Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 07/04/2016 13:52

http://el9nou.cat/noticies_v_0/46744/re ... accessible

Renfe invertirà 1,7 milions per fer totalment accessible l’estació de Granollers-Centre
Les obres començaran el segon semestre d’aquest any

última actualització: 06-04-2016 (16:51)
EL 9 NOU
Renfe invertirà 1,7 milions d’euros per fer totalment accessible l’estació de Granollers-Centre. La companyia ha obert el procés per adjudicar les obres de reforma d’aquesta estació amb la construcció d’ascensors per facilitar els moviments entre andanes a persones amb mobilitat reduïda.
Renfe ha obert el procés per licitar les obres de millora de l’accessibilitat a l’estació de Granollers-Centre, on invertirà 1,7 milions d’euros, segons han informat fonts municipals. Els treballs, que ja estaven previstos des de feia temps, començaran el segon semestre d’aquest any i tenen un termini d’execució d’11 mesos.

La instal·lació de tres ascensors permetrà que l’estació serà totalment accessible, com havia reivindicat des de feia temps l’Ajuntament. L’alcalde Josep Mayoral ha celebrat l’anunci d’aquesta imminent inversió. També es modernitzarà el vestíbul.

TAMBÉ A GRANOLLERS-CANOVELLES

Renfe també s’ha compromès a fer millores a l’estació Granollers-Canovelles, a la línia de Vic. Aquí se seguirà amb la remodelació dels tancaments perimetrals de l’estació i es farà una remodelació interior de l’edifici.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 09/04/2016 4:33

Renfe451 ha escrit:Si fan un nou pas inferior, hauran de fer-ho de nit (per no perjudicar el servei), o potser tallant la circulació de trens entre Martorell i Vilafranca.
Suposo que n'hi haurà prou amb una limitació temporal de velocitat mentre durin les obres de construcció del pas inferior.
Que és el què s'ha fet a les estacions on s'han construït nous passos inferiors. En són bastantes, per cert...

De fet, és millor dir on no n'hi ha, de pas inferior.

Estacions sense pas inferior ni superior:

-R1: Sant Pol de Mar (passos a nivell entre andanes), Tordera (via única).
-R2: totes les estacions en superfície tenen pas inferior.
-R3: Montcada-Ripollet, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses, La Garriga, El Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Tona-Seva (passos a nivell entre andanes), Santa Perpètua de Mogoda, Balenyà-Els Hostalets (via única).
-R4: L'Arboç, Els Monjos, La Granada, Lavern-Subirats, Sant Miquel de Gonteres, Viladecavalls, Vacarisses-Torreblanca, Vacarisses, Castellbell i el Vilar, Sant Vicenç de Castellet (passos a nivell entre andanes).
-R8: totes les estacions en superfície tenen pas inferior.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 09/04/2016 17:49

437.001 ha escrit:
Estacions sense pas inferior ni superior:


-R3: Montcada-Ripollet, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses, La Garriga, El Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Tona-Seva (passos a nivell entre andanes), Santa Perpètua de Mogoda, Balenyà-Els Hostalets (via única)
.
Afegieixo: Manlleu, Borgonyà ( Via única), Sant Quirze de Besora, La Farga de Bebié (via única), Campdevànol (via única), Ribes de Freser, Planoles, Toses, (via única) Urtx - Alp ( via única), Puigcerdà (tapiats els que comunicaven amb les vies on paraven els trens de la SNCF).


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 09/04/2016 21:33

UT440_132M ha escrit:
437.001 ha escrit:
Estacions sense pas inferior ni superior:


-R3: Montcada-Ripollet, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses, La Garriga, El Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Tona-Seva (passos a nivell entre andanes), Santa Perpètua de Mogoda, Balenyà-Els Hostalets (via única)
.
Afegieixo: Manlleu, Borgonyà ( Via única), Sant Quirze de Besora, La Farga de Bebié (via única), Campdevànol (via única), Ribes de Freser, Planoles, Toses, (via única) Urtx - Alp ( via única), Puigcerdà (tapiats els que comunicaven amb les vies on paraven els trens de la SNCF).
Al nord de Vic, no és rodalies més que de nom.
De fet, als trams al nord de Vic, la Generalitat hagués fet bé de renumerar la línia (R17, per exemple).



