albe6 ha escrit:Segons recordo, crec que el criteri per a considerar transbord (que s'obri la porta i no descompti bitllet) només depèn del temps, no de que hàgi de ser obligatòriament al canviar de transport.
En tren si que es canvia de xarxa, però si es fa amb autobús pot ser que siguin els dos de la mateixa operadora i es considera igualment transbord.
També pot haver hagut un error del rellotge de la validadora de Pl.Catalunya i no ha descomptat.
Però mira-ho del costat positiu, un viatge de menys, que al pas que anem ens posaran el transport públic a preu de platí...

Adolescent barceloní ha escrit:Total, que en 1 hora i 13 minuts vaig agafar 4 línies de bus i vaig anar des de l'insti fins a casa meva, i des de casa meva fins a Pomar (barri de Badalona). En 1h i 13 minuts!! Quan anava en la B25, a l'altura de Pompeu Fabra (Carrer de la Creu, poc abans d'inaugurar el parc nou [qui conegui Badalona sabrà a què em refereixo]), se m'acut mirar la T-10 i veig només marcat el viatge del 81 i "títol esgotat".
Eh, no em malinterpreteu, jo sempre valido la targeta a tot arreu!

Fran-Ikarus ha escrit:Tota la xarxa de Metro TMB compta com a una sola línia. Si surts del Metro i al cap d'una estona tornes a entrar-hi, sigui quina sigui la línia i l'estació, et descomptarà un segon viatge.
victorcasta ha escrit:És que tot el que has fet està permès.
gatvell ha escrit:Però es cert que m'he trobat de clicar en dos transports de metro i cada cop m'han marcat un viatge de la T10 (de 6 zones).

Adolescent barceloní ha escrit:Crec jo que cada línia de metro s'hauria de comptabilitzar com a línia independent, enlloc de fer que totes siguin una, oi?
Adolescent barceloní ha escrit:Però pel que sé, si faig una combinació Metro - Tusgsal - Metro (igual que dic Tusgsal dic que la majoria d'operadors, és clar) llavors no em comptabilitza viatge, o sí... No ho sé...

Adolescent barceloní ha escrit:En algun fil ho he vist, crec, això.
Què coi vol dir el que s'imprimeix a la T-10 quan validem (si hi ha tinta)?
Pel que entenc:
161500 2104 1648 07
Nº línia data hora viatges restants
Per què Tusgsal imprimeix el número de línia així?
M'explico: si agafo el 44, per exemple, em marcarà 004400 data/hora/viatges restants, però si agafo la B4 de Tusgsal em marca 161500 data/hora/viatges restants.
Si agafo la B4 no m'hauria de marcar a la meva T-10 "B4" o bé "404" (codi BKB)? Vaja, dic jo. No ho entenc. Amb el metro passa el mateix, en comptes de marcar-te L9 et marca un número estrany.
Que algú m'expliqui per què fan això, si us plau...

Fran-Ikarus ha escrit:No et descomptaria un segon viatge si fessis BusTMBLíniaA-Metro-BusTMBLíniaB-Metro, ja que l'anterior viatge de Metro de la validació en curs no és ni el de la primera validació del viatge en curs ni el de l'última, i per tant la tarja no tindrà la informació per saber que estàs "repetint".

Sagrerenc ha escrit:No estaria malament que algú comprovés les validadores de Rodalies Renfe. Ahir a La Sagrera-Meridiana, sortida Martí Molins, les validadores marcaven 12 minuts més que l'hora de la pantalla i 14 minuts més que l'hora del rellotge del vestíbul. Per què no s'utilitza la mateixa hora (l'oficial) per a tots els rellotges del sistema de transport públic?

Adolescent barceloní ha escrit:Això és una caqueta si vas just de temps, està a punt de complir-se l'1h 15 min i has de fer trasbord. Doncs si l'hora va adelantada, t'han fotut: et marca un altre viatge. Això ho he vist comentat pel fòrum.

Adolescent barceloní ha escrit:A Rodalies hi ha lletres. Per exemple, si agafo el tren a Sant Andreu Arenal en marcar em diu SAA + codi + data/hora

elnenabril ha escrit:
Jo Tinc la mala experiència que vaig validar una T-10 de 6 zones a Vilanova i la Geltrú R2 Sud per a Tordera R1, per no agafar 3 trens vaig baixar a Sants a la via 13-14, el fer en canvi de via has de sortir del torn per anar a la via 8, en va tornar a validar un altre viatge tot i no haver passat les 2,30h desde l'inici del viatge que marca en aquesta T-10 de 6 zones

Torna a: Transport en general / Transporte en general
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants