SocietatCivil(RIP) ha escrit:Guigui ha escrit:pol ha escrit:A Madrid en canvi no se quantes tuneladores treballant a la vegada i amb 4 anys com a molt ja tenen un bon tors. Trist
En benefici de la higiene mental de tothom, demanaria que ens abstinguem d'aquestes contínues comparacions amb Madrid. Tot i que, en el cas de Barcelona, hi ha molta incompetència pel mig, tampoc hem d'oblidar que Madrid té un subsòl molt favorable a la perforació de túnels, mentre que Barcelona presenta unes condicions de terreny dificilíssimes.
Si no tenim aigua la culpa es de que no plou, i si tarden 4 anys en fer una punyetera parada de metro, UNA! ... la culpa es del subsòl que és molt dur. Per dalt i per baix, els elements es conjuren contra el PSC i els fa semblar una colla d' inútils, quina desconsideració de la Mare Natura.
P.d.-Si el subsòl es tant dur ja te tela que s' esfondrin els tunels.
Centrant el tema en la construcció d'infraestructures ferroviàries soterrades, tu mateix has copiat un comentari en el teu missatge d'en Guigui on comenta les dificultats que presenta el terreny de la ciutat de Barcelona i que es pot fer extensiu a tot el litoral català. La seva característica principal no és que sigui dur, si no que és un terreny molt variable i amb una presència important d'aqüifers, i això no és una novetat, fa molts anys que es coneix.
No m'agrada entrar en qüestions de caire polític, però si cal apuntar que on dius PSC pots posar CIU o qualsevol altres sigles, els esfondraments, retards, pressupostos inicials que es doblen o tripliquen no és cosa d'un partit concret, si no més aviat d'una manera de fer que és igual a tots els partits, la cerca de l'autoria de l'obra de cara a aconseguir vots, i aquesta manera d'actuar ja hem vist en moltes ocasions que és totalment contrària a l'opinió dels experts, les obres duren el que duren i no entenen de periodes el.lectorals.
El terreny que envolta la Sagrada Família segurament tindrà l'honor de ser el que més catas l'hi han fet, això no va passar al Carmel, ni a la L2, ni al tram de la L9 per sobre de la Zona Universitària que ha calgut modificar, diuen que l'experiència és un grau, però la meva em diu que això no val pels polítics en general, ells erre que erre que l'important es fraccionar el temps en periodes el.lectorals, així no ens ha d'estranyar que aquests problemes apareguin cada dos per tres.
Salutacions
👍0👎0