"Un altre cosa que caldrá veure, es l'us que donarán als terrenys de las finques que han demolit per fer l'intercanviador, i si se acaba fent l'hotel projectat amb una façana que trenca l'estética de las casas conlindants."
El tema del hotel crec que està bastant lligat, com a mínim fins el moment. La llosa superior del vestíbul s'ha calculat d'acord amb el projecte del hotel i crec que fins i tot hi ha previst els espais dels fossars d'ascensors. A més, si us fixeu a la sortida a carrer del nou vestíbul ja s'han col·locat part dels pilars circulars de la façana. Així que el tema està bastant lligat. Això si la crisis pot amb tot (desgraciadament) així que potser també es porta per davant la inversió del hotel.