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 09/04/2016 21:36

Dues reformes més al sac, i aquestes dues feien bastanta falta, especialment direcció Granollers.
Si tot va com crec que ha d'anar, sospito que la següent serà Castellbell i el Vilar... ;)

Generalitat de Catalunya (08/04/2016)
Divendres, 08 d'abril de 2016

Renfe inicia les obres de millora de les estacions de Sant Cugat i Rubí

• Durant el mes d’abril es posaran en marxa els treballs de millora d’accessibilitat i mobilitat interna de les estacions

• L’adjudicació d’aquests projectes representa unes inversions de 813.444,46 euros a l'estació de Sant Cugat i 794.698,10 euros a Rubí, amb un termini d’execució de 5 mesos i mig


Imatge
Estació de Sant Cugat del Vallès

Renfe iniciarà les obres de remodelació i millora de l’estació de Sant Cugat durant el mes d’abril. Aquestes actuacions que disposen d’un pressupost de 813.444,46 euros i un termini d’execució de 5 mesos i mig permetran adaptar les instal.lacions a les persones amb mobilitat reduïda.

Els treballs contemplen la instal.lació d’ascensors que facilitin l’accés a les andanes, l’adequació dels accessos a la normativa d’accessibilitat, recreixement de l’alçada de les andanes per arribar als 68cm sobre la quota del carril. També a les andanes es canviarà el paviment, que inclourà una nova vora, paviment podotàctil i una banda de senyalització.

A més, es millorarà la il.luminació de les andanes i a les marquesines, es crearan places d’aparcament per PMR i per a bicicletes. Totes aquestes actuacions, que no interferiran en el servei habitual de trens de Rodalies, permetran adequar les instal.lacions a les necessitats dels més de 600 viatgers diaris que utilitzen aquesta estació.


Imatge
Estació de Rubí

Renfe iniciarà també les obres de remodelació i millora de l’estació de Rubí durant el mes d’abril. Aquestes actuacions que disposen d’un pressupost de 794.698,10 euros i un termini d’execució de 5 mesos i mig permetran adaptar les instal.lacions a les persones amb mobilitat reduïda.

Els treballs contemplen la instal.lació d’ascensors que facilitin l’accés a les andanes, l’adequació dels accessos a la normativa d’accessibilitat, recreixement de l’alçada de una de les andanes per arribar als 68cm sobre la quota del carril. També a les andanes es canviarà el paviment, que inclourà una nova vora, paviment podotàctil i una banda de senyalització.

A més, es millorarà la il·luminació de les andanes, pas inferior i marquesines, es crearan places d’aparcament per PMR i per a bicicletes. Totes aquestes actuacions, que no interferiran en el servei habitual de trens de Rodalies, permetran adequar les instal·lacions a les necessitats dels 400 viatgers diaris que utilitzen aquesta estació.

Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona

Aquestes millores a les estacions de rodalies s’emmarquen en el Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona. En total, Renfe invertirà prop de 100 milions d’euros en actuacions centrades principalment en la millora de l’accessibilitat, així com altres tasques de modernització de 39 estacions de la rodalia de Barcelona.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 09/04/2016 21:44, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 09/04/2016 21:43

437.001 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:
437.001 ha escrit:
Estacions sense pas inferior ni superior:


-R3: Montcada-Ripollet, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses, La Garriga, El Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Tona-Seva (passos a nivell entre andanes), Santa Perpètua de Mogoda, Balenyà-Els Hostalets (via única)
.
Afegieixo: Manlleu, Borgonyà ( Via única), Sant Quirze de Besora, La Farga de Bebié (via única), Campdevànol (via única), Ribes de Freser, Planoles, Toses, (via única) Urtx - Alp ( via única), Puigcerdà (tapiats els que comunicaven amb les vies on paraven els trens de la SNCF).
Al nord de Vic, no és rodalies més que de nom.
De fet, als trams al nord de Vic, la Generalitat hagués fet bé de renumerar la línia (R17, per exemple).
La R17 la reservaria per a la línia Lleida-La Pobla.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 09/04/2016 21:50

Renfe451 ha escrit: La R17 la reservaria per a la línia Lleida-La Pobla.
Doncs R18...



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 10/04/2016 0:10

Sí i no 437 001, el personal i material que va més enllà de Vic, son de Rodalies, i recordo que des de l'any passat es va integrar especialment a l'ATM de Barcelona, fins a Toses, d'acord, amb condicions especials. Pel que fa a la nomenclatura, seguint la lògica hauria de ser la R12, després s'hauria de renombrar la resta de línies.
Perdó per l'off-topic.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 10/04/2016 1:43

Tornant al fil: les quantitats que la nota de premsa de la Generalitat anuncia per a la reforma de Sant Cugat i Rubí divergeixen amb les de la web de Renfe.
Sí que coincideix el termini d'execució, d'uns cinc mesos.

