat de l´estació de Viladecavalls.
És un miracle que no hi atropellin a més gent, és l´estació més perillosa de tot rodalies, amb molta diferència sobre totes les altres.

Ja hi havia passat, però avui hi he baixat. I m´he escandalitzat.
Vist des de l´andana és MOLT PITJOR que vist passant-hi amb el tren.

Resum, per als qui no la coneguin:

-sense personal quan hi he baixat (sobre les 19:00, potser faci d´estació-bar a certes hores, no ho sé).
-estació en doble corba tancada a la sortida d´un túnel.
-pas a nivell entre andanes sense visibilitat en cap de les dues direccions, que també és un pas a nivell pels veïns del barri
-el pas es perpendicular als dos accessos de l´estació, amb la qual cosa una bicicleta a velocitat elevada pot creuar les vies quan hi passi un tren (o dos, és doble via).
-només la meitat de les andanes són altes.
-a l´andana direcció Barcelona no hi cap una 447 en doble, deixa part del tren no ja a la part amb andana baixa, sinó en plena via!
-és tan perillosa i té tan poca visibilitat, que la gent que creua les vies ho fan corrents i mirant més d´un cop a banda i banda!

:nono :'( :emprenyat

Demà crec que aniré a posar una reclamació per l´estació de Viladecavalls a Adif.

I fixeu-vos bé que les altres estacions del tram Terrassa-Manresa també mereixen capítol apart (Sant Miquel de Gonteres, Vacarisses-Torreblanca, etc... què dir que no haguem dit ja, d´elles!), però és que l´estació de Viladecavalls és simplement l´estació de rodalies més perillosa amb diferència, diria que de tota Espanya!

Sabia que era dolentíssima, però no em pensava que tant! :o :boig :cop



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/06/2012 20:31

http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument

Adif inicia las obras de cobertura de la nueva estación de Sant Andreu Comtal (Barcelona)

• La losa de cobertura cuenta con una superficie total aproximada de 14.000 m2 • La futura estación es una de las infraestructuras destacadas del tramo La Sagrera-Nus de la Trinitat, junto con los nuevos corredores soterrados de alta velocidad y ancho convencional

Foto de la noticia22/06/2012. - Adif ha iniciado la construcción de la losa de cobertura de la nueva estación soterrada de Sant Andreu Comtal, en Barcelona, que se inscribe en el tramo La Sagrera-Nus de la Trinitat de la Línea de Alta Velocidad Madrid-Barcelona-frontera francesa.

La nueva estación de Sant Andreu Comtal es una de las infraestructuras destacadas de dicho tramo, que tiene una longitud total de 4,2 km y está dividido en dos sectores, el de La Sagrera y el de Sant Andreu, ambos cofinanciados por la Sociedad Barcelona Sagrera Alta Velocidad, en un 12,8% y un 46,9%, respectivamente.

Su construcción, que supone una inversión superior a 245,3 millones de euros, representará una total transformación de la infraestructura ferroviaria y urbanística de estos sectores del norte de Barcelona, ya que además de la futura estación de Sant Andreu Comtal, permitirá crear nuevos corredores soterrados para las nuevas líneas de alta velocidad y de ancho convencional.

Financiación europea

La Línea de Alta Velocidad Madrid-Barcelona-frontera francesa ha sido cofinanciada por el Fondo de Cohesión, en las obras de plataforma del tramo Madrid-Barcelona, así como el suministro y montaje de vía del tramo Madrid-Vilafranca del Penedès e instalaciones de electrificación, señalización y comunicaciones del tramo Madrid-Lleida, con una ayuda que asciende a 3.389,3 millones de euros.

Las Ayudas RTE-T (Redes Transeuropeas de Transporte) en el mismo periodo han financiado los estudios y proyectos, así como las obras de la plataforma del tramo Maçanet-Sils, con una ayuda que asciende a 70,9 millones de euros.

En el periodo 2007-2013 serán cofinanciadas por las ayudas RTE-T la implementación del ERTMS (Sistema de Gestión de Tráfico Ferroviario Europeo) del tramo Barcelona-Figueres, con una ayuda de 10,6 millones de euros. El Banco Europeo de Inversiones (BEI) participa también en la financiación de este proyecto.

