Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
Respecte el que comentar foronda 141:
"Un altre cosa que caldrá veure, es l'us que donarán als terrenys de las finques que han demolit per fer l'intercanviador, i si se acaba fent l'hotel projectat amb una façana que trenca l'estética de las casas conlindants."
El tema del hotel crec que estĂ bastant lligat, com a mĂnim fins el moment. La llosa superior del vestĂbul s'ha calculat d'acord amb el projecte del hotel i crec que fins i tot hi ha previst els espais dels fossars d'ascensors. A mĂ©s, si us fixeu a la sortida a carrer del nou vestĂbul ja s'han col·locat part dels pilars circulars de la façana. AixĂ que el tema estĂ bastant lligat. Això si la crisis pot amb tot (desgraciadament) aixĂ que potser tambĂ© es porta per davant la inversiĂł del hotel.
"Un altre cosa que caldrá veure, es l'us que donarán als terrenys de las finques que han demolit per fer l'intercanviador, i si se acaba fent l'hotel projectat amb una façana que trenca l'estética de las casas conlindants."
El tema del hotel crec que estĂ bastant lligat, com a mĂnim fins el moment. La llosa superior del vestĂbul s'ha calculat d'acord amb el projecte del hotel i crec que fins i tot hi ha previst els espais dels fossars d'ascensors. A mĂ©s, si us fixeu a la sortida a carrer del nou vestĂbul ja s'han col·locat part dels pilars circulars de la façana. AixĂ que el tema estĂ bastant lligat. Això si la crisis pot amb tot (desgraciadament) aixĂ que potser tambĂ© es porta per davant la inversiĂł del hotel.
http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
Si us plau, que no facin aquella horripilĂ ncia d'hotel!!!!!!!!! 


Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
Si no recordo malament, fa temps ja es va parlar que les andanes de Renfe, les volien allargar fins els 200mts, per encabir-hi dos 465 en doble, però hem sembla que es una cosa mĂ©s complicada que la reforma del vestĂbul.foronda 141 ha escrit:
La obra em sembla ben feta, ara bĂ© no se si esta previst fer-ho, pro caldrĂa reformar en profunditat las andanes i les estacions tan de Renfe com de Metro, que crec que es trovan en estat lamentable.
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/te ... de-triomf/
Restriccions al trà nsit per obres de l’Intercanviador d’Arc de Triomf
A partir de dimarts 15 de març les obres de construcciĂł de l’intercanviador d’Arc de Triomf obligaran a ocupar el tram de l’avinguda de Vilanova, entre el carrer de Roger de Flor i el carrer de NĂ pols. AixĂ, els vehicles s’hauran de desviar pel carrer d’AlmogĂ vers i el carrer d’Ali Bei, i el pas de vianants es restringirĂ per accedir als edificis ubicats en aquest tram. Les afectacions permetran iniciar les obres d’estructura del segon vestĂbul de l’intercanviador, situat a la plaça d’AndrĂ© Malraux, que s’ampliarĂ fins als 2.200 m2. Les restriccions duraran uns 18 mesos.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... 430571.pdf
Restriccions al trà nsit per obres de l’Intercanviador d’Arc de Triomf
Les obres de construcció de l’intercanviador d’Arc de Triomf obligaran a
ocupar el tram de l’avinguda de Vilanova, entre el carrer de Roger de Flor i
el carrer de Nà pols a partir de dimarts 15 de març i durant uns 18 mesos.
AixĂ, els vehicles s’hauran de desviar pel carrer d’AlmogĂ vers i el carrer
d’Ali Bei, i el pas de vianants es restringirà per accedir als edificis ubicats
en aquest tram. Les afectacions permetran iniciar les obres d’estructura
del segon vestĂbul de l’intercanviador, situat a la plaça d’AndrĂ© Malraux,
que s’ampliarà fins als 2.200 m2.
L’avinguda de Vilanova quedarà tallada al trà nsit de vehicles i vianants entre el
carrer de Roger de Flor i el carrer de Nà pols a partir de dimarts 15 de març i
durant aproximadament 18 mesos. AixĂ, els vehicles que circulin per aquesta
avinguda s’hauran de desviar pel carrer dels Almogà vers o el carrer d’Ali Beli.
