T5, el 14 d'octubre
De LV:
La nueva lĂnea de tranvĂa que une Barcelona y Sant AdriĂ del Besòs se inaugura sin problemas
14/10/2006 | Actualizada a las 10:21h
Barcelona. (EUROPA PRESS).- La nueva lĂnea de tranvĂa, la T5 del Trambess, que enlaza Barcelona con Sant AdriĂ del Besòs empezĂł a funcionar esta mañana. En una primera fase, el tranvĂa conectará la plaza de Les GlĂłries con la Rambla de Prim, donde enlazará con la parada de Bess de la LĂnea 4 del Metro, segĂşn informĂł la Autoridad del Transporte Metropolitano.
El nuevo tramo, de seis paradas, discurre a lo largo de 2,8 kilĂłmetros en paralelo a la Gran VĂa. Las tres primeras paradas --Glries, La Farinera y Can Jaumeandreu-- serán exteriores, pero en el resto --Espronceda, Sant MartĂ de Provenals y Besòs--el tranvĂa circulará bajo tierra.
La T5, que comparte la parada de Glries con la T4, tendrá en total 13 estaciones cuando finalicen las obras el año que viene. La lĂnea atravesará Sant AdriĂ del Besòs y acabará en Badalona, con una Ăşltima parada en Gorg que conectará con la parada de Metro de la LĂnea 4 del mismo nombre.
La nueva lĂnea entrĂł en servicio hoy a las 10 horas y durante todo el fin de semana será gratis para los pasajeros. Además, se obsequiará a los usuarios con dos tĂtulos de viaje válidos hasta el 31 de octubre.
La nueva lĂnea de tranvĂa que une Barcelona y Sant AdriĂ del Besòs se inaugura sin problemas
14/10/2006 | Actualizada a las 10:21h
Barcelona. (EUROPA PRESS).- La nueva lĂnea de tranvĂa, la T5 del Trambess, que enlaza Barcelona con Sant AdriĂ del Besòs empezĂł a funcionar esta mañana. En una primera fase, el tranvĂa conectará la plaza de Les GlĂłries con la Rambla de Prim, donde enlazará con la parada de Bess de la LĂnea 4 del Metro, segĂşn informĂł la Autoridad del Transporte Metropolitano.
El nuevo tramo, de seis paradas, discurre a lo largo de 2,8 kilĂłmetros en paralelo a la Gran VĂa. Las tres primeras paradas --Glries, La Farinera y Can Jaumeandreu-- serán exteriores, pero en el resto --Espronceda, Sant MartĂ de Provenals y Besòs--el tranvĂa circulará bajo tierra.
La T5, que comparte la parada de Glries con la T4, tendrá en total 13 estaciones cuando finalicen las obras el año que viene. La lĂnea atravesará Sant AdriĂ del Besòs y acabará en Badalona, con una Ăşltima parada en Gorg que conectará con la parada de Metro de la LĂnea 4 del mismo nombre.
La nueva lĂnea entrĂł en servicio hoy a las 10 horas y durante todo el fin de semana será gratis para los pasajeros. Además, se obsequiará a los usuarios con dos tĂtulos de viaje válidos hasta el 31 de octubre.
14/10/2006 09.00
Barcelona
El TramBesòs allarga el seu recorregut de la lĂnia T5 amb cinc estacions noves i a mitjans de l'any que ve arribarĂ fins a Badalona
mida del text
Aquest dissabte es posa en funcionament la nova lĂnia T5 del TramBesòs. De moment, se n'inaugura una primera fase, que va des de la parada de les Glòries fins a la de Besòs. En total, sĂłn 2,5 quilòmetres, una bona part dels quals estan soterrats. Les noves estacions sĂłn la Farinera, Can Jaumandreu, Espronceda, Sant MartĂ de Provençals i Besòs. Es preveu que l'any que ve el TramBesòs arribi fins a Badalona, concretament a l'estaciĂł del Gorg, amb l'entrada en funcionament de set parades mĂ©s.
A partir de les deu del matĂ, els primers passatgers han pogut accedir als nous vagons, desprĂ©s que han finalitzat els treballs d'adequaciĂł de la via i de seguretat en el traçat. Durant el cap de setmana hi haurĂ portes obertes i s'obsequiarĂ els usuaris amb un total de 35.000 tĂtols especials, de dos viatges, vĂ lids per al TramBesòs fins al 31 d'octubre.
L'Autoritat Metropolitana del Transport (ATM) ha recordat que les obres de la primera fase d'aquesta nova lĂnia van iniciar-se al novembre del 2005 i que la freqüència de pas en hora punta serĂ de cada vuit minuts, amb tres tramvies circulant.
