Rodalies R8

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quina creus que és la millora més necessària a la línia per on passa la R8?

a) més trens per hora.
24
16%
b) recuperar el Rodalies sense transbordament de Sant Cugat i Rubí a Barcelona per Montcada (i més trens per hora).
5
3%
c) nou servei de Rodalies sense transbordament de Sant Cugat i Rubí a Barcelona per Molins de Rei (i més trens per hora).
11
7%
d) intercanviador R8/R4 a Barberà/Baricentro.
19
13%
e) intercanviador R8/FGC a Hospital General (amb clausura de l'actual estació de Rubí)
9
6%
f) intercanviador R8/FGC a Hospital General (mantenint l'actual estació de Rubí)
19
13%
g) millora de les agulles a Cerdanyola-Universitat per tal de permetre accessibilitat a totes les vies des del costat Sant Cugat.
5
3%
h) perllongar la R8 a Vilafranca.
8
5%
i) perllongar la R8 a Sant Celoni.
8
5%
j) intercanviador R8/FGC a Volpelleres (amb clausura de l'actual estació de Sant Cugat).
16
11%
k) nova estació a Montornès del Vallès.
6
4%
l) enllaç R8/R3 a Santa Perpètua i trens directes Vic-UAB.
9
6%
m) que es perllongui la R1 des de Molins de Rei fins a Rubí, Cerdanyola-Universitat, o Sant Andreu Arenal.
11
7%
 
Vots totals: 150
joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Re: Nova línia de Rodalies: R8

Entrada Autor: joan89 » Dimarts 14/05/2013 21:56

dissabte anant direcció granollers per el nus de mollet per primer cop vaig veure un tren de mercaderies per el nus, ja que hi ha molta via , pero mai havia vist cap tren, doncs em vaig quedar parat , apart de veure un em va fer gracia, es tope llarg !!, pero em vaig quedar sorpres ja que el tren ni es movia, varem arribar a mollet st fost i encara estaba alla aturat el tren de mercaderies, una mica estrany no ?

aqui us deixo una imatge

http://subefotos.com/ver/?3fdc4bd050b07 ... pg#codigos



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1178
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimecres 15/05/2013 0:05

joan89 ha escrit:aqui us deixo una imatge

http://subefotos.com/ver/?3fdc4bd050b07 ... pg#codigos
No hay foto en esa URL.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 15/05/2013 2:29

SI ho és, jo l'he vista abans i ara quan has dit que no podies.
Tingues present de no tindre el java blocat per aquest web


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1178
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimecres 15/05/2013 23:17

gatvell ha escrit:SI ho és, jo l'he vista abans i ara quan has dit que no podies.
Tingues present de no tindre el java blocat per aquest web
Cosas del Chrome. Con Firefox se ve OK.



fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dijous 16/05/2013 10:50

Bon dia.
jaezcurra ha escrit:
gatvell ha escrit:SI ho és, jo l'he vista abans i ara quan has dit que no podies.
Tingues present de no tindre el java blocat per aquest web
Cosas del Chrome. Con Firefox se ve OK.
Jo la veig tant amb el Firefox com amb el Chrome.

Podría ser que necesita instalar algun driver?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 16/05/2013 11:22

Plis, tornem al tema, esperant que s'hagi solucionat lo de la visió.



joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Dimecres 03/07/2013 17:07

fa uns dies que baixo a rubi i veig que es baixa del tren un treballador de renfe a comptar cuanta gent es baixa del tren , i s'en va cap a dins de l'estació on hi havia el bar.

Suposo que estarant mirant cuanta gent la utiliza la linea, al principi em semblava que era un revisor ja que van vestits d'un color vermell



França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 05/07/2013 14:30

joan89 ha escrit:fa uns dies que baixo a rubi i veig que es baixa del tren un treballador de renfe a comptar cuanta gent es baixa del tren , i s'en va cap a dins de l'estació on hi havia el bar.

