Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Barcelona, sense rodalia per robatori de coure
Re: Barcelona, sense rodalia per robatori de coure
Nous horaris R4 afegint minuts al trajecte entre Hospitalet i Cerdanyola. Millor fer horaris realistes que sense tenir en compte la velocitat que poden asolir en el tram concret
-
- N4
- Entrades: 75
Em sembla bona idea això de tallar la R4 entre nord i sud per a evitar la propagació d'incidències, que entre les obres a la banda del Penedès i el robatori de cable a l'altra, l'últim que es necessita és haver d'encaixar trens retardats. Tot i això, encara modificaria les alternatives de transport, sobretot pel que fa a l'accés a Barcelona.
R3:
Afegir un bus alternatiu entre Granollers-Canovelles (R3) i Granollers Centre (R2/R8/R11). És un recorregut inferior a 15 minuts (segons Apple Maps) que no estarà tan afectat per les retencions com l'entrada a Barcelona i que, en ser completament urbà, es podria cobrir amb busos de pis baix articulats per a guanyar capacitat i agilitzar les parades. A més a més, la divisió dels usuaris entre les dues alternatives, aquesta i el bus Montcada-Ripollet - Barcelona, reduirà la saturació dels vehicles.
R7:
Si la incidència es troba a Montcada-Bifurcació, no té cap sentit tallar el tram entre la UAB i Cerdanyola. A partir d'aquesta última, caldria veure si és més convenient finalitzar el recorregut, invertir la marxa i seguir fins a Terrassa per a recuperar la freqüència de l'R4 en aquest tram o acoblar la unitat a un R4 fins a l'Hospitalet (les 447 poden anar en comandament múltiple amb tres unitats). També seria convenient indicar la S2 d'FGC com a alternativa per a anar a Barcelona o Sabadell.
R1/R4:
Pel que fa a la R4 sud, crec que caldria millorar la connexió amb Barcelona, ja que la incidència es troba a l'altra punta de la ciutat. Per això, crec que els trens es podrien allargar fins a Badalona, com es va fer ja en algun tall entre Arc de Triomf i Fabra i Puig, perquè els trens arribin al centre de la ciutat. Recordem que el túnel de Catalunya ha perdut 6 tph en hora punta amb el pla de transport alternatiu (dos R4 Hospitalet-Terrassa, dos R4 Martorell-Terrassa i els dos R3), per tant s'hi podrien encabir els 4 tph addicionals. A més a més, els serveis Martorell/Castellbisbal - Hospitalet es podrien fusionar amb els R1 Hospitalet - Mataró/Arenys, creant un servei continu R41 Martorell/Castellbisbal - Barcelona - Mataró/Arenys, que permetria que dos dels quatre trens allargats des de l'Hospitalet no incrementessin la freqüència de pas pel túnel.
R3:
Afegir un bus alternatiu entre Granollers-Canovelles (R3) i Granollers Centre (R2/R8/R11). És un recorregut inferior a 15 minuts (segons Apple Maps) que no estarà tan afectat per les retencions com l'entrada a Barcelona i que, en ser completament urbà, es podria cobrir amb busos de pis baix articulats per a guanyar capacitat i agilitzar les parades. A més a més, la divisió dels usuaris entre les dues alternatives, aquesta i el bus Montcada-Ripollet - Barcelona, reduirà la saturació dels vehicles.
R7:
Si la incidència es troba a Montcada-Bifurcació, no té cap sentit tallar el tram entre la UAB i Cerdanyola. A partir d'aquesta última, caldria veure si és més convenient finalitzar el recorregut, invertir la marxa i seguir fins a Terrassa per a recuperar la freqüència de l'R4 en aquest tram o acoblar la unitat a un R4 fins a l'Hospitalet (les 447 poden anar en comandament múltiple amb tres unitats). També seria convenient indicar la S2 d'FGC com a alternativa per a anar a Barcelona o Sabadell.
