Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 01/08/2016 15:13

Jo també penso que la L6 hauria d'anar a Les Planes, aixi els altres se saltarien Baixador i Peu, allargar l'andana es facilissim perque hi ha l'espai de sobres, (fins i tot si no s'allarga pot anar sempre amb trens nous i que baixin pel 2n cotxe però quina cutrada), inclus es podria utilitzar aquesta via nova de Sarrià perque els S avancin a la L6 i poder-se saltar encara més parades combinant S1 amb S5 i S2 amb S55



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Divendres 12/08/2016 14:52

Ja estan penjats al web d'FGC els horaris per al període del 13 al 30 de setembre. Segons el mateix, hi hauran serveis L6 a Sarrià al matí i al vespre.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 12/08/2016 15:44

Ecomobisostrans ha escrit:(fins i tot si no s'allarga pot anar sempre amb trens nous i que baixin pel 2n cotxe però quina cutrada)
Esta "cutrada" la hacen en el Docklands Light Railway.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 13/08/2016 14:43

Granolleri ha escrit:Ja estan penjats al web d'FGC els horaris per al període del 13 al 30 de setembre. Segons el mateix, hi hauran serveis L6 a Sarrià al matí i al vespre.
No els veig



geekest_cat
N4
N4
Entrades: 62
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: geekest_cat » Dissabte 13/08/2016 15:52

Ecomobisostrans ha escrit:No els veig
Són al lloc de sempre, a l'apartat d'horaris en pdf, a la part inferior del web. Aquí tens l'enllaç directe: https://www.fgc.cat/downloads/horaris/H ... 16_web.pdf



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dissabte 03/09/2016 8:49

javi82 ha escrit:
xevi ha escrit:Sembla q aviat o algun dia tindrem L12 Sarrià-R.Elisenda. Com creieu que quedarà la L6? Catalunya-U.Autònoma o Rubí?
L12 Sarrià-Reina Elisenda i
L6 Pl. Catalunya-Sarrià

em sembla que sortia a la memòria anual de FGC d'aquest any o la de l'any passat.

Ja estan penjats a la web de l'ATM els nous plànols a partir de l'octubre
http://doc.atm.cat/ca/xarxa_ferrov_global.pdf

amb
L12 Sarrià-Reina Elisenda i
L6 Pl. Catalunya-Sarrià


Salutacions als que seguien dient i insistint que tancaven la L6 per què no sabien llegir una nota de premsa.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dissabte 03/09/2016 15:16

Madre mía, debemos ser la ciudad con más complejos de inferioridad del mundo que cada cuatro días tenemos que sacarnos de la chistera otra línea de Metro :martell1


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

geekest_cat
N4
N4
Entrades: 62
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: geekest_cat » Dissabte 03/09/2016 16:37

La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:

La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019

Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?



Lluísbcn
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: Lluísbcn » Dilluns 05/09/2016 15:07

geekest_cat ha escrit:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:

La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019

Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:

12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo

Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".

L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.

Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dilluns 05/09/2016 22:55

Lluísbcn ha escrit:
geekest_cat ha escrit:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:

La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019

Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:

12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo

Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".

L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.

Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
I si es limitessin les L7 en hora punta fins Gràcia?



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 06/09/2016 0:17

adriaesc ha escrit:
Lluísbcn ha escrit:
geekest_cat ha escrit:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:

La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019

Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:

12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo

Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".

L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.

Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
I si es limitessin les L7 en hora punta fins Gràcia?
No veig gens útil limitaria, fa un gran servei més del que sembla



Lluísbcn
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: Lluísbcn » Dimarts 06/09/2016 15:29

Casualment, Enric Ticó a twitter comentava ahir que hi havia marge per a ampliar freqüències des de St. Cugat cap a Sabadell i Terrassa. Podria ser que la idea fos introduir serveis de reforç en aquests trams en determinades franges horàries.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 09/09/2016 19:10

Algú sap quin servei pensen fer dilluns 12? Els horaris acaben el dia 11 (http://fgc.cat/downloads/horaris/Horari ... 16_DEF.pdf)i els nous el 13 (http://fgc.cat/downloads/horaris/Horari ... 16_web.pdf). Sembla que només funcionarà una nova llançadora entre Sarrià i Reina Elisenda.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 09/09/2016 19:15

Pel dia 12 els horaris seran els mateixos que pel dia 13, només que aniran pel traçat antic de Sabadell.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 03/11/2016 23:02

He llegit a la pàgina del Facebook que el 5 i 6 de novembre la línia L7 farà parar només des de Gràcia fins Av. Tibidabo.
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 03/11/2016 23:10

Carlos González ha escrit:He llegit a la pàgina del Facebook que el 5 i 6 de novembre la línia L7 farà parar només des de Gràcia fins Av. Tibidabo.
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??
Si és la via 4 de Gràcia, efectivament cal limitar la L7 a Gràcia ja que la via 4 és per on van els actuals serveis descendents sentit Barcelona.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 05/11/2016 22:30

Estant renovant el carril de la via 4 de Gràcia.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 06/11/2016 12:38

Granolleri ha escrit:Estant renovant el carril de la via 4 de Gràcia.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 07/11/2016 21:24

Ja s'hi podrien posar amb les travesses de l'estació de Provença, que fan por cada vegada que hi passa algun tren, la meitat estan descollades i es mouen.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 07/11/2016 22:02

bigcoaster ha escrit:Ja s'hi podrien posar amb les travesses de l'estació de Provença, que fan por cada vegada que hi passa algun tren, la meitat estan descollades i es mouen.
I més tenint en compte que en hora punta passa un tren cada 1-2 minuts...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”