Atropellament massiu a Castelldefels Platja

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja

Entrada Autor: pedrofgc » Dijous 24/06/2010 14:26

Que fort,ara resulta que la culpa és del maquinista,i a sobre li fan la prova d´alcoholèmia.Repeteixo:el tren anava per on havia d´anar i a la velocitat que havia d´anar.Mira que son mentiders els latino americans aquests,que li preguntin a un espanyol...Tot el meu suport al maquinista que ha fet el que havia de fer.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 24/06/2010 14:28

La prova d'alcoholemia és la reclamentaria i es fa a tot el personal implicat en un accident incident.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dijous 24/06/2010 14:47

MZA_1600 ha escrit:La prova d'alcoholemia és la reclamentaria i es fa a tot el personal implicat en un accident incident.
Dons jo crec que se l´haurien de fer als sud americans aquests i no al maquinista,els qui no han respectat les normes han sigut els sudamericans.Suposo que voldran cobrar..



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 24/06/2010 15:00

A la meva zona; Mataró; jo no veig a la gent creuar les vies. Potser alguna ho fa pel final de l'andana, però no és la norma com veig que passa a estacions que comenteu. A més, aquesta gent va creuar abans de que sortis el rodalies no? Perquè si no segur que es veia bé a banda i banda si venia un tren.
A Maçanet hi ha un pas a nivell, l'andana és rebaixada i hi ha fustes. Per aquí sempre hi travesso jo, evidentment després d'haver deixat passar el tren del qual he acabat de baixar, així a més també gaudeixo de l'arrencada. Bé, a Maçanet, tal i com és Maçanet mires a banda i banda i no passa absolutament res per travessar les vies, i ho continuaré fent. Ara estan en obres als passos subterranis (que estan al final de tot) i bo i així han deixat un pas de seixanta centímetres per a que la gent pugui passar. De totes formes no està indicat que es pot baixar i com que estan vallades perquè per una banda ja no tenen escala, ningú sap que s'hi pot baixar. A Girona només hi ha una escala per baixar, una sola, doncs es col·lapsa sempre. Jo sempre creuo les vies per anar a l'escala de l'altra andana, i ho fa molta més gent. Òbviament has de mirar a banda i banda.
S'ha d'utilitzar el sentit comú. I aquest et diu que a vegades es pot i a vegades no. A les estacions de rodalies, com que també estan més ben fetes doncs el sentit comú em diu que no s'ha de creuar, i mai ho he fet.
La cosa és així de simple, s'ha de tenir quatre dits de front.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dijous 24/06/2010 15:08

Es que com li preguntin a un d´aqui.... diran que som uns racistes com sempre,però han d´entendre que les normes són per a tots iguals.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 24/06/2010 15:14

Una pregunta perquè no posen mampares de seguretat a les estacions de rodalies ?


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 24/06/2010 15:18




César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Dijous 24/06/2010 15:20

Una pregunta perquè no posen mampares de seguretat a les estacions de rodalies ?
Simplement perquè això es una bogeria i no es fa enlloc ... per què a casa nostra sempre s'intenta arreglar las coses per la via mes difícil i il·lògica?



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 24/06/2010 15:33

trensmat ha escrit:Una pregunta perquè no posen mampares de seguretat a les estacions de rodalies ?
I per què no fiquen llums fluorescents a les vies com les dels clubs per avisar cada vegada que ve un tren...? :x



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 24/06/2010 15:34

trensmat ha escrit:Una pregunta perquè no posen mampares de seguretat a les estacions de rodalies ?
perquè creuarien per on no n'hi ha. L'explicació, millor dir l'excusa que han posat els que van creuar les vies, es que el pas soterrani estava saturat. La gent, sobretot quan a d'anar a fer "res" té molta pressa, i com ha dit un company més a dalt, sembla que el que s'espera es ruc i el llest i espavilat és el que fot el que li rota. La diferència es que el ruc tornarà a casa i l'espavilat té molts números de que li passi alguna cosa. També dic un altre cosa: Pobre gent!! quina mort!! i pobre maquinista, em costa fer-me una idea del que passarà aquest home, només veient l'estat en que ha quedat el tren posa els pels de punta pensar en la violència del xoc.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 24/06/2010 15:47