Suposo que estarant mirant cuanta gent la utiliza la linea, al principi em semblava que era un revisor ja que van vestits d'un color vermell
Yo también lo he visto, y ya me di cuenta de que son contadores de personas. Respecto al trasbordo de Rubì, a falta de que se pueda hacer algo eficaz con lo que dice Alf para Hospital General, tenemos el trasbordo de Rubì a Rubì, y contra todas las absurdas interpretaciones que han puesto los moderadores de aquí (lo siento pero tenía que decirlo, vuestros comentarios anteriores fueron completamente absurdos), sólo puedo decir que ese trasbordo no es tan grave como lo indican. Es verdad que cuando lo ves en Google, parece enorme, y asusta la distancia, 1,2 kilómetros, pero ya debe ser menos, cuando lo recorres caminando, no empleas más allá de 15 minutos. Puede ser como la distancia de Clot a Glòries, o si me apuráis como el trasbordo de Passeig de Gràcia. Si yo, que suelo ser una persona que suele andar rápido, cargado con una bolsa de viaje llena cogida por las asas (no colgada de los hombros), puedo recorrer esa distancia en 15 minutos, es más o menos lo que vengo a tardar desde mi casa en la Gran Vìa/Bac de Roda al Puente Blanco, cualquiera de vosotros podría hacerlo incluso en menos tiempo, y dando tiempo de sobra al trasbordo: con una tarjeta de 2 zonas incluso, los 90 minutos de trasbordo pueden dar suficiente para emplear 15 en hacer el trasbordo de Rubì.

No he probado a ir a Hospital General, más que nada porque una distancia de 1,2 km similar pasando un puente estrecho sin arcén y dos carreteras que vienen de la incorporación de una autovía, ya lo hice en Coslada, y puedo asegurar que aun siendo domingo, empleé más de 15 minutos en ese trayecto, sólo en vigilar que dejaran de pasar coches en cada cruce. La idea de Hospital General tal y como está ahora mismo, me parece mucho más descabellada, porque cuando vas por una carretera, empleas mucho más tiempo en saltar las vallas y en los cruces donde atraviesas las carreteras y rotondas, que en recorrer una mísera calle de cien números que es recta y por acera.

En serio, os recomiendo hacer el trasbordo de Rubì, ni es tan grande como parece ni es una cosa complicada o irrealizable: justamente es mucho más fácil que el de Sant Cugat a Vollpellères. Tengo un compilado de fotos que he ido haciendo a lo largo del camino recorrido, donde se puede ver que no es precisamente el coco que te va a comer.
Ah!!!! Para quien use bici, en tres minutos, cuatro como mucho, se recorre, y para los que hagan deporte, en seis o siete minutos con una carrerita llegas. Simplemente, a poco de salir de la estación cogiendo las escaleras, pasado el puente, cuando subes estás en el 110 del Paseo de Las Torres. Sigue todo recto hasta el final, cuando la calle pasa a llamarse Can Cabanyes, pasas apenas dos bloques de pisos, y llegas. Es una completa chorrada. El problema es que cuando lo ves en Google o en un mapa, te asustas, pero cuando recorres la distancia de verdad, compruebas que es igual que la mayoría de los trasbordos en Barcelona: pasillos de 1 km que tardas diez minutos en recorrerlos. Lo que deberían hacer, es indicar ese trasbordo, una flecha que te diga "recto, a 10 minutos" y punto. Un cartel con la flechita en FGC y otro en Rodalies, y a correr, hasta que en Hospital General, a alguna cabeza pensante se le ocurra hacer algo mejor. Hasta entonces, el trasbordo de Rubì es el más fácil y eficaz que hay.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 05/07/2013 15:17

França451 ha escrit:
Yo también lo he visto, y ya me di cuenta de que son contadores de personas. Respecto al trasbordo de Rubì, a falta de que se pueda hacer algo eficaz con lo que dice Alf para Hospital General, tenemos el trasbordo de Rubì a Rubì, y contra todas las absurdas interpretaciones que han puesto los moderadores de aquí (lo siento pero tenía que decirlo, vuestros comentarios anteriores fueron completamente absurdos), sólo puedo decir que ese trasbordo no es tan grave como lo indican.
¿Te gustaría que alguien te dijera que tus mensajes son absurdos? Un poco de respeto por las opiniones de los demás. Aparte, al menos en mi caso, yo hablaba de Rubí-Hospital General, donde te puedes jugar el físico.