El tramo Barcelona-Figueres de la Línea de Alta Velocidad Madrid-Barcelona-frontera francesa cuenta con una inversión aproximada de 4.200 millones de euros.

ANEXO

Avance de las obras de la nueva estación

La estructura de la nueva estación de Sant Andreu Comtal está formada, como principales elementos, por 815 m de cimentación profunda y muro alzado, de los que se han ejecutado 760 m; 86 pilas, ya construidas; y 13.874,8 m2 de solera, de los que se han finalizado 13.244,8 m2.

Por su parte, la losa de cobertura ocupa una superficie total de 13.874,8 m2 de superficie, de los que 10.756 m2 corresponden a la parte central y los 3.118,8 m2 restantes se sitúan en los extremos. De éstos últimos, que se ejecutan mediante vigas prefabricadas, ya se han finalizado 1.508,9 m2.

En la nueva fase de las obras de construcción de la estructura de la futura estación, Adif ha iniciado la ejecución de la cobertura correspondiente a la parte central de la cobertura, que se ha dividido en 9 fases.

La primera de ellas tiene una superficie de 1.800 m2 y corresponde a la zona donde se ubicará el futuro edificio de viajeros. Esta fase constructiva está formada por un total de 10 vigas de 10 m de luz que, junto a los muros perimetrales, sirven de apoyo para 93 prelosas, con luces variables de entre 7 y 14 m, y sobre las que se ejecuta la losa definitiva de hormigón armado.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 18/07/2012 9:49

La estación de Adif en Martorell estrena un sistema de seguridad para la subida y bajada de viajeros

Estas operaciones se controlarán mediante un circuito cerrado de televisión de bajo consumo energético, protegido contra robos y actos vandálicos


Adif ha instalado en la estación de Martorell (Barcelona) un nuevo sistema de control de las operaciones de subida y bajada de viajeros de los trenes, lo que incrementará la seguridad de los usuarios y de la explotación ferroviaria. El sistema es una evolución del existente anteriormente, cuya finalidad es que los maquinistas puedan comprobar, antes de iniciar la marcha, que estas operaciones han finalizado correctamente.

Está dotado de quince cámaras y diez grupos de monitores de diecinueve pulgadas en los andenes, que dan cobertura a seis vías. Los equipos incorporan las últimas tecnologías en monitores de led, que están dotados de una tecnología que permite la total visualización de las composiciones, cuya longitud máxima es de doscientos metros, incluso en condiciones de máxima refracción solar. Además, cuentan con dispositivos de seguridad y control que permiten la detección de actos vandálicos o intentos de robo, y de sistemas de reducido consumo y eficiencia energética.

Asimismo, dispone de un sistema de alimentación de energía alternativo para casos de falta de suministro, con una duración de más de seis horas, y de un sistema de alarmas para la detección de averías o intentos de manipulación.

Los equipos de vía se han tratado para evitar el paso de los rayos ultravioleta y la acumulación de temperatura. Además, incluye un dispositivo para la detección de trenes, por lo que sólo se ponen en marcha cuando son necesarios, contribuyendo a reducir el consumo eléctrico y aumentar la vida útil de los monitores y demás componentes electrónicos.

El reducido tamaño de las cajas que albergan los grupos de monitores en los andenes permite su ubicación en andenes estrechos, mejoran de forma muy considerable el impacto visual, la percepción de las señales ferroviarias y las zonas de paso de peatones, entre otros aspectos.

También se ha instalado un puesto de visualización en el gabinete de circulación, que permite ver parte o la totalidad de las cámaras en caso de necesidad, detectar posibles anomalías y actuar en consecuencia.

Para alertar de las incidencias, la instalación se ha dotado de un sistema de envío de alertas mediante SMS tanto a los responsables de la instalación como a los que han de tomar medidas operativas para evitar que tengan repercusión en la explotación ferroviaria.