D’altra banda, les voreres d’aquest tram també quedaran ocupades, i el pas de
vianants quedarà restringit per permetre exclusivament l’accés als edificis
ubicats en aquest Ă mbit.
L’ocupació d’aquest tram de la calçada permetrà continuar l’execució de les
obres d’ampliaciĂł del segon vestĂbul de l’intercanviador d’Arc de Triomf, ubicat
a la plaça d’André Malraux. En aquest sentit, ja han finalitzat els treballs de
desviament dels serveis afectats, de manera que ara s’iniciaran les obres
d’execució de la infraestructura, que inclouen les pantalles, el buidat de terres
del recinte, les fonamentacions, la llosa de cobertura i les diferents
dependències interiors.
Les obres no afectaran el servei habitual de transport pĂşblic, i els usuaris
podran continuar accedint al Metro i Rodalies pel vestĂbul mĂ©s proper al
passeig de Sant Joan, ampliat i remodelat també en el marc d’aquest projecte.
AixĂ, els viatgers disposaran de l’edicle que el Govern va posar en servei la
passada tardor per accedir a l’L1 i l’R1, R3, R4 i R7. A més, continuaran oberts
els accessos a Rodalies del carrer de NĂ pols.
Ampliació i adaptació de l’intercanviador
El projecte de millora i adaptació de l’intercanviador d’Arc de Triomf que el
Govern tĂ© en marxa consisteix en la substituciĂł dels vestĂbuls originals i la
construcciĂł de dos nous vestĂbuls que sumen una superfĂcie total de mĂ©s de
5.200 m2: un a prop del passeig de Sant Joan, ja en servei, i un altre a la plaça
d’André Malraux, en construcció. Les obres comportaran una inversió global
d’aproximadament 33 MEUR, dels quals el DTES aporta el 65% i ADIF, el 35%.
D’una banda, el vestĂbul mĂ©s proper al passeig de Sant Joan ja s’ha ampliat
notablement, fins als 3.000 m2 de superfĂcie, enfront dels prop de 160 m2 de l’antic recinte,
i està adaptat a persones amb mobilitat reduïda. L’accés exterior es fa mitjançant un
edicle situat a l’avinguda de Vilanova, a prop del passeig de Sant Joan, que compta amb
escales fixes, mecà niques i un ascensor. En el futur, aquest accés s’integrarà en la
urbanitzaciĂł prevista sobre el nou vestĂbul. D’altra banda, el vestĂbul de la plaça d’AndrĂ©
Malraux, que s’està ampliant, passarà dels 370 m2 actuals als 2.200 m2 previstos, amb
dos accessos a la plaça: un a peu pla, més a prop a l’estació d’autobusos, i un altre més a
prop al carrer Roger de Flor, amb escales fixes i mecĂ niques.
Restriccions al trà nsit per obres de l’Intercanviador d’Arc de Triomf
A partir de dimarts 15 de març les obres de construcciĂł de l’intercanviador d’Arc de Triomf obligaran a ocupar el tram de l’avinguda de Vilanova, entre el carrer de Roger de Flor i el carrer de NĂ pols. AixĂ, els vehicles s’hauran de desviar pel carrer d’AlmogĂ vers i el carrer d’Ali Bei, i el pas de vianants es restringirĂ per accedir als edificis ubicats en aquest tram. Les afectacions permetran iniciar les obres d’estructura del segon vestĂbul de l’intercanviador, situat a la plaça d’AndrĂ© Malraux, que s’ampliarĂ fins als 2.200 m2. Les restriccions duraran uns 18 mesos.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... 430571.pdf
Restriccions al trà nsit per obres de l’Intercanviador d’Arc de Triomf
Les obres de construcció de l’intercanviador d’Arc de Triomf obligaran a
ocupar el tram de l’avinguda de Vilanova, entre el carrer de Roger de Flor i
el carrer de Nà pols a partir de dimarts 15 de març i durant uns 18 mesos.