Amb l'entrada en servei de les noves parades, el TramBesòs arriba a una longitud total de nou quilòmetres i dinou parades, de les quals set permeten l'intercanvi amb les lĂnies 1 i 4 del metro i una altra amb Rodalies de Renfe.
Des de la posada en marxa del tramvia la primavera del 2004, el TramBaix i el TramBesòs han transportat més de 32 milions de passatgers, una xifra que s'ha incrementat un 29% l'últim any. Dià riament, el TramBesòs transporta 13.000 passatgers.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=150698
Barcelona
El TramBesòs allarga el seu recorregut de la lĂnia T5 amb cinc estacions noves i a mitjans de l'any que ve arribarĂ fins a Badalona
mida del text
Aquest dissabte es posa en funcionament la nova lĂnia T5 del TramBesòs. De moment, se n'inaugura una primera fase, que va des de la parada de les Glòries fins a la de Besòs. En total, sĂłn 2,5 quilòmetres, una bona part dels quals estan soterrats. Les noves estacions sĂłn la Farinera, Can Jaumandreu, Espronceda, Sant MartĂ de Provençals i Besòs. Es preveu que l'any que ve el TramBesòs arribi fins a Badalona, concretament a l'estaciĂł del Gorg, amb l'entrada en funcionament de set parades mĂ©s.
A partir de les deu del matĂ, els primers passatgers han pogut accedir als nous vagons, desprĂ©s que han finalitzat els treballs d'adequaciĂł de la via i de seguretat en el traçat. Durant el cap de setmana hi haurĂ portes obertes i s'obsequiarĂ els usuaris amb un total de 35.000 tĂtols especials, de dos viatges, vĂ lids per al TramBesòs fins al 31 d'octubre.
L'Autoritat Metropolitana del Transport (ATM) ha recordat que les obres de la primera fase d'aquesta nova lĂnia van iniciar-se al novembre del 2005 i que la freqüència de pas en hora punta serĂ de cada vuit minuts, amb tres tramvies circulant.
Amb l'entrada en servei de les noves parades, el TramBesòs arriba a una longitud total de nou quilòmetres i dinou parades, de les quals set permeten l'intercanvi amb les lĂnies 1 i 4 del metro i una altra amb Rodalies de Renfe.
Des de la posada en marxa del tramvia la primavera del 2004, el TramBaix i el TramBesòs han transportat més de 32 milions de passatgers, una xifra que s'ha incrementat un 29% l'últim any. Dià riament, el TramBesòs transporta 13.000 passatgers.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=150698
La meva opiniĂł de la linia?
Una caqueta, tota estĂ plena de corbes i contracorbes, en ple tunel, de fet, ho anava comentant amb un noi que era al costat meu. Es inĂştil, quan es podrĂa fer en linia recta, i augmentar la velocitat comercial. No continĂşa fins Ciutadella, i la gent fa transbors que no haurĂen de fer. NomĂ©s dos tranvĂes en circulaciĂł!
Es inaudit, que assobre no continui per la diagonal. Assobre, no se que pasarà amb La Farinera, perque aviat es començarà a desmuntar l'anell de Glòries.
Una caqueta, tota estĂ plena de corbes i contracorbes, en ple tunel, de fet, ho anava comentant amb un noi que era al costat meu. Es inĂştil, quan es podrĂa fer en linia recta, i augmentar la velocitat comercial. No continĂşa fins Ciutadella, i la gent fa transbors que no haurĂen de fer. NomĂ©s dos tranvĂes en circulaciĂł!
Es inaudit, que assobre no continui per la diagonal. Assobre, no se que pasarà amb La Farinera, perque aviat es començarà a desmuntar l'anell de Glòries.
Si, realment no m'agrada massa a mi tampoc, ni per les corves ni pel recorregut que fa, ho trobo correcte que passi per la gran via pero com molt be li he dit quan la noia de la TV3 se m'ha ficat davant a preguntar: "Hi ha zones de la ciutat on no passa i hauria de passar i zones on passa i no cal que passes." Pero bueno, de totes maneres es una bona excusa per quedar la gent del forum i almenys un servidor, s'ho ha passat molt be.Ferrovi ha escrit:La meva opiniĂł de la linia?
Una caqueta, tota estĂ plena de corbes i contracorbes, en ple tunel, de fet, ho anava comentant amb un noi que era al costat meu. Es inĂştil, quan es podrĂa fer en linia recta, i augmentar la velocitat comercial. No continĂşa fins Ciutadella, i la gent fa transbors que no haurĂen de fer. NomĂ©s dos tranvĂes en circulaciĂł!
Es inaudit, que assobre no continui per la diagonal. Assobre, no se que pasarà amb La Farinera, perque aviat es començarà a desmuntar l'anell de Glòries.
P.D.: Trenscat, vull fotus
Jo!
Jo.metring ha escrit:AlgĂş que vagi per la tarda?
Hora: indeterminada...
