Seguiment de les obres al Carmel

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 14/07/2010 19:38

victorcasta ha escrit:L'enllaç entre L5 i L3 es farà directament o caldrà passar pel vestíbul? Perquè l'altre dia vaig passar per Vall d'Hebron i d'ascensors rien de rien...
Crec que no caldrà passar pel vestíbul, hi ha una planta a l'alçada de les andanes de la L3.
http://www.sanchezpiulachs.com/site/uni ... RON_L5.png

Edito: aixo diu a la memoria de l'arquitectura i instal·lacions:
Tant el circuit del vestíbul mar com el de muntanya, permetran en el nivell 150,64 i 146.10,
accedir a les andanes de la línia 3, a base de galeries de connexió.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 14/07/2010 23:11

la foto promesa de Vall d'Hebron:

Imatge



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 14/07/2010 23:13

No es veu gran cosa... ens pots donar una petita referència?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 14/07/2010 23:16

És una estació o el magatzem de l'Hipercor? :x



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 14/07/2010 23:21

437.001 ha escrit:No es veu gran cosa... ens pots donar una petita referència?
Doncs això és sota una preandana, però no et se dir res més. Bé, que em corregeixi el mestre El LLOP si m'equivoco, que ell hi ha estat.

Vist això, no inauguren això el 25 ni de broma...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 14/07/2010 23:45

això que es veu a la foto és l'andana de l'estació Vall d'Hebron, ni mes ni menys. Per cert, m'acaben de dir que la marxa en blanc, si no hi han imprevistos d'última hora, començarà el dia 21 d'aquest mes.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 14/07/2010 23:52

Per cert, teniu la descripció de totes tres estacions (com surten al projecte, ara, que això coincideixi amb la realitat, ja es una altra cosa...) a la wiki:
El Carmel
El Coll | La Teixonera
Vall d'Hebron



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dijous 15/07/2010 0:31

Sembla ser que és seriós això d'inaugurar-les el 25/7/2010:
Imatge
^^Foto meva d'un anunci al metro ahir dimecres.^^
:o :o


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 15/07/2010 8:13

se'ls hi fa ficat a la mollera el dia 25, però ja veurem.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1182
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dijous 15/07/2010 18:36

Por mí, cuanto antes puedan usar la línea los contribuyentes, mejor ...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 15/07/2010 21:48

... però amb garanties.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1182
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dijous 15/07/2010 23:56

Obviamente, obviamente ...



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Diumenge 18/07/2010 10:21

Ahir al migdia vaig parlar amb un operari de les obres del metro a la plaça Pastrana i em va dir que "està tot previst per a que el proper cap de setmana els polítics vinguin a tallar les cintes i a fer-se les fotos, però que el servei per als ciutadans serà un mes després, potser a finals d'agost..." (sic).
Per tant, suposo que pot ser cert. El cas és que porten dies treballant de valent de dia i de nit, i ja estan posant les rajoles grans a les places de Pastrana i Batet...
A veure què passa...
:)



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1182
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Diumenge 18/07/2010 11:28

Justo lo contrario de lo que debería hacerse. ¡Da coraje! :emprenyat



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/07/2010 12:34

Cada dia es reinventen per a fer més fàstic...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 18/07/2010 13:21

Si fos aixi, demanaria als habitants de les zones de les estacions que es manifestéssin a l'accés d'El Carmel per ón els polítics aparquin el cotxe oficial i entrin a les instal·lacions.
Si està preparada l'obra per a els polítics, hauria d'estar preparada per als ciutadans. :emprenyat



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 18/07/2010 15:38

Això és perquè no està acabada, i acaba el curs polític d'aquest any l'1 d'Agost, amb les vacances gens merescudes i llargues dels polítics. A l'agost sí que s'haurà acabat l'obra.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/07/2010 19:24

Aureli ha escrit:Ahir al migdia vaig parlar amb un operari de les obres del metro a la plaça Pastrana i em va dir que "està tot previst per a que el proper cap de setmana els polítics vinguin a tallar les cintes i a fer-se les fotos, però que el servei per als ciutadans serà un mes després, potser a finals d'agost..." (sic).
Per tant, suposo que pot ser cert. El cas és que porten dies treballant de valent de dia i de nit, i ja estan posant les rajoles grans a les places de Pastrana i Batet...
A veure què passa...
:)
:o Si això és cert, és una vergonya i una frivolitat total i absoluta!!! Després de tot el que han hagut d'aguantar els habitants de la zona: cases enderrocades, negocis perdent calers...Em sembla una burla cap a ells, no s'ho mereixen!! Jo dels habitants, entrava directament. Montilla ja va haver de sortir per potes quan es va inaugurar Vollpelleres, volen que torni a passar? A més, no haurien de fer inauguració, ho van prometre!!!!



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 18/07/2010 19:52

metring ha escrit:
Aureli ha escrit:Ahir al migdia vaig parlar amb un operari de les obres del metro a la plaça Pastrana i em va dir que "està tot previst per a que el proper cap de setmana els polítics vinguin a tallar les cintes i a fer-se les fotos, però que el servei per als ciutadans serà un mes després, potser a finals d'agost..." (sic).
Per tant, suposo que pot ser cert. El cas és que porten dies treballant de valent de dia i de nit, i ja estan posant les rajoles grans a les places de Pastrana i Batet...
A veure què passa...
:)
:o Si això és cert, és una vergonya i una frivolitat total i absoluta!!! Després de tot el que han hagut d'aguantar els habitants de la zona: cases enderrocades, negocis perdent calers...Em sembla una burla cap a ells, no s'ho mereixen!! Jo dels habitants, entrava directament. Montilla ja va haver de sortir per potes quan es va inaugurar Vollpelleres, volen que torni a passar? A més, no haurien de fer inauguració, ho van prometre!!!!
No ens posem nerviosos abans d'hora, pot ser es veritat , pero el que diguin els operaris cal agafar ho en pinzes, tos sabel que radio macuto funciona a tots nivells



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 18/07/2010 20:06

BRILL 18 ha escrit:
metring ha escrit:
Aureli ha escrit:Ahir al migdia vaig parlar amb un operari de les obres del metro a la plaça Pastrana i em va dir que "està tot previst per a que el proper cap de setmana els polítics vinguin a tallar les cintes i a fer-se les fotos, però que el servei per als ciutadans serà un mes després, potser a finals d'agost..." (sic).
Per tant, suposo que pot ser cert. El cas és que porten dies treballant de valent de dia i de nit, i ja estan posant les rajoles grans a les places de Pastrana i Batet...
A veure què passa...
:)
:o Si això és cert, és una vergonya i una frivolitat total i absoluta!!! Després de tot el que han hagut d'aguantar els habitants de la zona: cases enderrocades, negocis perdent calers...Em sembla una burla cap a ells, no s'ho mereixen!! Jo dels habitants, entrava directament. Montilla ja va haver de sortir per potes quan es va inaugurar Vollpelleres, volen que torni a passar? A més, no haurien de fer inauguració, ho van prometre!!!!
No ens posem nerviosos abans d'hora, pot ser es veritat , pero el que diguin els operaris cal agafar ho en pinzes, tos sabel que radio macuto funciona a tots nivells
Exacte. Pensant amb una mica més de calma m'he adonat d'una cosa: De que serviria tenir el perllongament en proves de marxa en blanc des del 21 de Juliol si no s'inauguraria fins a finals d'Agost? No deixa de ser un risc tenir un parell de quilòmetres de línia de més en marxa en blanc, ja que si passa res en aquell tram de línia s'hauria d'aturar el servei per una avaria en un tram sense servei.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”