Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!

Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
103
75%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
7%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Vots totals: 137
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23771
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Quan els ximples xerren

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/01/2016 16:44

A més de la monumental bestiesa d'afirmar que "crea pol·lució quan frena", atenció a l'anàlisi sintàctica de la frase "El tramvia mai creua una ciutat, això passa a Suïssa o a Brussel·les": segons aquesta llumenera, a Suïssa no hi ha ciutats, i Brussel·les tampoc n'és cap.

I aquesta colla de provincians té la barra d'acaparar l'opinió pública?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2381
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 22/01/2016 16:47

Parla de Suïssa i de Brussel·les com si fossin el tercer món quan el que sembla el que smebla el tercer món és Catalunya (en matèria de transport públic).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

davroca5
N7
N7
Entrades: 576
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Divendres 22/01/2016 16:49

Friso per veure com en Ricard li fa un Turn down for what dels bons :D


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 22/01/2016 16:51

Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23373
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/01/2016 17:37




Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 22/01/2016 19:38

Esta señora no seria la misma que afirmaba que un helicoptero del RAC no podria aterrizar en una emergencia por culpa de las catenarias?
Por que he escuchado mucha Mie... en contra del Tranvia pero lo del Comercio de Proximidad es Vomitivo como escusa.
Como claro ejemplo un servidor que ha ido a cenar pillando el Tranvia en Cornellà para llegar a un restaurante en la calle Numancia (mas mi Tren de Igualada Yo Friki y masoca).
Conectar los dos tranvias es bueno y contaminar ejem mejor me callo.
Saludos.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 22/01/2016 20:06

Esta energumena parece que le importa muy poco la salud de los clientes de los comercios de la Diagonal, ya que le importa muy poco que coches y autobuses contaminen la Diagonal como tambien el aire de Barcelona.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 22/01/2016 20:09

trensmat ha escrit:Esta energumena parece que le importa muy poco la salud de los clientes de los comercios de la Diagonal, ya que le importa muy poco que coches y autobuses contaminen la Diagonal como tambien el aire de Barcelona.
Perdón por mi tono pero esta señora me a puesto negro. :emprenyat


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 22/01/2016 21:01

La opinió d'aquesta senyora és vomitiva i fastigosa. Com es nota que no ha sortit mai de BCN... :nono



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2381
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 22/01/2016 22:17

El millor que podem fer és no donar veu a aquests espècimens.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Divendres 22/01/2016 22:22

en mi opinion primero acabaria las lineas 9 y 10 del metro que llevan años las obras paradas y creo que son mucho mas importantes, i luego unir los tramvias



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4479
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 22/01/2016 22:45

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:en mi opinion primero acabaria las lineas 9 y 10 del metro que llevan años las obras paradas y creo que son mucho mas importantes, i luego unir los tramvias
¿Y no sería mejor hacerlo a la vez?


frankrodriguez.net
Außer Betrieb

davroca5
N7
N7
Entrades: 576
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Divendres 22/01/2016 22:59

Aquesta dona no es que no hagi sortit de Barcelona, jo crec que no ha sortit de la Ronda del Mig (que es encara pitjor).


Salut!
#volemL9

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Divendres 22/01/2016 23:08

renfe 445, tienes toda la razon tambien podrian hacer las dos cosas ala vez



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4479
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 22/01/2016 23:12

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:renfe 445, tienes toda la razon tambien podrian hacer las dos cosas ala vez
Muchas gracias, David... :amor


frankrodriguez.net
Außer Betrieb

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Divendres 22/01/2016 23:21

renfe 445, hombre cuando uno tiene la razon la tiene
David.F.C.M.B.1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 22/01/2016 23:22, en total s’ha editat 1 vegada.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1202
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 22/01/2016 23:22

El govern de Colau xifra en 100 milions la inversió per enllaçar el tramvia
La regidora de Mobilitat insisteix que es vol que el projecte sigui 100% públic i l'oposició critica que s'hagi fet l'anunci d'inici d'obres sense més concrecions
MARIA ORTEGA Barcelona ACTUALITZADA EL 22/01/2016 13:13
http://www.ara.cat/societat/Colau-milio ... 49229.html



mpn90
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: mpn90 » Divendres 22/01/2016 23:57

fgc113 ha escrit:Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Home, una cosa és segura i és que la densitat i quantitat de població d'aquestes ciutats no és comparable amb Barcelona, tan sols ho és Brussel·les. Ara bé, això no vol dir que la connexió no sigui necessària.
mpn90 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 24/01/2016 11:59, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23373
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 23/01/2016 9:24

Adolescent barceloní ha escrit:El millor que podem. fer és no donar veu a aquests espècimens.
Aquesta senyora, fent declaracions sense cap rigor ni justificació, no es pot considerar una portaveu autoritzada. En quant al vessant esperpèntic, si que els guionistes de Polònia en podrien treure partit.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 23/01/2016 9:25

mpn90 ha escrit:
fgc113 ha escrit:Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Home, una cosa és segura i és que la densitat i quantitat de població d'aquestes ciutats no és comparable amb Barcelona, tan sols ho és Brussel·les. Ara bé, això no vol dir que la connexió sigui necessària.
Evidentment, era un exemple. El que vull dir és que a aquestes ciutats el tramvia passa pel centre i per carrers peatonals i a ningú no li ha passat res, en canvi aquí es volen llevar dos carrils de cotxes en una avinguda ampla i sembla que, per a alguns, s'acabe el monm


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”