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial" Soci nĂşm. 2
-
Jordilar
Jo hi he anat aquest matĂ amb un amic.
Hem començat a Besòs on la correspondència amb la L4 Ă©s directe. L'estaciĂł tĂ© dos accesos, un que dĂłna al carrer i l'altre que dĂłna al vestĂbul de la L4. L'estaciĂł Ă©s semissoterrada i s'hi accedeix amb barreres validadores.
Primer error d'integració del dia: les validadores de Besòs no acceptaven la meva T-Jove. Hem parlat amb la responsable de les noies Tram
i que "ho hem de solucionar". Ens han donat una T-Tram ja hem entrat.
Més endavant, a l'estació on es fa via unica ( sorry, no recordo el nom ) ens hem trovat amb el Trenscat, UT596001 i el Pere i hem baixat fins Glòries on ens hem trobat amb Denisuko, aim i un amic d'ell. Hem fet unes quantes fotos, hem pujat a Besòs un altre cop, en fet més fotos
, ens hem fet una fallida foto de grup, les Noies - Tram han volgut una foto 8) i ja hem tornat fins glòries on han entrevistat al Denisuko per la TV ( no has sortit per TV, eh? ) i jo ja m'he entornat cap a casa.
M'ha semblat tot molt correcte. El tros semisoterrat o metrotram m'ha agradat perque es un espai només pel tranvia i per tant, pot còrrer sense estorbs. Trobo que el tram de via única sobra però es poden veure situacions curioses com el trà fic urbà esperant creuament amb el tranvia per poder passar
.
Com a curiositat, m'ha semblat que el trajecte Besòs - Glòries Barceloneta m'ha sembla més curt amb el Tram que no pas amb el metro. S'haurà de comprovar amb més rigorositat.
Salut,
Hem començat a Besòs on la correspondència amb la L4 Ă©s directe. L'estaciĂł tĂ© dos accesos, un que dĂłna al carrer i l'altre que dĂłna al vestĂbul de la L4. L'estaciĂł Ă©s semissoterrada i s'hi accedeix amb barreres validadores.
Primer error d'integració del dia: les validadores de Besòs no acceptaven la meva T-Jove. Hem parlat amb la responsable de les noies Tram
Més endavant, a l'estació on es fa via unica ( sorry, no recordo el nom ) ens hem trovat amb el Trenscat, UT596001 i el Pere i hem baixat fins Glòries on ens hem trobat amb Denisuko, aim i un amic d'ell. Hem fet unes quantes fotos, hem pujat a Besòs un altre cop, en fet més fotos
M'ha semblat tot molt correcte. El tros semisoterrat o metrotram m'ha agradat perque es un espai només pel tranvia i per tant, pot còrrer sense estorbs. Trobo que el tram de via única sobra però es poden veure situacions curioses com el trà fic urbà esperant creuament amb el tranvia per poder passar
Com a curiositat, m'ha semblat que el trajecte Besòs - Glòries Barceloneta m'ha sembla més curt amb el Tram que no pas amb el metro. S'haurà de comprovar amb més rigorositat.
Salut,
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- UbicaciĂł: Terrassa-EstaciĂł del Nord
- Contacta:
A mi m'ha agradat força la nova lĂnia T5, suposo que pel fet que Ă©s una lĂnia totalment diferent, al ser soterrada i amb tramvies com els famosos pre-metro de Brussel·les. El tramvia hi corre força malgrat les corbes i contracorbes que tĂ©. Pel què he vist, aquestes es deuen en molts casos a que han aprofitat els pilars dels ponts que passen d'una banda a l'altra de la Gran Via, diguem que no els han canviat de lloc, i per tant el TRAM els ha d'esquivar.
La jornada ha estat molt interessant, i encara més per tenir el plaer de compartir-la una bona estona amb diversos membres del Fòrum tal com ja han dit. Per cert, que al final ja he fet totes les fotos que he volgut ja que tampoc hi havia tanta gent
Diguem que tinc tota la T5 fotografiada de "pe a pa", mĂ©s de 300 fotos en un matĂ!
Sobre les noies TRAM, n'hi ha una que s'ha quedat amb la meva cara perquè he insistit perquè em donés dues T-Tram inaugural (quan en teoria només me'n podia donar una). Estava fent fotos per la plaça de les Glòries als tramvies i ha passat a peu i m'ha mirat amb cara de "sustu" encara
Poso la foto de part del grup a Besòs, fetes una mica a corre-cuita. Aquà hi faltaria en Pere i n'aim (crec que no em deixo ningú més!)