P.D. Aquests senyors de Via Libre han agafat una foto de Bernat Borràs espero que li hagin demanat permis.

http://www.vialibre-ffe.com


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Gabriel Kamal
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: Gabriel Kamal » Diumenge 22/07/2012 11:45

A Arenys de Mar, les obres de reforma de l'estació, permetran fer un pas subterrani, ascensors i escales. A més, amb la reforma tindrà una nova imatge: Serà una altre estació amb rètols Rodalies de Catalunya. Mica en mica, la marca Rodalies Catalunya, va agafant terreny sobre l'antiga marca renfe. A mi personalment m'agrada molt aquesta reforma ja que, amb el pas inferior, la gent no creuarà les vies, ja que fins avui, la gent havia de passar la via, i no mirava quan el tren venia de dalt i havia de fer una sonora pitada, l'altre és l'ascensor, ja que anirà molt bé per les P.M.R, i el blindatge de l'estació, permetrà evitar el frau a Rodalies Catalunya ja que molta gent, entra al tren per fora de l'estació i sense pagar bitllet.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 23/07/2012 12:00

Si et mires altres casos, veuràs que els passos subterranis no són impediment perquè els inconscients continuïn creuant per on no toca, i que les barreres tarifàries no ho són perquè els petits delinqüents continuïn fent de les seves.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/08/2012 11:52

http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... enDocument


Adif concluye los trabajos de mejora de la accesibilidad en la estación de Les Franqueses-Granollers Nord (Barcelona)

• El proyecto ha supuesto una inversión de más de 250.000 €

Foto de la noticia01/08/2012. - Adif ha finalizado las obras de mejora de la accesibilidad en la estación de Les Franqueses-Granollers-Nord (Barcelona), perteneciente a la línea de ancho convencional Barcelona-Granollers-Maçanet, y que han supuesto una inversión de 254.257,8 euros.

Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora de la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluyen las inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas ferroviarias.

Asimismo, responden al compromiso del Ministerio de Fomento de realizar un plan global de inversiones para la mejora permanente de sus infraestructuras y estaciones de la red de cercanías de Barcelona. Mediante estas actuaciones se busca ofrecer un servicio de mayores prestaciones en materia de seguridad, accesibilidad y confort a sus clientes y a los ciudadanos.

El objeto del proyecto ha sido la prolongación y el recrecido de los andenes para adecuarse a las nuevas unidades Civia que prestan servicio en esta línea. Así, los nuevos andenes tienen una longitud de 200 m cada uno y una altura de 68 cm sobre la cota de carril para facilitar un acceso cómodo y apto para todos los usuarios.

La actuación, que ha sido ejecutada en horario nocturno para evitar afectaciones a las circulaciones ferroviarias, ha comprendido la colocación de un nuevo borde de andén, pieza podotáctil y una franja amarilla en ambos andenes, además del ajuste del gálibo vertical.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/08/2012 16:20

Adif ha finalizado las obras de mejora de la accesibilidad en la estación de Les Franqueses-Granollers-Nord (Barcelona), perteneciente a la línea de ancho convencional Barcelona-Granollers-Maçanet, y que han supuesto una inversión de 254.257,8 euros.
Atenció! Comença la implantació de l'ample UIC a tot Catalunya!

Bé, almenys és el que entenc per ample "convencional", partint del fet que la convenció a Europa relativament a l'ample de via, des de la primera meitat del segle XIX, és de 1435 mm.

I gràcies, no em cal l'explicació de la confusió qualificativa d'ample i velocitat, que la sé prou bé. Al final, resultarà que el famós "tocino" de la frase feta és l'ample de via...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 03/08/2012 0:03

Guigui ha escrit:Bé, almenys és el que entenc per ample "convencional", partint del fet que la convenció a Europa relativament a l'ample de via, des de la primera meitat del segle
El problema és que a can renfomentoadif ample convencional = ample ibèric.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 03/08/2012 0:11

UT596001 ha escrit:El problema és que a can renfomentoadif ample convencional = ample ibèric.
Ja ho sé. Però aleshores, que m'expliquin aquest desgavell terminològic seguint l'exemple de l'LAV Ourense-Santiago.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 03/08/2012 17:55

Tornant al tema. Fa uns dies que han començat les obres per allargar i alçar andanes a Montcada Ripollet. L'andana de la via 2 s'ha alçat uns 50 metres cantó Vic i uns 20 cantó Barcelona.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Divendres 03/08/2012 19:29

L'andana de la via 2 s'ha alçat uns 50 metres cantó Vic i uns 20 cantó Barcelona.
Veja'm, han allargat l'andana per un cantó 50 METRES i per l'altre 20 METRES, o bé; l'han aixecat 50 CENTÍMETRES per un cantó i 20 CENTíMETRES per l'altre...