R1/R4:
Pel que fa a la R4 sud, crec que caldria millorar la connexió amb Barcelona, ja que la incidència es troba a l'altra punta de la ciutat. Per això, crec que els trens es podrien allargar fins a Badalona, com es va fer ja en algun tall entre Arc de Triomf i Fabra i Puig, perquè els trens arribin al centre de la ciutat. Recordem que el túnel de Catalunya ha perdut 6 tph en hora punta amb el pla de transport alternatiu (dos R4 Hospitalet-Terrassa, dos R4 Martorell-Terrassa i els dos R3), per tant s'hi podrien encabir els 4 tph addicionals. A més a més, els serveis Martorell/Castellbisbal - Hospitalet es podrien fusionar amb els R1 Hospitalet - Mataró/Arenys, creant un servei continu R41 Martorell/Castellbisbal - Barcelona - Mataró/Arenys, que permetria que dos dels quatre trens allargats des de l'Hospitalet no incrementessin la freqüència de pas pel túnel.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3973
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Hi estic d'acord, i hi afegiria:Nen de Gràcia ha escrit: ↑Dimecres 15/05/2024 18:52
R3:
Afegir un bus alternatiu entre Granollers-Canovelles (R3) i Granollers Centre (R2/R8/R11). És un recorregut inferior a 15 minuts (segons Apple Maps) que no estarà tan afectat per les retencions com l'entrada a Barcelona i que, en ser completament urbà, es podria cobrir amb busos de pis baix articulats per a guanyar capacitat i agilitzar les parades. A més a més, la divisió dels usuaris entre les dues alternatives, aquesta i el bus Montcada-Ripollet - Barcelona, reduirà la saturació dels vehicles.
Bus llançadora entre les Franqueses del Vallès i les Franqueses - Granollers Nord.
També busos directes, com es va fer al tall de la tardor/hivern per les obres, entre Vic i BCN, la Garriga - BCN i Granollers - BCN, amb el convenient reforç de les línies regulars 400 (Granollers - BCN), 406/7 (Vic - Granollers), 410 (Vic - UAB), e12, e7 i e21, i 416 (la Garriga - Montornès, on també es pot fer transbord a la R2 nord a Montmeló), amb l'acceptació dels bitllets i abonaments de Rodalia.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Entrades: 3264
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 16 de maig de 2024 ha escrit: Opinió: David Bricollé
Renfe, bufet lliure
Tan sols en el meu entorn més immediat, i pel que veig només per la meva mobilitat quotidiana (que inclou caminar i córrer per camins i senders sortint de casa), podria indicar desenes de punts de la línia de Renfe on, malauradament, seria ben fàcil dur a terme amb impunitat qualsevol malvestat que deixés el servei completament fora de joc i l’usuari desesperat (o més del que ja ho està habitualment), si és que algú té aquesta pretensió per qualsevol motiu. Centenars de quilòmetres de les línies d’aquesta xarxa transcorren per zones desemparades, però alhora accessibles si es coneixen, sense cap mena de tanca ni de mesura de protecció que hi limiti l’accés. Recentment, he vist metres de cable desplegats a l’aire lliure resseguint les vies, a tocar de camins veïnals propers a nuclis urbans i generosament transitats. No vull incentivar ningú, ans al contrari. Vull constatar una realitat. Sense voler entrar ni mica ni gens en les picabaralles polítiques que en les darreres hores s’han revifat per la gravíssima incidència a la xarxa de Rodalies, les argumentacions/excuses del ministre de torn (Óscar Puente, en aquest cas) són un insult als centenars o milers d’usuaris que, ara mateix, segur que estan esperant pacientment en qualsevol andana sense saber ben bé quan passarà el proper tren que l’ha de dur a la feina, de retorn a casa o allà on sigui. Culpar els Mossos de no vigilar prou una xarxa quilomètrica quan qui n’és el gestor té aquesta xarxa (de servei públic) oberta com un bufet lliure és eludir de manera grollera les responsabilitats pròpies. Tres dades informatives, objectives, que ahir van posar sobre la taula. La primera: Rodalies de Renfe va patir l’any passat 240 robatoris de coure i sabotatges, davant un total de 16 registrats a Ferrocarrils de la Generalitat. Per ser justos, cal apuntar que Adif té un quilometratge de vies que multiplica per quatre la d’FGC. Segona: a la xarxa ferroviària de Rodalies només hi ha gravació d’imatges a les estacions, i són escassos els trams amb accés amb tanques perimetrals. I tercera, Espanya ha invertit en vint anys 55.000 milions en l’AVE (que té el seu recorregut tancat i vigilat) i tan sols 4.000 en línies convencionals. Dit això, posem-hi el repicó. Reparar l’avaria pel robatori de coure que va tenir lloc diumenge i que tan daltabaix està comportant costarà uns 15 milions d’euros i uns 2 mesos d’anomalia. Potser tenint la xarxa com cal ens hauríem estalviat diners, temps i martiris. Que al capdavall sempre paga el poble ras, senyor ministre.
