Pàgina 2 de 16

Cínics, falsos i mentiders

Publicat: Dimarts 20/11/2007 21:31
Autor: Guigui
Santfeliuenc ha escrit:¿Cuál se supone que es el nuevo y ambicioso plan de cercanías de ZP que da título al artículo que genera esta cadena de mensajes? hay que exigirle que lo exponga. No vale prometer y dejarlo en ambiguo, NO, que lo explique y que lo exponga. Porque si no dice nada, al final resulta que no había plan, sino que lo que él decía era que primero se haga un estudio para ver qué tal, luego que se analice a ver qué cuál, luego que se vuelva a hacer otro estudio para no sé qué... y al final pasan otros 10 años y seguiremos como siempre.
Que et penses que els polítics, quan anuncien a bombo i platerets alguna cosa però es neguen a donar-ne detalls, tenen la més mínima idea del que diuen? Que pensen dur-la a la pràctica? Que volen sentir-ne a parlar un cop tenen la poltrona assegurada quatre anys més?

Si fossin en Pinotxo, els seus nassos (a part de que en tenen, i molts) servirien perfectament de plataforma per cobrir tot el país amb tots els Maglevs possibles.

:pinocho :pinocho :pinocho :pinocho :pinocho :pinocho :pinocho :pinocho :pinocho :pinocho

Publicat: Dimecres 21/11/2007 9:30
Autor: jordidr
Si tallen les linies de rodalies durant 2 o 3 anys, els usuaris monten una carnisseria, no crec que sigui la solucio

Refer la rodalia de zero

Publicat: Dimecres 21/11/2007 9:48
Autor: Guigui
Santfeliuenc ha escrit:Mirad una opinión que leo hoy en el INFO-PTP:
Solució definitiva
El Periódico, 17.11.07
Javi Cózar. Imaginem-nos que tenim un cotxe des de fa 20 anys i que no hem invertit gens a posar-lo a punt. Ara el cotxe ens cauria a trossos i, per no perdre ni diners ni seguretat en els trajectes, la millor opció ja no seria reparar-lo, sinó comprar-ne un de nou. Doncs bé, aquest cotxe és la xarxa de Rodalies de Renfe, i aquesta "desafecció" de les inversions en aquesta part d'Espanya s'ha prolongat durant tants anys que ja no l'arreglaran ni unes mangueres per veure si s'enfonsa el terra, ni bitllets gratis. Perquè d'aquesta manera, igual que amb el cotxe, els problemes tornaran a sorgir. És l'únic que es pot donar per segur quan s'arriba a l'extrem de deixadesa a què ha arribat la xarxa ferroviària de Barcelona. Així que proposo als caps pensants que s'encarreguen de buscar solucions que tallin tot el servei de Rodalies durant dos o tres anys i que deixin aquí la flota d'autocars que fins ara era provisional. Destrueixin tota la xarxa de Rodalies per construir-ne una de totalment nova, i d'acord amb la importància de Barcelona. Tot el que no sigui això significarà allargar l'agonia dels usuaris de Renfe uns anys més.
Doncs no està malament. I, ben pensat, pot fer-se sense tallar el trànsit, suposant, que ja és molt suposar, que les coses es facin bé. M'explico: És irreal l'entrada a Barcelona per Bellvitge. Podria suprimir-se perfectament el traçat entre El Prat i la Torrassa, substituint-se per un túnel multiusos (quatre vies mínim) per la Gran Via. Parades: El Prat, Hospital de Bellvitge, totes les de la L8, L1 i L2 fins a Monumental més Glòries; d'aquestes, El Prat, Europa-Fira, Espanya, Catalunya (megaintercanviador a Gran Via amb Rbla. Catalunya i Pg. de Gràcia) i Glòries serien parada de Rodalia, addicionalment Catalunya per a AV. Paral·lelament, es fa una línia de rodalia Castelldefels-St. Boi-Cornellà-Zona Universitària-Glòries. A St. Feliu, es desvia un ramal a Zona Universitària per connectar amb l'anterior línia, la resta continua entrant a Barcelona per L'H, seguint per Sants i el túnel d'Aragó. Addicionalment, creació d'una línia de rodalia pel Litoral a partir de l'Aeroport, que vagi pel Morrot, Colom i la Ciutadella abans de trobar la resta a Glòries. L'estació de l'Aeroport hauria d'ampliar-se molt més enllà del que està previst ara, ja que serviria de terminal dels regionals procedents del nord, a part de convertir-se en passant entre el Prat / Port i Castelldefels.

La LL-A seria redirigida de St. Boi cap al Prat per entrar a Barcelona per la Gran Via. L'actual traçat entre St. Boi i Barcelona quedaria reservat a la L8, explotada com a metro en plataforma exclusiva. Addicionalment, crearia a Martorell una connexió entre la riba esquerra del Llobregat amb la LL-A per permetre rodalies més ràpids entre Barcelona i Manresa i Igualada. A més, connexió del by-pass del Vallès amb la riba dreta del Llobregat per permetre connexions directes St. Cugat - St. Boi, per exemple.

