Perllongament d'FGC a Sabadell

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Re: Perllongament d'FGC a Sabadell

Entrada Autor: jEiiK0b » Dijous 14/06/2012 19:43

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... ?id=152425

La Generalitat i l'Ajuntament de Sabadell impulsen el cobriment de vies del perllongament d'FGC fins al passeig de Can Feu

Les parts implicades han signat un conveni per concretar el finançament de l’actuació i els compromisos adquirits
El soterrament se sufragarà amb els beneficis derivats de l’aprofitament urbanístic de l’entorn recuperat


El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder; l’alcalde de Sabadell, Manuel Bustos, i el president d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, Joan Lluís Quer, han signat avui un conveni que dóna un nou impuls al cobriment de la línia d’FGC del perllongament de Sabadell fins al passeig de Can Feu.

Així, el document concreta els compromisos de cada una de les parts, i el finançament de l’actuació. En aquest sentit, la cobertura de les vies fins a Can Feu se sufragarà mitjançant els aprofitaments urbanístics que resultin amb la recuperació dels terrenys de l’entorn afectat, que comprèn el tram de 400 metres de vies entre el passeig de Can Feu i el carrer Sobarber de Sabadell.

Per fer-ho, l’Ajuntament de Sabadell redactarà un projecte de modificació del Pla General de Sabadell, per tal d’incloure un nou àmbit de Pla de Millora Urbana que comprengui l’àrea afectada, integrada per terrenys propietat d’FGC i de l’Ajuntament de Sabadell. Per la seva part, FGC aportarà a l’Ajuntament de Sabadell els terrenys d’aquest àmbit que són de la seva propietat, per tal de facilitar els nous aprofitaments urbanístics.

L’Ajuntament de Sabadell avançarà el cost i executarà la urbanització dels àmbits de Plaça Espanya i Plaça Major. Aquestes obres estaven previstes inicialment en el projecte de perllongament d’FGC a Sabadell a càrrec de la Generalitat. Així, aquesta modificació representarà un estalvi per a la Generalitat d’un màxim 3,3 MEUR que es destinarien a la cobertura de la línia fins a Can Feu.

La redacció del projecte en marxa

El perllongament de la línia del Vallès des de Sabadell –Estació fins a Ca n’Oriac inclou el soterrament d’un tram de vies existent d’uns 130 metres poc abans d’arribar a l’estació de Sadadell – Estació, mitjançant el canvi de rasant de les vies, perquè discorrin sota la superfície. Amb l’objectiu de millorar la permeabilitat del teixit urbà, la Generalitat i l’Ajuntament van acordar el 2010 ampliar aquest tram cobert fins al passeig de Can Feu, en una longitud d’uns 400 metres.

En aquest sentit, actualment s’està redactant l’estudi informatiu per a definir aquesta actuació. El cobriment comportarà el canvi de rasant de les vies, per tal que discorrin per sota la superfície. És per això que es recuperarà un nou espai per a la ciutat i millorar la mobilitat urbana.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 14/06/2012 19:48

jEiiK0b ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... ?id=152425

La Generalitat i l'Ajuntament de Sabadell impulsen el cobriment de vies del perllongament d'FGC fins al passeig de Can Feu

Les parts implicades han signat un conveni per concretar el finançament de l’actuació i els compromisos adquirits
El soterrament se sufragarà amb els beneficis derivats de l’aprofitament urbanístic de l’entorn recuperat


El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder; l’alcalde de Sabadell, Manuel Bustos, i el president d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, Joan Lluís Quer, han signat avui un conveni que dóna un nou impuls al cobriment de la línia d’FGC del perllongament de Sabadell fins al passeig de Can Feu.

Així, el document concreta els compromisos de cada una de les parts, i el finançament de l’actuació. En aquest sentit, la cobertura de les vies fins a Can Feu se sufragarà mitjançant els aprofitaments urbanístics que resultin amb la recuperació dels terrenys de l’entorn afectat, que comprèn el tram de 400 metres de vies entre el passeig de Can Feu i el carrer Sobarber de Sabadell.

