La línia groga del metro, més confortable

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

La línia groga del metro, més confortable

Entrada Autor: abegot » Dilluns 05/03/2007 20:01

La línia groga del metro, més confortable

laMalla.net (laMalla.net)

Ja ha començat a circular per la línia 4 de metro(groga) el primer tren de la sèrie 2100, procedent de la línia 2. El traspàs de trens entre la línia lila i la groga forma part d'un pla redistribució del material mòbil arran de l'entrada progressiva de 99 trens nous entre el 2005 i el 2008, una amplia operació de renovació i millora sense precedents al metro de Barcelona.

La incorporació dels trens de la sèrie 2100 suposa una millora notable per al confort i la fiabilitat de la línia 4. La característica més visible d'aquests trens, fabricats l'any 1997, és que són del tipus continu, és a dir, que els seus cinc cotxes estan units per passadissos d'intercomunicació que permeten la distribució uniforme del passatge. Des del punt de vista tecnològic, compten amb sistemes de suspensió més avançats per minimitzar el soroll i les vibracions.

De manera progressiva aniran passant a la línia 4 les 15 unitats 2100 que fins ara donaven servei a la línia 2 (lila). A la línia lila aquests trens estan sent substituïts pels de la sèrie 9000, preparats per a la conducció automàtica, ja que en un futur la línia 2 i la línia 9 compartiran el tram entre Parc Logístic i l'Aeroport i hauran de ser explotades de manera conjunta. Actualment Metro ja ha rebut vuit unitats 9000.

Paral·lelament, durant tot l'any en curs a la línia 4 s'aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d'unitats d'aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l'oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.

http://www.lamalla.net/canal/localia/no ... ?id=162272

Enllaços

* TMB - http://www.tmb.net/ca_ES/home.jsp


Notícies relacionades

* En Metro de nits, a partir de l'abril (22/02/2007) - http://www.lamalla.net/canal/localia/no ... ?id=161149

* 53 estacions del metro ja tenen cobertura de mòbil (02/01/2007) - http://www.lamalla.net/canal/localia/no ... ?id=156223


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 05/03/2007 23:10

L'abeja Malla.net ha escrit:Paral·lelament, durant tot l'any en curs a la línia 4 s'aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d'unitats d'aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l'oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.
)))

Però ara entra un dubte: les reformaran en plan agressiu com han fet amb el 3000 de Triangle?

Esperaran l'entrada de la sèrie 7000*?

Continuaran uns anyets més i podrem gaudir del seu característic to brownboverià?

Coming soon in theatres everywhere.

*Aquesta sèrie no existeix. L'autor d'aquest post no es responsabilitza de les llegendes urbanoferroviàries derivades de l'interpretació del mateix (llegeixi's Civia basculant i coses per l'estil).

------
PUBLICIDAD

¡Brown Boveri en tu móvil!
¡Envia Real ESPACIO Boveri al 4444 y recibirás el ruido real de un 1000 haciendo la maniobra de canvio de via en Horta!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 05/03/2007 23:19

JaMiRo! ha escrit: Però ara entra un dubte: les reformaran en plan agressiu com han fet amb el 3000 de Triangle?
Per quin motiu? Cauen a trossos, els passadissos d'intercomunicació s'han taponat de no netejar-los...?
JaMiRo! ha escrit:Esperaran l'entrada de la sèrie 7000?
:martell2


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 06/03/2007 0:18

El Platanito no ho vol reconèixer, però està tristot per la paulatina retirada dels 1400 :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dimarts 06/03/2007 10:09

abegot ha escrit:
La incorporació dels trens de la sèrie 2100 suposa una millora notable per al confort i la fiabilitat de la línia 4.
El confort millorara, pero la fiabilitat d'aquesta linea deixar molt que desitjar, perque el tram de Paseig de Gracia i via Augusta :P :x .
abegot ha escrit:
Paral·lelament, durant tot l'any en curs a la línia 4 s'aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70.
No había remodelados unos 1100 porque se quemaron en 1991 11 vagones "muy casualmente" :roll: :D
VladiGB l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 06/03/2007 10:59, en total s’ha editat 2 vegades.


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 06/03/2007 15:49

Doncs jo crec que la L4 és de les línies més fiables del metro de Barcelona, ja que no solen haver-hi incidències. Altra cosa seria la freqüència, que sí que seria millorable. Per cert, quan passa per sota de la Via Augusta la L4? :x



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dijous 08/03/2007 19:47

He agafat un parell de cops els 2100 de la L4 i en cap moment hi havia l'avís de pròxima estació. Amb els 1100 no m'ha passat. Que no han implementat la megafonia en la sèrie 2100 o simplement va ser casualitat?


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 11/03/2007 13:39

Hola,
victorcasta ha escrit:Doncs jo crec que la L4 és de les línies més fiables del metro de Barcelona, ja que no solen haver-hi incidències. Altra cosa seria la freqüència, que sí que seria millorable. Per cert, quan passa per sota de la Via Augusta la L4? :x
Pues cuando yo la usaba con frecuencia no hace mucho... en la estación de Barceloneta no pasaba una semana que no hubiese alguna cosilla, si no era que el metro se paraba entre dos estaciones, era que te pasaban trenes sin viajeros dentro y a toda caña o que debido a causas técnicas el servicio estaba interrumpido por lo que fuese y te tirabas de 5 a 10 minutos parado.

Sería antes, si ahora no hay incidencias, pues mira qué bien.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”