L'EdF podria servir com a terme dels TAV procedents del nord per descongestionar la Sagrera. Sants perdria tant pes que alliberaria espai per a diferents menesters (cotxeres, tallers?)

Sé que el que us explico costa imaginar. Quan tingui temps, us ho presentaré gràficament en el fil de plànols de propostes ferroviàries. D'altra banda, també sé que comporta una gran inversió i dificultats tècniques; però, com dic sempre, si en lloc de línies de rodalia es tractés d'autopistes de tres carrils, no hi hauria cap problema, oi?

Re: Refer la rodalia de zero

Publicat: Dimecres 21/11/2007 18:47
Autor: Santfeliuenc
Hola,
Guigui ha escrit:Sé que el que us explico costa imaginar. Quan tingui temps, us ho presentaré gràficament en el fil de plànols de propostes ferroviàries. D'altra banda, també sé que comporta una gran inversió i dificultats tècniques; però, com dic sempre, si en lloc de línies de rodalia es tractés d'autopistes de tres carrils, no hi hauria cap problema, oi?
Pues no, lo harían enseguida avalados por grandes estudios que se sacarían hasta de las piedras. Esperamos tu plano impacientes.

Saludos,
Sergio

Publicat: Dimecres 21/11/2007 20:50
Autor: Alfredo_21
A ver si aún va a ser verdad lo de implantar el ERMTS en el núcleo de cercanias Barcelona....

Publicat: Dimecres 21/11/2007 22:13
Autor: Serie9000
Doncs no crec que sigui molt 'ambiciós' això, per bé que crec que sí que caldria.

Re

Publicat: Dimecres 21/11/2007 23:08
Autor: Santfeliuenc
Hola,
Serie9000 ha escrit:Doncs no crec que sigui molt 'ambiciós' això, per bé que crec que sí que caldria.
Es que hay cositas "de nada" que parecen "no ambiciosas" pero que sirven para abrir la puerta y poner las bases a otras que sí que lo son. Ahora primero hay que solucionar el desaguisado, preparar el tema para la ambición y luego ser generosamente ambicioso.

Saludos,
Sergio

Publicat: Dijous 22/11/2007 20:29
Autor: orique
El que hem de fer és anar a viure tots a Madrid i els madrilenys que facin el mateix. Quan a Barcelona estigui tot al nivell de Madrid, desfem el canvi.

:x :idea: xD

Publicat: Dijous 22/11/2007 20:51
Autor: EUKibo
Guigui for Conseller d'Obres Públiques!

Re: Refer la rodalia de zero

Publicat: Dijous 22/11/2007 21:13
Autor: Izo
Guigui ha escrit:Sé que el que us explico costa imaginar. Quan tingui temps, us ho presentaré gràficament en el fil de plànols de propostes ferroviàries. D'altra banda, també sé que comporta una gran inversió i dificultats tècniques; però, com dic sempre, si en lloc de línies de rodalia es tractés d'autopistes de tres carrils, no hi hauria cap problema, oi?
A mi no em costa d'imaginar, Guigui. De fet ja fa temps que penso i defenso quelcom semblant.

Re: Re

Publicat: Dijous 22/11/2007 22:29
Autor: 437.001
Santfeliuenc ha escrit:Hola,

:D

Es que para mi no administran nada, sino que son solamente unos succionadores de dinero público y procedente de impuestos que desaparece sin que nadie se entere de en qué se ha empleado, mientras luego vemos cómo falta de todo... no hay trenes, no hay metro, no hay autopistas, no hay autovías, no hay aeropuertos, no hay hospitales, no hay instalaciones deportivas, no hay instalaciones eléctricas, todo es más caro en el mercado, los precios suben y suben, los pisos son cada vez más caros y suben exponencialmente, la gente cada día cobra menos... ¿en qué se gastan el dinero?

Porque ya sólo queda imaginar que se montan fiestorras estilo "Ronaldinho-Robinho" y que se lo gastan en "chubasqueiros do pito".

xD

Saludos,
Sergio
Exactamente, ¿qué es y cuál es el uso de un "chubasqueiro do pito"?

:doing :sant :boig2 :bufon

Publicat: Dijous 22/11/2007 22:54
Autor: Izo
Per Reis em demanaré això. Aquest any he estat molt bo i és el mínim que puc demanar.

Re: Re

Publicat: Dijous 22/11/2007 23:04
Autor: Santfeliuenc
Hola,
437.001 ha escrit:Exactamente, ¿qué es y cuál es el uso de un "chubasqueiro do pito"?

:doing :sant :boig2 :bufon
Eso igual hay que preguntárselo a alguna "oveja negra"...

xD

Saludos,
Sergio

Re

Publicat: Dijous 13/12/2007 18:42
Autor: Santfeliuenc
Hola,

Bueno, bueno, bueno, me parece que ZP nos debe un plano de ese ambicioso plan de cercanías que proponía o al final se quedará todo en cambiar pegatinas...

