Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Sanato » Dimarts 19/09/2017 20:25

A la llarga es farà el segon túnel per sota Collserola, sí o sí.

Una forma de matar dos ocells d'un tret seria

- Duplicació entre Pl. Catalunya i Pl. Molina, per una banda; podría anar per sota Rbla. Catalunya fins Diagonal (amb estació a Provença, paral·lela a l'actual) i després per Balmes fins Pl. Molina, on enllaçaria amb el ramal de la L7 (amb possible estació de "Gràcia Bis" també paral·lela)
- I a partir d'Av. Tibidabo, túnel fins a St. Cugat, amb una nova parada sota la Pl. Alfonso Carlos Comín, per donar servei a aquella zona i enllaçar amb els H2, H4 i demés busos

D'aquesta manera e trens que vinguessin de Sabadell i Terrassa pararien a totes fins a St. Cugat, i a partir d'allà anirien directes a BCN. La L7 donaria servei fins Pl. Comín i les S1/S2, podrien baixar directes fins a Putxet (L9), Gràcia "Bis" (L8), Provença "Bis" (L3, L5) i Pl. Catalunya

Les S5 i S55 podrien seguir pel ramal de Sarrià, parant a totes

Això sí, caldria una estació a St. Cugat una mica més arregladeta... i una miqueta de calerons per tot plegat :x
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Sanato
N4
N4
 
Entrades: 67
Membre des de: Dijous 20/11/2008 18:11

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 19/09/2017 21:21

Sanato ha escrit:Les S5 i S55 podrien seguir pel ramal de Sarrià, parant a totes


Ara seria S5/S6/S7 jejejejej

Personalment no m'agradaria veure un nou túnel a Collserola, clar que passarà perquè si no es pot duplicar les vies al tram de Gràcia, doncs no es pot. Llavors cal nou túnel per allà.

Però jo crec que la proposta que va fer fa temps en bigcoaster em sembla personalment com la millor, bueno, millor dit la que més m'agrada. Fent passant el nou túnel els S1 i S2 (i semidirectes que crec que calen per aquestes ciutats com Terrassa-Sabadell) i l'antic túnel a la resta de línies com has dit, la S5 i l'antiga S55 jejejejej (els trobo a faltar aquests noms, S33...S55 :( :bua )

Imatge

Clar que també em decanto per fer una quadrupliació a la línia de Sarrià-Pl. Catalunya del túnel actual i la cua de maniobres....
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1064
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Carlos González » Diumenge 24/09/2017 23:17

Tenint en compte que cal coses com desdoblaments, o nous túnels, o si no, quadruplicacions o més duplicacions dels actuals traçats o túnels.....etc etc.

Estaria bé parlar de quines parades poden parar als semidirectes que haurian d'haver-hi, si es farà amb el actual túnel... clar està. Si es fa un nou túnel, la diferència serà a les estacions on pararan a BCN però en aquest cas, l'important és a les parades des de el traçat Sabadell/Terrassa i Sant Cugat a veure què us sembla o quina potser no calgui que pari.

S1 Semidirecte o S10 o S11: (Si es farà amb el actual túnel)
Terrassa Nacions Unides
Estació del Nord
Vallparadís Universitat
Terrassa Rambla
(Les Fonts la saltem)
Rubí
(Hospital General i Mira-sol es salten)
Sant Cugat
(Des de Sant Cugat va directament a parar Sarrià)
Sarrià
Gràcia
Provença
Pl. Catalunya

S2 Semidirecte o S20 o S22: (Si es farà amb el actual túnel)
Sabadell Parc del Nord
Sabadell Nord
La Creu Alta
Sabadell Plaça Major
Can Feu | Gràcia
Sant Quirze
(Recuperar l'antic traçat bypass de Bellaterra-Sant Quirze)
Bellaterra
(Sant Joan i Volpelleres es salten)
Sant Cugat
(Des de Sant Cugat va directament a parar Sarrià)
Sarrià
Gràcia
Provença
Pl. Catalunya

Això podria ser realitat si augmenten més les freqüències, o facin més vies per no solapar amb altres línies, tot el que es necessita per solucionar la saturació, si es soluciona de les maneres que cal com duplicacions o el que sigui, pot funcionar aquests semidirectes.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1064
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: albe6 » Dilluns 25/09/2017 8:04

Semidirectes amb l'actual infraestructura és una quimera

Estan en camí nous trens amb els quals hi haurà en hora punta un tren cada 6' als ramals i un cada 3' entre St. Cugat i BCN (apart dels S6 UAB i urbans de BCN)

Qualsevol possible semidirecte haurà d'anar a pas de tortuga per no trobar-se el cantó bloquejat pel tren del davant que si para
albe6
N8
N8
 
Entrades: 806
Membre des de: Divendres 17/02/2012 21:15
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 5 visitants