Retards, avaries i deficiències a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

El Funicular de Vallvidrera reprèn el servei

Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/03/2010 12:12

http://www.vilaweb.cat/acn/ultima-hora/ ... evada.html

El Funicular de Vallvidrera reprèn el servei aquest divendres després de 17 dies d'inoperativitat per la nevada

22:34 25.03.2010

Barcelona (ACN).- Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) restablirà el servei del Funicular de Vallvidrera aquest divendres al migdia després de romandre disset dies aturat per culpa del temporal del passat 8 de març. Segons ha informat FGC, la reparació de l'avaria ha finalitzat i el Funicular reprendrà el servei un cop els tècnics de la Direcció General de Transport Terrestre efectuïn les comprovacions pertinents de seguretat per tal de garantir que la instal·lació estigui completament reparada. Els usuaris del Funicular de Vallvidrera s'han vist obligats a circular en autobusos durant disset dies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Divendres 26/03/2010 14:29

Incidència línia Barcelona-Vallès
• Una ocupació de circuit a l’estació de Valldoreix ha causat retards de
fins a 15 minuts, i de 10 minuts de mitjana, entre les 7.30 i les 10 a tota
la línia del Vallès
Barcelona, 26 de març de 2010
Les línies S1 (Terrassa), S2 (Sabadell), S5 (Rubí i Sant Cugat) i S55 (Universitat
Autònoma) del Metro del Vallès de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya han
circulat amb retards de fins a 15 minuts, i de 10 minuts de mitjana, entre les 7.30 i
les 10 d’avui divendres.
La causa de la incidència ha estat una ocupació de circuit a l’estació de
Valldoreix. L’avaria ha obligat a regular la senyalització entre les estacions de La
Floresta i Sant Cugat des del Centre de Comandament, provocant els retards
esmentats a tota la línia del Vallès.
El servei ja està completament normailitzat.

http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... DENCIA.pdf



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/04/2010 10:22

Acaba de passar a la meva dona: estació St. Gervasi/Pl. Molina, es disposa a passar la validadora per a minusvàlids (duia la meva filla petita al cotxet), fica la targeta, la porta d'entrada es tanca però la de sortida ho s'obre. Ho torna a intentar, res. Pitja el botó de l'intèrfon, no respon ningú. Així deu minuts. Finalment, torna a marcar, la màquina li descompta un viatge (encara es trobava en els 75 minuts des de la validació anterior) i la deixa passar.

Vejam què li hauran dit a Pl. Catalunya, on per sort sempre hi ha personal (de moment).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 14/04/2010 12:54

Guigui ha escrit:Acaba de passar a la meva dona: estació St. Gervasi/Pl. Molina, es disposa a passar la validadora per a minusvàlids (duia la meva filla petita al cotxet), fica la targeta, la porta d'entrada es tanca però la de sortida ho s'obre. Ho torna a intentar, res. Pitja el botó de l'intèrfon, no respon ningú. Així deu minuts. Finalment, torna a marcar, la màquina li descompta un viatge (encara es trobava en els 75 minuts des de la validació anterior) i la deixa passar.

Vejam què li hauran dit a Pl. Catalunya, on per sort sempre hi ha personal (de moment).
et puc confirmar que no és un cas aïllat allà


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dimarts 20/04/2010 10:00

Ayer por la tarde volvía de la UAB con el S55 de las 19:30 y antes de llegar a La Floresta se apagaron las luces internas del tren y llegó a la estación con el motor parado. Estuvimos unos 5 minutos allí, por fuera habían algunos operarios (?) y reiniciamos la marcha con las luces internas del tren apagadas, sólo iban las que hay en la zona de puertas de cada coche. Al llegar a Pl. Catalunya nos desviaron a la vía 5 y por lo que pude ver, esos cinco minutos causaron un follón considerable en la circulación de la Barcelona - Vallès :)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 20/04/2010 16:00