AixĂ, els vehicles s’hauran de desviar pel carrer d’AlmogĂ vers i el carrer
d’Ali Bei, i el pas de vianants es restringirà per accedir als edificis ubicats
en aquest tram. Les afectacions permetran iniciar les obres d’estructura
del segon vestĂbul de l’intercanviador, situat a la plaça d’AndrĂ© Malraux,
que s’ampliarà fins als 2.200 m2.
L’avinguda de Vilanova quedarà tallada al trà nsit de vehicles i vianants entre el
carrer de Roger de Flor i el carrer de Nà pols a partir de dimarts 15 de març i
durant aproximadament 18 mesos. AixĂ, els vehicles que circulin per aquesta
avinguda s’hauran de desviar pel carrer dels Almogà vers o el carrer d’Ali Beli.
D’altra banda, les voreres d’aquest tram també quedaran ocupades, i el pas de
vianants quedarà restringit per permetre exclusivament l’accés als edificis
ubicats en aquest Ă mbit.
L’ocupació d’aquest tram de la calçada permetrà continuar l’execució de les
obres d’ampliaciĂł del segon vestĂbul de l’intercanviador d’Arc de Triomf, ubicat
a la plaça d’André Malraux. En aquest sentit, ja han finalitzat els treballs de
desviament dels serveis afectats, de manera que ara s’iniciaran les obres
d’execució de la infraestructura, que inclouen les pantalles, el buidat de terres
del recinte, les fonamentacions, la llosa de cobertura i les diferents
dependències interiors.
Les obres no afectaran el servei habitual de transport pĂşblic, i els usuaris
podran continuar accedint al Metro i Rodalies pel vestĂbul mĂ©s proper al
passeig de Sant Joan, ampliat i remodelat també en el marc d’aquest projecte.
AixĂ, els viatgers disposaran de l’edicle que el Govern va posar en servei la
passada tardor per accedir a l’L1 i l’R1, R3, R4 i R7. A més, continuaran oberts
els accessos a Rodalies del carrer de NĂ pols.
Ampliació i adaptació de l’intercanviador
El projecte de millora i adaptació de l’intercanviador d’Arc de Triomf que el
Govern tĂ© en marxa consisteix en la substituciĂł dels vestĂbuls originals i la
construcciĂł de dos nous vestĂbuls que sumen una superfĂcie total de mĂ©s de
5.200 m2: un a prop del passeig de Sant Joan, ja en servei, i un altre a la plaça
d’André Malraux, en construcció. Les obres comportaran una inversió global
d’aproximadament 33 MEUR, dels quals el DTES aporta el 65% i ADIF, el 35%.
D’una banda, el vestĂbul mĂ©s proper al passeig de Sant Joan ja s’ha ampliat
notablement, fins als 3.000 m2 de superfĂcie, enfront dels prop de 160 m2 de l’antic recinte,
i està adaptat a persones amb mobilitat reduïda. L’accés exterior es fa mitjançant un
edicle situat a l’avinguda de Vilanova, a prop del passeig de Sant Joan, que compta amb
escales fixes, mecà niques i un ascensor. En el futur, aquest accés s’integrarà en la
urbanitzaciĂł prevista sobre el nou vestĂbul. D’altra banda, el vestĂbul de la plaça d’AndrĂ©
Malraux, que s’està ampliant, passarà dels 370 m2 actuals als 2.200 m2 previstos, amb
dos accessos a la plaça: un a peu pla, més a prop a l’estació d’autobusos, i un altre més a
prop al carrer Roger de Flor, amb escales fixes i mecĂ niques.
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 4?id=48325
El conseller Recoder visita dimarts les obres de l'intercanviador d'Arc de Triomf
El conseller de Territori i Sostenibilitat, LluĂs Recoder, visitarĂ dimarts 16 d’agost les obres de construcciĂł de l’intercanviador d’Arc de Triomf.
La visita s’iniciarà a les 11.00 h a la plaça d’André Malraux, a la cruïlla de l’avinguda de Vilanova i el carrer de Roger de Flor.
16-08-2011 11.00 | Intercanviador d'Arc de Triomf (plaça d'André Malraux) | Barcelona (Barcelonès) | Barcelona
El conseller de Territori i Sostenibilitat, LluĂs Recoder, visitarĂ les obres de l’intercanviador d’Arc de Triomf.