Per fer-ho, l’Ajuntament de Sabadell redactarà un projecte de modificació del Pla General de Sabadell, per tal d’incloure un nou àmbit de Pla de Millora Urbana que comprengui l’àrea afectada, integrada per terrenys propietat d’FGC i de l’Ajuntament de Sabadell. Per la seva part, FGC aportarà a l’Ajuntament de Sabadell els terrenys d’aquest àmbit que són de la seva propietat, per tal de facilitar els nous aprofitaments urbanístics.

L’Ajuntament de Sabadell avançarà el cost i executarà la urbanització dels àmbits de Plaça Espanya i Plaça Major. Aquestes obres estaven previstes inicialment en el projecte de perllongament d’FGC a Sabadell a càrrec de la Generalitat. Així, aquesta modificació representarà un estalvi per a la Generalitat d’un màxim 3,3 MEUR que es destinarien a la cobertura de la línia fins a Can Feu.

La redacció del projecte en marxa

El perllongament de la línia del Vallès des de Sabadell –Estació fins a Ca n’Oriac inclou el soterrament d’un tram de vies existent d’uns 130 metres poc abans d’arribar a l’estació de Sadadell – Estació, mitjançant el canvi de rasant de les vies, perquè discorrin sota la superfície. Amb l’objectiu de millorar la permeabilitat del teixit urbà, la Generalitat i l’Ajuntament van acordar el 2010 ampliar aquest tram cobert fins al passeig de Can Feu, en una longitud d’uns 400 metres.

En aquest sentit, actualment s’està redactant l’estudi informatiu per a definir aquesta actuació. El cobriment comportarà el canvi de rasant de les vies, per tal que discorrin per sota la superfície. És per això que es recuperarà un nou espai per a la ciutat i millorar la mobilitat urbana.

Más palabrería y nada en concreto, concretar el finançament, buscar fórmulas.

Recordemos que las obras están paradas sine die y con la obra a medio hacer.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23372
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/06/2012 20:59

El soterrament se sufragarà amb els beneficis derivats de l’aprofitament urbanístic de l’entorn recuperat
És a dir, es farà a pic i pala per veïns voluntaris, oi? Sembla que alguns encara no s'han assabentat de quant rendeixen avui dia les operacions urbanístiques.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4230
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 15/06/2012 8:59

Vaja, és un intercanvi de favors: l'ajuntament no vol tenir la Plaça Major i la d'Espanya potes enlaire i per això s'ofereix a a urbanitzar-ho per ells mateixos, a canvi que la Generalitat li cobreixi aquestes vies... Tal i com està la caixa de la Generalitat no sembla una mala fórmula.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 15/06/2012 20:03

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23372
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 03/10/2012 15:18

Segons anuncia el conseller Recoder, el perllongament entrarà en servei el 2016: http://www.ara.cat/societat/Recoder-obr ... 21579.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 03/10/2012 16:29

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 8&idioma=0

03-10-2012 12.29
Territori i Sostenibilitat reprèn les obres de perllongament del 'metro' del Vallès

El Departament conclou el procés de refinançament anunciat l’hivern passat i els treballs a Terrassa i Sabadell es reiniciaran aquest mes d’octubre

Durant els últims mesos el Govern ha treballat en l’elaboració d’un pla de viabilitat de les obres, que ha permès trobar noves vies de finançament

El reinici de les obres generarà prop de 1.050 llocs de treball directes i indirectes i beneficiarà un centenar d’empreses


El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha anunciat avui la represa de les obres del perllongament de la línia del Vallès d’FGC a Terrassa i Sabadell, suspeses des del passat gener com a conseqüència de les limitacions pressupostàries presents en el vigent exercici.