Nozomi ha escrit:Ayer por la tarde volvía de la UAB con el S55 de las 19:30 y antes de llegar a La Floresta se apagaron las luces internas del tren y llegó a la estación con el motor parado. Estuvimos unos 5 minutos allí, por fuera habían algunos operarios (?) y reiniciamos la marcha con las luces internas del tren apagadas, sólo iban las que hay en la zona de puertas de cada coche. Al llegar a Pl. Catalunya nos desviaron a la vía 5 y por lo que pude ver, esos cinco minutos causaron un follón considerable en la circulación de la Barcelona - Vallès :)
A partir d'un tren amb un retard mínim de 4 minuts entre Gràcia i Plaça Catalunya es perd la cadència horària a la xarxa.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 26/04/2010 17:36

El Funicular de Vallvidrera està fora de servei;

26/04/2010 - 16:45
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro, que per causes alienes a l'empresa, la Línia 1, la línia vermella, nome´s funciona d'hospital de bellvitge a Catalunya, d'una banda, i de Clot a Fondo, de l'altra. A més el funicular de Vallvidrera no funciona a causa d'una avaria tècnica. L'empresa operadora està treballant per restablir el servei el més aviat possible.

A Rodalia-info informen que hi ha un servei alternatiu per carretera pels usuaris del Funicular-



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/05/2010 18:50

Guigui ha escrit:Acaba de passar a la meva dona: estació St. Gervasi/Pl. Molina, es disposa a passar la validadora per a minusvàlids (duia la meva filla petita al cotxet), fica la targeta, la porta d'entrada es tanca però la de sortida ho s'obre. Ho torna a intentar, res. Pitja el botó de l'intèrfon, no respon ningú. Així deu minuts. Finalment, torna a marcar, la màquina li descompta un viatge (encara es trobava en els 75 minuts des de la validació anterior) i la deixa passar.

Vejam què li hauran dit a Pl. Catalunya, on per sort sempre hi ha personal (de moment).
Avui ha arribat a casa una carta d'FGC. A més de l'explicació (inclòs que la validadora de Pl. Molina no té defectes de fons sinó que es va tractar d'una incidència puntual, i que tractaran el tema de l'absència de personal amb el departament que correspongui), hi havia dues T-10 d'una zona i un viatge cadascuna, més per les molèsties causade que no pas per la pèrdua de viatges en si (de fet, només en va ser un).

En aquest sentit, és d'agrair la compensació pels danys morals rebuda. :plas


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 20/05/2010 17:49

20/05/2010 - 17:09
En aquests moments hem d'advertir als usuaris dels Ferrocarrils de la Generalitat que a causa d'una incidència tècnica l'estació de Plaça Molina, la línia L7 (que arriba a l'Avinguda Tibidabo) està momentàniament aturada. L'empresa operadora està treballant per solucionar la incidència el més aviat possible. Normalitat a la resta transport públic de l'àrea metropolitana de Barcelona.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/05/2010 23:24

A sant de què ve aquesta acció vergonyosa? :martell2

http://www.europapress.cat/successos/no ... 80140.html

Una vintena d'encaputxats sabotegen l'estació de FGC de l'Autònoma


BELLATERRA (BARCELONA), 25 (EUROPA PRESS)

Una vintena d'encaputxats han destrossat avui les màquines expenedores i les de validació dels bitllets de l'estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Els fets han succeït cap a les 14.00 hores, quan els encaputxats han carregat contra els elements de l'estació inhabilitant cinc monitors de les màquines de venda de bitllets i deu vidres de les barreres de passada a les andanes i esquitxant de pintura el vestíbul de l'estació, segons ha informat a Europa Press FGC.