El conseller Recoder visita dimarts les obres de l'intercanviador d'Arc de Triomf
El conseller de Territori i Sostenibilitat, LluĂs Recoder, visitarĂ dimarts 16 d’agost les obres de construcciĂł de l’intercanviador d’Arc de Triomf.
La visita s’iniciarà a les 11.00 h a la plaça d’André Malraux, a la cruïlla de l’avinguda de Vilanova i el carrer de Roger de Flor.
16-08-2011 11.00 | Intercanviador d'Arc de Triomf (plaça d'André Malraux) | Barcelona (Barcelonès) | Barcelona
El conseller de Territori i Sostenibilitat, LluĂs Recoder, visitarĂ les obres de l’intercanviador d’Arc de Triomf.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Utilitat de la despesa?
En temps de retallades pressupostà ries extremes, la pregunta és més pertinent que mai: quina utilitat té aquesta visita per al progrés de les obres?
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
http://elperiodico.cat/ca/noticias/barc ... 12-1119910
endarreriments en l'execuciĂł d'una millora
L'intercanviador d'Arc de Triomf s'acabarĂ el 2012
Adif no ha fixat la data de prolongaciĂł de les andanes per als nous trens
Dimecres, 17 de agost del 2011
ROSA MARI SANZ
BARCELONA
Cinc anys. Si es compleixen les Ăşltimes previsions, serĂ el que s'haurĂ trigat a reformar Ăntegrament l'intercanviador de l'estaciĂł d'Arc de Triomf, un projecte de gran envergadura i impacte per a la mobilitat de la zona que estarĂ acabat la tardor del 2012, dos anys mĂ©s tard del que es va anunciar al seu dia. Els treballs, en aquests moments, no afecten el servei habitual de transport i es concentren en la construcciĂł d'un vestĂbul independent de 2.200 metres quadrats que permetran l'accĂ©s a la lĂnia 1 de metro i Rodalies des de la plaça d'AndrĂ© Malraux, al costat de l'estaciĂł d'autobusos del Nord.
En el marc d'aquest projecte, que suposa una inversiĂł global de 37 milions d'euros per part de la Generalitat i s'estima que beneficiarĂ 16.000 viatgers diĂ riament, el setembre passat ja es va posar en marxa un primer vestĂbul ampliat al costat del passeig de Sant Joan, una actuaciĂł que ara garanteix l'accessibilitat, fins llavors inexistent per a persones amb mobilitat reduĂŻda, tant per a l'accĂ©s des del carrer com per a l'intercanvi entre metro i Rodalies.
MINIMITZAR LES AGLOMERACIONS / De tota manera, com va recordar i va tornar a reclamar ahir el conseller
TambĂ© quedarĂ pendent l'operaciĂł urbanĂstica prevista al solar de l'avinguda de Vilanova, entre el passeig de Sant Joan i el carrer de Roger de Flor, un terreny que va quedar buit el 2008, quan es van enderrocar els vells edificis que quedaven, entre ells, un popular taller de bicis de 1928. El febrer de l'any passat l'ajuntament va donar llum verda a la reordenaciĂł d'aquesta zona, un lloc en el qual estĂ prevista la construcciĂł de vivendes i d'un hotel promogut per la cadena Hotusa que ha aixecat les queixes dels veĂŻns perquè diuen que l'edifici projectat no respectarĂ la distĂ ncia pactada al Pla General MetropolitĂ de vuit metres i mig. No obstant, aquest projecte, que ja tĂ© un cert retard, pot anar per a llarg, ja que el propietari del solar encara no ha sol·licitat al consistori la llicència d'obres per poder-hi edificar.
endarreriments en l'execuciĂł d'una millora
L'intercanviador d'Arc de Triomf s'acabarĂ el 2012
Adif no ha fixat la data de prolongaciĂł de les andanes per als nous trens
Dimecres, 17 de agost del 2011
ROSA MARI SANZ
BARCELONA
Cinc anys. Si es compleixen les Ăşltimes previsions, serĂ el que s'haurĂ trigat a reformar Ăntegrament l'intercanviador de l'estaciĂł d'Arc de Triomf, un projecte de gran envergadura i impacte per a la mobilitat de la zona que estarĂ acabat la tardor del 2012, dos anys mĂ©s tard del que es va anunciar al seu dia. Els treballs, en aquests moments, no afecten el servei habitual de transport i es concentren en la construcciĂł d'un vestĂbul independent de 2.200 metres quadrats que permetran l'accĂ©s a la lĂnia 1 de metro i Rodalies des de la plaça d'AndrĂ© Malraux, al costat de l'estaciĂł d'autobusos del Nord.
