Intercanviador central: Plaça Catalunya - Passeig de Gràcia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Servidor

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 30/03/2007 15:48

JaMiRo! ha escrit:
UT596001 ha escrit:A l'estació d'autobusos de Fabra i Puig ja hi ha una boca de metro des de fa força temps... una boca que ningú fa servir perquè tothom prefereix entrar per l'entrada principal i anar per el carrer.
La boca que dóna a l'estació de Rodalies Renfe i que comparteix passadís amb la de l'estació de busos tampoc l'utilitza molta gent...A part de servidor... :D
Tens raó, aquell accés és encara més desèrtic.

Jo també el faig servir perquè passo de haver de batallar amb els cotxes.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 30/03/2007 16:12

Platanito ha escrit:
entfe001 ha escrit:Aquest intercanviador permetrà anar de Passeig de Gràcia L3 a Catalunya L3 a peu?
Sembla que no, tens raó... M'he confòs perquè a l'avantprojecte acterior em sembla que se'n parlava. :oops:
Sí que es podrà: L3 Pg. de Gràcia, L2 Pg. de Gràcia, L1 Catalunya i L3 Catalunya.
L'Avui ha escrit:A banda de totes aquestes línies, mitjançant aquesta gran estació d'enllaç també es podrà accedir a la L1 per la plaça Catalunya.
Per cert, sembla que, per evitar més endarreriments, la L9 començarà a funcionar com a passadís per a vianants en tota la seva extensió. 8)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 30/03/2007 16:57

UT596001 ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:
UT596001 ha escrit:A l'estació d'autobusos de Fabra i Puig ja hi ha una boca de metro des de fa força temps... una boca que ningú fa servir perquè tothom prefereix entrar per l'entrada principal i anar per el carrer.
La boca que dóna a l'estació de Rodalies Renfe i que comparteix passadís amb la de l'estació de busos tampoc l'utilitza molta gent...A part de servidor... :D
Tens raó, aquell accés és encara més desèrtic.

Jo també el faig servir perquè passo de haver de batallar amb els cotxes.
Jo també faig servir aquell pas excepte quan coincideix amb les hores d'entrada i sortida de l'institut que hi ha allà a la vora: en aquell accés s'hi solen concentrar una desena de joves per fumar de tot (no només tabac :roll:)

Per altra banda, farà cosa de dos anys es va instal·lar una mena de barrera metàl·lica per evitar que la gent tirés pel dret de l'accés principal a l'estació de Renfe i forçar així a fer servir el semàfor que es troba darrera la boca del metro. No cal dir que la majoria de la gent salta la barrera com si res i segueix creuant per on li rota.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 30/03/2007 22:56

Lo que s'ha de millorar urgentment en aquest intercanviador són les conexions entre FGC i RENFE.
Actualment s'ha de sortir per la superfície,amb la remodelació farà no falta sortir a la superfície.
És que té tela enllaçar amb qualsevol mitjà que passa per allà amb els FGC B-V,vinguis de la L1,vinguis de la L3 o vinguis de la RENFE,sí vols anar agafar FGC,a caminar uns quants km.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 31/03/2007 0:08

Hola!
entfe001 ha escrit:Jo també faig servir aquell pas excepte quan coincideix amb les hores d'entrada i sortida de l'institut que hi ha allà a la vora: en aquell accés s'hi solen concentrar una desena de joves per fumar de tot (no només tabac :roll:)
Aaaara entenc per què un dia vaig haver de cridar l'atenció als de seguretat perquè uns preadolescents estaven fumant haixix al passadís de marres... >:(
entfe001 ha escrit:Per altra banda, farà cosa de dos anys es va instal·lar una mena de barrera metàl·lica per evitar que la gent tirés pel dret de l'accés principal a l'estació de Renfe i forçar així a fer servir el semàfor que es troba darrera la boca del metro. No cal dir que la majoria de la gent salta la barrera com si res i segueix creuant per on li rota.
Tot s'ha de dir que la gent té un parell de collons i molt poc cervell...Perquè existint un passadís, apa tots a creuar en plan Indiana Jones sense mirar ni res de res... :x

Per cert, en un altre ordre de coses. Ja tocava reobrir l'enllaç L1/L5 a Sagrera, perquè el cicle del semàfor de Meridiana no estava ben programat com per absorbir tota la gentada que anava de transbordament. :?

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Diumenge 01/04/2007 20:57

Si finalment es fa el segon túnel de Collserola tal com surt al mapa del PDF no sé per què li diuen Túnel d'Horta, si no passa per Horta ni de miracle...

Pel que fa a l'accés de Fabra i Puig que dóna a la Renfe, no em vull ni imaginar què passarà quan desaparegui l'estació actual en benefici de Sagrera...

Una altra cosa: m'ho sembla a mi o en el tercer plànol del PDF s'insinua una connexió entre els túnels de la L3 i la L4? Aleshores és realment possible enganxar el tram La Pau - Passeig de Gràcia de la L4 amb el tram Psg de Gràcia - Canyelles de la L3?

ültima preguna (per qui la sàpiga contestar): és millor foradar amb sistema mina tal com volen fer o seria preferible fer-ho amb tuneladora? O algun altre sistema?


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 01/04/2007 21:06

Però em sembla que encara no està confirmada la desaparició de S.Andreu Arenal. De fet, fa pocs anys, es temia també per la pervivència de la de Comtal, i al final, falsa alarma.



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Diumenge 01/04/2007 21:27

Les dues úniques estacions de Rodalies de la ciutat de Barcelona q no tenen programat un pla d'obres per la seva adaptació a PMR són Sant Andreu Arenal i Clot-Aragó. Casualitat? :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 01/04/2007 21:30

Si que és sospitos...I per a quan es suposa que tindran adaptades tota la resta?



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 07/04/2007 2:06

wefer ha escrit:Santfe, doncs a mi el projecte m'agrada :D
no entenc per què no t'agrada. Crec que és una manera força raonable de racionalitzar la zona. Aconseguiríem un intercanviador fantàstic, on coincidirien les L1, L2, L3, L4, L6 i L7 d'una sola tacada!!! Sense passadissos llargs ni molèsties i a sota mateix de l'entramat d'autobusos de Pl. Catalunya i de RENFE Rodalies. Què més es pot demanar?
Només caldria, això sí, ser generós amb la mida de les andanes (dobles, òbviament) i passadissos, donat la quantita de gent que hi passaria.

Pel que fa al llaç de Gràcia, jo trobo que és un molt bon projecte. D'acord, sembla extrany així d'entrada... però jo no li trobo més que advantatges. Solucionaria la saturació del túnel de FGC, com a mínim des de Gràcia, i a més asseguraria enllaços amb totes les línies en les millors condicions possibles.
De fet, el projecte en realitat suposa la quadriplicació de via a partir de Gràcia. La conversió de Pl. Catalunya en passant, també crec que és molt necessària, ja que si no és impossible aconseguir freqüències superiors a la línia de Vallès. De fet, encara no entenc com poden mantenir les actuals.
Els que esteu en contra del projecte del Llaç... quina raó teniu perquè no us agradi?
Us en passo el plànol:
Totalment d'acord! Però per quant això? De veritat s'està fent alguna cosa perque sigui realitat?


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 07/04/2008 23:50

Alguna novetat?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”