L'empresa ha assegurat que s'ha tractat d'una "acció ràpida", per la qual cosa en arribar els Mossos d'Esquadra els responsables havien fugit. FGC encara no ha interposat una denúncia, però ha assegurat que així ho farà quan acabi de calcular els danys produïts pels encaputxats.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/05/2010 23:33

metring ha escrit:A sant de què ve aquesta acció vergonyosa? :martell2
De la tradició de barra lliure que hi ha en aquest país per a fer de Robin Hood de via estreta. També cal dir-ho, atiat per la inacció dels governants (del signe polític que siguin) a l'hora de resoldre els problemes de la gent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 25/05/2010 23:58

Qui és al Ferrocat ja coneix la meva opinió, l'acabo de posar, i la transcric aquí :evil:


Una vergonya el que m'he trobat quan he arribat a les 14:45 a la Universitat, de què van tota aquesta escòria de la societat? Que destrossin casa seva, ja m'agradaria veure'ls d'un en un i no en grup, colla de covards! Que és el que sou! A aquests els posava jo ara a reparar totes les màquines validadores i tots els vidres que han trencat, al menys servirien d'alguna cosa tota aquesta colla de paràsits mal*****.

I tots aquests són els que van fent pintades per tota la universitat promovent que la gent es coli... i no és la primera vegada que reventen l'estació, ja va passar fa uns mesos (quan van establir la validació de sortida [cosa la qual, la veig molt bé, si vas legal, no has de tèmer les validacions de sortida]) i, es queixaven de la intervenció dels cossos de seguretat privada i dels mossos. A pastar fang, més canya us haurien d'haver donat!

La pròxima vegada que em donin un paperet dels que donen convocant manifestacions per un transport públic digne (i un colló, el que voleu es colar-vos i quedar impunes) no els hi penso agafar i els hi diré un parell de cosetes...

Desitjo que us agafin i us tractin amb el mateix respecte que tracteu el mobiliari public!


Imatge

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 26/05/2010 9:28

Altaria_Trianilla ha escrit:es queixaven de la intervenció dels cossos de seguretat privada i dels mossos
Jo també em queixo de la seva actuació. Principalment, de que no hagin fet servir material antidisturbis, començant pel llençament de pilotes de goma.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 31/05/2010 8:44

http://www.lamalla.cat/infolocal/catalu ... ?id=373226

Interromput el servei de la R6 de FGC entre Igualada i La Pobla de Claramunt

S'ha habilitat un servei d'autobusos en aquest tram

LAMALLA.CAT

A causa d'una avaria en una maquinària de manteniment, el servei de trens de la línia R6 dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya resta interromput entre Igualada i La Pobla de Claramunt. Davant d'això, FGC ha habilitat un servei alternatiu d'autobús en aquest tram.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 01/06/2010 10:59

metring ha escrit: http://www.europapress.cat/successos/no ... 80140.html

Una vintena d'encaputxats sabotegen l'estació de FGC de l'Autònoma
Totalment vergonyós! L'única manera que hi ha d'acabar amb això és incrementar els controls de bitllets als trens i estacions de FGC i que els poders públics es mentalitzin que la xusma que provoca aquestes accions s'està passant des de fa massa temps i que ja és hora de fitxar-los i detenir-los i que ens deixin en pau a tots!



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimecres 09/06/2010 13:02

Avuí he anat a visitar la nova estació Volpelleres, i a causa d'un S55 "encallat" a pl.catalunya sobre les 10.00h, ha causat retards de fins a 15 minuts en els S2.
Suposo què ja s'haurà normalitzat el servei, ja què el què he agafat per tornar a Pl.Catalunya només portava 2 minuts de retard.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 12/06/2010 11:26

Guigui ha escrit:Acaba de passar a la meva dona: estació St. Gervasi/Pl. Molina, es disposa a passar la validadora per a minusvàlids (duia la meva filla petita al cotxet), fica la targeta, la porta d'entrada es tanca però la de sortida ho s'obre. Ho torna a intentar, res. Pitja el botó de l'intèrfon, no respon ningú. Així deu minuts. Finalment, torna a marcar, la màquina li descompta un viatge (encara es trobava en els 75 minuts des de la validació anterior) i la deixa passar.

