Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Re: Seguiment de les obres de la L9

Entrada Autor: colomenc » Dimarts 22/09/2015 14:00

victorcasta ha escrit: La ampliación al Polígon Pratenc no tiene fecha, aún no se ha licitado nada.
OK, gracias, pues entonces deben ser estos trabajos, que están adjudicados pero no hay ningún detalle:
http://www.zal.es/es-es/licitaciones/li ... elona.html

lo que pasa es que me extrañó que justamente se están haciendo en el sitio donde debería ir el último tramo de la L10, por lo que tiene toda la pinta de estar relacionado...

Además, también han cortado el césped y han hecho algún trabajo en el antiguo cauce del Llobregat, junto a la calle 6 - avinguda ports d'Europa, pero esto parece más relacionado con el tren de mercancías.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 22/09/2015 15:44

I com es que no s'ha construït?


El metro de Barcelona amb motoristes!

colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dimecres 23/09/2015 11:10

Miquel ha escrit:I com es que no s'ha construït?
encara que sembli mentida, es va acabar el pressupost i es van deixar la última estació sense construir. Sembla que aquest és el motiu per el que no es pot posar en marxa el ramal de la zona franca de la L10. Bàsicament perqué no es pot fer el canvi de via a la última estació.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/09/2015 17:02

colomenc ha escrit:
Miquel ha escrit:I com es que no s'ha construït?
encara que sembli mentida, es va acabar el pressupost i es van deixar la última estació sense construir. Sembla que aquest és el motiu per el que no es pot posar en marxa el ramal de la zona franca de la L10. Bàsicament perqué no es pot fer el canvi de via a la última estació.
Però a l'estació de les cotxeres deu haver una bretelle allà, no? :martell1


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 23/09/2015 20:26

Amb una freqüència de 6-7 minuts no farien falta gaires agulles per permetre la inversió de marxa. Segons com podrien fer 1 o 2 parades per la mateixa via abans d'invertir marxa.

A més, hi ha una bretelle just després de la entrada a les cotxeres, entre les cotxeres i l'actual última estació.
https://www.google.es/maps/place/Zona+F ... 4fa9d3d479


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1654
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 23/09/2015 21:32

colomenc ha escrit:
Miquel ha escrit:I com es que no s'ha construït?
encara que sembli mentida, es va acabar el pressupost i es van deixar la última estació sense construir. Sembla que aquest és el motiu per el que no es pot posar en marxa el ramal de la zona franca de la L10. Bàsicament perqué no es pot fer el canvi de via a la última estació.
Aquesta no és la raó per no posar en marxa la L 10,el tram fins les cotxeres o la darrera estació existent i pràcticament acabada disposa de tots els canvis d'inversió necessaris. Salut!



colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dijous 24/09/2015 20:53

bigcoaster ha escrit:Amb una freqüència de 6-7 minuts no farien falta gaires agulles per permetre la inversió de marxa. Segons com podrien fer 1 o 2 parades per la mateixa via abans d'invertir marxa.

A més, hi ha una bretelle just després de la entrada a les cotxeres, entre les cotxeres i l'actual última estació.
https://www.google.es/maps/place/Zona+F ... 4fa9d3d479
Ups... és veritat, no ho havia vist

Llavors no sé perqué no obren la L10, encara que sigui parcialment. Fa poc, vam preguntar oficialment i ens van dir que no hi havia data, que estava tot aturat. Ens va semblar entendre que el motiu era que faltava la última estació, però ara tinc dubtes...



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Divendres 25/09/2015 15:27

Segurament perque falten trens, o hi han pero molt pocs.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 25/09/2015 18:29

Si no l'obren jo crec que es o per falta de proves a la linea o per fer-ho al Mobile World Congres i donar-li volada internacional i electoralista com sempre es fa en aquest pais, si el fan coincidir amb el MWC la foto es mes gran que si ho fan un disabte qualsevol.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 06/10/2015 18:31

Des de https://www.facebook.com/volemmetro es parla de la data orientativa del 20 de febrer com la de la inauguració del tram de l'aeroport T1.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimarts 06/10/2015 19:20

A la mateixa pàgina (del qual sóc administrador), un usuari que treballa a Siemens i que està a les proves des del principi comenta que podria obrir el 16 de febrer.
Tot i així aquestes dates tant llunyanes s'han d'agafar amb cautela. Fins que no comenci el 2016 no ho sabrem amb exactitud.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 07/10/2015 10:34

Si us interessa, ho fem, però contesteu aviat, plis!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 07/10/2015 10:57

Nois, diuen que hi han visites el 14 i el 16 d'octubre a les 10, com ho veieu? :?



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 07/10/2015 12:28

Per mi cap problema! Jo hi estic interessat!

S'ha de fer llista?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 07/10/2015 12:44

Acabo de rebre mail on diuen que la visita és al tram que està funcionant. Em sembla que molt atractiu...



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 07/10/2015 12:46

metring ha escrit:Acabo de rebre mail on diuen que la visita és al tram que està funcionant. Em sembla que molt atractiu...
Ahh coi, pensava que la novetat era fer una visita al tram en proves :cop :cop
Ara no es tant interessant...


El metro de Barcelona amb motoristes!

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 07/10/2015 20:46

Les obres avancen...
això es una làmpada que han instal·lat al sostre del vestíbul de Zona Universitària. La veritat es que és impressionant! :o

Imatge
https://instagram.com/carmepinos_objects/

Imatge
https://instagram.com/handrobcn/


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dijous 08/10/2015 20:19

El coche 9180 acaba de pasar montado en una góndola por Gran Vía a la altura de La Campana, supongo que con destino a la cochera de Zona Franca. No me ha dado tiempo de hacer la foto correspondiente.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 15/10/2015 1:20

colomenc ha escrit:
bigcoaster ha escrit:Amb una freqüència de 6-7 minuts no farien falta gaires agulles per permetre la inversió de marxa. Segons com podrien fer 1 o 2 parades per la mateixa via abans d'invertir marxa.

A més, hi ha una bretelle just després de la entrada a les cotxeres, entre les cotxeres i l'actual última estació.
https://www.google.es/maps/place/Zona+F ... 4fa9d3d479
Ups... és veritat, no ho havia vist

Llavors no sé perqué no obren la L10, encara que sigui parcialment. Fa poc, vam preguntar oficialment i ens van dir que no hi havia data, que estava tot aturat. Ens va semblar entendre que el motiu era que faltava la última estació, però ara tinc dubtes...
Com diu davroca5, no només no hi ha prou trens (els 9000 que no estan ocupats a la pota nord de la L9/L10, ho estan a la pota sud de la L9, i a la L2 i la L4. Per poder operar tota la L9/L10 amb trens 9000, s'hauria d'encomanar una nova sèrie de trens per la L2 i la L4, cosa que no sembla que hagi de passar aviat), sinó que les estacions de Provençana/Aprestadora, Ildefons Cerdà, Foneria i Foc encara no estan acabades i tenen els accessos tapiats.
I les del viaducte no ho sé, però crec que és possible que la L10 només s'obri des de Can Tries-Gornal fins a Foc (com a mínim, en una primera fase).
Quan obrin Parc Logístic i Mercabarna ens podrem fer una idea més aproximada de quants passatgers es poden esperar de les estacions del viaducte de la L10, però si ens hem de guiar pels passatgers que fan servir l'estació de Verneda de la L2... glups.




Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”