genissimon l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 16/05/2024 12:18, en total s’ha editat 1 vegada.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1691
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Bon dia Genissimon, seria d'agrair que quan penges la noticia, i en penges moltes de REGIO 7, que posessis la transcripció de la noticia, no només l'enllac, ja que REGIÓ 7, o pagues o et menges les galetes, i jo, per exemple, no accepto galetes. Merci i perdoneu per l'off topic. Salut!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3264
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
No tinc cap problema en fer-ho en articles més o menys curts, però en articles més llargs i/o amb fotos i peus de foto és molt difícil transcriure tot l'article i que quedi més o menys llegible.
Ho tindré en compte.
Gràcies i salut !!
Ho tindré en compte.
Gràcies i salut !!
122-042-132 ha escrit: ↑Dijous 16/05/2024 11:23 Bon dia Genissimon, seria d'agrair que quan penges la noticia, i en penges moltes de REGIO 7, que posessis la transcripció de la noticia, no només l'enllac, ja que REGIÓ 7, o pagues o et menges les galetes, i jo, per exemple, no accepto galetes. Merci i perdoneu per l'off topic. Salut!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Amb aquests horaris temporals s'han eliminat el R4 Martorell de les 00.00. Cap Manresa/Terrassa han eliminat el darrer també?
-
- N3
- Entrades: 26
Senyores i senyors, els hem vist mentir-nos a la cara, bloquejar tot déu a twitter, llançar acusacions molt greus de sabotatge sense cap mena de prova, i un llarg etcètera. I ara, demanen a Google que tapi les seves vergonyes, utilitzant una eina (el desenfocar la imatge a Streetview) que hauria de servir per garantir la privacitat d'aquells ciutadans que ho vulguin.
Tampoc és que a nivell pràctic importi gaire, ja que ho han fet tan malament i a correcuita que només està censurat a una de les fotografies de cada costat del pont; si et mous una mica més lluny i fas zoom no està censurat i es veu igual de bé que abans.
Però l'important NO és l'execució, és la intenció. Ja no es conformen amb mentir i ocultar detalls. Ara directament CENSUREN informació que era pública per evitar que els ciutadans puguem verificar que són una colla d'execrables.
Això ja fa temps que passa de taca d'oli, i el got fa MOLT que és ple a vessar, però avui hi han buidat a sobre una garrafa sencera i han inundat l'habitació. S'ha de SORTIR AL CARRER a clamar contra aquesta gent.
"American cities weren't build for cars, they were BULLDOZED for cars!"
- genissimon
- N10
- Entrades: 3264
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Diari de Girona, 21 de maig de 2024 ha escrit: Calculen que els retards de Rodalies generen pèrdues diàries de més de dos milions d'euros en costos laborals
Estrès, pèrdua de temps o disminució del benestar, són altres repercussions personals que afecten els usuaris de Rodalies
De la febre del coure a la guerra del coure
EFE
Girona 21 MAI 2024 11:22
La patronal Pimec ha calculat que les incidències i els retards de Rodalies generen pèrdues diàries de 2,2 milions d'euros en costos laborals per a les empreses i treballadors afectats i 3,2 milions en termes de pèrdua de productivitat.
L'anàlisi de Pimec, que representa petites i mitjanes empreses i autònoms, s'ha basat en els costos laborals mitjans, el nombre de persones afectades i la durada de l'impacte.
Segons un comunicat d'aquest dimarts de la patronal, aquest càlcul es fonamenta en el Producte Interior Brut (PIB) per persona treballadora afectada.
A més dels costos econòmics, l'entitat ha subratllat les repercussions personals dels retards, que inclouen estrès, pèrdua de temps i una disminució general del benestar dels usuaris de Rodalies.
Així mateix, Pimec ha suggerit l'adopció de mesures preventives inspirades en un operador ferroviari alemany que ha aconseguit reduir els robatoris de coure mitjançant l'ús de càmeres de vigilància i marcadors d'ADN sintètic als cables de coure.
La patronal ha destacat la necessitat urgent d'implementar mesures efectives per evitar futurs incidents similars, amb l'objectiu de protegir tant les empreses com els treballadors i garantir la fiabilitat del servei de Rodalies.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N9
- Entrades: 2378
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Buenas noches.