Vejam què li hauran dit a Pl. Catalunya, on per sort sempre hi ha personal (de moment).
A mi em va passar mes o menys lo mateix a Manresa-Viladordis fa uns 2 mesos: Vaig marcar el bitllet senzill a la validadora gran i me'l va marcar correctament però la porta no es va obrir. Eren les 5:50 i el tren cap a BCN sortia a les 6:06. Vaig estar tocant el timbre de la màquina validadora i els de la expenedora, i res. Vaig intentar forçar la porta i res. Ni amb les altres portes tampoc. Vaig intentar posar una bossa entre les portes a veure si s'obria per l'altre costat i tampoc. Pues no estic jo per saltar per sobre de les màquines! Al final eren les 5:58 i la porta es va obrir, no se si es que algu em va veure, o es va obrir sola, o que, però vaig poder passar.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 12/06/2010 11:32

http://www.elperiodico.es/ca/noticias/b ... 7111.shtml

INCIDENTS EN EL TRANSPORT PÚBLIC de la capital catalana
Els viatgers de FGC critiquen els perills d'algunes estacions

Una usuària va caure dimarts pel forat entre el tren i l'andana a Sant Gervasi

Vuit parades a la línia del Vallès estan situades en revolt, fet que causa problemes
Dissabte, 12 de juny del 2010

HELENA LÓPEZ
BARCELONA

Ala mestra Isabel Pastor la vaga contra la tisorada de Zapatero de dimarts passat li va sortir cara. Tot i no ser funcionària, el mer fet de ser usuària del transport públic, en el seu cas dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), li va costar un bon ensurt quan, abans de les nou del matí, va fer un pas en fals –i d'esquena– a l'abarrotat vagó en el qual es dirigia a la feina i va caure pel considerable forat entre el tren i l'andana –d'uns 30 centímetres– a l'estació de Sant Gervasi, mentre intentava deixar passar un altre viatger. Malgrat les contusions i els blaus, Pastor encara se sent afortunada, ja que «podria haver sigut molt pitjor».

«Com a professora, ensenyo als meus alumnes que quan passa alguna cosa dolenta, s'ha de denunciar per evitar que es repeteixi i que altres persones ho pateixin. Per això denuncio el meu cas. No pretenc que m'indemnitzin, només vull impedir que els passi a altres persones», relata Pastor des del lloc dels fets, una de les vuit estacions de la línia del Vallès situades en un revolt que compta amb aquesta problemàtica, fet denunciat de manera reiterada pels usuaris, sobretot cada vegada que es produeixen ensurts com el viscut dimarts per Pastor.

REFORMA AMB DEFICIÈNCIES / L'estació de Sant Gervasi, precisament, va ser reformada fa tot just un any, sense haver aconseguit resoldre aquesta deficiència estructural, gairebé insalvable, segons fonts de FGC.

El 25 de maig, aquest mateix punt va ser testimoni d'un incident similar. En aquell cas va ser un home d'uns 40 anys que va patir contusions al caure a l'andana, tot i que no va presentar denúncia. Cada any, Ferrocarrils registra «entre 50 i 70» incidents d'aquesta mena, segons un portaveu de l'entitat, que matisa que tenen 80 milions de viatgers anuals. El mateix portaveu apunta que l'únic que poden fer per evitar-ho és advertir del perill en aquestes estacions, una cosa que fan tant amb cartells com amb llums a l'andana que s'il·luminen amb l'arribada del tren, amb missatges per megafonia que avisen de la distància i amb adhesius a les portes dels trens.

«L'estructura dels trens és recta. No pot ser corba. Així, a les estacions en revolt [infraestructures que ja no es construeixen] sempre hi ha un punt de màxima proximitat i un altre de màxima distància», argumenta aquesta mateixa font.

Als seus 79 anys molt ben portats, María Pilar, una altra passatgera, agafa el tren a Sant Gervasi gairebé diàriament. Al ser usuària veterana, coneix bé el desnivell que cal salvar i no li ha passat mai res, però adverteix que, per a viatgers sense experiència, pot resultar perillós. «Els trens estan pensats per als joves. Una separació de 30 centímetres pot semblar poca cosa, però per a una persona gran pot resultar gairebé insalvable», resumeix.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 12/06/2010 11:41

I avisar de les estacions en revolt a la megafonia del tren, com fan a Madrid, i a la megafonia de l'estació cada cop que entra un tren?



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 12/06/2010 12:45

Res com el "mind the gap" londinenc.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”