Y lo de Rubí-Rubí no lo he hecho, no puedo opinar, pero sí puedo decir es que a tí no te costará porque estarás en buena forma, pero dile a una persona mayor, discapacitada, etc., que haga uns transbordo de 15 m., a ver qué opina.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 05/07/2013 15:21

França451 ha escrit:
joan89 ha escrit:fa uns dies que baixo a rubi i veig que es baixa del tren un treballador de renfe a comptar cuanta gent es baixa del tren , i s'en va cap a dins de l'estació on hi havia el bar.

Suposo que estarant mirant cuanta gent la utiliza la linea, al principi em semblava que era un revisor ja que van vestits d'un color vermell
Yo también lo he visto, y ya me di cuenta de que son contadores de personas. Respecto al trasbordo de Rubì, a falta de que se pueda hacer algo eficaz con lo que dice Alf para Hospital General, tenemos el trasbordo de Rubì a Rubì, y contra todas las absurdas interpretaciones que han puesto los moderadores de aquí (lo siento pero tenía que decirlo, vuestros comentarios anteriores fueron completamente absurdos), sólo puedo decir que ese trasbordo no es tan grave como lo indican. Es verdad que cuando lo ves en Google, parece enorme, y asusta la distancia, 1,2 kilómetros, pero ya debe ser menos, cuando lo recorres caminando, no empleas más allá de 15 minutos. Puede ser como la distancia de Clot a Glòries, o si me apuráis como el trasbordo de Passeig de Gràcia. Si yo, que suelo ser una persona que suele andar rápido, cargado con una bolsa de viaje llena cogida por las asas (no colgada de los hombros), puedo recorrer esa distancia en 15 minutos, es más o menos lo que vengo a tardar desde mi casa en la Gran Vìa/Bac de Roda al Puente Blanco, cualquiera de vosotros podría hacerlo incluso en menos tiempo, y dando tiempo de sobra al trasbordo: con una tarjeta de 2 zonas incluso, los 90 minutos de trasbordo pueden dar suficiente para emplear 15 en hacer el trasbordo de Rubì.

No he probado a ir a Hospital General, más que nada porque una distancia de 1,2 km similar pasando un puente estrecho sin arcén y dos carreteras que vienen de la incorporación de una autovía, ya lo hice en Coslada, y puedo asegurar que aun siendo domingo, empleé más de 15 minutos en ese trayecto, sólo en vigilar que dejaran de pasar coches en cada cruce. La idea de Hospital General tal y como está ahora mismo, me parece mucho más descabellada, porque cuando vas por una carretera, empleas mucho más tiempo en saltar las vallas y en los cruces donde atraviesas las carreteras y rotondas, que en recorrer una mísera calle de cien números que es recta y por acera.

En serio, os recomiendo hacer el trasbordo de Rubì, ni es tan grande como parece ni es una cosa complicada o irrealizable: justamente es mucho más fácil que el de Sant Cugat a Vollpellères. Tengo un compilado de fotos que he ido haciendo a lo largo del camino recorrido, donde se puede ver que no es precisamente el coco que te va a comer.
Ah!!!! Para quien use bici, en tres minutos, cuatro como mucho, se recorre, y para los que hagan deporte, en seis o siete minutos con una carrerita llegas. Simplemente, a poco de salir de la estación cogiendo las escaleras, pasado el puente, cuando subes estás en el 110 del Paseo de Las Torres. Sigue todo recto hasta el final, cuando la calle pasa a llamarse Can Cabanyes, pasas apenas dos bloques de pisos, y llegas. Es una completa chorrada. El problema es que cuando lo ves en Google o en un mapa, te asustas, pero cuando recorres la distancia de verdad, compruebas que es igual que la mayoría de los trasbordos en Barcelona: pasillos de 1 km que tardas diez minutos en recorrerlos. Lo que deberían hacer, es indicar ese trasbordo, una flecha que te diga "recto, a 10 minutos" y punto. Un cartel con la flechita en FGC y otro en Rodalies, y a correr, hasta que en Hospital General, a alguna cabeza pensante se le ocurra hacer algo mejor. Hasta entonces, el trasbordo de Rubì es el más fácil y eficaz que hay.
Según mi opinión, para mí, un transbordo de 15 minutos no se le puede llamar transbordo. Un transbordo es un cambio de línea más o menos rápido, pero nunca puede ser un cambio de línea desde una estación a otra cuando además hay más de 1 km de distancia entre ellas. Si a caso serán dos estaciones "cercanas" en las cuales un usuario puede bajarse en una y subirse en otra, pero de aquí a llamarlo y decir que es un punto dónde se puede transbordar...Es como si te pintan que desde Renfe Pl.Cat se puede hacer transbordo a Renfe Pg. de Gràcia.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 05/07/2013 23:07

