Obres a Gràcia i Sarrià FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Lluis
N6
N6
Entrades: 214
Ubicació: Sants Estació

Re: Obres a Gràcia i Sarrià FGC

Entrada Autor: Lluis » Dimecres 22/11/2017 21:54

A Sarrià avui hi havia escales mecàniques a mig muntar, a l'andana central, uns 10 m més endavant que les que ja hi ha.


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Divendres 12/01/2018 12:34

Ahir vaig passar per l'estació de Sarrià, no l'havia trepitjat des que van acabar el vestíbul nou.

Vaig estar-me una estona al vestíbul i vaig notar uns tremolors molt forts que no recordo que estiguessin abans. No sé si coincidien amb el pas dels trens, suposo que sí. No vag preguntar a la cap d'estació pels tremolors perquè vaig veure que ningú s'esverava i tothom feia via com sempre.

Algú més ha notat el que he explicat? Quina pot ser la causa? Gràcies.



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 12/01/2018 18:51

local ha escrit:Ahir vaig passar per l'estació de Sarrià, no l'havia trepitjat des que van acabar el vestíbul nou.

Vaig estar-me una estona al vestíbul i vaig notar uns tremolors molt forts que no recordo que estiguessin abans. No sé si coincidien amb el pas dels trens, suposo que sí. No vag preguntar a la cap d'estació pels tremolors perquè vaig veure que ningú s'esverava i tothom feia via com sempre.

Algú més ha notat el que he explicat? Quina pot ser la causa? Gràcies.
Els cotxes passant per damunt el sostre. Sempre que hi he estat, ha fet el mateix soroll, inclosa a l'andana.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1629
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 12/01/2018 19:08

Aquest sorolls hi son des de l'any 1976, quan es va inaugurar el soterrament de la nova estació de Sarrià, sempre els he escoltat. Son producte del pas per la Via Augusta dels vehicles motoritzats, en passar per les juntes de dilatació de la llosa de cobriment de la nau de l'estació. No representen cap problema fent un bon manteniment dels recolzaments de la llosa. Salut!



Lluis
N6
N6
Entrades: 214
Ubicació: Sants Estació

Entrada Autor: Lluis » Divendres 09/02/2018 18:38

Lluis ha escrit:A Sarrià avui hi havia escales mecàniques a mig muntar, a l'andana central, uns 10 m més endavant que les que ja hi ha.
Noves escales funcionant , ambdues de pujada.
rsz_img_20180209_182859.jpg
rsz_img_20180209_182859.jpg (62.31 KiB) Visualitzat 10631 cops


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 11/02/2018 12:43

Si les dues son de pujada potser la petita de sempre la hagin deixat de baixada, no? Seria lo llògic, de baixada la gent va escalonada, en canvi de pujada surt tothom alhora i a Sarrià amb la gent que hi baixa es formaven uns bons taps, primer a l'andana i després al ditxós control de sortida



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 11/02/2018 13:12

El projecte no contemplava escales mecàniques de baixada, totes d'obra.



Lluis
N6
N6
Entrades: 214
Ubicació: Sants Estació

Entrada Autor: Lluis » Dimarts 13/02/2018 7:52

D'escales mecàniques "petites de sempre" ja n'hi havia dues a l'andana central (i encara una altra a l'andana de laL12). La de via 1 està inoperativa (en obres), la de via 2 és de baixada ara mateix. El que no sé és si les han de desmantellar si és cert el que diu victorcasta.


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 01/03/2018 9:28

Ahir vaig passar i les 2 de l'andana central eren de baixada, i la de L12 estava en obres



Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dijous 01/03/2018 17:33

Passo per alla cada dia desde fa mesos i esta quedant molt be. Vaig veure per aquest forum fa un temps un planol que no trobo ara que posava que hi haura una gran plataforma amb bancs per esperar, amb una barana mirant cap a les vies, i un espai comercial en un cantó.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2202
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 16/11/2019 20:32

Treballadors dels FGC denuncien molèsties físiques per l’ús d’un químic en unes obres

El producte s'utilitza com a tractament per a travesses de fusta de les vies


Imatge
Els treballadors dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, que cobreixen el tram entre Sarrià i Reina Elisenda, alerten que estan patint molèsties físiques arran de l’ús d’un producte químic en unes obres de millora a les vies. Picor als ulls i a la gola, irritació de les mucoses, tos o mal de cap són alguns dels símptomes. Els usuaris, tot i que en menor mesura, també en noten els efectes: “Agafo cada dia el ferrocarril a Reina Elisenda i, des de fa unes setmanes, es nota una olor molt forta. I no només a l’estació, sinó que també es nota quan agafes el tren a Sarrià”, explica un usuari. “És com una olor de dissolvent o de combustible".

A l’L12 s’hi estan fent obres de millora. Concretament, s’hi estan renovant les travesses de fusta de les vies. Per tal de perllongar la durabilitat d’aquestes travesses, s’hi fa un tractament a base de creosota, una substància química derivada del destil·lat de quitrans.

Imatge

Arran de les queixes dels treballadors, l’empresa ha pres diverses mesures. Millorar la ventilació del túnel, proposar torns especials amb més rotacions [...] Els sindicats, però, troben aquestes mesures insuficients. “Nosaltres demanem la supressió del servei d’aquest ramal mentre duren aquestes obres. Si el tall total no és possible, demanem mascaretes per limitar aquestes molèsties dels treballadors”.
https://beteve.cat/societat/fgc-quimics ... nda-obres/


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”