Metro que es salta estacions

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Metro que es salta estacions

Entrada Autor: wefer » Dissabte 27/08/2011 0:17

Avui, una vegada més en el meu historial, he anat en un tren de la L1 que s'ha saltat una estació, concretament la d'Arc de Triomf.
Concretament, el tren ha parat però pel que sembla ja deuria tenir part del mateix fora de l'estació, ja que la motorista ha tornat a engegar i ha demanat disculpes pels altaveus.

Realment curiós.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 27/08/2011 0:23

No és metro, però una vegada em va passar en un rodalies, el conductor va deixar el darrer cotxe dins del túnel a Sant Andreu Arenal, i els que hi volien baixar van haver-ho de fer a Torre Baró... menys mal que no era el darrer rodalies. :roll:
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 27/08/2011 0:24, en total s’ha editat 1 vegada.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dissabte 27/08/2011 1:56

A mi això em va passar una vegada a Plaça Espanya L1, mig primer cotxe va quedar dins el túnel i la motorista va decidir anar directament a Hostafrancs. Recordo que a FCMB queda totalment prohibit fer marxa enrere sense autorització del CCM.



metrobares
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: metrobares » Dissabte 27/08/2011 21:07

MZA_1600 ha escrit:A mi això em va passar una vegada a Plaça Espanya L1, mig primer cotxe va quedar dins el túnel i la motorista va decidir anar directament a Hostafrancs. Recordo que a FCMB queda totalment prohibit fer marxa enrere sense autorització del CCM.
Si te "pasas" la estación, en el argot metrero, llamada al CTC (hoy CCM), mensaje al pasaje, si ves el disco verde inicia la marcha, si no lo ves, bloqueo telefónico... Si sucede en una estación de enlace, las caras de los pasajeros agraviados por el despiste-fallo técnico-o lo que sea, lo dicen todo...



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dilluns 29/08/2011 13:00

Una vegada va passar en Bac de Roda, que va frenar a l'ultim moment i es va quedar curt, va ficar 2 vagons al tunel, igualment, VA OBRIR PORTES!!!


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

metrobares
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: metrobares » Dijous 01/09/2011 15:19

pau5321 ha escrit:Una vegada va passar en Bac de Roda, que va frenar a l'ultim moment i es va quedar curt, va ficar 2 vagons al tunel, igualment, VA OBRIR PORTES!!!
I la gent dels primers cotxes?



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 01/09/2011 19:00

La gent amb més sentit comú devia tirar cap al 3r, i els altres doncs segurament van intentar baixar pel túnel...



metrobares
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: metrobares » Dijous 01/09/2011 19:48

MZA_1600 ha escrit:La gent amb més sentit comú devia tirar cap al 3r, i els altres doncs segurament van intentar baixar pel túnel...
I el Motorista/AAC no va comunicar res als passatgers?



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 03/09/2011 17:25

metrobares ha escrit:
MZA_1600 ha escrit:La gent amb més sentit comú devia tirar cap al 3r, i els altres doncs segurament van intentar baixar pel túnel...
I el Motorista/AAC no va comunicar res als passatgers?
Jo vaig pujar a l'ultim vagó, i no em vaig fixar bé en el que va passar als primers vagons, i el motorista no va informar de res, aixó si, al obrir-se les portes es va sentir "Enllaç amb línia 1, rodalies renfe i altres línies de renfe" (al parar tant endavant segur que va trepitjar la bàlissa on sona la megafonia)


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimecres 07/09/2011 10:32

MZA_1600 ha escrit:La gent amb més sentit comú devia tirar cap al 3r, i els altres doncs segurament van intentar baixar pel túnel...
A veure, a mi em consta que tots els metros que circulen per la L2 des del 1995 tenen els vagons units per dintre, es pot passar lliurement d'un vagó a un altre, PER TANT,la gent dels primers vagons haurien d'anar cap enrere fins al tercer vagó, si passa aixó, no "intentar baixar pel túnel..." :nono


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

metrobares
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: metrobares » Dijous 13/10/2011 19:26

vermer3 ha escrit:
MZA_1600 ha escrit:La gent amb més sentit comú devia tirar cap al 3r, i els altres doncs segurament van intentar baixar pel túnel...
A veure, a mi em consta que tots els metros que circulen per la L2 des del 1995 tenen els vagons units per dintre, es pot passar lliurement d'un vagó a un altre, PER TANT,la gent dels primers vagons haurien d'anar cap enrere fins al tercer vagó, si passa aixó, no "intentar baixar pel túnel..." :nono
Això està clar, la meva pregunta era perque crec que encara que els trens de la linea 2 siguin "gusanos", què menys per part del Motorista/AAC que avisar al passatge de que en aquella estació "por un problema técnico" ;) no es pot obrir portes o que es dirigeixin al tercer vagó com a mínim... Qüestió de professionalitat, al meu entendre...



França451
N9
N9
Entrades: 2265
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 14/10/2011 1:50

Con lo llenos que van a ciertas horas, me gustaría a mí ver a la peña yendo al tercer vagón en medio de toda la marabunta... Aparte se dijo que era conducción automática. Y encima, con lo que tardan en cerrar, que acaban de abrir y ya pitan cierre... Y eso lo he visto más de una vez.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 14/10/2011 9:33

França451 ha escrit:Aparte se dijo que era conducción automática.
Conducció automàtica només tenen les línies 9, 10 i 11. Si et refereixes a l'ATO, és una altra cosa...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”