En el marc d'aquest projecte, que suposa una inversiĂł global de 37 milions d'euros per part de la Generalitat i s'estima que beneficiarĂ 16.000 viatgers diĂ riament, el setembre passat ja es va posar en marxa un primer vestĂbul ampliat al costat del passeig de Sant Joan, una actuaciĂł que ara garanteix l'accessibilitat, fins llavors inexistent per a persones amb mobilitat reduĂŻda, tant per a l'accĂ©s des del carrer com per a l'intercanvi entre metro i Rodalies.
MINIMITZAR LES AGLOMERACIONS / De tota manera, com va recordar i va tornar a reclamar ahir el conseller
TambĂ© quedarĂ pendent l'operaciĂł urbanĂstica prevista al solar de l'avinguda de Vilanova, entre el passeig de Sant Joan i el carrer de Roger de Flor, un terreny que va quedar buit el 2008, quan es van enderrocar els vells edificis que quedaven, entre ells, un popular taller de bicis de 1928. El febrer de l'any passat l'ajuntament va donar llum verda a la reordenaciĂł d'aquesta zona, un lloc en el qual estĂ prevista la construcciĂł de vivendes i d'un hotel promogut per la cadena Hotusa que ha aixecat les queixes dels veĂŻns perquè diuen que l'edifici projectat no respectarĂ la distĂ ncia pactada al Pla General MetropolitĂ de vuit metres i mig. No obstant, aquest projecte, que ja tĂ© un cert retard, pot anar per a llarg, ja que el propietari del solar encara no ha sol·licitat al consistori la llicència d'obres per poder-hi edificar.
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
http://www.btv.cat/btvnoticies/2012/09/ ... r-de-flor/
Reobren l’avinguda de Vilanova entre Nà pols i Roger de Flor
Actualitzat el 13.09.2012 a les 18:03
Les obres de l'intercanviador d'Arc de Triomf entraran en la fase final amb la reobertura al trĂ nsit i als vianants de l'avinguda de Vilanova entre els carrers de NĂ pols i de Roger de Flor aquest divendres. El vestĂbul en què es treballa actualment, el de la plaça d'AndrĂ© Malraux, estarĂ llest el pròxim octubre.
L’objectiu de les obres de remodelaciĂł de l’intercanviador d’Arc de Triomf era construir dos grans vestĂbuls independents des dels quals s’accedirĂ a l’L1 del metro i les R1, R3 i R4 de Rodalies. Des del setembre de 2010 ja n’estĂ operatiu el primer, el mĂ©s proper al passeig de Sant Joan. A finals del mes d’octubre, s’obrirĂ l’accĂ©s de la plaça d’AndrĂ© Malraux. Tots dos espais sumaran una superfĂcie de mĂ©s de 5.200 metres quadrats.
El segon vestĂbul tindrĂ dos accessos: un de proper a l’estaciĂł d’autobusos i un altre al costat del carrer de Roger de Flor. Es podrĂ arribar a les andanes de les lĂnies L1, R1, R3 i R4 mitjançant quatre ascensors, escales mecĂ niques i escales fixes.
Les obres de l’intercanviador van començar el 2007 amb una inversió de 37 milions d’euros.
Reobren l’avinguda de Vilanova entre Nà pols i Roger de Flor
Actualitzat el 13.09.2012 a les 18:03
Les obres de l'intercanviador d'Arc de Triomf entraran en la fase final amb la reobertura al trĂ nsit i als vianants de l'avinguda de Vilanova entre els carrers de NĂ pols i de Roger de Flor aquest divendres. El vestĂbul en què es treballa actualment, el de la plaça d'AndrĂ© Malraux, estarĂ llest el pròxim octubre.