Miquel ha escrit:Acaben de dir a Tv3 que les primeres investigacions de la caixa negra, diuen que el maquinista va fer ús del xiulet, i que possiblement anava a molta més de la velocitat permesa (150 Km/h).
El que diuen a TV3 és tot el contrari: que anava a molta menys velocitat de la permesa.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 24/06/2010 15:50

victorcasta ha escrit:
Miquel ha escrit:Acaben de dir a Tv3 que les primeres investigacions de la caixa negra, diuen que el maquinista va fer ús del xiulet, i que possiblement anava a molta més de la velocitat permesa (150 Km/h).
El que diuen a TV3 és tot el contrari: que anava a molta menys velocitat de la permesa.
Si, al Telenoticies Mitgdia ho he escoltat així, m'he equivocat. :oops:
Disculpes.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 24/06/2010 16:02

Malgrat que ha sigut una imprudència, i aquestes persones han patit les conseqüències dels seus actes, trobo que cal posar una tanca entre les vies, com a El Palau. Això no pot seguir passant, per moltes lleis que es posin la gent no les respectarà, i seguiran tallant el servei d'aquesta línia cada setmana, i això s'ha d'aturar. S'ha de posar una tanca entre les dues vies, no només pels que passen malgrat la prohibició, sinó pel servei.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 24/06/2010 16:20

El meu suport al maquinista.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 24/06/2010 17:18

Lluita1714 ha escrit:Malgrat que ha sigut una imprudència, i aquestes persones han patit les conseqüències dels seus actes, trobo que cal posar una tanca entre les vies, com a El Palau. Això no pot seguir passant, per moltes lleis que es posin la gent no les respectarà, i seguiran tallant el servei d'aquesta línia cada setmana, i això s'ha d'aturar. S'ha de posar una tanca entre les dues vies, no només pels que passen malgrat la prohibició, sinó pel servei.
El problema de les lleis i aquest país és que alguns es pensen que pel sol fet de publicar-la al BOE la gent ja la respectarà! El que cal és fer-les complir posant sancions i cobrant-les! Un cas d'èxit és el tema de la seguretat del trànsit automobilístic. Casos de fracàs els que vulguis!

Espero que els companys del conductor, l'empresa, els sindicats i tothom l'ajudin a tirar endavant. Ningú es queda igual després de veure com dotze persones moren per l'impacte del vehicle que condueixes. Aviam si la gent pensa una mica més o es pren les coses amb calma! Com es pot tenir pressa per anar a la platja!



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 24/06/2010 17:42

El meu condol a totes les víctimes, tant les mortals, com els ferits, com la gent que ho ha presenciat, incloent el conductor, que possiblement tinguin sequeles psicològiques.
Un cop dit això, dir que el maquinista ha fet el que havia de fer, i que si hi ha algun culpable de l'accident són les mateixes victimes.
Dir que aquest tema és molt complicat, ja que la gent fa el que els vé de gust fer, i que per molt que s'adverteixi, sempre pasen successos com aquest. Simplement espero que ara baixin els accidents d'aquest tipus, que desgraciadament sempre han existit.
Per cert, ridículs alguns dels entrevistats a TV3, em quedo simplement amb el que deia que li és igual el fet que hi hagi un pas soterrat, que la seva sortida de tota la vida és el pas superior, i que si aquest estava tancat, s'havia de travessar per les vies. >:(



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 24/06/2010 17:46

BCN2008 ha escrit:El meu condol a totes les víctimes, tant les mortals, com els ferits, com la gent que ho ha presenciat, incloent el conductor, que possiblement tinguin sequeles psicològiques.
Un cop dit això, dir que el maquinista ha fet el que havia de fer, i que si hi ha algun culpable de l'accident són les mateixes victimes.
Dir que aquest tema és molt complicat, ja que la gent fa el que els vé de gust fer, i que per molt que s'adverteixi, sempre pasen successos com aquest. Simplement espero que ara baixin els accidents d'aquest tipus, que desgraciadament sempre han existit.
Per cert, ridículs alguns dels entrevistats a TV3, em quedo simplement amb el que deia que li és igual el fet que hi hagi un pas soterrat, que la seva sortida de tota la vida és el pas superior, i que si aquest estava tancat, s'havia de travessar per les vies. >:(
Es que després d'aquets comentaris, penses, que es normal que pasi.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » Dijous 24/06/2010 17:48

