Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 17/05/2010 3:51

Aquest diumenge hi havia un tren de la sèrie 111 de buit en conducció automàtica, amb presència de maquinista i dos tècnics. Ha estat divertit agafar el tren de darrera, en servei comercial, a un minut de distància al tren precedent.

Desconec si tenen cap intenció de posar portes d'andana...algú ho sap?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 17/05/2010 8:59

Pel que sé, estan fent proves d'ATP+ATO.



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dilluns 17/05/2010 11:53

victorcasta ha escrit:Pel que sé, estan fent proves d'ATP+ATO.
ATO a seques, l'ATP el tenen ja fa un bon temps.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 17/05/2010 17:48

Proastiakos ha escrit:
victorcasta ha escrit:Pel que sé, estan fent proves d'ATP+ATO.
ATO a seques, l'ATP el tenen ja fa un bon temps.
Ja ho sé, però que jo sàpiga per poder anar en ATO, primer has de tenir l'ATP.



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dilluns 17/05/2010 23:38

victorcasta ha escrit:
Proastiakos ha escrit:
victorcasta ha escrit:Pel que sé, estan fent proves d'ATP+ATO.
ATO a seques, l'ATP el tenen ja fa un bon temps.
Ja ho sé, però que jo sàpiga per poder anar en ATO, primer has de tenir l'ATP.
Clar, però no fa falta provar-lo un atre cop! :)
Disculpa si t'ha ofés.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 06/02/2013 21:15

Se que no és de L7, però aquesta tarda, a Magòria, m'ha semblat veure l'R5 que agafava des de el cap que s'aturava sol, mirava per la porta de la cabina i al manipulador no hi havia cap ma. A la cabina hi havia més gent.
A la LL-A proven l'ATO o algun similar? o li ha indicat vel 0 i ha deixat anar? (i tot i així, si ho fes, diria que hauria de saltar l'home mort).


El metro de Barcelona amb motoristes!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 06/02/2013 22:16

Miquel ha escrit:Se que no és de L7, però aquesta tarda, a Magòria, m'ha semblat veure l'R5 que agafava des de el cap que s'aturava sol, mirava per la porta de la cabina i al manipulador no hi havia cap ma. A la cabina hi havia més gent.
A la LL-A proven l'ATO o algun similar? o li ha indicat vel 0 i ha deixat anar? (i tot i així, si ho fes, diria que hauria de saltar l'home mort).
A la L-A per no tenir ni tenen ATP, només el FAP (semblant a l'ASFA de RENFE). Per tant, em penso que d'ATO, res de res.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 06/02/2013 22:31

UT596001 ha escrit:
Miquel ha escrit:Se que no és de L7, però aquesta tarda, a Magòria, m'ha semblat veure l'R5 que agafava des de el cap que s'aturava sol, mirava per la porta de la cabina i al manipulador no hi havia cap ma. A la cabina hi havia més gent.
A la LL-A proven l'ATO o algun similar? o li ha indicat vel 0 i ha deixat anar? (i tot i així, si ho fes, diria que hauria de saltar l'home mort).
A la L-A per no tenir ni tenen ATP, només el FAP (semblant a l'ASFA de RENFE). Per tant, em penso que d'ATO, res de res.
Ja ho se, per això havia dit algun similar, però es que m'ha estranya molt :?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 28/04/2014 23:06

No se des de quin dia, però a la línia del Vallès ja se circula amb ATO. Me n'he adonat avui al fixar-me que els maquinistes anaven de braços creuats mentre el tren es movia.
Destacar que al circular amb ATO, el pilot blau és encès, i particularment els de les 113 il·luminen una barbaritat (des de Provença es veia el túnel blau i blanc quan s'apropava el tren), les tres sèries de la línia (111, 112 i 113) poden anar amb ATO. Ara bé, a les 111 se les hi ha hagut de posar expressament?

Com que els trens porten el llum blau serà fàcil veure on n'hi ha i on no. Jo primer he pescat una 113 en ATO a la S5 direcció Rubí a Provença. He baixat a Sant Gervasi i ja no duia el llum blau (intueixo doncs que s'acaba a Gràcia). He enllaçat amb L7 allà mateix i totes les 111 que he vist corrien en ATO, no obstant, diria que el tram El Putxet - Av. Tibidabo s'hi va en ATP ja que he escoltat un bip-bip tres o quatre cops i la frenada no ha estat "a la primera".


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 28/04/2014 23:15

Algunes 111 no tenen el sistema equipat (les que retiraran en breu). Només se li ha posat ATO a les 111 que "més durin".


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 28/04/2014 23:28

Adolescent barceloní ha escrit:Només se li ha posat ATO a les 111 que "més durin".
Si més no, és un indici ferm que la sèrie no està donada per morta.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 29/04/2014 0:17

Guigui ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Només se li ha posat ATO a les 111 que "més durin".
Si més no, és un indici ferm que la sèrie no està donada per morta.
Pues no, claro que no, si iban a quedarse 6 unidades para la L7, claro que no esta dada por muerta. Luego se dieron quenta que se pasaron treinta pueblos pidiendo trenes nuevos y les hicieron el chanchullo a los de Alstom de entregar algunos trenes de tres coches para poderlos poner en la L7. Sería por no cancelar el pedido, o por no tener tantos trenes ahí apartados, no lo sé, pero sí se que es porque la gente responsable son unos imbéciles ingratos que no saben más que tirar trenes buenos y comprarlo todo nuevo con dinero que no es de ellos.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”