No m'esperava que hi poséssin ascensors, la veritat.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 10/04/2016 14:43

437.001 ha escrit:Dues reformes més al sac, i aquestes dues feien bastanta falta, especialment direcció Granollers.
Si tot va com crec que ha d'anar, sospito que la següent serà Castellbell i el Vilar... ;)

Generalitat de Catalunya (08/04/2016)
Divendres, 08 d'abril de 2016

Renfe inicia les obres de millora de les estacions de Sant Cugat i Rubí

• Durant el mes d’abril es posaran en marxa els treballs de millora d’accessibilitat i mobilitat interna de les estacions

• L’adjudicació d’aquests projectes representa unes inversions de 813.444,46 euros a l'estació de Sant Cugat i 794.698,10 euros a Rubí, amb un termini d’execució de 5 mesos i mig


Imatge
Estació de Sant Cugat del Vallès

Renfe iniciarà les obres de remodelació i millora de l’estació de Sant Cugat durant el mes d’abril. Aquestes actuacions que disposen d’un pressupost de 813.444,46 euros i un termini d’execució de 5 mesos i mig permetran adaptar les instal.lacions a les persones amb mobilitat reduïda.

Els treballs contemplen la instal.lació d’ascensors que facilitin l’accés a les andanes, l’adequació dels accessos a la normativa d’accessibilitat, recreixement de l’alçada de les andanes per arribar als 68cm sobre la quota del carril. També a les andanes es canviarà el paviment, que inclourà una nova vora, paviment podotàctil i una banda de senyalització.

A més, es millorarà la il.luminació de les andanes i a les marquesines, es crearan places d’aparcament per PMR i per a bicicletes. Totes aquestes actuacions, que no interferiran en el servei habitual de trens de Rodalies, permetran adequar les instal.lacions a les necessitats dels més de 600 viatgers diaris que utilitzen aquesta estació.


Imatge
Estació de Rubí

Renfe iniciarà també les obres de remodelació i millora de l’estació de Rubí durant el mes d’abril. Aquestes actuacions que disposen d’un pressupost de 794.698,10 euros i un termini d’execució de 5 mesos i mig permetran adaptar les instal.lacions a les persones amb mobilitat reduïda.

Els treballs contemplen la instal.lació d’ascensors que facilitin l’accés a les andanes, l’adequació dels accessos a la normativa d’accessibilitat, recreixement de l’alçada de una de les andanes per arribar als 68cm sobre la quota del carril. També a les andanes es canviarà el paviment, que inclourà una nova vora, paviment podotàctil i una banda de senyalització.

A més, es millorarà la il·luminació de les andanes, pas inferior i marquesines, es crearan places d’aparcament per PMR i per a bicicletes. Totes aquestes actuacions, que no interferiran en el servei habitual de trens de Rodalies, permetran adequar les instal·lacions a les necessitats dels 400 viatgers diaris que utilitzen aquesta estació.

Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona

Aquestes millores a les estacions de rodalies s’emmarquen en el Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona. En total, Renfe invertirà prop de 100 milions d’euros en actuacions centrades principalment en la millora de l’accessibilitat, així com altres tasques de modernització de 39 estacions de la rodalia de Barcelona.
Cagada monumental. Ambas estaciones no deberían de existir y se deben trasladar para quedar junto a las respectivas estaciones de FGC. Esta reforma tiene fecha de caducidad (o la tendría si se pretendieran jamas hacer los intercambiadores).


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 10/04/2016 23:48

Totalment d'acord amb en Don Ramón. Seria per anar al jutjat i posar una denúncia al Ministerio per malversació de fons públics. I el dia d'inici de les obres anar i parar les obres fins que comencin les obres de trasllat de les estacions.

I el foraire 437.001 ja pot dir missa i ja ens pot enviar iaies per estomacar-nos amb paraigües simplement per defensar la construcció de dues andanes a l'aire lliure, però jo ho continuaré defensant fins que es traslladin les estacions. Per molt que li pesi, no penso callar.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 11/04/2016 0:30

Granolleri ha escrit:Totalment d'acord amb en Don Ramón. Seria per anar al jutjat i posar una denúncia al Ministerio per malversació de fons públics. I el dia d'inici de les obres anar i parar les obres fins que comencin les obres de trasllat de les estacions.

