m.h.t. ha escrit:Als horaris de l'R4s'han inclòs, per fi, els R12. Tot un encert tenint en compte que comparteixen tram i parades comunes entre L'Hospitalet i Manresa, i molts usuaris del Vallès i el Bages deixen passar els R12 pensant-se que no admet bitllet de Rodalia o que no para a la seva estació.
Javi M ha escrit:No m'havia adonat fins ara, però amb els nous horaris, s'han incrementat els temps de trajecte a trams on en principi no hi ha LTVs noves.
El que constava a l'horari, sense dubte, era això. De petit recordo haver-ho cronometrat, i no puc posar la mà al foc però crec que ja era això el que es trigava. El que no es trigava eren 7', ni de conya. Si no eren 4', eren 5'.
Lo que han hecho con los nuevos horarios en la R4 es un circo del copĂłn. Para quien le haya tocado el meollo del tema, nos encontramos unas cuantas perlitas, que paso a indicar a continuaciĂłn, a saber:
Total, que segons horari es triga quasi el doble en un sentit que en l'altre, però en la prà ctica es triga exactament el mateix. Què està passant aqu�
Transport L'R3 de Rodalies tindrĂ un nou servei entre Vic i Ripoll a partir del setembre
El nou tren circularĂ de dilluns a divendres i tindrĂ sortida a les 22.57 hores des de la capital d'Osona
per RedacciĂł, 23 d'agost de 2018 a les 16:28
La lĂnia R3 de Rodalies de Catalunya comptarĂ amb un nou servei entre Vic i Ripoll a partir del 3 de setembre a Ăşltima hora de la nit, segons ha informat Renfe aquest dijous en un comunicat.
El nou tren circularĂ de dilluns a divendres i tindrĂ sortida a les 22.57 hores des de Vic i arribada a les 23.35 hores a Ripoll amb parades a les estacions de Manlleu, TorellĂł i Sant Quirze de Besora (Osona).
Transport L'R3 de Rodalies tindrĂ un nou servei entre Vic i Ripoll a partir del setembre
El nou tren circularĂ de dilluns a divendres i tindrĂ sortida a les 22.57 hores des de la capital d'Osona
per RedacciĂł, 23 d'agost de 2018 a les 16:28
La lĂnia R3 de Rodalies de Catalunya comptarĂ amb un nou servei entre Vic i Ripoll a partir del 3 de setembre a Ăşltima hora de la nit, segons ha informat Renfe aquest dijous en un comunicat.
El nou tren circularĂ de dilluns a divendres i tindrĂ sortida a les 22.57 hores des de Vic i arribada a les 23.35 hores a Ripoll amb parades a les estacions de Manlleu, TorellĂł i Sant Quirze de Besora (Osona).
França451 ha escrit: ↑28 abr. 2022, 12:42
No entiendo na.
Como se come que por vĂa 1 aparezcan dos R7 y por vĂa 2 tres R7?
El R7 de Via 1, sĂłn els R4+R7 que passen per Catalunya a les 07:42, 08:12, 08:42 i 09:12. Els de via 2 ja no coincideixen amb cap R7, però si sĂłn d'altres trens de la R4. Suposo que s'ho deuen haver reservat, doncs en funciĂł de l'hora els trens de cada lĂnia fan servir uns minuts o uns altres.
Tots els trens de la lĂnia R2 Sud de Rodalies s’aturaran a Viladecans
RaĂĽl Blanco, president de Renfe, ha comunicat a l'alcalde Carles Ruiz que, a partir de desembre, tots els trens s'aturaran a l'estaciĂł de Viladecans. [...]
Es que ya tocaba. No tenĂa ningĂşn sentido que los dĂas que hay campeonato de MontmelĂł sean los dĂas donde habĂa más frecuencia de trenes con parada que ningĂşn otro dĂa del año (básicamente porque por ser findes, los Sanvis hacĂan parada, pero al estar los refuerzos de MontmelĂł que salĂan de Castefa, tienen parada en todas las estaciones. Por lo tanto: cualquier rodalies que pasará en servicio por la estaciĂłn tenĂa parada.
Quiero comentar una cosa que no se ha dicho de los R4. Hace poco pusieron horarios nuevos y en dichos horarios he advertido una cosa muy curiosa. Estoy ahora mismo en La Sagrera y veo en los paneles anunciado un tren con destino Manresa que pasa sobre las 23:51, y procede de Sanvi. O sea, un "Willy Fog", como dirĂa el compañero Elephant. Dicho tren llega a Manresa a la una y pico. ÂżDesde cuándo han puesto ese tren? Y ÂżXĂłmo es que llega hasta Manresa? ÂżTiene algo que ver con las reivindicaciones del Ayuntamiento de Manresa que en el hilo de la Hispano Igualadina Monbus pedĂa más servicios de bus entre Manresa y Barcelona y Renfe le ha hecho los deberes? En años, nunca habĂa visto un tren a Manresa tan tarde, siempre los Ăşltimos finalizaban en Terrassa.
Al llegar a Sabadell me he encontrado el regalito. Detrás de ese Manresa, que no siquiera sale en los horarios, hay dos Terrassa, uno a la 01:00 y otro a la 01:30, horarios de Sabadell Centre. Pero en los horarios no aparece ninguno de esos 3 servicios.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
França451 ha escrit: ↑03 nov. 2023, 23:14
Quiero comentar una cosa que no se ha dicho de los R4. Hace poco pusieron horarios nuevos y en dichos horarios he advertido una cosa muy curiosa. Estoy ahora mismo en La Sagrera y veo en los paneles anunciado un tren con destino Manresa que pasa sobre las 23:51, y procede de Sanvi. O sea, un "Willy Fog", como dirĂa el compañero Elephant. Dicho tren llega a Manresa a la una y pico. ÂżDesde cuándo han puesto ese tren? Y ÂżXĂłmo es que llega hasta Manresa? ÂżTiene algo que ver con las reivindicaciones del Ayuntamiento de Manresa que en el hilo de la Hispano Igualadina Monbus pedĂa más servicios de bus entre Manresa y Barcelona y Renfe le ha hecho los deberes? En años, nunca habĂa visto un tren a Manresa tan tarde, siempre los Ăşltimos finalizaban en Terrassa.
Al llegar a Sabadell me he encontrado el regalito. Detrás de ese Manresa, que no siquiera sale en los horarios, hay dos Terrassa, uno a la 01:00 y otro a la 01:30, horarios de Sabadell Centre. Pero en los horarios no aparece ninguno de esos 3 servicios.
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
Doncs en festiu, de Terrassa surten trens a les 5:00 i a les 6:00 abans no arriba el primer a les 6:21. De Manresa surten trens a les 6:24, 6:54 i 7:24 abans no arriba el primer a les 7:57.
Salut !!
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.