Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 17/07/2016 20:55

ferran6420 ha escrit:La L6 deixa de circular definitivament a partir del 12 de setembre, a alguna nota de premsa ho diu.
I al mapa de la web que han fet FGC ho posa tambè.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 17/07/2016 21:20

albert28 ha escrit:
ferran6420 ha escrit:La L6 deixa de circular definitivament a partir del 12 de setembre, a alguna nota de premsa ho diu.
I al mapa de la web que han fet FGC ho posa tambè.
Cert, ho acabo de veure!

Doncs el darrer dia de servei de L6 tal i com la coneixem avui dia serà el proper diumenge 24! Caldrà fer un comiat!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Diumenge 17/07/2016 22:08

Comunicat de premsa
Modificació del servei a la línia Barcelona - Vallès per les millores a l’estació de Sarrià
Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
Doncs llavors encara seguirà existint la L6 Pl. Cat - Reina Elisenda fora d'aquest període de temps que s'indica, no?

Com quedarà la freqüència dels S1 i S2 després de les obres?



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 17/07/2016 22:42

local ha escrit:
Comunicat de premsa
Modificació del servei a la línia Barcelona - Vallès per les millores a l’estació de Sarrià
Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
Doncs llavors encara seguirà existint la L6 Pl. Cat - Reina Elisenda fora d'aquest període de temps que s'indica, no?

Com quedarà la freqüència dels S1 i S2 després de les obres?
A menys que els solcs que deixa la L6 es posin tots S5/S55 la freqüencia seria la mateixa. O que col·loquin S5/S55 + S1/S2. Si la L6 desapareix, alguna línia haurà de fer les parades que no realitzen els S1/S2.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 17/07/2016 22:55

La nota de premsa diu que els S1 i S2, excepte en hora punta, pararan a totes les estacions i baixadors.



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 22/07/2016 20:19

S'ha acabat doncs això de poder anar assegut al tren (encara que no sempre, particularment en horari de sortida de col·legis), tocarà anar més apretats a partir d'ara... :'(



adriaesc
N7
N7
Entrades: 490
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dissabte 23/07/2016 16:52

Granolleri ha escrit:La nota de premsa diu que els S1 i S2, excepte en hora punta, pararan a totes les estacions i baixadors.
Dimarts passat vaig anar a Provença i hi havia una noia informant de les obres i li ho vaig preguntar. Em va dir que el que es faria és L6 Pl.Cat-Sarrià i allà llançadora i que la resta de serveis seguirien igual.



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dissabte 23/07/2016 20:01

Cito de la web d'avisdos de fgc.cat
Entre el 25 de juliol i el 30 de setembre:

Els trens de la línia L6 (Reina Elisenda) circularan entre Pl. Catalunya i Sarrià, entre el 25 i el 29 de juliol, i entre el 29 d’agost i el 9 de setembre, només en hora punta. Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
https://www.fgc.cat/cat/avisos.asp



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Diumenge 24/07/2016 10:37

Ahir a les estacions de la Via Augusta, un senyor estava retolant el terra de les sortides de les estacions amb cartells dels autobusos substitutoris. Pel que he vist, els autobusos faran parada a les cantonades de les cruïlles més properes de les estacions. Desconec però el recorregut que faran aquests autobusos.

Els rètols eren de color taronja i la mida no era gaire gran, gairebé com els de la NXB que hi ha pintats al terra de les zones d'intercanvi.




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 24/07/2016 22:28

Bona feina de @jeanromero213 i @lalalalia:

https://content.citymapper.com/i/1497/t ... e-setembre



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 25/07/2016 0:54

Puntulitzar que els ascensors no estaran llestos a finals de setembre, només s'hi farà el forat.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 25/07/2016 1:14

Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dilluns 25/07/2016 13:22

Don Ramón ha escrit:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
En verano no pero en periodo lectivo muchos estudiantes bajan en Reina Elisenda para ir a sus colegios. (aunque por el tipo de escuelas y por consiguiente el tipo de estudiantes que hay, la mayoria chuloplayas, cerraria la estación y que se ** iendo a pata)



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dilluns 25/07/2016 15:53

Jo ho veig una mica ridícul crear una línia de Metro? L12? només per connectar dues estacions ? :nose

un trajecte que no arriba als 700 metres de longitud



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dilluns 25/07/2016 16:50

Don Ramón ha escrit:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 25/07/2016 17:36

robertotlh ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.
Reina Elisenda no es desmantellaria mai, pel sol fet que passaria a ser tota sencera un dipòsit tal i com ho és ara amb la cua de maniobres.

El que a mi em sembla absurd, es que es plantegi tancar una estació oberta avui dia per no fer un servei d'una estació (amb un únic tren) i que com a compensació, qui la usava que vagi caminant els 700 metres.

Crec que la calor està enfosquint una mica les idees :roll: Quan el problema real de tot això és la incoherent eliminació de les agulles per permetre entrar a Sarrià per via 1 (o la futura 2) i sortir pel Ramal de Reina Elisenda. A banda de convertir Sarrià de "Estació" a "Baixador" pels trens Barcelona <-> Sant Cugat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 25/07/2016 18:17

Miquel ha escrit:
robertotlh ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.
Reina Elisenda no es desmantellaria mai, pel sol fet que passaria a ser tota sencera un dipòsit tal i com ho és ara amb la cua de maniobres.

El que a mi em sembla absurd, es que es plantegi tancar una estació oberta avui dia per no fer un servei d'una estació (amb un únic tren) i que com a compensació, qui la usava que vagi caminant els 700 metres.

Crec que la calor està enfosquint una mica les idees :roll: Quan el problema real de tot això és la incoherent eliminació de les agulles per permetre entrar a Sarrià per via 1 (o la futura 2) i sortir pel Ramal de Reina Elisenda. A banda de convertir Sarrià de "Estació" a "Baixador" pels trens Barcelona <-> Sant Cugat.
Algun dia s'adonaran d'aquest gran error, i aleshores a tallar altra vegada la circulació algun dia per instal·lar una agulla al costat Pl. Catalunya entre les vies 1 i 2.


Salutacions,

Oriol

ManuFerrandiz_126
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: ManuFerrandiz_126 » Dimarts 26/07/2016 22:35

Ahir a una 112 de l'L6 la megafonia ja anunciava correspondcia amb la futura L12,el que no entenc és si canviaran tots els mapes y les senyalitazacions (de només FGC),no entenc quina insistencia tenen en posar una denominació especifica per a una sublinia,en fi...al final aixó acabara en un mal de cap,sobretot pels temes de les actualitzacions dels mapes...
Sigui com sigui comenteu si heu pujat a la L6i ja anuncien la L12,o només ha sigut casualitat



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 26/07/2016 22:44

Canviar-los els han de canviar per incloure les dos noves estacions de Sabadell que han d'obrir al setembre.

Per cert, una persona m'ha comentat que volen comprar 15 nous trens per a la línia però no he vist res oficial enlloc. Algú sap alguna cosa?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”