Perquè si l'han aixecat 50 metres com tu dius tindrà mèrit entrar al tren, jejejeje


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Divendres 03/08/2012 21:26

UT596001 ha escrit:
Guigui ha escrit:Bé, almenys és el que entenc per ample "convencional", partint del fet que la convenció a Europa relativament a l'ample de via, des de la primera meitat del segle
El problema és que a can renfomentoadif ample convencional = ample ibèric.
Si es considera que tota la xarxa convencional era d´ample ibèric i quan es comença la xarxa d´alta velocitat es posa ample UIC (decissió valenta on les hi hagi), és del tot comprensible que s´assimilés ample convencional amb ample ibèric, amb més o menys fortuna. De qualsevol manera, el terme més acceptat a Europa amb els varis amples existents als seus extrems no és "ample convencional europeu" sino "ample normal europeu", terme potser més ajustat ja que independitza l´ample de si és o no xarxa convencional. Us proposo doncs utilitzar per designar a l´ample UIC la terminologia "ample normal europeu".



França451
N9
N9
Entrades: 2265
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 03/08/2012 21:39

Toni ha escrit:De qualsevol manera, el terme més acceptat a Europa amb els varis amples existents als seus extrems no és "ample convencional europeu" sino "ample normal europeu", terme potser més ajustat ja que independitza l´ample de si és o no xarxa convencional. Us proposo doncs utilitzar per designar a l´ample UIC la terminologia "ample normal europeu".
Si quieres podemos designar Ample Normal. A secas. No hace falta recordar que lo anormal es lo que hay en españa: somos el único país del mundo con un ancho mayor. Con lo cual, haciendo debido cómputo, el ancho español debería llamarse "ancho anormal". :riure :martell2

Volviendo al tema, aunque ya lo comenté en el hilo de la 451, en el Aeroport, se están haciendo obras en el andén de vía 1, y por ello, todos los trenes estacionan en vía 2. desconozco si van a remodelar ambos andenes o sólo el de vía 1, de momento puedo contar lo que vi y quedó reflejado en mis fotos.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Divendres 03/08/2012 21:43

França451 ha escrit:
Toni ha escrit:De qualsevol manera, el terme més acceptat a Europa amb els varis amples existents als seus extrems no és "ample convencional europeu" sino "ample normal europeu", terme potser més ajustat ja que independitza l´ample de si és o no xarxa convencional. Us proposo doncs utilitzar per designar a l´ample UIC la terminologia "ample normal europeu".
Si quieres podemos designar Ample Normal. A secas. No hace falta recordar que lo anormal es lo que hay en españa: somos el único país del mundo con un ancho mayor. Con lo cual, haciendo debido cómputo, el ancho español debería llamarse "ancho anormal". :riure :martell2

Volviendo al tema, aunque ya lo comenté en el hilo de la 451, en el Aeroport, se están haciendo obras en el andén de vía 1, y por ello, todos los trenes estacionan en vía 2. desconozco si van a remodelar ambos andenes o sólo el de vía 1, de momento puedo contar lo que vi y quedó reflejado en mis fotos.
Solo indicar que ni de lejor España es el único sitio con un ancho mayor. Sin citar a Portugal, también en el este de Europa (antigua URSS) tienen un ancho muy similar al ibérico.... por ejemplo.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 03/08/2012 23:39

gatvell ha escrit:
L'andana de la via 2 s'ha alçat uns 50 metres cantó Vic i uns 20 cantó Barcelona.
Veja'm, han allargat l'andana per un cantó 50 METRES i per l'altre 20 METRES, o bé; l'han aixecat 50 CENTÍMETRES per un cantó i 20 CENTíMETRES per l'altre...