Així, durant aquests mesos, el Departament ha treballat en l’elaboració d’un pla de viabilitat de les obres que garantís la continuïtat dels treballs. El pla preveu una reestructuració dels pagaments previstos inicialment amb mètode alemany. Això significa que l’obra es pagarà en diferents anualitats entre els anys 2012 i 2019. Així, les licitacions pendents es pagaran mitjançant pressupostos ordinaris.
Represa de les obres a l’octubre

El refinançament d’aquestes actuacions permetrà reprendre els treballs el més aviat possible, tant a Terrassa com a Sabadell. Així, durant el més d’octubre es començarà a actuar en els següents àmbits:

Sabadell: s’iniciarà el desmuntatge de la tuneladora per dur a terme el seu trasllat, muntatge i posada a punt al pou d’atac del Parc del Nord, per tal que es pugui iniciar l’excavació del segon túnel del perllongament.

El projecte inclou l’execució d’un tram de línia de 4,4 km, 4 noves estacions i el soterrament i renovació de Sabadell - Estació. Fins ara, s’ha construït la totalitat del primer túnel entre les estacions de Sabadell-Estació i Ca N’Oriac, de 3,6 Km de longitud, dels quals 2,9 Km han estat excavats per la tuneladora (entre el Parc del Nord i Sabadell Estació) i 0,7 Km entre pantalles (entre el Parc del Nord i Ca N’Oriac). A més, l’obra civil (recintes i estructures interiors) de 3 de les 4 noves estacions està molt avançada. En aquest sentit, a Eix Macià / Creu Alta i Plaça Major gairebé s’ha finalitzat l’estructura, mentre que a Plaça Espanya, està molt avançada.

Terrassa: continuaran els treballs de la sortida d’emergència d’Abat Marcet, que es preveuen finalitzar al desembre, i es reprendran les obres d’estructura a l’estació d’Intercanviador amb Renfe.

L’actuació comprèn l’execució de 4,5 km de línia i 3 noves estacions. Fins ara, s’han executat els dos túnels en paral·lel i l’obra civil, que inclou recintes i estructures interiors de les estacions, està molt avançada. Resten pendents part de les connexions entre túnels i sortides d’emergència, així com els treballs de superestructura de via i catenària, l’arquitectura i instal·lacions, i la senyalització.

Amb la represa ara de les obres, la posada en servei del perllongament de Terrassa es preveu per al 2014 i el de Sabadell, el 2016.

Arranjaments dels àmbits afectats i comissions de seguiment

A més de treballar en el pla de viabilitat, durant el període de suspensió de les obres, el Departament ha constituït comissions tècniques amb els ajuntaments de Sabadell i Terrassa, amb l’objectiu de mantenir reunions periòdiques per avançar en l’arranjament dels àmbits en superfície afectats per les obres, entre d’altres temes. L’objectiu era restablir la mobilitat al màxim i minimitzar les molèsties als veïns i comerciants, amb els quals també ha mantingut reunions per informar-los de la situació.

En aquest sentit, a Sabadell s’han iniciat els treballs per a la reducció de l’ocupació de la Ronda Navacerrada i s’ha completat la urbanització dels següents àmbits:

Vialitat de l’Avinguda Josep Tarradellas
Vorera del C/ Pi i Margall, a la Creu Alta
Vialitat i cobertura d’un forat de Plaça Espanya
Reducció de l’ocupació al racó del campanar de la Plaça Major

Els treballs tenen un cost d’1,6 MEUR, dels quals se n’han executat actuacions per valor d’1,1 MEUR.

Per la seva banda, a Terrassa ja es va dur a terme la reposició del camí del Parc de Vallparadís, i des de l’abril es treballa en l’execució de la sortida d’emergència d’Abat Marcet. Un cop es finalitzi, es durà a terme la urbanització de la superfície d’aquest àmbit. Les obres d’arranjament dels exteriors a Terrassa tenen un cost total de prop d’1 MEUR, dels quals ja s’han executat obres per valor de 0,5 MEUR.