L’objectiu de les obres de remodelaciĂł de l’intercanviador d’Arc de Triomf era construir dos grans vestĂbuls independents des dels quals s’accedirĂ a l’L1 del metro i les R1, R3 i R4 de Rodalies. Des del setembre de 2010 ja n’estĂ operatiu el primer, el mĂ©s proper al passeig de Sant Joan. A finals del mes d’octubre, s’obrirĂ l’accĂ©s de la plaça d’AndrĂ© Malraux. Tots dos espais sumaran una superfĂcie de mĂ©s de 5.200 metres quadrats.
El segon vestĂbul tindrĂ dos accessos: un de proper a l’estaciĂł d’autobusos i un altre al costat del carrer de Roger de Flor. Es podrĂ arribar a les andanes de les lĂnies L1, R1, R3 i R4 mitjançant quatre ascensors, escales mecĂ niques i escales fixes.
Les obres de l’intercanviador van començar el 2007 amb una inversió de 37 milions d’euros.
Poc aventatge
Indiscutiblement, el vestĂbul ha quedat molt "mono" desprĂ©s de les obres, però per a mi i per la resta d'usuaris, el que abans era el transbord Metro-RodalĂes mĂ©s rĂ pid i prĂ ctic de la xarxa, s'ha convertit en una gimcana de pujar escales, recĂłrrer el passadĂs, validar per sortir, creuar el vestĂbul, torna a validar per entrar, recĂłrrer un altre passadĂs i tornar a baixar escales: tot per creuar un mur, el qual abans es travessava per un simple arc de comunicaciĂł.
Re: Poc aventatge
Cert, però abans no hi havia barreres tarifĂ ries.Javi M ha escrit:Indiscutiblement, el vestĂbul ha quedat molt "mono" desprĂ©s de les obres, però per a mi i per la resta d'usuaris, el que abans era el transbord Metro-RodalĂes mĂ©s rĂ pid i prĂ ctic de la xarxa, s'ha convertit en una gimcana de pujar escales, recĂłrrer el passadĂs, validar per sortir, creuar el vestĂbul, torna a validar per entrar, recĂłrrer un altre passadĂs i tornar a baixar escales: tot per creuar un mur, el qual abans es travessava per un simple arc de comunicaciĂł.
I la veritat, ambdues infrastructures queden ara més adaptades a grans fluxos de passatgers extraordinaris que abans.
Si un dia hi hagués d´haver un gran increment de viatgers a les dues xarxes, la configuració actual és millor, encara que sigui més incòmoda.
Una cosa no treu l'altra
SĂ, l'antiga distribuciĂł estava antiquada i calia una remodelaciĂł important. Però l'antiga connexiĂł es podia haver mantingut perfectament (de fet, encara es pot restablir), i seria tan fĂ cil com instal·lar barreres tarifĂ ries reversibles als arcs que ara estan tancats.
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
De la web de TMB:
En servei el vestĂbul AndrĂ© Malraux de l'intercanviador d'Arc de Triomf (metro L1 i Rodalies).
(quan cliques a "Més informació", et remet a la informació de les vagues de bus
)
En servei el vestĂbul AndrĂ© Malraux de l'intercanviador d'Arc de Triomf (metro L1 i Rodalies).
(quan cliques a "Més informació", et remet a la informació de les vagues de bus
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
^^ Es troba en servei almenys des de divendres passat. Val la pena fer-hi una visiteta rĂ pida.
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
Yo, no quiero ser agorero pero la disposiciĂłn deprimida del nuevo vestĂbulo con respecto al entorno del parque y la configuraciĂłn de las pendientes, convergen en la entrada . . . no me da buena espina. No sĂ© si la reja interceptora del vestĂbulo será capaz de asumir la cantidad de agua que le llegará un dĂa de lluvias fuertes.
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
Si hace dos dĂas cayĂł un diluvio que daba gusto, yo no escuchĂ© de que se inundara la estaciĂłn, pero tampoco estuve ahĂ...
