Amb Renfe, més ràpid anar més lluny i tornar

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Amb Renfe, més ràpid anar més lluny i tornar

Entrada Autor: metring » Dimecres 22/02/2012 15:28

Enllaç aparegut a twitter:

http://elnostreraco.com/blog/horaris-ro ... 6U.twitter

Sorpresa als horaris de Rodalies: És més ràpid anar més lluny i tornar

Normalment esperaries el següent tren que para a la teva estació, oi? Doncs arribaries abans passant-te d’estació amb un tren semidirecte i fent mitja volta amb el següent que torni en direcció contraria. Sembla increïble, però és així, ara ho veuràs.

Posa’t per cas que aquesta tarda vols anar amb el Rodalies de Catalunya (Línia R3 de Renfe) que surt a les 19:26 de Plaça Catalunya direcció a Aiguafreda, St. Martí de Centelles, els Hostalets de Balenyà, Centelles, St. Miquel de Balenyà, Taradell, Tona o Seva.

Has perdut el tren. Es veu que has hagut de deixar passar trens plens en el transbord per obres a la linia de Av. Tibidabo de FGC.

Què fas?

Si el que vols és arribar el més aviat possible no hauries d’esperar el següent tren que para a la teva estació, el que hauries de fer és passar-la de llarg agafant el pròxim semidirecte a Vic. Llavors, un cop a Vic, faries transbord per agafar el tren que et tornaria cap a la teva estació.

Llegiu la resta i els quadres horaris, a l'enllaç.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 22/02/2012 20:42

El problema és que el bitllet de 4 zones no serveix, i legalment caldria comprar-ne un de 6 zones per anar a Vic i un altre de 3 per fer Vic-Sant Martí de Centelles.

Pot ser que a l'R2 Nord (més enllà de Sant Celoni) es dóni la mateixa situació, però en aquest cas anant fins a Maçanet-Massanes en MD.



davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 22/02/2012 22:05

Jo he fet moltes vegades un Barcelona Santa Perpetua. El trens de la R3 tenen la costum de creuarse a Parets, amb el que agafes el semidirecte a Molet, t'esperes 10 minuts i cap a Santa Perpetua. El problema es quan veus que el semidirecte surt de Barcelona 5 minuts tard i comences a patir. I no era l'unic que ho feia.
El caps de setmana hi havia un taquillera a Santa Perpetua que informava d'aquest opció quan apareixi algun per l'estació i el següent tren era al cap de mes d'una hora.



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dijous 23/02/2012 19:05

Ja m'havia fixat en aquest tema, pel fet que quan passa un semidirecte s'esdevenen trams d'aproximadament una hora i mitja sense cap tren amb parada a totes en un sentit. Això, que els feiners gairebé només passa entre La Garriga i Vic per l'existència d'algun tren a G-Canovelles o la Garriga pel mig, els caps de setmana i festius passa a tota la línia.
Amb els horaris "únics" d'abans es veia més clar, però ara també es pot identificar, ja que la diferència entre els trens dels feiners i dels festius és d'uns minuts per ajustos.



Avatar de l’usuari
LeoMetropol
N3
N3
Entrades: 27
Ubicació: Santa Coloma (L1 L9) / Cardedeu (R2)
Contacta:

Entrada Autor: LeoMetropol » Divendres 24/02/2012 0:05

Jo tinc amics a Hostalric que ho fan també #rod2confirmat



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”