Els participants poden triar entre 4 tipus diferents de compensació en agraïment a la seva col·laboració. En el formulari adjunt s'especifiquen els detalls.
Si esteu interessats, registreu-vos!
http://fgc.cat/cat/simulacre.asp
Hora i data actual: 19 jul. 2026, 13:15
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 30 març 2013, 13:59
Entrada Autor: metring » 10 abr. 2013, 13:04
Entrada Autor: metring » 26 maig 2013, 12:07
Entrada Autor: metring » 03 juny 2013, 12:36
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 03 juny 2013, 13:23
Entrada Autor: metring » 03 juny 2013, 14:24
👍155Entrada Autor: iFercat » 03 juny 2013, 16:29
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 03 juny 2013, 19:43
Ho deia seriosament. En cas d'explosió o incendi ja et dic jo que la gent marxarà corrents i a un percentatge gens menyspreable li serà igual trepitjar algú si cal.iFercat ha escrit: Ferry1ac1
Lo dels euros per aviam qui surti mes rapid espero que sigui ironic :S precisament amb aixo ja estaries manipulant tot el estudi, hi haurien correcuites, empentes u qui sap que mes, a mes sempre s'ha dit que en una evacuació es surti ordenadament sense presa pero sense pausa, no una carrera aviam qui surt primer.
Entrada Autor: iFercat » 04 juny 2013, 15:05
Entrada Autor: BRILL 18 » 28 juny 2013, 19:04
Entrada Autor: metring » 28 juny 2013, 19:06
Doncs vaja, a mi em toca aquest cap de setmana, al menys l'esmorzar estava bé? Apart, al val diu que les visites es podien realitzar fins juliol, i al final no pot ser per no sé quin tema d'obres, ja em direu...👍155BRILL 18 ha escrit:La veritat es que darrerament FGC m'esta decepcionan, se que no es el lloc pero per exemple Dissabte pasat vaig anar ala visita a Rubi de compensacio per haber participat al simulacre, doncs quina pena de visita, els tallers si pero depresa i correns, la sala de control per darrera un vidre, ni simulador ,no els historics, ni la platja de vias exterior la veritat una pena

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 01 jul. 2013, 15:18
Metring, tu saps si a FGC es fan visites? O això és "extraoficial"?👍40metring ha escrit:Ahir vam anar a la visita a Rubí, no va estar malament, tot ben explicat, és clar que a nosaltres ens hauria agradat veure trens històrics i el 113, però ja els vam veure fa poc. Ens van dir que els Brills allà no hi són. El càtering, molt bo!
Entrada Autor: Miquel » 01 jul. 2013, 22:32
I doncs on paren els Brill? Reina Elisenda?metring ha escrit:Ahir vam anar a la visita a Rubí, no va estar malament, tot ben explicat, és clar que a nosaltres ens hauria agradat veure trens històrics i el 113, però ja els vam veure fa poc. Ens van dir que els Brills allà no hi són. El càtering, molt bo!
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026