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Una cosa no treu l'altra
O mucho más fácil, como se hizo durante meses: que en los accesos de Metro fueran permitidos los billetes de Rodalies y podĂas acceder a uno y otro sin problemas. eso se mantuvo meses y meses y no pasĂł absolutamente nada. Eso o lo de los arcos de conexiĂłn como alternativa, pero vamos... La Gimcana nueva sĂłlo la he visto por fuera, pero la que tuve que usar un dĂa a contrarreloj fue justamente la de Paseo Sant Joan... y por su culpa perdĂ el tren de Matarò. Por muy rápido que vayas, dos minutos no te los quita nadie para dar toda la vueltaca, a ver si con este vestĂbulo queda mejor porque si no...Javi M ha escrit:SĂ, l'antiga distribuciĂł estava antiquada i calia una remodelaciĂł important. Però l'antiga connexiĂł es podia haver mantingut perfectament (de fet, encara es pot restablir), i seria tan fĂ cil com instal·lar barreres tarifĂ ries reversibles als arcs que ara estan tancats.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Una cosa no treu l'altra
AsĂ no se podĂa distinguir las validaciones de los usuarios de uno y otro medio de transporte, y las operadoras cobran en funciĂłn de esto. Además, de ese modo la gente que llevase abono de Rodalies podĂa usar el Metro sin pagar billete, y viceversa. Incluso sĂ© que habĂa gente que llegaba a Barcelona en tren sin llevar billete, que utilizaba el "truco" de hacer transbordo en Arc de Triomf para poder llegar hasta Pl. Catalunya sin tener que validar el tĂtulo en la salida.França451 ha escrit:O mucho más fácil, como se hizo durante meses: que en los accesos de Metro fueran permitidos los billetes de Rodalies y podĂas acceder a uno y otro sin problemas. eso se mantuvo meses y meses y no pasĂł absolutamente nada.Javi M ha escrit:SĂ, l'antiga distribuciĂł estava antiquada i calia una remodelaciĂł important. Però l'antiga connexiĂł es podia haver mantingut perfectament (de fet, encara es pot restablir), i seria tan fĂ cil com instal·lar barreres tarifĂ ries reversibles als arcs que ara estan tancats.
Era tan fácil como colocar validadoras en el enlace a nivel de andenes, pero manteniendo validadoras independientes para cada compañĂa en el vestĂbulo.
De hecho, creo que alguna vez existieron dichas validadoras.
Portes "provisionals"
De fet, als arcs que separen l'andana del metro i la del tren, ara que s'han acabat les obres hi ha unes portes que sembla que siguin provisionals. Potser sĂ que hi ha la intenciĂł de fer-ho en un futur. Se'n sap alguna cosa?
Si ens gastem milionades en fer intercanviadors rà pids i fà cils, en un lloc on ho tenim més fà cil impossible crec que s'hauria d'obrir el pas. Si tècnicament fos possible, es podrien posar unes validadores al mig dels arcs (amb un arc obert a cada andana n'hi hauria prou), que per una banda fossin validadores de TMB i per l'altra ho fossin de Renfe. Potser amb les targetes sense contacte serà possible?
Si ens gastem milionades en fer intercanviadors rà pids i fà cils, en un lloc on ho tenim més fà cil impossible crec que s'hauria d'obrir el pas. Si tècnicament fos possible, es podrien posar unes validadores al mig dels arcs (amb un arc obert a cada andana n'hi hauria prou), que per una banda fossin validadores de TMB i per l'altra ho fossin de Renfe. Potser amb les targetes sense contacte serà possible?
Re: Portes "provisionals"
És exactament el que deia. I ja ho crec que és tècnicament possible, amb targetes sense contacte, amb banda magnètica i amb les de pestanyes de cartró.jordij ha escrit:Si tècnicament fos possible, es podrien posar unes validadores al mig dels arcs (amb un arc obert a cada andana n'hi hauria prou), que per una banda fossin validadores de TMB i per l'altra ho fossin de Renfe. Potser amb les targetes sense contacte serà possible?
Re: Obres a Arc de Triomf Renfe-metro
Abans de tenir dos dits de front i compartir les validadores, sĂłn ben capaços de posar dues lĂnies de validadores, nomĂ©s per posar els logos de cadascĂş a les portes