I el foraire 437.001 ja pot dir missa i ja ens pot enviar iaies per estomacar-nos amb paraigües simplement per defensar la construcció de dues andanes a l'aire lliure, però jo ho continuaré defensant fins que es traslladin les estacions. Per molt que li pesi, no penso callar.
Jajaja, esta vez no puedo más que estar de acuerdo contigo. De hecho, me atrevo a decir que poner dos miserables apeaderos para tener hechos los intercambiadores no sería mucho más caro que lo que se está invirtiendo ahora para adaptar las estaciones existentes. Dos andenes, dos ascensores, y alguna pasarela, si ni hace falta nada más. :cop


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 11/04/2016 4:59

Granolleri ha escrit:I el foraire 437.001 ja pot dir missa i ja ens pot enviar iaies per estomacar-nos amb paraigües simplement per defensar la construcció de dues andanes a l'aire lliure, però jo ho continuaré defensant fins que es traslladin les estacions. Per molt que li pesi, no penso callar.
Crec que és debatible que sigui necessari traslladar l'estació de Sant Cugat. I ara mateix no és prioritari.

No estic d'acord en traslladar l'estació de Rubí. Crec que és millor construir una estació nova a Hospital General, mantenint la de Rubí.
Serveixen dues zones diferents, tot i trobar-se properes.

Però res d'això es pot fer sense abans augmentar les freqüències de pas.

Com fer-ho sense gastar-se una fortuna?
Jo proposo perllongar en feiners els serveis R1 des de Molins a Cerdanyola Universitat, i fusionar-los amb els serveis R7 a Sant Andreu Arenal.

I a partir d'aquí, observar l'evolució de la demanda, i actuar en conseqüència.
Fins que no s'assoleixi un nombre de passatgers mínim a la línia, no hi ha manera de fer res de nou.

Per tant, no em queixaria de que adaptin a PMR dues estacions que ara no ho estan.

I tu, què proposes? :twisted:

Ah, per cert: jo no et diré que callis, perquè a partir d'ara ja no et podré llegir... passes a la llista d'ignorats.

Adéu, Andreu! :hola



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 11/04/2016 18:35

El tema de Rubí y sant cugat son de traca.
Corregirme pero estas estaciones no son las ultimas inaguradas de Adif al abrirse la R7/R8???
Ya hacen faltas reformas para adaptarlas?
Por que no se hizo antes?
Y ya puestos no las vendieron como "Super Ecologicas y sostenibles"?
Ultimamente parezco Mohuriño preguntandome Por que? Por que? :)
Saludos



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dilluns 11/04/2016 20:11

ortegote ha escrit:El tema de Rubí y sant cugat son de traca.
Corregirme pero estas estaciones no son las ultimas inaguradas de Adif al abrirse la R7/R8???
Ya hacen faltas reformas para adaptarlas?
Por que no se hizo antes?
Y ya puestos no las vendieron como "Super Ecologicas y sostenibles"?
Ultimamente parezco Mohuriño preguntandome Por que? Por que? :)
Saludos
Se construyeron con la línea a principios de los 80 al igual que Cerdanyola Universitat pero no se pusieron en servicio hasta que se inauguró la R7 en 2005, supongo que en el momento de su construcción el estàndar de altura de andèn era otro.

Lo sí que no entiendo de la notícia es la instalación de ascensores, si ya hay rampas :nose



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 12/04/2016 4:46

RogerHernan95 ha escrit:Se construyeron con la línea a principios de los 80 al igual que Cerdanyola Universitat pero no se pusieron en servicio hasta que se inauguró la R7 en 2005, supongo que en el momento de su construcción el estàndar de altura de andèn era otro.
No exactamente: cuando se construyeron, a inicios de los años 1980, aún no había estándar de altura de andenes.
RogerHernan95 ha escrit:Lo sí que no entiendo de la notícia es la instalación de ascensores, si ya hay rampas :nose
Supongo que lo hacen por la gente mayor o las sillas de ruedas: siempre será más cómodo un ascensor que una rampa.

Aunque claro, luego en la R8, tienes el problema de que Granollers-Centre y Mollet-Sant Fost no tienen ascensor (aunque tienen paso a nivel entre vías). Y sobre todo, Cerdanyola-Universitat no está adaptada todavía (tiene andenes bajos y rampas, como Sant Cugat y Rubí hasta ahora). Pero para ir a las demás estaciones de la R8, o para cambiar en Castellbisbal dirección Barcelona, será una mejora considerable.

Por algo se empieza.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 18/04/2016 23:41

A Terrassa (R4):

Avui no funcionaven les validadores de l'accés FGC. He hagut de sortir per l'altre accés i creuar la plaça de l'estació.

Els teleindicadors que anuncien els trens anuncien "S.Vicens de Calders".
Ni Sant Vicenç, ni Sant Vicent, ni San Vicente. Sant Vicens-Vives.

:(

A Vacarisses-Torreblanca (R4):

Ni rastre d'obres. L'estació és cutre, cutre, cutre. Però almenys té millors andanes que Sant Miquel de Gonteres, Viladecavalls, i Vacarisses.