Un miler de llocs de treball

Es calcula que la represa d’aquestes obres generarà prop de 1.050 nous llocs de treball entre directes i indirectes. En total es beneficiaran de l’activació dels treballs més d’un centenar d’empreses, entre constructores, enginyeries encarregades del seguiment i direcció d’obres, l’auscultació i el control de qualitat, la instal·lació de senyalització, enclavaments i sistemes de comunicació, informació i vigilància, així com empreses subministradores.

A més, tindrà efectes positius sobre la mobilitat i el medi ambient, atès que les noves infraestructures permetran millorar la cobertura territorial del transport públic i una reducció en el temps del viatge, així com descongestionar la xarxa viària en aquests corredors.



sergi
N6
N6
Entrades: 261

Entrada Autor: sergi » Dimecres 03/10/2012 20:05

Pues ojalá sea cierto y se reemprendan las obras con prontitud tanto en Sabadell como en Terrassa,pero hasta que no lo vea no lo creeré.

Digo esto porque en Marzo también anunciaron a bombo y platillo que gracias a la refinanciación de las obras de la L-9 en sus tramos "sur" (Zona Universitària-Aeroport-Zona Franca] se reanudarían las obras de inmediato,y desde entonces la tuneladora que está parada a la altura de Ciutat de la justícia ni ha tosido.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Divendres 05/10/2012 13:30

Penso que això es una molt bona notícia.
Si s'acaba, tot i que sigui un any més tard del previst, ja no quedarà un rastre d'obres a l'exterior i la posada en funcionament ja produirà uns ingressos per pagar les despeses.
Poc a poc i bona lletra.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22726
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/01/2013 15:12

http://www.lavanguardia.com/local/20130 ... meses.html

La tuneladora de Sabadell empezará a perforar el segundo túnel de los FGC en dos meses

Con una longitud de 2,9 kilómetros, servirá para ampliar la línea S2 del Vallès | Actualmente se trabaja en las estaciones de la plaza España, Creu Alta y plaza Major

Vallès Occidental | 23/01/2013 - 14:39h

Sabadell. (EFE).- La tuneladora que debe perforar el subsuelo de la ciudad de Sabadell para construir el segundo túnel de la red de Ferrocarrils de la Generalitat en tramo urbano empezará a trabajar en un plazo de dos meses.

Fuentes del Departament de Territorio y Sostenibilidad (TES) han confirmado a EFE que la máquina empezará los trabajos en el plazo de dos meses para trabajar en la construcción de la ampliación de la línea S2 del Vallès en Sabadell.

El departamento asegura que los trabajos se retomaron el pasado mes de octubre, después del anuncio que el entonces conseller, Lluís Recoder, realizó en Terrassa y Sabadell, una vez solucionada la financiación de la obra.

Actualmente se trabaja en los ámbitos y estaciones de la plaza España, Creu Alta y plaza Major, donde se ejecutan trabajos previos al paso de la tuneladora y se está montando la maquina en la zona del parque del Nord. La previsión es que en dos meses se puedan empezar las tareas de excavación del segundo túnel, de 2,9 kilómetros de longitud y que cruza la ciudad de norte a sur, para que puedan pasar los trenes en el año 2016.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22726
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/03/2013 19:33

http://www.lavanguardia.com/local/sabad ... adell.html

La última fase de obras de los FCG cortará el centro de Sabadell mes y medio

Las obras empezarán en Semana Santa para aprovechar el descenso de actividad



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22726
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 16/04/2013 14:35

http://www.lavanguardia.com/local/sabad ... adell.html

El Govern reanuda las obras de FGC en Sabadell

Después de un año parada, la tuneladora empieza a perforar el segundo túnel



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 16/04/2013 21:16

Bona notícia. Molt bé!!