Tot aixo es fruit de una inprudencia per part de la gent que va creuar les vies, en el cas que estigues el pas inferior saturat no costa res esperar i pasar quan es pugui, els meus anims al maquinista del tren ja ja va fer la seva feina correctament avisant.
Espero que tot aixo li serveixi a la gent per reflexionar... A veure que diuen les investigacions :roll:
El que no entenc perque no es tanquen amb proteccions les andandes i es construiexen tanques o murs electrificats entre estació i estació, no crec que sigui tant dificil.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 24/06/2010 18:00

Lluita1714 ha escrit:Malgrat que ha sigut una imprudència, i aquestes persones han patit les conseqüències dels seus actes, trobo que cal posar una tanca entre les vies, com a El Palau. Això no pot seguir passant, per moltes lleis que es posin la gent no les respectarà, i seguiran tallant el servei d'aquesta línia cada setmana, i això s'ha d'aturar. S'ha de posar una tanca entre les dues vies, no només pels que passen malgrat la prohibició, sinó pel servei.

No ho veus, xiquet.

El Baix Llobregat, el Garraf, el Baix Penedès i el Tarragonès tenen un molt greu problema d´incivisme.
La gent agafa un martell per trencar el mur si la valla és de maons, unes tenalles si la valla és metàlica.
Hi ha llocs com Calafell o Torredembarra on la valla l´han trencat el mateix dia que l´han instal.lat.
És un miracle que no s´hi mati més gent.
Al meu amic Albert el va atropellar un tren a Altafulla, i mira que li havíem dit milions de cops que no passés per la via. Ni cas. I així li va anar.
A sa mare li va agafar un atac de nervis, així que un altre amic va haver de reconèixer els trossos.

Òbviament, no es pot estar content, però s´han mort de manera molt lògica. I ridícula, es podia perfectament evitat si haguéssin passat pel pas inferior.

Per cert, us convido a visitar l´estació de Sant Vicenç de Calders al vespre a l´arribada d´una R2 en doble de 451 a la via 4, i que observeu quanta gent passa pel pas inferior, i quants creuen les vies.
ës un miracle no ja que no hi hagi més morts, sinó que l´alaris de Castelldefels no es carregués a més gent a sant vicenç Calafell segur o Cunit...



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 24/06/2010 18:05

Miquel ha escrit:
BCN2008 ha escrit:El meu condol a totes les víctimes, tant les mortals, com els ferits, com la gent que ho ha presenciat, incloent el conductor, que possiblement tinguin sequeles psicològiques.
Un cop dit això, dir que el maquinista ha fet el que havia de fer, i que si hi ha algun culpable de l'accident són les mateixes victimes.
Dir que aquest tema és molt complicat, ja que la gent fa el que els vé de gust fer, i que per molt que s'adverteixi, sempre pasen successos com aquest. Simplement espero que ara baixin els accidents d'aquest tipus, que desgraciadament sempre han existit.
Per cert, ridículs alguns dels entrevistats a TV3, em quedo simplement amb el que deia que li és igual el fet que hi hagi un pas soterrat, que la seva sortida de tota la vida és el pas superior, i que si aquest estava tancat, s'havia de travessar per les vies. >:(
Es que després d'aquets comentaris, penses, que es normal que pasi.

Malauradament mirant i repassant el 3/24 penso igual que vosaltres.

Segons aquests "irresponsables" , torno a parlar del tal Kiny Gerona, les culpes són de la resta, els testimonis es treuen la responsabilitat de sobre i la llencen cap a tercers (RENFE / ADIF). Mentre seguim pensant que tot és possible o como diria l'altre "Todo el campo es orégano" així anirà.
Es que si mirem la disposició de l'estació de PLATJA CASTELLDEFELS, les andanes van quedar fins i tot més elevades desde la remodelació 30-40 cms, així doncs el salt que cal fer per arribar a les vies i després per salvar-les un altre cop en el costat platja és de mides olímpiques.

Es que no puc concebre com van fer aixó si tenen dos dits de front, malgrat que deien que seguien als primers que ho van fer. És com si la marbunta no pensés i es llences al precipici.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”