FGC - Pl. Espanya a Europa, bitllet senzill a 2 euros!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Fujimaki
N4
N4
Entrades: 41
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

FGC - Pl. Espanya a Europa, bitllet senzill a 2 euros!!!

Entrada Autor: Fujimaki » Dilluns 14/05/2007 16:11

Em permeto d'obrir un tema per tractar aquesta qüestió, perquè he estat esperant un parell de dies a veure si algú ho feia, però sembla que ningú no se n'ha adonat...

El cas és que dissabte al vespre m'afanyo per tornar a casa depressa i no perdre'm ni un segon de l'Eurovisió... :)

I quan entrava corrent a l'estació de Plaça Espanya, al vestíbul del primer nivell em trobo amb unes guixetes provisionals amb el logo del Construmat, i la següent inscripció (o molt similar):

CONNEXIÓ AMB FIRA 2 - FGC
Bitllet senzill 2 Euros


Ja podeu imaginar-vos quin torrent de sensacions van passar per la meva ment en trobar-me quelcom de tan indignant...

:!: :o :? :o :roll: :x :o :twisted: :oops: >:(

Com és possible que FGC es vulgui aprofitar de tan mala manera dels visitants que acudeixen al Construmat? Mireu, que fos un bitllet d'anada i tornada, encara ho comprendria. Per bé que petit, hi hauria un cert estalvi. Però que amb la pretesa excusa de que és més fàcil comprar el bitllet a les guixetes que no pas a la màquina autoservei, carreguin un modest increment de preu d'uns 80 cèntims, em sembla ofensiu. I vergonyós.

Que necessiten aquest suplement per pagar el cost extra que deuen haver abonat a l'empresa constructora per acabar les obres en un plaç menor del previst, o què?

Si són els executius de FGC els que han obrat de mala fé, tant de bo que el karma els torni el què els correspon en forma d'avaria que els deixi l'estació inutilitzada durant un dia sencer, o una cosa així... :twisted:



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 14/05/2007 16:21

Aquest bitllet a que et refereixes és d'anada i tornada.
Per això costa 2 euros,i em sembla que nomès ès pot adquirir a la zona 1 i crec que nomès a Espanya.



Avatar de l’usuari
Fujimaki
N4
N4
Entrades: 41
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Fujimaki » Dilluns 14/05/2007 16:54

D'acord, Mako! Gràcies per l'aclariment! ;)

De totes maneres, el fet que en els cartells l'únic que hi posi, literalment, és això de "Bitllet Senzill - 2 euros", sense especificar si és només en un sol sentit, no pot provocar més que indignació en els passatgers habituals; pensar que "quina barra que tenen aquests de FGC amb la gent de fora, que no se l'aguanten".

Bé, en el primer missatge ja deia que si és el preu per l'anada i la tornada ja em sembla bé, de forma que m'empasso la crítica cap a FGC.

Ara, que llavors qui va dissenyar els cartells de les guixetes es va cobrir de glòria, també... :plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 14/05/2007 16:57

En el fil que s'està parlant de l'estació d'Europa/Fira,a la pàgina 8,en un missatge és diu que hi han bitllets específics i segons un comentari d'un usuari aquest bitllet al que et refereixes és d'anada i tornada.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 14/05/2007 18:40

Mako448 ha escrit:En el fil que s'està parlant de l'estació d'Europa/Fira,a la pàgina 8,en un missatge és diu que hi han bitllets específics i segons un comentari d'un usuari aquest bitllet al que et refereixes és d'anada i tornada.
El comentari crec que és meu...

Imatges d'ahir de la MAE d'Europa | Fira:

http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... 507009.jpg

http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... 507010.jpg



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 14/05/2007 22:23

A més, es tracta d'un bitllet especial, bó per col·leccionistes! Perquè ho diu al bitllet, no?



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 15/05/2007 10:07

metring ha escrit:A més, es tracta d'un bitllet especial, bó per col·leccionistes! Perquè ho diu al bitllet, no?
Qualsevol cosa tèrmica no és lo més recomanable per a col·leccionar. Ara, suposo que el que vendran a les guixetes serà pretallat i llavors sí.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 15/05/2007 15:22

Jo tinc un exemplar d'aquest bitllet i no és tèrmic.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 15/05/2007 17:51

Pere ha escrit:Jo tinc un exemplar d'aquest bitllet i no és tèrmic.
El pot comprar qualsevol persona a les taquilles "provisionals" que hi ha a Plaça Espanya?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 15/05/2007 18:13

UT596001 ha escrit:
Pere ha escrit:Jo tinc un exemplar d'aquest bitllet i no és tèrmic.
El pot comprar qualsevol persona a les taquilles "provisionals" que hi ha a Plaça Espanya?

Sí. Jo també em pensava que es necessitava algo potser, però ho vaig provar i no.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 15/05/2007 21:07

Em pensava que el bitllet seria pretallat i tot això i no es res més que un bitllet normal i corrent que posa contrumat anada i tornada, i a més a la mae li faltava tinta :(

Salut,



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 15/05/2007 21:30

Jordilar ha escrit:Em pensava que el bitllet seria pretallat i tot això i no es res més que un bitllet normal i corrent que posa contrumat anada i tornada, i a més a la mae li faltava tinta :(

Salut,
En tot cas no aniria prou calenta xD



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 15/05/2007 21:41

Jordilar ha escrit:Em pensava que el bitllet seria pretallat i tot això i no es res més que un bitllet normal i corrent que posa contrumat anada i tornada, i a més a la mae li faltava tinta :(

Salut,
Si el compres a la guixeta que hi ha al vestíbul de dalt el bitllet no és tèrmic. :D

És així



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 15/05/2007 23:32

Aconseguiu-ne un per l'Adolf! :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”