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22726
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 17/04/2013 13:35

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 9&idioma=0

El conseller Santi Vila visita l'inici de la perforació del segon túnel del perllongament d'FGC a Sabadell

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha visitat avui les obres de perllongament de la línia del Vallès d’FGC a Sabadell, amb motiu de l’inici dels treballs de perforació del segon túnel de la línia. Paral·lelament, continuen els treballs a les estacions. Es preveu que el nou tram de la línia, que tindrà 4,4 quilòmetres de longitud i comptarà amb quatre estacions noves, entri en servei el 2016. Les obres tenen un pressupost d’uns 430 MEUR.

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha visitat avui, juntament amb l’alcalde de Sabadell, Joan Carles Sánchez, les obres de perllongament de la línia del Vallès (FGC) en aquest municipi, amb motiu de l’inici dels treballs de perforació del segon túnel de la línia. Així, la màquina excavarà en els pròxims mesos 2,9 quilòmetres de túnel, des del Parc del Nord fins a Sabadell Estació, que es completaran amb el tram de 700 metres de pantalles, ja executat, entre Parc del Nord i Ca n’Oriac.
En total, sumant-hi els trams corresponents a les estacions, la línia perllongada d’FGC tindrà 4,4 quilòmetres i cinc estacions: quatre de nova construcció i l’actual Sabadell Estació, que se soterrarà i remodelarà. Les obres compten amb un pressupost d’uns 430 MEUR.
El primer túnel del perllongament es va completar el novembre de 2011 amb l’arribada de la tuneladora a Sabadell Estació. Per motius pressupostaris, les obres es van aturar temporalment el gener de 2012 i l’octubre del mateix any, el Departament de TES les va reprendre, un cop va definir el seu refinançament.

Estat dels treballs

En aquests mesos, s’han dut a terme les tasques per a desmuntar la tuneladora i traslladar-la per peces des de Sabadell Estació fins al pou d’atac de Parc del Nord. Ara, un cop un cop muntada i posada novament a punt, ha començat a excavar el segon túnel, alhora que continuen els treballs en la major part de les estacions.
Pel que fa a les noves estacions, actualment s’està treballant a Eix Macià/Creu Alta i Plaça Major i pròximament començaran els treballs a l’estació i la cua de maniobres de Ca n’Oriac. D’altra banda, estan molt avançats els treballs en l’estació i la via provisionals de Sabadell Estació, així com l’obra civil de Plaça Espanya.

El túnel es finalitzarà durant el 2014; les actuacions a portar a terme posteriorment són la col·locació de la via i la catenària, les instal·lacions i comunicacions, la senyalització i enclavaments i l'arquitectura de les estacions. Es preveu que la línia perllongada entri en funcionament el 2016. Es calcula que la represa de l’obra està generant prop de 600 nous llocs de treball, entre directes i indirectes.

Arranjament dels àmbits afectats
En paral·lel, el Departament ha continuat les actuacions acordades amb l’Ajuntament de Sabadell per arranjar els àmbits afectats per l’obra. Així, el novembre de 2012, es va reduir l’ocupació de Ronda Navacerrada i en aquests moments estan en marxa les últimes tasques acordades, com són la urbanització de voreres i aparcaments afectats a la Creu Alta i la retirada de terres a l’àmbit de Ca n’Oriac.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 17/04/2013 15:17

Llegint aquesta notícia se m'ah ocorregut que mentre comencen a foradar el segon túnel, el primer ja està enllestit i ja deuen estar fent les acabats de les estacions, cetenaria, la via...Potser fora bo que comencés el servei en via única per tal de rendibilitzar ja aquesta indfraestructura i ja oferir un servei. Tot i que les freqüencies no podrien ser de metro, si que podrien oferir un servei decent, temporalment.
QUe en penseu?