A Vacarisses (R4):

L'edifici està en obres. Estan rehabilitant la façana. Van fent, xino xano...

A Castellbell i el Vilar (R4):

Detectat obrer fent coses amb el què semblava un aparell cutre per mesurar altura d'andana (o m'ho ha semblat).
De moment, no he detectat res més.

Hi ha un vigilant de seguretat, pel que sembla de manera permanent.

Pel que m'ha dit, en aquesta estació, si no hi ha vigilant, desapareix fins i tot la catenària.

L'edifici de l'estació està realment molt malament.

A Sant Cugat del Vallès (R8):

Obres iniciades!!! :D

Han obert un parell de forats a la tanca, amb precintes.
Hi ha marques d'obra a l'andana direcció Martorell.
Acaben de començar.

A l'estació de Rubí (R8):

Obres iniciades!!! :D

Via 2 (direcció Cerdanyola Universitat/Granollers) tallada.

Els trens destinació Granollers circulen per via 3 (la desviada, que per cert, té rail sense soldar amb travessa monobloc no polivalent).

Els trens destinació Martorell circulen normalment per la via 1.

Han habilitat un espai d'obres bastant gran al parking de fora, han tancat un bon tros de l'andana al costat del vestíbul, i han obert dos forats a la tanca protegits amb precintes. També han retirat alguns bancs i part de la cartelleria.

A l'estació de Martorell (R4/R8):

Hi ha bastides. Han pintat un tros de la façana. No sé si continuaran, o ho deixen aquí.

A l'estació dels Monjos (R4):

Ni rastre d'obres.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 24/04/2016 23:54

A l'estació de Sant Joan Despí (R1/R4):

-han muntat el pas superior provisional. M'ensumo tall del pas inferior ben aviat.
Les bandes rugoses de l'andana direcció Barcelona estan una mica més avançades.
També han avançat una miqueta en el que sembla que són les cimentacions de les marquesines, que seran bastant més grans que el que hi havia fins ara.

A l'estació de Rubí (R8):

-detectat l'inici d'una rasa a la zona de sobre el pas inferior de l'andana direcció Cerdanyola Universitat (via 2, tallada per obres).
Probable localització de l'ascensor. Si és així, segurament hauran de tallar i modificar la marquesina.

A l'estació de Sant Cugat del Vallès (R8):

-sense novetats.

A l'estació dels Monjos (R4):

-ni rastre d'obres.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2179

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 25/04/2016 9:21

437.001 ha escrit:A l'estació de Sant Joan Despí (R1/R4):

-han muntat el pas superior provisional. M'ensumo tall del pas inferior ben aviat.
Les bandes rugoses de l'andana direcció Barcelona estan una mica més avançades.
També han avançat una miqueta en el que sembla que són les cimentacions de les marquesines, que seran bastant més grans que el que hi havia fins ara.
d'obres.
A partir d'avui és talla el pas inferior i sembla han posat un cartell (ara tapat) del punt de parada provisional a la via 1. Espero que amb la reforma inclogui panells electronics i/o pantalla dels trens dins l'edifici de viatgers.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2179

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 26/04/2016 22:49

Renfe licita les obres de millora de l'estació de Premià de Mar

• Les obres disposen d’un termini d’execució de 3 mesos i està previst el seu inici durant aquest estiu

*

Renfe ha licitat les obres de millora a l’estació de Premià de Mar que permetran millorar la mobilitat dels viatgers en aquesta terminal. Aquestes actuacions disposen d’un termini d’execució de 3 mesos i està previst que s’iniciïn durant aquest estiu.

Els principals treballs tenen com a objectiu millorar el flux de viatgers:

Redistribució del vestíbul y dels controls d’accessos
Nova sortida a l’exterior de l’estació per la part central
Prolongació de la marquesina envidrada a la zona del final de l’escala mecànica


Diàriament, l’estació de Premià de Mar és utilitzada en dia laborable per 10.007 viatgers. Aquests clients disposen d’un tren de la línia R1 cada 6 minuts en hora punta , i un tren cada 10 minuts durant la resta de la jornada, per a desplaçar-se fins al centre de Barcelona en un temps de viatge de 31 minuts.

Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona

Aquestes millores a les estacions de rodalies s’emmarquen en el Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona. En total, Renfe invertirà prop de 100 milions d’euros en actuacions centrades principalment en la millora de l’accessibilitat, així com altres tasques de modernització de 39 estacions de la rodalia de Barcelona.

http://rodalies.gencat.cat/ca/actualita ... mia-de-Mar



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”