Tall a la línia 1 entre S. Eulàlia i Plaça de Sants

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 20/08/2007 13:22

Pep ha escrit:Per altra banda, EVIDENTMENT, que els bitllets de FGC han de valer! Són integrats...
No tots els bitllets de FGC són integrats (a l'igual que en altres operadors), per exemple els senzills. Suposo que és al que es refereix en aquest cas.



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dilluns 20/08/2007 13:46

Pep ha escrit: Per altra banda, EVIDENTMENT, que els bitllets de FGC han de valer! Són integrats...
wefer ha escrit: No tots els bitllets de FGC són integrats (a l'igual que en altres operadors), per exemple els senzills. Suposo que és al que es refereix en aquest cas.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

certament...no tinc cap argument per justificar aquesta patinada...a menys que no digui que com que sempre vaig amb bitllets integrats el bitllet senzill el considero...no sé com definir-lo... :P

Això sí, la pregunta segueix a l'aire...et marquen dos viatges fent aquesta combinació o no :?: :?: :?:



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dilluns 27/08/2007 17:10

Hola a tots!

Ahir vaig tornar de les meves vacances i al sortir al balcó em vaig trobar amb aquest regalet...
Amb raó han tallat la L1...

Espero que no us agradi!

Salutacions companys!

PD: Títol: El "taut" del metro.

Imatge
Imatge



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/08/2007 17:14

Ufff, horrible, presagi de com quedarà quan ho tapin tot :'(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/08/2007 17:41

Quan aquest monument al mal gust estigui acabat, els veïns es tornaran a queixar a l'Ajuntament i reclamaran el tren invisible?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 27/08/2007 18:20

Però que coll*** és aquesta mer** ?!

Que maco sortir al balcó i veure un enorme tros de formigó .....



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 27/08/2007 19:15

Veig que no será del tot soterrat, però de totes formes és molt aparatós i lleig . Ja ens acabarem acostumant...

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/08/2007 19:34

Jordilar ha escrit:Veig que no será del tot soterrat, però de totes formes és molt aparatós i lleig . Ja ens acabarem acostumant...
És el famós calaix que les "autoritats competents" ens han colat a tots. En el cas de les centrals atòmiques, en diuen sarcòfag...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 27/08/2007 20:46

Això ha passat una Declaració d'Impacte Ambiental?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/08/2007 20:50

U-Bahn ha escrit:Això ha passat una Declaració d'Impacte Ambiental?
Sí, 3% inclòs.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 27/08/2007 22:03

Mmmmm quin calaix més maco. M'agradaria utilitzar-lo a Diagonal, Aragó, Gran Via...Per comptes d'utilitzar-lo per amagar un mitjà de transport respectuòs amb el medi ambient.

:|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 27/08/2007 22:59

Si hi haguessin posat una autopista a sobre, l'haguessin brodat... com una de les pitjors obres que s'han fet en aquesta ciutat (amb permís del tortell de Glòries).



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dilluns 27/08/2007 23:40

Ara és quan m'expulseu del fòrum....pero bé....en teoria les opinions s'han de respectar....no? :P

En una conferència que em van donar a l'universitat fa 2 anys, precisament una sesió va tractar sobre aquest famós calaix. Al torn de paraules jo vaig preguntar sobre el tema de la distància amb les cases. El ponent em va replicar que complia amb tots els edificis menys amb un situat a la Riera Blanca, que diria que és l'edifici blanc, amb toldos als balcons, al costat de l'arbre tant alt (us situeu?).

Realment a mi se'm fa difícil posicionar-me a favor o en contra del calaix. Arquitectònicament no el trobo lleig, caldria valorar objectivament si aquesta mole de formigó treu qualitat de vida a les vivendes o no, al quedar relativament allunyat (exceptuant el cas ja comentat).

Evidentment per una banda fa pena i ràbia que facin aquesta mole perquè ens elimina el tram descobert més llarg que tenia el metro, i a part, si no m'equivoco, s'acabaran cobrint les 4 vies de Renfe que quedaran finalment (Si no m'equivoco, la futura entrada a Sants seran 4 vies d'ample ibèric al costat mar, i 2 UIC a un nivell inferior pel costat muntanya) i tot aquest tram quedarà cobert pel famós calaix.

Ara bé...tot això és degut com no, a les reclamacions veinals......no? En aquesta moda que existeix de soterrar-ho tot...

Però també, teòricament, és l'argument que deurien esgrimir els veins que volien el soterrament, sentir cada dia el soroll de trens des de les 5 del matí fins a quarts d'una de la nit era molest.

Per cert!!! Molt bones les fotos!!! quina vista que tens des del balcó!!! :)


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 27/08/2007 23:50

Pep ha escrit:Ara bé...tot això és degut com no, a les reclamacions veinals......no? En aquesta moda que existeix de soterrar-ho tot...
:)
Però és que això no és soterrar... és posar-te un mur que tapa, no només les vies, sinó la vista dels pisos més baixos.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 28/08/2007 0:21

Pep ha escrit: Però també, teòricament, és l'argument que deurien esgrimir els veins que volien el soterrament, sentir cada dia el soroll de trens des de les 5 del matí fins a quarts d'una de la nit era molest.
No sé jo si aquest mur evitarà gaire el soroll amb la de forats que té.... sembla més un pont cobert per tal de que els trens no es mullin...
Pep ha escrit: Per cert!!! Molt bones les fotos!!! quina vista que tens des del balcó!!! :)
Més aviat... quina vista tenia. Ara, a no ser que sigui un amat dels búnquers no crec que li agradi massa :D



Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Entrada Autor: Brill_13 » Dimarts 28/08/2007 0:51

No hagués sortit més barat enderrocar tots els edificis del costat?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 28/08/2007 0:51

aim ha escrit:No sé jo si aquest mur evitarà gaire el soroll amb la de forats que té.... sembla més un pont cobert per tal de que els trens no es mullin...
aquests forats van tapats.
Més informació: http://transport.cat/viewtopic.php?t=688



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dimarts 28/08/2007 0:51

La veritat es que soc un afortunat, tinc un balcó privilegiat. Tot i que ara ja ho veieu...

He vist pasar tants i tants trens per aquestes vies. A les de renfe desde els moderníssims civies fins a trens especials històrics amb locos de vapor, passant per suisses, 440 sense reformar, 250s, 251s, alguna que altra asltom...

I per les del metro, desde 6000's fins a 600, no vaig arribar per veure els 400, 200 ni els 100. Encara no estava ni en "projecte" pels meus pares.

I ara m'ho treuen tot...
Excepte un tunel de rentat del metro i unes vies cap a tallers...

En fí, aniré posant més fotos quan els canvis siguin més importants.

Salut germans!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 28/08/2007 9:52

Alacreu ha escrit: I per les del metro, desde 6000's fins a 600, no vaig arribar per veure els 400, 200 ni els 100. Encara no estava ni en "projecte" pels meus pares.
Em sembla que et confons; si ets prou jove per no haver vist els 400, dificilment hauràs vist els 600 ( i desde casa teva imposible). ;)



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dimarts 28/08/2007 10:11

Tens raó, els 600 impossible que anessin per L1.
Mea culpa, amb tantes series, al final t'has de confondre...

Salut!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”