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dimecres 17/04/2013 21:56

gatvell ha escrit:Llegint aquesta notícia se m'ah ocorregut que mentre comencen a foradar el segon túnel, el primer ja està enllestit i ja deuen estar fent les acabats de les estacions, cetenaria, la via...Potser fora bo que comencés el servei en via única per tal de rendibilitzar ja aquesta indfraestructura i ja oferir un servei. Tot i que les freqüencies no podrien ser de metro, si que podrien oferir un servei decent, temporalment.
QUe en penseu?
Dubto molt seriosament que hi hagi ni un duro per muntar la via al primer túnel i menys per fer les estacions. Aniran fent poc a poc i mirant com financien les obres perquè de bon segur que no es poden pagar. Per tant, no crec que es pugui fer cap servei de moment.... A més d´aquest argument, tenir trens passant per les estacions mentre fas el segon túnel no només perjudicaria molt a les obres sino que les faria més cares, cosa que no crec que ningú estigui en disposició d´acceptar.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimecres 17/04/2013 22:56

Toni ha escrit:
gatvell ha escrit:Llegint aquesta notícia se m'ah ocorregut que mentre comencen a foradar el segon túnel, el primer ja està enllestit i ja deuen estar fent les acabats de les estacions, cetenaria, la via...Potser fora bo que comencés el servei en via única per tal de rendibilitzar ja aquesta indfraestructura i ja oferir un servei. Tot i que les freqüencies no podrien ser de metro, si que podrien oferir un servei decent, temporalment.
QUe en penseu?
Dubto molt seriosament que hi hagi ni un duro per muntar la via al primer túnel i menys per fer les estacions. Aniran fent poc a poc i mirant com financien les obres perquè de bon segur que no es poden pagar. Per tant, no crec que es pugui fer cap servei de moment.... A més d´aquest argument, tenir trens passant per les estacions mentre fas el segon túnel no només perjudicaria molt a les obres sino que les faria més cares, cosa que no crec que ningú estigui en disposició d´acceptar.
No estan hechas aún las estaciones de Sabadell? En Terrassa se supone que las estaciones y buena parte de la obra civil ya está hecha.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 18/04/2013 0:16

Toni, les inversions anunciades i invertides, son fins a finalitzar la obra i posar-la en funcionament. La part més cara es l'obra de realitzar el túnel.
La resta, es pot fer de cop, fins al final del primer tunel o bé d'estació en estació, com es decideixi, i així començar a generar ingressos que corre pressa


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dijous 18/04/2013 0:46

alf_ ha escrit:
Toni ha escrit:
gatvell ha escrit:Llegint aquesta notícia se m'ah ocorregut que mentre comencen a foradar el segon túnel, el primer ja està enllestit i ja deuen estar fent les acabats de les estacions, cetenaria, la via...Potser fora bo que comencés el servei en via única per tal de rendibilitzar ja aquesta indfraestructura i ja oferir un servei. Tot i que les freqüencies no podrien ser de metro, si que podrien oferir un servei decent, temporalment.
QUe en penseu?
Dubto molt seriosament que hi hagi ni un duro per muntar la via al primer túnel i menys per fer les estacions. Aniran fent poc a poc i mirant com financien les obres perquè de bon segur que no es poden pagar. Per tant, no crec que es pugui fer cap servei de moment.... A més d´aquest argument, tenir trens passant per les estacions mentre fas el segon túnel no només perjudicaria molt a les obres sino que les faria més cares, cosa que no crec que ningú estigui en disposició d´acceptar.
No estan hechas aún las estaciones de Sabadell? En Terrassa se supone que las estaciones y buena parte de la obra civil ya está hecha.
Hombre, hace tiempo que no paso por Sabadell Nord pero la última vez que pasé no se había ni comenzado la parte de FGC del intercambiador con la estación nueva de ADIF.



437.001
N10
N10
Entrades: 4868
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 18/04/2013 17:52

alf_ ha escrit:No estan hechas aún las estaciones de Sabadell? En Terrassa se supone que las estaciones y buena parte de la obra civil ya está hecha.
El calendario de ejecución de las obras no es el mismo ni mucho menos.

Terrassa va primero, y ahí las obras están mucho más avanzadas.
De hecho, se supone que para el año que viene, el nuevo tramo en Terrassa debería estar abierto, salvo enésimo recorte + retraso.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”