Yo quiero denunciar la situación vivida durante el fin de semana. Tanto sábado como domingo me tocó por la tarde coger Rodalies y probar el maravilloso R4 que nos han dejado.
Las dos veces que lo cogí, el sábado un Manresa y el domingo un Terrassa, uno desde la Sagrera y otro desde Fabra i Puig, he visto cosas que me parece que poco tienen que ver con los robos de cobre. Con un robo de cobre puede tener que ver varias señales en rojo, sin causa justificada. Con un robo de cobre tienen que ver que los trenes vayan más lentos en los tramos entre estaciones. Y con un robo de cobre tiene que ver que los trenes de puedan parar entre estaciones, o que se puedan quedar sin luz total o parcial, es decir sin corriente.
Bueno, lo que yo he vivido, visto y quiero denunciar es:
A) los trenes permanecen estacionados en cada estación con las puertas abiertas de 4 a 5 minutos sin que haya aglomeraciones de gente que lo justifique ni semáforos en rojo que le impidan cerrar puertas y continuar la marcha. Esa tónica sucede en todas, todas, todas las estaciones sin que se justifique para nada tantísimo tiempo detenidos en casa estación, y en la siguiente, y en la otra, y en la otra...
B) En algunas estaciones el tren llega, para, y permanece un par de minutos o tres sin abrir puertas, dejando los viajeros que quieren bajar dentro, y los que quieren subir fuera. Eso puede pasar en una estación de cada cuatro, sin avisar posibles averías ni justificar esa situación. Simplemente te dejan encerrado, y si el sistema de apertura de puertas falla, me parece mucha coincidencia sumando entre el tren del sábado y el del domingo una docena larga de estaciones donde pasó eso por un tiempo suficientemente largo para hacer saltar los nervios de más de un viajero.
A todo eso hemos de sumarle lo indicado arriba: recorridos entre estaciones más lentos o limitados, parones constantes, etc. Entiendo que esto último forme parte del problema, pero los casos A y B se pueden justificar así como así o alguien pretende que los trenes vayan así para conseguir echar a todos los pasajeros de los trenes y que nadie coja Rodalies?
Por cierto.
Sábado: Barcelona Sagrera-Sabadell Centre: 47 minutos
Domingo: Barcelona Fabra i Puig-Sabadell Centre: 52 minutos.
Porque era fin de semana y no tenía nada que hacer excepto perder la tarde entera viajando en un p. Tren que debería hacer un trayecto de 23 minutos, con trasbordo y segunda validación 37 minutos y con R7 34 minutos. Si no quemaba la red entera. Y por supuesto en laborable yo no cojo más eso
Yo quiero denunciar la situación vivida durante el fin de semana. Tanto sábado como domingo me tocó por la tarde coger Rodalies y probar el maravilloso R4 que nos han dejado.
Las dos veces que lo cogí, el sábado un Manresa y el domingo un Terrassa, uno desde la Sagrera y otro desde Fabra i Puig, he visto cosas que me parece que poco tienen que ver con los robos de cobre. Con un robo de cobre puede tener que ver varias señales en rojo, sin causa justificada. Con un robo de cobre tienen que ver que los trenes vayan más lentos en los tramos entre estaciones. Y con un robo de cobre tiene que ver que los trenes de puedan parar entre estaciones, o que se puedan quedar sin luz total o parcial, es decir sin corriente.
Bueno, lo que yo he vivido, visto y quiero denunciar es:
A) los trenes permanecen estacionados en cada estación con las puertas abiertas de 4 a 5 minutos sin que haya aglomeraciones de gente que lo justifique ni semáforos en rojo que le impidan cerrar puertas y continuar la marcha. Esa tónica sucede en todas, todas, todas las estaciones sin que se justifique para nada tantísimo tiempo detenidos en casa estación, y en la siguiente, y en la otra, y en la otra...
B) En algunas estaciones el tren llega, para, y permanece un par de minutos o tres sin abrir puertas, dejando los viajeros que quieren bajar dentro, y los que quieren subir fuera. Eso puede pasar en una estación de cada cuatro, sin avisar posibles averías ni justificar esa situación. Simplemente te dejan encerrado, y si el sistema de apertura de puertas falla, me parece mucha coincidencia sumando entre el tren del sábado y el del domingo una docena larga de estaciones donde pasó eso por un tiempo suficientemente largo para hacer saltar los nervios de más de un viajero.