França451 ha escrit:Si yo, que suelo ser una persona que suele andar rápido, cargado con una bolsa de viaje llena cogida por las asas (no colgada de los hombros), puedo recorrer esa distancia en 15 minutos
Tal com ho poses, un usuari mitjà trigaria pel cap baix 20 minuts. Passat al metro de Barcelona, seria l'equivalent a més de dues estacions.

Vosaltres mateixos si us atreviríeu com a autoritat competent a anomenar això un "enllaç". Al Fotracat us plourien crítiques ferotges.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 06/07/2013 13:19

metring ha escrit:
França451 ha escrit:
Yo también lo he visto, y ya me di cuenta de que son contadores de personas. Respecto al trasbordo de Rubì, a falta de que se pueda hacer algo eficaz con lo que dice Alf para Hospital General, tenemos el trasbordo de Rubì a Rubì, y contra todas las absurdas interpretaciones que han puesto los moderadores de aquí (lo siento pero tenía que decirlo, vuestros comentarios anteriores fueron completamente absurdos), sólo puedo decir que ese trasbordo no es tan grave como lo indican.
¿Te gustaría que alguien te dijera que tus mensajes son absurdos? Un poco de respeto por las opiniones de los demás. Aparte, al menos en mi caso, yo hablaba de Rubí-Hospital General, donde te puedes jugar el físico.

Y lo de Rubí-Rubí no lo he hecho, no puedo opinar, pero sí puedo decir es que a tí no te costará porque estarás en buena forma, pero dile a una persona mayor, discapacitada, etc., que haga uns transbordo de 15 m., a ver qué opina.
A ver, con "absurdos" me refería a que considerábais de Rubì a Rubì como algo irrealizable, o como si fuera una especie de "trasbordo impensable", cuando realmente es más fácil de lo que parecía o creíamos todos. Al trasbordo a Hospital General no me refería, ese no lo defino como "mensaje absurdo", sino como lo que es: un trasbordo corto pero en el que te juegas la vida, y no circulas por un sitio seguro, la descripción que habéis hecho de él es la realidad absoluta, al que me refiero es al otro, que definís como algo impensable cuando en realidad no lo es.

y si hay que hablar de los trasbordos en Barcelona, de acuerdo, hablemos. Decís que no se puede comparar el de Rubì con cualquier trasbordo entre líneas de metro, por ejemplo, de Barcelona. si os referís con "trasbordos" a la vergüenza que hay por ejemplo entre L4 y L5, tanto Maragall como Verdaguer, si os referís a Arc de Triomf, donde para ir de Renfe al metro hay que hacer una gymkana vayas por el lado que vayas, cuando antes había un trasbordo directo y ahora lo han "arreglado", porque a los políticos de aquí, si no pierdes más de cinco minutos haciendo el gili****** para trasbordar, no se quedan agusto, si hemos de hablar de trasbordos como Plaça Catalunya, o Pl. Espanya FGC-L3, donde es más rápido salir a la calle que hacer los laberintos que hay bajo tierra, si os refrrís a esas joyas de trasbordos, (el de Trinitat Nova o Valle Hebròn es impensable también, pues en bajar los seis pisitos de escaleras mecánicas es como hacer en Madrid Cuatro Caminos), ese tipo de trasbordos, si estamos acostumbraos a ellos, donde en realidad perdermos de siete a diez minutos yendo bien (una persona inválida o con muletas, tendría el mismo problema que en Rubì para hacer cualquier "joya de trasbordo de estos"), son exactamente lo mismo que Rubì, lo que no me podéis decir es que en Barcelona, esto sean trasbordos y Rubì que es más o menos lo mismo, no, cuando todos sabemos que hay como mucho uno o dos trasbordos que realmente se considerarían trasbordos, es decir uno o dos minutos. Lo que más me revienta es que en los planos muchos que son cortos como el de Sant Vicenç de Castellet no se marcan en los planos integrados, otros como Maragall se indican con un punto, como si estuvieran al lado, y otros se indican como largos cuando no lo son, y otros mucho más largos se indican como cortos. En el plano de Barcelona yo pondría como largos casi todos, ya que en realidad te hacen perder una cantidad de tiempo nada despreciable, y más cuando hablamos de un sistema de transporte en el que sus billetes cuentan un tiempo limitado de viaje y trasbordos: con semejante red yo pondría más margen de tiempo, ya que sólo en la zona 1, se pierde mucho más tiempo en los pasillitos por culpa de los trasbordos mal hechos, que en los trayectos con retrasos.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 06/07/2013 13:45