Perquè si l'han aixecat 50 metres com tu dius tindrà mèrit entrar al tren, jejejeje
M'he explicat malament. :oops: Volia dir que s'ha allargat 50 metres cantó Vic, i 20 cantó Barcelona. L'andana s'ha alçat uns 25 centimetres a on era més baixa.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 07/08/2012 0:27

UT440_132M ha escrit:Tornant al tema. Fa uns dies que han començat les obres per allargar i alçar andanes a Montcada Ripollet. L'andana de la via 2 s'ha allargat uns 50 metres cantó Vic i uns 20 cantó Barcelona.
La via 2 de Montcada-Ripollet és la de l´edifici de viatgers o l´altra? Hi posaran ascensor i pas subterrani, també?

Una bona notícia, ja era hora, per fi una reforma a la R3!!!
Bé, faran falta moltes coses, a Rodalies, el que sí que és cert és que poquet a poquet, les estacions comencen a semblar estacions. :brindis

======================================================================================

No sé si s´havia dit ja, però a Calafell ja hi ha validadores, i funcionen. La reforma de l´estació de Calafell ja s´ha completat. :brindis
L´interior de l´edifici ha quedat molt bé, millor que el de Cubelles i tot, molta més llum que abans.
Aniré revisant les altres estacions per veure si la cosa avança igual. ;)

=======================================================================================

I bé, no sé si és el fil escaient, perquè no és Rodalies, però sí que és "Regiolies" (tot i que no m´estranyaria gens que un dia la R2 sud s´acabi fent arribar a Reus... és obvi que hi ha possibilitats comercials), però l´estació de Vila-seca està també en ple procés de reforma.
L´antiga andana central ara és l´andana direcció Reus, mentre que l´andana que no tenia via (la de l´edifici de viatgers), ara és la via direcció Tarragona, hi han fet un ripatge.
Ja han instal.lat la carcassa de l´ascensor a l´andana direcció Tarragona, també hi han instal.lat l´estructura de la marquesina.
L´andana direcció Reus (l´antiga central) lentament va prenent forma, i serà més ampla del què era fins ara.
Les andanes ara són altes i hi cap una doble de 465 (o de 449).
Només faltaria que hi poséssin taquilles, i començaria a semblar una estació i tot.
Tenint en compte el potencial que té Vila-seca (més de 20.000 habitants), i que l´estació està més cèntrica impossible, sembla mentida com durant tants i tants anys hagi estat un baixador sense personal dels més sinistres. Una més de les coses inexplicables de Renfe/Adif... :nose

:hola



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimarts 07/08/2012 16:56

437.001 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Tornant al tema. Fa uns dies que han començat les obres per allargar i alçar andanes a Montcada Ripollet. L'andana de la via 2 s'ha allargat uns 50 metres cantó Vic i uns 20 cantó Barcelona.
La via 2 de Montcada-Ripollet és la de l´edifici de viatgers o l´altra? Hi posaran ascensor i pas subterrani, també?
La via 2 es la de l'edifici de viatgers ;) Pot ser que instalin pas subterrani, pero no vull mullar-me molt...



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimarts 07/08/2012 17:56

És cert l'altre dia de camí a Granollers-Canovelles ho vaig veure a veure si segueixen la mateixa linia a les altres estacions! I també per refrescar-ho una mica s'hauria de construir un baixador al Circuit de Montmeló, en la meva opinió, ja que passa molt a prop del circuit la R3.
Igual que a la C-3 valenciana, que hi ha una parada al circuit Ricardo Tormo.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 09/08/2012 21:21

UT447Barcelona ha escrit:
437.001 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Tornant al tema. Fa uns dies que han començat les obres per allargar i alçar andanes a Montcada Ripollet. L'andana de la via 2 s'ha allargat uns 50 metres cantó Vic i uns 20 cantó Barcelona.
La via 2 de Montcada-Ripollet és la de l´edifici de viatgers o l´altra? Hi posaran ascensor i pas subterrani, també?
La via 2 es la de l'edifici de viatgers ;) Pot ser que instalin pas subterrani, pero no vull mullar-me molt...
Diria que no es fa pas subterrani, no es veu moviment de fer un forat gros com es va fer a Ripoll o Torelló fa un any.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”