Saludos,
Sergio

Xerrameca electoral

Publicat: Dijous 13/12/2007 20:25
Autor: Guigui
Santfeliuenc ha escrit:Bueno, bueno, bueno, me parece que ZP nos debe un plano de ese ambicioso plan de cercanías que proponía o al final se quedará todo en cambiar pegatinas...
En ZP ens deu tantes coses que han sortit de la seva boca, que ja no en ve d'una...

Maleni: "pràcticament a punt"

Publicat: Dimecres 17/12/2008 16:26
Autor: Guigui
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=229630

Álvarez diu que el Pla de rodalies de Barcelona "està pràcticament acabat"

El govern central i la Generalitat han acordat “en un 90%” el traspàs del servei

EFE / LAMALLA.CAT

La ministra de Foment, Magdalena Álvarez, ha dit aquest dimecres que el Pla d'infraestructures de rodalies de Barcelona està "pràcticament finalitzat" i es presentarà públicament després de la seva aprovació en Consell de Ministres, si bé no ha especificat la data.

Álvarez contestava així en el Ple del Congrés al diputat de CiU Pere Macias sobre les previsions del Govern amb el Pla de rodalies de la capital catalana. Macias s'ha referit a la importància del servei per a la ciutat i ha recordat que el Govern central i la Generalitat negocien el traspàs d'aquests serveis de rodalies, "acordat en un 90 per cent", a excepció de les inversions de futur, "que alguna cosa té a veure amb el Pla que el Ministeri està redactant".

La ministra ha considerat que són "dues qüestions lligades, però diferents" i ha insistit en les nombroses inversions realitzades per millorar les infraestructures ferroviàries. Ha recordat que la legislatura passada es van invertir en rodalies de Barcelona 725 milions i es va signar un protocol de col·laboració el 2006 amb la Generalitat, vigent fins a 2012, amb una inversió prevista de 1.850 milions en infraestructures ferroviàries. En desenvolupament d'aquest conveni, ha continuat, es va signar el 2007 un acord per 110 milions d'inversió i ja, en aquesta legislatura, s'han adjudicat totes les obres del protocol.

Publicat 17/12/2008 12:33h

Re: ZP promete "ambicioso" plan de cercanías para BCN

Publicat: Dimecres 17/12/2008 18:19
Autor: metring
Pla acabat? Com no sigui d'enfonsar...

Re: ZP promete "ambicioso" plan de cercanías para BCN

Publicat: Dimecres 17/12/2008 19:39
Autor: Enric
Els Inocents es el día 28, sempre amb retard... i ara volen anar molt rapid, ¿perque será? :blah

Re: ZP promete "ambicioso" plan de cercanías para BCN

Publicat: Dijous 18/12/2008 0:16
Autor: JaMiRo!
Álvarez diu que el Pla de rodalies de Barcelona "està pràcticament acabat"
El que està acabat és la seva carrera política, però ellà "ni partía ni doblá"...

Inútil. :evil:

Re: ZP promete "ambicioso" plan de cercanías para BCN

Publicat: Dijous 19/02/2009 8:51
Autor: metring
De La Vanguardia en paper d'avui:

Inminente aprobación del plan de cercanías

- BARCELONA. Redacción
Hace ya unas cuantas semanas que la ministra de Fomento, Magdalena Álvarez,asegura que el plan de cercanías catalanas ya está listo, a la espera de su aprobación en el Consejo de Ministros. Ayer, en los pasillos del Congreso, algunas fuentes dieron por hecho que este asunto estará mañana en la cartera del Gobierno. Fuentes oficiales señalaron que esta vez podría ser la definitiva, aunque recordaron que en otras ocasiones ya estuvo el plan en cartera y a última hora se cayó.

La aprobación de este proyecto, previamente a que se produzca el traslado de las competencias a la Generalitat en materia ferroviaria, supondrá una reforma en profundidad de la red de cercanías del entorno metropolitano de Barcelona, con una inversión superior a los 4.000 millones de euros. Entre los proyectos figura evitar la separación de líneas que se da ahora, por lo que se conseguiría un tráfico de costa a costa, y de interior a interior, una transformación necesaria para conseguir una explotación por frecuencias al estilo metro. También supone el desdoblamiento de la línea de Vic o la de Blanes.

Fuentes de la Generalitat dijeron desconocer la posibilidad del que el asunto vaya mañana al Consejo de Ministros. Sin embargo, matizaron que están de acuerdo con "el 99% de lo que se dispone en el plan de cercanías".

Otra vez Sagrera. De la construcción de la nueva estación de alta velocidad del norte de Barcelona también se habló en el Congreso. A pregunta de de Pere Macias (CiU), Álvarezno fijó una fecha para su edificación, pero matizó que Fomento ha cumplido sus compromisos y que, por tanto, también se llegará a un acuerdo. Esta infraestructura se ha quedado sin el dinero que se debía conseguir con las plusvalías constructivas. El Ayuntamiento confía en que en mayo, cuando esté el proyecto constructivo, también esté resuelta la financiación.