Pl. Espanya i Vall d'Hebron no tenen res de complicat. És més, en el primer, només has de pujar/baixar un nivell; i en el segon, una PMR només ha d'agafar un ascensor. I no són més de 5 minuts (3 a pas lleuger), és a dir, entre una quarta i cinquena part de Rubí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dissabte 06/07/2013 16:03

Hola,
Rubí renfe a Rubí FGC hi ha un transbord amb autobus així que anant caminant no ho trobo logic a més que de correspondencía res de res.

Un altre exemple: abans Martorell Enllaç a Martorell renfe es podia fer caminant (inclús ara) però de correspondencía res de res.

Si s'anuncies que hi ha correspondencía crearia malentesos entre els viatgers.

Salutacions.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 07/07/2013 11:56

Algú ha comentat que desconeix el temps de trajecte a peu entre Rubí-Renfe i Hospital General, son 15 minuts a peu, però hi ha un tram (curt) que has d´anar per la cuneta perquè no hi ha vorera.



joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Dijous 11/07/2013 15:14

ahir baixant de la renfe de Rubi em vaig donar compte que al sortir de l'estació quasi al terra, esta pintat el logo dels FGC , com indicant que estan a l'esquerra direcció al hospital generral



joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Dimarts 03/09/2013 0:49

l'hoe que sempre esta a l'estacio de rubi em sembla que sempre fa el mateix recurregut, agafa el tren cap a sant cugat i despres torna a baixar cap a rubi, anota coses en un full de paper

segurament siguien estadistiques de cuanta gent puja i tal en les estacions no ? o gent que es cola i tal , algu ho sap ?



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 03/09/2013 1:08

joan89 ha escrit:l'hoe que sempre esta a l'estacio de rubi em sembla que sempre fa el mateix recurregut, agafa el tren cap a sant cugat i despres torna a baixar cap a rubi, anota coses en un full de paper

segurament siguien estadistiques de cuanta gent puja i tal en les estacions no ? o gent que es cola i tal , algu ho sap ?
Jo també l´he vist.

La próxima vegada "l´atacaré", a veure que diu... :D

Per cert, lamentable Sant Cugat Renfe, amb màquines, però amb les barreres obertes (no pots picar el bitllet)... :nono

O sigui que ja pots tenir bitllet, que si no t´has colat, és com si no en tinguéssis, i si t´has colat, és com si no ho haguéssis fet (tret que vagis a una estació on s´hagi de picar per sortir, clar :twisted: )...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 03/09/2013 11:50

437.001 ha escrit:Per cert, lamentable Sant Cugat Renfe, amb màquines, però amb les barreres obertes (no pots picar el bitllet)... :nono
Existeix una validadora d'andana del nou model tan sols passar la barrera tarifària, però és cert que confon al viatger.

Igualment, tenint present que la màquina autoexpenedora de bitllets només es pot pagar amb tarjeta sempre es pot alegar que no s'en té i que no es pot negar el dret a pagar en efectiu...



joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Dimecres 04/09/2013 1:40

si ,a a rubi i sant cugat nomes hi ha una validadora , moltes vegades l'home em diu que sa de validar el bitllet, jo li dic que no disposo de tarjeta de credit cosa que es veritat, si no compraria el bitllet a la maquina , igualment cuan arribo a granollers centre compro el bitllet alla, pero no es gens comode la veritat...

doncs si ataque'l a veure que diu, aquest home sempre que vaig esta ell, cuantes hores deu fer de jornada ? numes hi ha un ?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”