La jornada ha estat molt interessant, i encara més per tenir el plaer de compartir-la una bona estona amb diversos membres del Fòrum tal com ja han dit. Per cert, que al final ja he fet totes les fotos que he volgut ja que tampoc hi havia tanta gent
Sobre les noies TRAM, n'hi ha una que s'ha quedat amb la meva cara perquè he insistit perquè em donés dues T-Tram inaugural (quan en teoria només me'n podia donar una). Estava fent fotos per la plaça de les Glòries als tramvies i ha passat a peu i m'ha mirat amb cara de "sustu" encara
Poso la foto de part del grup a Besòs, fetes una mica a corre-cuita. Aquà hi faltaria en Pere i n'aim (crec que no em deixo ningú més!)

Bernat BorrĂ s http://www.trenscat.cat
Vaja, vaja... aixà que molts de vosaltres vau nèixer a l'octubre, eh? Doncs serà certa la teva teoria, per què jo també en sóc un! Del dia 1, per ser més precisos.aarongilp ha escrit:Merci, Neroon!!! I Felicitats endarrerides, Vox!!! (això confirma la meva teoria de que molts vam néixer al octubre)
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Caraaam...doncs felicitats endarrerides...sĂ que en sĂłm molts, sĂ...Izo ha escrit:Vaja, vaja... aixĂ que molts de vosaltres vau nèixer a l'octubre, eh? Doncs serĂ certa la teva teoria, per què jo tambĂ© en sĂłc un! Del dia 1, per ser mĂ©s precisos.aarongilp ha escrit:Merci, Neroon!!! I Felicitats endarrerides, Vox!!! (això confirma la meva teoria de que molts vam nĂ©ixer al octubre)

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- aim
- N9

- Entrades: 1371
- Membre des de: 09 juny 2006, 20:57
- UbicaciĂł: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
- Contacta:
Pels que no hĂ giu anat encara a voltar per la T5 aquĂ us deixo el vĂdeo que he fet avui i que mostra mes o menys el recorregut de la T5, començant a Glòries i acabant a Besòs:
http://www.youtube.com/watch?v=hH12BNsqQP0
http://www.youtube.com/watch?v=hH12BNsqQP0
Nosaltres hem anat al voltant de les set de la tarda. Els bitllets, esgotats.
.
Pel que es veu, els conductors encara no saben que per allĂ hi circula el tramvia. El 206 de la foto estava enmig de la via i el de davant tenia el cul dins de gĂ lib, amb la qual cosa el tramvia ha hagut de fer anar la botzina i aminorar la marxa...
Per cert, el tramvia també és un infractor.
Pel que es veu, els conductors encara no saben que per allĂ hi circula el tramvia. El 206 de la foto estava enmig de la via i el de davant tenia el cul dins de gĂ lib, amb la qual cosa el tramvia ha hagut de fer anar la botzina i aminorar la marxa...
Per cert, el tramvia també és un infractor.
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- UbicaciĂł: Terrassa-EstaciĂł del Nord
- Contacta:
Si algú vol bitllets commemoratius els puc revendre al mòdic preu de .... No, però que si algú en vol algun li puc donar, mentre no hi hagi un allau de peticions, és clar! 
Bernat BorrĂ s http://www.trenscat.cat
Home, també poden anar avui, no?Trenscat ha escrit:Si algú vol bitllets commemoratius els puc revendre al mòdic preu de .... No, però que si algú en vol algun li puc donar, mentre no hi hagi un allau de peticions, és clar!
Si no trobeu bitllets a Glòries i La Farinera, aneu provant a les següents estacions. A Can Jaumandreu, Espronceda i Sant Martà no haurieu de tenir massa problemes.
Per cert, servidor de ustedes y picapedrero s'hi va passar ahir a la tarda, i com ja he dit nomĂ©s vaig trobar bitllets a les mans dels nois que guardaven l'accĂ©s costat BesĂłs d'Espronceda (el de costat Llobregat tenia una BT oberta) quan ja portava mitja hora fent el burro. Menys mal que la caminada CornellĂ -L'H-Glòries va ser fructĂfera, i vaig complir els objectius amb nomĂ©s un bitllet integrat, que a mĂ©s va ser per agafar la R10 a BCN TĂ©rmino. Puc confirmar lo segĂĽent:
* si entreu per les estacions del tram soterrat i per tant cancel.leu a les BTs, NO s'ha de tornar a cancel.lar a dins del tramvia!
* la tarja commemorativa serveix per les dues Ănies (la vaig fer servir per agafar la T4 i baixar a Ciutadella-Vila OlĂmpica, correspondència amb L4 i R10. Per cert, el passeig de Circumval.laciĂł no Ă©s gaire recomanable de nit
* repartien dos tipus de fullets: un de propagandĂstic sobre la inauguraciĂł de la lĂnia, i la guia del Tram amb el traçat i horaris de totes les lĂnies. Per algun motiu que no comprenc, quan ja s'havien acabat els bitllets encara quedaven guies d'horaris per repartir
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.