A todo eso hemos de sumarle lo indicado arriba: recorridos entre estaciones más lentos o limitados, parones constantes, etc. Entiendo que esto último forme parte del problema, pero los casos A y B se pueden justificar así como así o alguien pretende que los trenes vayan así para conseguir echar a todos los pasajeros de los trenes y que nadie coja Rodalies?
Por cierto.
Sábado: Barcelona Sagrera-Sabadell Centre: 47 minutos
Domingo: Barcelona Fabra i Puig-Sabadell Centre: 52 minutos.
Porque era fin de semana y no tenía nada que hacer excepto perder la tarde entera viajando en un p. Tren que debería hacer un trayecto de 23 minutos, con trasbordo y segunda validación 37 minutos y con R7 34 minutos. Si no quemaba la red entera. Y por supuesto en laborable yo no cojo más eso
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3973
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Han detingut als pressumptes autors de l'atac, segons Mossos.
UT440_132M l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 24/05/2024 20:53, en total s’ha editat 1 vegada.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Desarticulen un grup de lladres de coure vinculat amb el robatori del 12-M
Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre persones, un dels quals és propietari d’una empresa de gestió de residus
https://www.vilaweb.cat/noticies/desart ... catalanes/
Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre persones, un dels quals és propietari d’una empresa de gestió de residus
https://www.vilaweb.cat/noticies/desart ... catalanes/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Una 463 a la R4 Sud
La persona que porta les rotacions a la R4 Sud que s'ho faci mirar.
La persona que porta les rotacions a la R4 Sud que s'ho faci mirar.
Ja fa algunes setmanes que veig queixes per trens curts en hora punta que s'omplen al principi del trajecte, i està passant en vàries rutes. No sé si hi pot haver un problema més general? Falta de trens per alguna raó logística?
En algunes respostes Rodalies diu que és fruit del limitat accés als tallers. Si és així, tant difícil és fer en horaris nocturns autoritzacions i moviments manuals cap/des del tllaer?
Recordo un tweet que deia que mancaven maquinistes, que acabaven acumulant moltes hores extres, i que quan les recuperin caldrà cancelar molts trens. Potser no hi ha gent per fer tots aquests moviments amb plus de nocturnitat i sense poder moure agulles i senyalització manual. Tot i que recordo que ja es parlava dels trens curts abans de la gran incidència.
Si hi ha algun maquinista de veritat al fòrum podria confirmar/desmentir el rumor?
No ven gaire políticament, però potser caldria planificar al PDI infrastructures més mundanes per Rodalies de l'estil cotxeres i tallers? Per TMB i FGC sí que hi surten coses.
Sembla que els darrers horaris de la R4 a data 03/06 ja han tornat a posar el 00.00 Hospitalet > 00.33 Martorell
https://rodalies.gencat.cat/web/.conten ... ris/R4.pdf
https://rodalies.gencat.cat/web/.conten ... ris/R4.pdf
Aquest diumenge 16, s'espera restablir la circulació de la R3, R4 i R7.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3973
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Sembla que fan marxa enrere
https://x.com/324cat/status/1801484719047180757
No es restablirà el servei de les R3, R4 i R7 aquest diumenge, i es faran circulacions de prova sense passatgers.
https://x.com/324cat/status/1801484719047180757
No es restablirà el servei de les R3, R4 i R7 aquest diumenge, i es faran circulacions de prova sense passatgers.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N9
- Entrades: 2378
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Nah, como siempre. Ponen una noticia fake en la que dicen que desarticulan la supuesta banda, cogen a cualquier desgraciado con pinta de sospechoso para hacer creer que está todo solucionado y luego alardean de que ya han resuelto el tema y justo antes de poner las vías en marcha indican que harán circulaciones de prueba. Vamos, que esto va para más largo. Lo que pasa es que querían tener lista la r4 sin trasbordos por lo del corte de la línea 5 entre Cornellà y Collblanc para que los usuarios de metro no se le echen a la yugular, pero llegará el día del corte y seguirá haciendo falta trasbordar en Hospitalet entre Sants y Cornellá y se va a liar la del Cristo. Si no está, no está, así que TMB ya puede ir quitando lo del trasbordo al tren porque no va a servir.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...