No hi estic d'acord. Crec que seria millor fusionar amb la R7, perquè a la R7 tens entre 2 i 3 trens captius fent Sant Andreu Arenal-Cerdanyola-Universitat.Ecomobisostrans ha escrit:Recordo que ho va estar al principi, que precisament es va comentar que això era una gran novetat a RENFE, però veig que poc va durar.
Lo millor que podrien fer sense haver d'invertir mes es allargar 1 tren cada hora dels R1 que acaben a Molins de Rei, fins a Granollers-Centre, així desde Sant Cugat i Rubí hi hauria servei directe a Barcelona. Perdrien el de Martorell, però com que al Papiol paren tots, encara que no coordinin l'enllaç el temps que es perdria no seria tant, a part de ser un trajecte que fa molta menys gent que la suma de tots els altres que es guanyarien.
El temps d'espera dels trens R7 a Cerdanyola-Universitat és suficient com per arribar al Papiol.
Si en canvi, agafem els R1 Molins-Mataró i Molins-Arenys de Mar i els fusionem els dies feiners amb els R7 (mantenint la R8 en la seva forma actual), estarem matant diversos ocells d'un sol tret:
-creem un servei directe i amb freqüència de 30 minuts entre la riba Esquerra del Llobregat i la UAB.
-recuperem el servei directe des de Rubí i Sant Cugat a Sants per una banda, i a Sant Andreu Arenal per l'altra.
-creem trens directes des del Maresme a la UAB, sense augmentar el nombre de trens en circulació.
-incrementem la freqüència de pas a Sant Cugat i Rubí, cosa que tot i que en el seu moment no es va tenir en compte (i tot i que quan es va retallar la C7 antiga, va ser just a l'inici de la consolidació del servei, quan ja un nombre important de gent agafava la C7 per anar a Sants o etc), va fer que Rodalies entrés amb mal peu a ambdues localitats, molt acostumades a freqüències de pas molt elevades degut a FGC.
Els caps de semana el servei podria mantenir-se en la seva forma actual (R1 a L'Hospitalet i R7 amb freqüència de pas reduïda), fins que la demanda obligui a augmentar la freqüència de pas els caps de semana també.
Ecomobisostrans ha escrit:Això ho veig just, ja que els R8 de UAB a Castellbisbal tenen de 15 a 17 minuts (al Papiol deu ser quasi igual), i els R7 a UAB només s'hi estan 12 minuts, ara, si sumem amb el temps que els R1 s'estan a Molins, que son 22 minuts, i que de Molins al Papiol només son 4 minuts, sí que dona perfecte temps a fusionarlos.437.001 ha escrit:El temps d'espera dels trens R7 a Cerdanyola-Universitat és suficient com per arribar al Papiol.
Exactament, a més, a les hores punta hi arriba a haver-hi tres trens circulant a la R7, amb la qual cosa n'hi ha de sobres per cobrir l'expedient entre Cerdanyola-Universitat i Molins.